Hahaha, als ik het al niet opgedronken hebquote:Op maandag 30 mei 2011 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen...gratis bier en koffie bij de bloementent!
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:08 schreef mieknok het volgende:
[..]
Hahaha, als ik het al niet opgedronken hebMaar jij mag wel een biertje hoor van me
op het terrein of om te slapen???quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:38 schreef Kruitdampje het volgende:
Het wordt de 1e keer pinkpop voor mij...
Iemand nog tips, buiten het gebruik van oordopjes?
nja beide eigenlijk, de bedoeling is om camping A terecht te komen. maar wat moet ik bijvoorbeeld echt niet vergeten, zoals hierboven ook al is gezegd, de oordopjes.quote:
Vergeet niet een pet/hoedje (als je geen roze geval wil halen). En zonnenbrand. Hoeveel kreeften ik niet op de laatste dag zie rondlopen. Daarnaast vergeet niet te drinken. En dan niet alleen bierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:01 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
nja beide eigenlijk, de bedoeling is om camping A terecht te komen. maar wat moet ik bijvoorbeeld echt niet vergeten, zoals hierboven ook al is gezegd, de oordopjes.
Maar welke tips hebben jullie op bijvoorbeeld het festivalterrein zelf?
Ah top, goede tipsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Vergeet niet een pet/hoedje (als je geen roze geval wil halen). En zonnenbrand. Hoeveel kreeften ik niet op de laatste dag zie rondlopen. Daarnaast vergeet niet te drinken. En dan niet alleen bier
Daarnaast hoef je vrijwel niks mee te nemen. Laat het over je heen komen.
1 ding is wel een aanrader. Babydoekjes! Je kunt ze gebruiken om je 's ochtends even schoon te maken, als je geknoeid hebt. Die dingen kosten niet veel meer dan papieren doekjes en zijn zoveel handiger. Daarnaast een rol ducktape en zwarte afvalzakken. Makkelijk om je afval in te doen, als je tent toch lekt op een plaats en om je tas in te bewaren als je grondzeil ondergelopen is. Zijn je spullen niet nat. Iedereen verklaarde me voor gek dat ik mijn kledingtas in een afvalzak deed. Totdat alle tenten onderliepen en ik als enige droge sokken aan had.
Vorig jaar op Werchter te lange rijen. Gelukkig een opvouwbare jerrycan mee. Even in de zon laten liggen en daarna ophangen aan een boom: en voila een lauw-warme douche.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:21 schreef Kruitdampje het volgende:
Hoe zijn de douche faciliteiten daar trouwens?
Wow das echt creatief zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:26 schreef Piger het volgende:
[..]
Vorig jaar op Werchter te lange rijen. Gelukkig een opvouwbare jerrycan mee. Even in de zon laten liggen en daarna ophangen aan een boom: en voila een lauw-warme douche.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:06 schreef mr-green het volgende:
Zorg dat je eerst je tent opzet voordat je gaat zuipen
http://www.dumpert.nl/med(...)sen_op_appelhof.html
Dus jij gaat tijdens het festival naar de plaatselijke Zeeman?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:55 schreef frankerdt het volgende:
't enige wat je op een festival nodig hebt is een pinpas. Een onderbroek koop je bij de plaatselijke zeeman en voor de rest heb je die 2 dagen niets nodig
Had je maar niet zo lui moeten zijn en net als ik in de rij zijn gaan staan (wat overigens niet nodig was, want 2 weken later waren ook nog 3-dagen kaarten te koop: zónder in de rij te staan)quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:02 schreef Dionizuz het volgende:
Wie heeft er nog kaartjes over of wilt ze kwijt???
Deze twee heren zoeken desperate een kaartje: jimsuter@gmail.com en maik.suter@gmail.com
Bijna ieder festival begint pas 's middags, dus tijd zat om 's morgens wat zooi te kopen. Wegwerp kleren bij de zeeman bijvoorbeeldquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:31 schreef Veadige het volgende:
[..]
Dus jij gaat tijdens het festival naar de plaatselijke Zeeman?
Als ik eenmaal daar ben ga ik nergens meer heen, alleen naar het festivalterrein en naar de camping.
Pinpas kán handig zijn (pas op met verliezen!), sommigen prefereren contant geld.
Ook dan oppassen met verliezen trouwens.
Ps: het zijn 3 dagen: zaterdag, zondag en maandag. En dan ook nog de dinsdag, als je met een schoon onderbroekje aan op pad wil gaan.
bij mij hebben ze nog nooit moeilijk gedaan over de zonnebrand... En iets om de haringen in de grond te krijgen, gebruik gewoon je schoenen, je staat op grasveld. Neem gewoon mee waar je behoefte aan hebt, maar zorg dat je tas niet te zwaar word;)quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:24 schreef Veadige het volgende:
Tips voor Pinkpop:
-kaartje niet vergeten (ja, dat gebeurt)
-kaartje niet verliezen (ja, vorig jaar bij iemand zien gebeuren)
-genoeg kleding menemen (vooral ondergoed en sokken)
-hou de weersverwachting in de gaten en probeer je te kleden op het weer
-vergeet zonnebrand niet (hoop niet dat ze moeilijk doen bij de ingang, er wás een jaar dat het bij veel mensen werd afgenomen)
-"iets" om de haringen van de tent mee in de grond te slaan
-tentharingen
-genoeg geld
-vochtige doekjes
-paracetamol
-oordopjes (om te slapen)
-lampje om in de tent te hangen
Dat was het wel even...
