abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97212891

In het Pinksterweekend op zaterdag 11, zondag 12 en maandag 13 juni zal 's werelds oudste popfestival voor de 42e keer plaatsvinden. Het eerste festival vond plaats op 18 mei 1970 in Geleen, waar het festival 17 keer werd gehouden. In 1987 werd eenmalig uitgeweken naar Baarlo. Vanaf 1988 wordt Pinkpop gehouden op het evenemententerrein Megaland in de gemeente Landgraaf en zal daar in 2011 voor de 42e keer plaatsvinden. De start van de voorverkoop begint op zaterdag 19 maart 2011 om 10.00 uur via TicketService en de bekende voorverkoopadressen van Buro Pinkpop. De jaarlijkse perspresentatie is in Paradiso Amsterdam op woensdag 16 maart 's middags tussen 12:00 en 14:00 uur.

Het festivalterrein is geopend:
Zaterdag vanaf 13.00 uur, aanvang programma 15.00 uur tot 23.00 uur
Zondag vanaf 11.00 uur, aanvang programma 13.00 tot 23.00 uur
Maandag vanaf 10.00 uur, aanvang programma 12.00 tot 23.00 uur

Prijzen:
Weekend: 3-dagen kaart incl. camping: ¤ 150,00 (excl. ¤ 5,00 servicekosten)
Dagkaart: zaterdag / zondag / maandag: ¤ 75,00 per dag (excl. ¤ 5,00 servicekosten)

Het Pinkpopfestival is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. NS en Veolia zetten extra treinen en bussen in.

Pendeltreinen
Tussen station Landgraaf en Heerlen rijden pendeltreinen op vrijdag-, zaterdag- en zondagochtend.
Terug rijden de pendeltreinen op vrijdag- en zaterdag- en zondagavond en maandagochtend tussen Landgraaf en Heerlen.

Pendelbussen
Tussen station Landgraaf en het festivalterrein rijden speciale pendelbussen. Op vertoon van je Pinkpop-retour mag je van deze bussen gebruik maken. Zonder Pinkpop-retour kost de pendelbus ¤ 3,00.

Pinkpop-retour
Met dit meerdaagse retour reis je heen op zaterdag 11, zondag 12 of maandag 13 juni. Voor de terugreis is hij geldig t/m dinsdag 14 juni. Het Pinkpop-retour is ook geldig in de speciale pendelbussen tussen station Landgraaf en het festivalterrein.

Je kunt dit kaartje kopen vanaf 1 juni via E-ticket [www.ns.nl/eticket] en de kaartverkoopautomaten.

Meer info: http://www.pinkpop.nl/2011/info/vervoer/

Er zijn 4 volledig ingerichte festivalcampings (A-B-C-D) met ruimte voor 50.000 kampeerders.
Officiële openingstijden zijn van zaterdag 11 juni 12.00 uur t/m dinsdag 14 juni 12.00 uur, maar de ervaring leert dat je beter onderstaande tijden aan kan houden als je zeker wilt zijn van een plekje:
Camping A: 05:00 uur aanwezig zijn
Camping B: 10:00 uur aanwezig zijn
Camping C: 12:00 uur aanwezig zijn
Camping D: 14:00 uur aanwezig zijn

Campers, Caravans en vouwwagens zijn niet toegestaan. Pinkpop is een tentenfestival! Het meenemen van 12 blikjes fris of bier en 1 petfles per persoon wordt oogluikend toegestaan, maar maak het niet te bont. Glas wordt niet toegestaan! Grote gasinstallaties ook niet, enkel kleine (blauwe) campinggas setjes.

Plattegrond
Een overzichtelijke plattegrond is hier te vinden

Pinkpop 2011 #1: Binnen een paar dagen de eerste naam
Pinkpop 2011 #2: Woensdag de persconferentie!
Pinkpop 2011 #3: Waar iedereen zijn kaartje koopt
Pinkpop 2011 #4: Waar de kaartjes op de mat vallen.
Pinkpop 2011 #5: Ba duba dop ba duuuuuu bop

Deze OP vind je hier.
  maandag 23 mei 2011 @ 19:21:29 #2
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_97213316
nog een tip voor de mensen die de eerste keer gaan:

oordopjes voor 's nachts
Wat doe ik hier?
pi_97213813
ik heb ze wel meegenomen naar lowlands maar niet nodig gehad.
de keren dat ik in de tent lag sliep ik binnen no time. :P
  maandag 23 mei 2011 @ 19:35:23 #4
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97214086
Waar het bier al ingekocht is. Check!
pi_97216399
Nu al? :P Das snel.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  maandag 23 mei 2011 @ 20:17:11 #6
208027 Bartisik
BlahBlahBlah
pi_97216833
Dit jaar ook oordopjes voor mij... vorig jaar niet mee gehad, had ik wel spijt van ;(
~Wij zijn best bereid tot zelfkritiek, onder voorwaarde dat niemand daarmee instemt.
pi_97217173
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:01 schreef AppleBite het volgende:
Pffff zo ziek veel zin in :D
Gewoon nog 18 (of toch 19?) dagen!
Ik ga er samen met een vriend vrijdagavond al heen, dus lekker een plaatsje op Camping B.
Ik had alleen nog een paar vraagjes,

Kijk, ik en een vriend gaan vrijdagavond al en we gaan met een groep van vier, de andere 2 komen dus pas zaterdagochtend rond half 11. Wij nemen vrijdagavond al hun tent mee, zouden wij Camping B zaterdagochtend op kunnen met twee tenten? Dus dat ik en mijn vriend allebei een twee-persoons tent meenemen.

En verder (jaaa ik weet het, een festival newbie :@ ) hoe zit het met het ontbijt e.d., kan je dat gewoon s'ochtends in een supermarkt halen of wordt het aangeraden om dat mee te nemen?
De camping gaat pas open op zaterdag om 12:00 uur, dus je kan vrijdag niet al op camping B staan tenzij je bij iemand gaat overnachten?

En ook: hoe vroeg moet je er heen als je een goeie plaats wil? Is het al prima als je daar rond 11:00 uur bent of moet je echt vroeg gaan om in de rij te staan? (kom uit de Randstad dus moet wel een eindje reizen). Ik lees nu in de OP dat je er al om 5 uur moet zijn als je op camping A wil staan... serieus? Ik kan er dan niet eens zijn :').

Zal er bij Coldplay een pit zijn :P? Nee toch?
  maandag 23 mei 2011 @ 20:31:33 #8
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97217745
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:22 schreef Hanazuki het volgende:

[..]

De camping gaat pas open op zaterdag om 12:00 uur, dus je kan vrijdag niet al op camping B staan tenzij je bij iemand gaat overnachten?

En ook: hoe vroeg moet je er heen als je een goeie plaats wil? Is het al prima als je daar rond 11:00 uur bent of moet je echt vroeg gaan om in de rij te staan? (kom uit de Randstad dus moet wel een eindje reizen). Ik lees nu in de OP dat je er al om 5 uur moet zijn als je op camping A wil staan... serieus? Ik kan er dan niet eens zijn :').

Zal er bij Coldplay een pit zijn :P? Nee toch?
de campings gaan al jaaaren niet meer open vanaf 12 uur. Houd maar gewoon de tijden in de op aan ;)
  maandag 23 mei 2011 @ 20:36:15 #9
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97218082
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef MissSpooky het volgende:
Nu al? :P Das snel.
elk jaar doe Ik dat op het laatste moment, nu staan de blikjes al klaar in de kast :) had nu nog genoeg keuze ;) ga dit jaar voor hertog en warsteiner voor mezelf, en wat halve liters heiniken voor vriend. Dus als de tent staat *psst* (biertje dat opengetrokken word) en vanuit stoeltje kijken naar mensen die de camping op komen
pi_97218418
Stoeltjes lijkt me zo onhandig om mee te nemen. En in het gras liggen is ook wel goed.
pi_97219396
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Stoeltjes lijkt me zo onhandig om mee te nemen. En in het gras liggen is ook wel goed.
Stoeltje is eerste levensbehoefte op de camping.
  maandag 23 mei 2011 @ 21:18:46 #12
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97221173
quote:
Stoeltje is onmisbaar op een festivalcamping... Ik hou niet van op de natte grond zitten.

Edit: oeps, zag te laat dat ik de laatste post had in het vorige topic : :@
Don't let my username fool you...
pi_97221390
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Stoeltje is onmisbaar op een festivalcamping... Ik hou niet van op de natte grond zitten.

Idd, ik dacht ik open er toch maar een. :P
Hmmm, maar even een stoeltje zien te regelen kan eigenlijk wel handig zijn ja. Vorige festivals gewoon onder partytent gezeten in het gras. kan ook wel. ;)
  maandag 23 mei 2011 @ 21:24:06 #14
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97221503
quote:
Ik hang hem gewoon aan mijn backpack, nergens last van:) ideaal hoor, na al dat zitten, liggen, planking, hangen op de grond, wil je ook gewoon kunnen zitten in een stoeltje ;)
pi_97223183
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Een vuilniszak om op te zitten is toch voldoende om je bips voor een natte broek te behoeden ^^?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 06:58:37 #16
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_97235248
Uit (jarenlange) ervaring:

Camping A open rond 06:45.

Maar we zijn ook al eens rond 10:00 naar de camping gegaan en vonden ook nog een prachtige plaats!
Als je zorgt dat je zo voor een uurtje of 9 daar bent heb je altijd een goede plaats.
We zien jaarlijks om 12.00 nog volbepakte mensen rondstruinen en die vinden allemaal nog een plekje, anders laten ze hun de camping niet op.

Oordopjes is zéker goede tip, ik kan niet zonder.
Zelfs ondanks dat ik behoorlijk wat alcohol mijn strot naar beneden jaag in die 3 dagen, ben ik ieder nacht toch weer blij met die oordopjes.
Ik moet er niet aan denken om met een bonkende kop in de tent te gaan liggen en dan ook nog naar het gedreun van de "feesttent" te moeten luisteren.
En die gaat tot 3uur door.
En anders wordt je wel uit je slaap gehouden door gasten naast je die menen interessant te moeten doen tot vroeg in de morgen (en daardoor de helft van de volgende festivaldag missen)

-edit-

Ik vind het trouwens behoorlijk not-done dat PP om 22.30 moet stoppen i.v.m. geluidsoverlast voor de omliggende buurt, maar dat de "feesttent" op de camping en vooral die bij het nabijgelegen tankstation tot 3.00 mogen doorgaan.

Die "feesttent/feesthal" bij dat tankstation heeft sowieso niks met PP te maken en trekt alleen ongure figuren uit de regio die verder helemaal niks met PP hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door Veadige op 24-05-2011 07:24:31 (toevoeging) ]
komt een goudvis bij de dokter,
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 07:51:08 #17
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97235601
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef Hanazuki het volgende:

[..]

Een vuilniszak om op te zitten is toch voldoende om je bips voor een natte broek te behoeden ^^?
Ik zit gewoon niet lekker op de grond, vind het toch heel wat fijner zitten in een stoeltje. Is ook veel praktischer in verband met ontbijten, je 's morgens klaarmaken enz.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 06:58 schreef Veadige het volgende:
Zelfs ondanks dat ik behoorlijk wat alcohol mijn strot naar beneden jaag in die 3 dagen, ben ik ieder nacht toch weer blij met die oordopjes.
Ik moet er niet aan denken om met een bonkende kop in de tent te gaan liggen en dan ook nog naar het gedreun van de "feesttent" te moeten luisteren.
En anders wordt je wel uit je slaap gehouden door gasten naast je die menen interessant te moeten doen tot vroeg in de morgen (en daardoor de helft van de volgende festivaldag missen)
Oordopjes vind ik ook onmisbaar inderdaad. Maar ik heb zelf nog nooit eerder geslapen dan 3 uur, aangezien ik zelf meestal ook wel in die feesttent op camping B hang :P Maar ook als je pas om 3 uur gaat slapen kun je nog voldoende slapen om niks van de volgende festivaldag te missen. Kansloos is het inderdaad als mensen het succes van een festival gaan afmeten aan hoe weinig uren ze geslapen hebben...

[ Bericht 0% gewijzigd door Metalfreak op 24-05-2011 07:58:53 ]
  dinsdag 24 mei 2011 @ 07:55:46 #18
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_97235657
Ik ga altijd rond 01.00 de tent in om te slapen.
En dan ben ik gaar van het bier.
En ja, dan heb ik tóch nog oordopjes nodig.

En dan de volgende dag (overdreven) vroeg opstaan en dan naar de WC en douchen, lekker rustig!
En daarna de kater weer wegspoelen met... bier!!
komt een goudvis bij de dokter,
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
pi_97244909
Ik zal tussen 9.00 en 9.30 bij Camping B belanden. Dit moet genoeg zijn voor een goede plaats hopelijk.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:48:14 #20
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97247376
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 07:55 schreef Veadige het volgende:
Ik ga altijd rond 01.00 de tent in om te slapen.
En dan ben ik gaar van het bier.
En ja, dan heb ik tóch nog oordopjes nodig.

En dan de volgende dag (overdreven) vroeg opstaan en dan naar de WC en douchen, lekker rustig!
En daarna de kater weer wegspoelen met... bier!!
Ik begin altijd pas met flink bier drinken als de festivaldag is afgelopen, dus dan ga ik wel met gemak door tot 3 uur, dan heb ik evengoed nog oordopjes nodig, maar goed ;)

En vroeg opstaan heb ik echt zo'n ontzettende schijthekel aan, dus ook op een festival :P Tegen een uur of 11 kun je ook nog goed schijten hoor ;) Douchen doe ik op Pinkpop meestal niet, alleen even goed wassen bij de wasbakken. Dan is het douchen thuis op de zondagavond ook extra lekker ;)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:01:18 #21
289730 HenkDeVries2.0
Henk de Vries is leuk
pi_97250480
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 06:58 schreef Veadige het volgende:
Uit (jarenlange) ervaring:

Camping A open rond 06:45.

Maar we zijn ook al eens rond 10:00 naar de camping gegaan en vonden ook nog een prachtige plaats!
Als je zorgt dat je zo voor een uurtje of 9 daar bent heb je altijd een goede plaats.
We zien jaarlijks om 12.00 nog volbepakte mensen rondstruinen en die vinden allemaal nog een plekje, anders laten ze hun de camping niet op.

-edit-

Ik vind het trouwens behoorlijk not-done dat PP om 22.30 moet stoppen i.v.m. geluidsoverlast voor de omliggende buurt, maar dat de "feesttent" op de camping en vooral die bij het nabijgelegen tankstation tot 3.00 mogen doorgaan.

Die "feesttent/feesthal" bij dat tankstation heeft sowieso niks met PP te maken en trekt alleen ongure figuren uit de regio die verder helemaal niks met PP hebben.
Ik zorg daarom dat ik ook altijd tot 3uur daar ben, heb ik er ook geen last van als ik ga slapen ;)
En idd die tent bij de tankstation dat is echt altijd zulk vaag volk daar binnen, echt 0,0 festival volk!
pi_97253666
Net te horen gekregen dat we met de auto gaan! *O* Lekker die achterbak volladen en gaan met die banaan.
pi_97255127
Waar kan je goede oordopjes halen? Ik zoek geen oranje dingen van 2 euro van de Kruidvat ofzo, want ze moeten wel lekker zitten :p... Misschien sowieso goede oordopjes halen als investering voor concerten en feesten.. Maar als student zijnde heb ik een budget. Iemand goeie tips?
pi_97255521
Het gaat al aardig snel zo! Zijn er nog mensen die met de bus gaan?
Anonimity is a bliss
pi_97256154
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:45 schreef Hanazuki het volgende:
Waar kan je goede oordopjes halen? Ik zoek geen oranje dingen van 2 euro van de Kruidvat ofzo, want ze moeten wel lekker zitten :p... Misschien sowieso goede oordopjes halen als investering voor concerten en feesten.. Maar als student zijnde heb ik een budget. Iemand goeie tips?
Bij zo'n hoorwinkel, of hoe dat dan ook officieel mag heten. Je kunt er zowel ottoplastieken (150 euro) als speciale concertdopjes (20 euro) kopen.
pi_97256336
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:45 schreef Hanazuki het volgende:
Maar je moet volgens mij wel verschil maken:

- oordopjes voor het slapen
- oordopjes voor concerten & feesten

De eerste moeten juist zoveel mogelijk geluid buiten houden, en de anderen moeten alleen de Decibelletjes een beetje omlaag halen zodat je zonder schade aan je oren (en relaxter) kunt luisteren. Ik denk dat hier geen fatsoenlijke middenmoot voor is?
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_97256355
Wij gaan met de auto, maar ben bang dat het toch niet gaat passen. De auto is 'best wel een beetje heel erg klein' voor 4 personen. Ga proberen alles zo klein mogelijk in te pakken. Of ik het dan weer ingepakt krijg voor de terugweg dat is nog maar de vraag....

Boodschappen (eten, drank) gaan we waarschijnlijk zaterdagochtend in Landgraaf halen. Gewoon ff naar de Aldi, Jumbo of Albert Heijn, is een kwartiertje lopen. Hoeven we dat zoiezo niet mee te slepen/te pletten in de auto. Hebben al die winkels een beetje voldoende op voorraad, of is zaterdag rond 12:00 alles al weg?
.
pi_97256457
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:11 schreef Stinus het volgende:

[..]

Maar je moet volgens mij wel verschil maken:

- oordopjes voor het slapen
- oordopjes voor concerten & feesten

De eerste moeten juist zoveel mogelijk geluid buiten houden, en de anderen moeten alleen de Decibelletjes een beetje omlaag halen zodat je zonder schade aan je oren (en relaxter) kunt luisteren. Ik denk dat hier geen fatsoenlijke middenmoot voor is?
Inderdaad. Gewoon van die goedkope oordopjes bij een bouwmarkt oid halen om te kunnen slapen en een setje van 20 euro voor tijdens concerten. Ze verkopen bij die hoorwinkels ook speciale reis- en slaap-oordopjes btw. ;)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:14:57 #29
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97256466
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:07 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Bij zo'n hoorwinkel, of hoe dat dan ook officieel mag heten. Je kunt er zowel ottoplastieken (150 euro) als speciale concertdopjes (20 euro) kopen.
Hans anders otoplastieken 89 euro voor zachte en 69 voor harde. En 10 euro voor gewone slaap, vliegtuig of concertdoppen. En ze werken prima ;)
pi_97256516
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef Pizzabodem het volgende:
Wij gaan met de auto, maar ben bang dat het toch niet gaat passen. De auto is 'best wel een beetje heel erg klein' voor 4 personen. Ga proberen alles zo klein mogelijk in te pakken. Of ik het dan weer ingepakt krijg voor de terugweg dat is nog maar de vraag....

Boodschappen (eten, drank) gaan we waarschijnlijk zaterdagochtend in Landgraaf halen. Gewoon ff naar de Aldi, Jumbo of Albert Heijn, is een kwartiertje lopen. Hoeven we dat zoiezo niet mee te slepen/te pletten in de auto. Hebben al die winkels een beetje voldoende op voorraad, of is zaterdag rond 12:00 alles al weg?
Waarom rij je er niet met de auto naartoe?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:17:47 #31
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97256575
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
Net te horen gekregen dat we met de auto gaan! *O* Lekker die achterbak volladen en gaan met die banaan.
Dus je hoeft mijn steekwagen niet meer te huren om bier te halen? ;)
pi_97256615
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Waarom rij je er niet met de auto naartoe?
Ehm, omdat die op een parkeerplaats staat? We willen eerst op Camping A zien te komen, dus we zullen voor openingstijd van de supermarkt aankomen. Weet niet hoe ver weg we de auto parkeren, en ik weet ook niet of dat als de auto op zo'n pinkpopparkeerterrein staat gewoon steeds te gebruiken is??
.
pi_97256721
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Ehm, omdat die op een parkeerplaats staat? We willen eerst op Camping A zien te komen, dus we zullen voor openingstijd van de supermarkt aankomen. Weet niet hoe ver weg we de auto parkeren, en ik weet ook niet of dat als de auto op zo'n pinkpopparkeerterrein staat gewoon steeds te gebruiken is??
Ok
pi_97256954
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:17 schreef mieknok het volgende:

[..]

Dus je hoeft mijn steekwagen niet meer te huren om bier te halen? ;)
Nee, het bier gaat vanaf huis al mee in de achterbak. Wrs ook met een steekkarretje ernaast. ;)

Ik neem aan dat we gewoon meerdere malen heen en weer kunnen lopen tussen de auto en de tent om onze voorraad bier te verplaatsen? Jij hebt namelijk ervaring met de parking e.d.?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2011 18:28:01 ]
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:44:21 #35
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97261130
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, het bier gaat vanaf huis al mee in de achterbak. Wrs ook met een steekkarretje ernaast. ;)

Ik neem aan dat we gewoon meerdere malen heen en weer kunnen lopen tussen de auto en de tent om onze voorraad bier te verplaatsen? Jij hebt namelijk ervaring met de parking e.d.?
Jawel hoor. Parking is ong kwartier lopen van camping b, beetje doorstappen dan 10, en ze letten er niet op of je al 20x voorbij bent gelopen met bier... Totdat je met een volledige bar gaat slepen, dà t gaat wel opvallen ;)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:48:37 #36
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_97261370
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef mieknok het volgende:

[..]

Jawel hoor. Parking is ong kwartier lopen van camping b, beetje doorstappen dan 10, en ze letten er niet op of je al 20x voorbij bent gelopen met bier... Totdat je met een volledige bar gaat slepen, dà t gaat wel opvallen ;)
Kwartier lopen? wtf? Waar parkeer jij? Ik loop maximaal 2 minuten vanaf P-terrein naar camping B. De ingang zit recht tegenover P-plaats :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:50:05 #37
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_97261451
Ik heb nog een kaartje over voor PP dit jaar. Een drie dagen kaartje. Als iemand behoefte heeft aan een extra kaartje hoor ik het graag!
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_97261664
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef theKiD het volgende:

[..]

Kwartier lopen? wtf? Waar parkeer jij? Ik loop maximaal 2 minuten vanaf P-terrein naar camping B. De ingang zit recht tegenover P-plaats :')
Oh...dat zou wel extreem handig zijn. Dan kan ik mieknok helpen bij het dragen van haar spullen. ;)

Dus als ik het goed begrijp kunnen mensen die met de auto komen qua drank zoveel meezeulen als ze willen, mits het met 12 blikjes per keer naar binnen gaat. Lekker consequent beleid daar. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2011 19:54:05 ]
pi_97263048
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef Pizzabodem het volgende:

Met 5 man in een 3 deurs daihatsu charade naar menig festival geweest, nooit moeite gehad met plaats tekort.
w
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:20:40 #40
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97263243
quote:

[..]

Ik parkeer bij c. Ik weet van die plek waar jij parkeert, maar die plaats is veel kleiner. Vorig jaar mocht Ik er nog niet op... Maar acht, kwartier lopen, whatever. Je bent toch geen mietje ;) Ik kan er niet mee zitten. Hoor net dat Ik word geholpen door meneer kapitein :-P
pi_97263433
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef mieknok het volgende:

[..]

Ik parkeer bij c. Ik weet van die plek waar jij parkeert, maar die plaats is veel kleiner. Vorig jaar mocht Ik er nog niet op... Maar acht, kwartier lopen, whatever. Je bent toch geen mietje ;) Ik kan er niet mee zitten. Hoor net dat Ik word geholpen door meneer kapitein :-P
Of course...ik heb biceps als scheepskabels! (en een steekkarretje ;) )

Serieus: Lijkt me zelf toch ook ideaal om bij die parking op B te gaan staan. We vertrekken rond half 7/7 uur vanuit Tilburg. Aankomst zal rond half 9 zijn. Is er dan nog plek op dat stuk?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:46:55 #42
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_97264837
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Het gaat al aardig snel zo! Zijn er nog mensen die met de bus gaan?
:D Faye ga jij ook? Samen met Naatje?
pi_97264863
Welke parking is er eigenlijk tussen 5 en 6 uur op zaterdagochtend al geopend?
Lijkt mij dat ze om de doorstroming te behouden toch wel al een parking opengooien?

Had het eerder gevraagd, en toen noemde iemand het station. Lijkt mij niet ideaal....
.
pi_97265152
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:47 schreef Pizzabodem het volgende:
Welke parking is er eigenlijk tussen 5 en 6 uur op zaterdagochtend al geopend?
Lijkt mij dat ze om de doorstroming te behouden toch wel al een parking opengooien?

Had het eerder gevraagd, en toen noemde iemand het station. Lijkt mij niet ideaal....
Waarom zo vroeg?
pi_97265252
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Waarom zo vroeg?
Omdat wij graag een goed plekje hebben op camping A, en zo hopen we ook de drukte op de weg een beetje voor te zijn.
.
pi_97266509
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:53 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Omdat wij graag een goed plekje hebben op camping A, en zo hopen we ook de drukte op de weg een beetje voor te zijn.
Ok. Mij iets te vroeg...heb geen zin om rond half 4 al te vertrekken, want dat zou betekenen dat ik totaal niet slaap de nacht ervoor en dat je het festival al met een valse start begint.
pi_97270260
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:13 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ok. Mij iets te vroeg...heb geen zin om rond half 4 al te vertrekken, want dat zou betekenen dat ik totaal niet slaap de nacht ervoor en dat je het festival al met een valse start begint.
We zaten er ook aan te denken om een avond van te voren gewoon naar een camping in de buurt te gaan, dan kunnen we goed slapen en dan om 7:00/7:30 in landgraaf zijn ofzo. Dan kunnen we alles heel rustig aan doen. Is ook wel lekker.

Dat weinig slapen doet mij niet zo heel veel, heb nooit veel/lang geslapen. Ben de vrijdag voor Pinkpop vrij, dus als ik zorg dat alles donderdagavond klaar staat, dan proberen goed te slapen, vrijdagochtend nog ff leren voor m'n tentamen/assessment op de woensdag na Pinkpop :7, en dan vrijdag om 22:00 proberen te slapen, dan om 3:00 de wekker. 03:30 rijden.
.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:56:43 #48
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97273514
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef mieknok het volgende:

[..]

Edit

Ow wacht ff, bedoel je parkeerplaats Mondo Verde (ofzo)? Ik ga toch geen 30 euro betalen om 3 dagen te parkeren gek, voor die paar minuten sjouwen :{ Die parkeerplaats bij C is 15 euro en ook bewaakt...
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:22:02 #49
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_97275192
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:56 schreef mieknok het volgende:

[..]

[..]

Edit

Ow wacht ff, bedoel je parkeerplaats Mondo Verde (ofzo)? Ik ga toch geen 30 euro betalen om 3 dagen te parkeren gek, voor die paar minuten sjouwen :{ Die parkeerplaats bij C is 15 euro en ook bewaakt...
30 euro? Hoe kom je daar nu weer bij? :') Maar is al goed hoor... Jij weet een betere p-plaats. Maakt mij niet uit.. Ik heb nooit meer dan 10 euro betaald voor 3 dagen parkeren :*
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_97275649
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef theKiD het volgende:

[..]

30 euro? Hoe kom je daar nu weer bij? :') Maar is al goed hoor... Jij weet een betere p-plaats. Maakt mij niet uit.. Ik heb nooit meer dan 10 euro betaald voor 3 dagen parkeren :*
Zij heeft het over die Mondo Verde-parking, waar ze idd 30 euro voor 3 dagen vragen. Kun je ons dan misschien vertellen welke parking (welke straat) jij bedoelt? Hoe laat kom je daar aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')