Ha, die heb ik nog van vorig jaar. Heb er nu zelfs een roze zonnebril voor erbij gekocht, helemaal af lijkt mijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoe duur is zon pinkpop petje trouwens?
Je gaat toch niet je oude hoedje meenemen, héquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:02 schreef josb83 het volgende:
[..]
Ha, die heb ik nog van vorig jaar. Heb er nu zelfs een roze zonnebril voor erbij gekocht, helemaal af lijkt mij
Die hoedjes zijn elk jaar hetzelfde en dat a 6 Euro p.s. Kan me niet voorstellen dat jij dat triest vind.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je oude hoedje meenemen, hé
Dat zou wel erg triest zijn...
Ik kan me daarnaast ook niet voorstellen dat je ze hebt gekocht omdat ze zo mooi zijn. Of je koopt ze omdat je een goed doel wilt steunen (Amnesty International) of je wilt er "gewoon bij horen want iedereen draagt ze". De eerste kan ik inkomen, de laatste niet...quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:02 schreef josb83 het volgende:
[..]
Die hoedjes zijn elk jaar hetzelfde en dat a 6 Euro p.s. Kan me niet voorstellen dat jij dat triest vind.
Ik heb zo'n hoedje inderdaad niet omdat ie zo mooi is, maar omdat ik een gigantische rooie kop kreeg vorig jaar. Daarom heb ik dat hoedje, niet meer en niet minder. Raar dat je zoiets triest vindt, ik hoop dat je op PP betere zin zult hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik kan me daarnaast ook niet voorstellen dat je ze hebt gekocht omdat ze zo mooi zijn. Of je koopt ze omdat je een goed doel wilt steunen (Amnesty International) of je wilt er "gewoon bij horen want iedereen draagt ze". De eerste kan ik inkomen, de laatste niet...
Voor de pendelbussen van het station naar de camping moet je betalen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:25 schreef robbert007 het volgende:
Hej,
Ik ga naar pinkpop, maar of de site las ik iets tegenstrijdigs, eerst staat er :
Het Pinkpop-retour is geldig in de trein en in de speciale pendelbussen tussen station Landgraaf en het festivalterrein.
En daarna staat er:
Tussen de parkeerplaatsen, campings en het festivalterrein rijden gratis pendelbussen! Let op, tijdens de drukke tijden kunnen deze helaas vanwege veiligheidsredenen niet rijden.
Er staat dus eerst dat je een kaartje kan gebruiken voor de pendelbussen en daarna dat ze gratis zijn. Weet iemand die er al eerder is geweest misschien wat klopt?
Bij AH heb ik ze geloof ik wel gezien. Anders kan je Gall&Gall proberen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:11 schreef theKiD het volgende:
Weet iemand toevallig waar je blikken kunt kopen JackDaniels/cola. Dit hebben ze op sommige festivals (33cl) maar in de supermarkt of slijter hebben ze het niet.. Iemand hier enig idee waar die wel te kopen zijn?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bij AH heb ik ze geloof ik wel gezien. Anders kan je Gall&Gall proberen.
De C1000 bij mij in de buurt verkoopt ze wel, vakken zijn wel vaak leeg na schoolfeesten en dergelijkequote:Op woensdag 1 juni 2011 12:15 schreef theKiD het volgende:
[..]Dat zijn net de 2 winkels waar ik niet ben geweest
![]()
![]()
Makro heeft ze iig ook niet, morgen zal ik eens AH en G&G proberen en anders is Sligro mijn laatste hoop..
Ik gok van niet, vooral als het een tijd niet geregend heeft zal de grond wel hard zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm net mijn tent uitgepakt.. Kijken of alles erbij zat.. Zijn het plastic haringen.. Is dat handig?
De grond is dan juist zo droog dat de regen juist niet snel wordt opgenomen en het één grote modderpoel wordt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:57 schreef Pizzabodem het volgende:
Hmm, 75% kans op een klein beetje regen zaterdag, Bah.
[ afbeelding ]
Ach, het verandert toch steeds. En als de grond lang droog is geweest, dan is die regen zo opgenomen, en wordt het iig niet snel een grote modderpoel lijkt mij.
Bij de action koop je al goedkoop losse haringen. Zou ze voor de zekerheid even halen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm net mijn tent uitgepakt.. Kijken of alles erbij zat.. Zijn het plastic haringen.. Is dat handig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |