abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2011 @ 20:08:29 #151
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97509483
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mensen...gratis bier en koffie bij de bloementent! ;)
Hahaha, als ik het al niet opgedronken heb :P Maar jij mag wel een biertje hoor van me :*
pi_97509585
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:08 schreef mieknok het volgende:

[..]

Hahaha, als ik het al niet opgedronken heb :P Maar jij mag wel een biertje hoor van me :*
O+
pi_97533655
Het wordt de 1e keer pinkpop voor mij...
Iemand nog tips, buiten het gebruik van oordopjes? :P
pi_97538143
Zoekt iemand nog een kaartje, of weet je iemand die er een zoekt?
DM me eventjes :)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:57:11 #155
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_97540787
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:38 schreef Kruitdampje het volgende:
Het wordt de 1e keer pinkpop voor mij...
Iemand nog tips, buiten het gebruik van oordopjes? :P
op het terrein of om te slapen???
Wat doe ik hier?
pi_97546854
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:57 schreef tdrone het volgende:

[..]

op het terrein of om te slapen???
nja beide eigenlijk, de bedoeling is om camping A terecht te komen. maar wat moet ik bijvoorbeeld echt niet vergeten, zoals hierboven ook al is gezegd, de oordopjes.
Maar welke tips hebben jullie op bijvoorbeeld het festivalterrein zelf?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:12:10 #157
134538 chansadres
Black & White
pi_97547365
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:01 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

nja beide eigenlijk, de bedoeling is om camping A terecht te komen. maar wat moet ik bijvoorbeeld echt niet vergeten, zoals hierboven ook al is gezegd, de oordopjes.
Maar welke tips hebben jullie op bijvoorbeeld het festivalterrein zelf?
Vergeet niet een pet/hoedje (als je geen roze geval wil halen). En zonnenbrand. Hoeveel kreeften ik niet op de laatste dag zie rondlopen. Daarnaast vergeet niet te drinken. En dan niet alleen bier :')
Daarnaast hoef je vrijwel niks mee te nemen. Laat het over je heen komen.
1 ding is wel een aanrader. Babydoekjes! Je kunt ze gebruiken om je 's ochtends even schoon te maken, als je geknoeid hebt. Die dingen kosten niet veel meer dan papieren doekjes en zijn zoveel handiger. Daarnaast een rol ducktape en zwarte afvalzakken. Makkelijk om je afval in te doen, als je tent toch lekt op een plaats en om je tas in te bewaren als je grondzeil ondergelopen is. Zijn je spullen niet nat. Iedereen verklaarde me voor gek dat ik mijn kledingtas in een afvalzak deed. Totdat alle tenten onderliepen en ik als enige droge sokken aan had. ^O^
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_97547765
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:12 schreef chansadres het volgende:

[..]

Vergeet niet een pet/hoedje (als je geen roze geval wil halen). En zonnenbrand. Hoeveel kreeften ik niet op de laatste dag zie rondlopen. Daarnaast vergeet niet te drinken. En dan niet alleen bier :')
Daarnaast hoef je vrijwel niks mee te nemen. Laat het over je heen komen.
1 ding is wel een aanrader. Babydoekjes! Je kunt ze gebruiken om je 's ochtends even schoon te maken, als je geknoeid hebt. Die dingen kosten niet veel meer dan papieren doekjes en zijn zoveel handiger. Daarnaast een rol ducktape en zwarte afvalzakken. Makkelijk om je afval in te doen, als je tent toch lekt op een plaats en om je tas in te bewaren als je grondzeil ondergelopen is. Zijn je spullen niet nat. Iedereen verklaarde me voor gek dat ik mijn kledingtas in een afvalzak deed. Totdat alle tenten onderliepen en ik als enige droge sokken aan had. ^O^
Ah top, goede tips ^O^
Bang om verbrand te worden ben ik niet, zal niet snel gebeuren met mijn huidskleur :+
Hoe zijn de douche faciliteiten daar trouwens?
pi_97547993
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:21 schreef Kruitdampje het volgende:

Hoe zijn de douche faciliteiten daar trouwens?
Vorig jaar op Werchter te lange rijen. Gelukkig een opvouwbare jerrycan mee. Even in de zon laten liggen en daarna ophangen aan een boom: en voila een lauw-warme douche.
Eerst denken, dan typen
pi_97548027
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:26 schreef Piger het volgende:

[..]

Vorig jaar op Werchter te lange rijen. Gelukkig een opvouwbare jerrycan mee. Even in de zon laten liggen en daarna ophangen aan een boom: en voila een lauw-warme douche.
Wow das echt creatief zijn :D
pi_97549012
Als je vreog genoeg gaat dan zijn er geen rijen. Ik stond daar dan wel om 7:00 's ochtends ofzo.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:15:44 #162
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_97549786
rijen voor Wc's op het terrein vallen over het algemeen wel mee behalve direct na optredens. een goed alternatief voor de wc naast de mainstage is de wc bij de ingang (bespaart je zeker 5 minuten)
Wat doe ik hier?
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 19:09:02 #163
332671 crew  indiaantje89
pi_97551888
Nog iets meer dan een week ik kan niet wachten.
pi_97554900
ik weet niet of dat ik hier mag posten, maar goed ik hoor het wel als het niet mag ;)

Ik weet niet of iemand hier kaarten zoekt, maar ik heb twee kaarten (echte kaarten, geen e-tickets) voor de Pinkpop zaterdag over!! We hebben 81,70 euro per kaartje betaald, maar voor 60 euro per stuk mag je ze overnemen. Je kunt ze komen ophalen, ik kan ze opsturen, maakt niet uit.. als er interesse is hoor ik het graag! :)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:06:12 #165
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_97557670
Zorg dat je eerst je tent opzet voordat je gaat zuipen :P

http://www.dumpert.nl/med(...)sen_op_appelhof.html
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 21:07:54 #166
332671 crew  indiaantje89
pi_97557778
Hoe duur is zon pinkpop petje trouwens?
pi_97558251
6 euro als het goed is.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:23:45 #168
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97558732
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:06 schreef mr-green het volgende:
Zorg dat je eerst je tent opzet voordat je gaat zuipen :P

http://www.dumpert.nl/med(...)sen_op_appelhof.html
:D Te erg!
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:24:27 #169
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_97567786
Tips voor Pinkpop:

-kaartje niet vergeten (ja, dat gebeurt)
-kaartje niet verliezen (ja, vorig jaar bij iemand zien gebeuren)
-genoeg kleding menemen (vooral ondergoed en sokken)
-hou de weersverwachting in de gaten en probeer je te kleden op het weer
-vergeet zonnebrand niet (hoop niet dat ze moeilijk doen bij de ingang, er wás een jaar dat het bij veel mensen werd afgenomen)
-"iets" om de haringen van de tent mee in de grond te slaan
-tentharingen
-genoeg geld
-vochtige doekjes
-paracetamol
-oordopjes (om te slapen)
-lampje om in de tent te hangen

Dat was het wel even...
komt een goudvis bij de dokter,
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
pi_97568828
't enige wat je op een festival nodig hebt is een pinpas. Een onderbroek koop je bij de plaatselijke zeeman en voor de rest heb je die 2 dagen niets nodig
w
  woensdag 1 juni 2011 @ 01:31:00 #171
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_97569611
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:55 schreef frankerdt het volgende:
't enige wat je op een festival nodig hebt is een pinpas. Een onderbroek koop je bij de plaatselijke zeeman en voor de rest heb je die 2 dagen niets nodig
Dus jij gaat tijdens het festival naar de plaatselijke Zeeman?

Als ik eenmaal daar ben ga ik nergens meer heen, alleen naar het festivalterrein en naar de camping.
Pinpas kán handig zijn (pas op met verliezen!), sommigen prefereren contant geld.
Ook dan oppassen met verliezen trouwens.

Ps: het zijn 3 dagen: zaterdag, zondag en maandag. En dan ook nog de dinsdag, als je met een schoon onderbroekje aan op pad wil gaan.
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
pi_97570170
Wie heeft er nog kaartjes over of wilt ze kwijt???
Deze twee heren zoeken desperate een kaartje: jimsuter@gmail.com en maik.suter@gmail.com
  woensdag 1 juni 2011 @ 02:06:21 #173
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_97570220
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 02:02 schreef Dionizuz het volgende:
Wie heeft er nog kaartjes over of wilt ze kwijt???
Deze twee heren zoeken desperate een kaartje: jimsuter@gmail.com en maik.suter@gmail.com
Had je maar niet zo lui moeten zijn en net als ik in de rij zijn gaan staan (wat overigens niet nodig was, want 2 weken later waren ook nog 3-dagen kaarten te koop: zónder in de rij te staan) ;)
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
pi_97571275
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 01:31 schreef Veadige het volgende:

[..]

Dus jij gaat tijdens het festival naar de plaatselijke Zeeman?

Als ik eenmaal daar ben ga ik nergens meer heen, alleen naar het festivalterrein en naar de camping.
Pinpas kán handig zijn (pas op met verliezen!), sommigen prefereren contant geld.
Ook dan oppassen met verliezen trouwens.

Ps: het zijn 3 dagen: zaterdag, zondag en maandag. En dan ook nog de dinsdag, als je met een schoon onderbroekje aan op pad wil gaan.
Bijna ieder festival begint pas 's middags, dus tijd zat om 's morgens wat zooi te kopen. Wegwerp kleren bij de zeeman bijvoorbeeld :')
w
  woensdag 1 juni 2011 @ 07:30:12 #175
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97571323
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:24 schreef Veadige het volgende:
Tips voor Pinkpop:

-kaartje niet vergeten (ja, dat gebeurt)
-kaartje niet verliezen (ja, vorig jaar bij iemand zien gebeuren)
-genoeg kleding menemen (vooral ondergoed en sokken)
-hou de weersverwachting in de gaten en probeer je te kleden op het weer
-vergeet zonnebrand niet (hoop niet dat ze moeilijk doen bij de ingang, er wás een jaar dat het bij veel mensen werd afgenomen)
-"iets" om de haringen van de tent mee in de grond te slaan
-tentharingen
-genoeg geld
-vochtige doekjes
-paracetamol
-oordopjes (om te slapen)
-lampje om in de tent te hangen

Dat was het wel even...
bij mij hebben ze nog nooit moeilijk gedaan over de zonnebrand... En iets om de haringen in de grond te krijgen, gebruik gewoon je schoenen, je staat op grasveld. Neem gewoon mee waar je behoefte aan hebt, maar zorg dat je tas niet te zwaar word;)
pi_97572319
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoe duur is zon pinkpop petje trouwens?
Ha, die heb ik nog van vorig jaar. Heb er nu zelfs een roze zonnebril voor erbij gekocht, helemaal af lijkt mij :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 09:13:57 #177
134538 chansadres
Black & White
pi_97572511
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:02 schreef josb83 het volgende:

[..]

Ha, die heb ik nog van vorig jaar. Heb er nu zelfs een roze zonnebril voor erbij gekocht, helemaal af lijkt mij :)
Je gaat toch niet je oude hoedje meenemen, hé :')
Dat zou wel erg triest zijn...
Steppin out tonight
pi_97572967
Dan ben ik in jouw ogen maar lekker triest, ik ga echt niet elk jaar een nieuwe kopen. Heb ik dalijk tientallen hoedjes, wat moet ik daar mee :P
pi_97573500
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:13 schreef chansadres het volgende:

[..]

Je gaat toch niet je oude hoedje meenemen, hé :')
Dat zou wel erg triest zijn...
Die hoedjes zijn elk jaar hetzelfde en dat a 6 Euro p.s. Kan me niet voorstellen dat jij dat triest vind.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:55:16 #180
134538 chansadres
Black & White
pi_97574955
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:02 schreef josb83 het volgende:

[..]

Die hoedjes zijn elk jaar hetzelfde en dat a 6 Euro p.s. Kan me niet voorstellen dat jij dat triest vind.
Ik kan me daarnaast ook niet voorstellen dat je ze hebt gekocht omdat ze zo mooi zijn. Of je koopt ze omdat je een goed doel wilt steunen (Amnesty International) of je wilt er "gewoon bij horen want iedereen draagt ze". De eerste kan ik inkomen, de laatste niet... :')
Steppin out tonight
pi_97575821
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:55 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ik kan me daarnaast ook niet voorstellen dat je ze hebt gekocht omdat ze zo mooi zijn. Of je koopt ze omdat je een goed doel wilt steunen (Amnesty International) of je wilt er "gewoon bij horen want iedereen draagt ze". De eerste kan ik inkomen, de laatste niet... :')
Ik heb zo'n hoedje inderdaad niet omdat ie zo mooi is, maar omdat ik een gigantische rooie kop kreeg vorig jaar. Daarom heb ik dat hoedje, niet meer en niet minder. Raar dat je zoiets triest vindt, ik hoop dat je op PP betere zin zult hebben :)
pi_97575921
Hej,
Ik ga naar pinkpop, maar of de site las ik iets tegenstrijdigs, eerst staat er :
Het Pinkpop-retour is geldig in de trein en in de speciale pendelbussen tussen station Landgraaf en het festivalterrein.
En daarna staat er:
Tussen de parkeerplaatsen, campings en het festivalterrein rijden gratis pendelbussen! Let op, tijdens de drukke tijden kunnen deze helaas vanwege veiligheidsredenen niet rijden.

Er staat dus eerst dat je een kaartje kan gebruiken voor de pendelbussen en daarna dat ze gratis zijn. Weet iemand die er al eerder is geweest misschien wat klopt?
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:28:30 #183
134538 chansadres
Black & White
pi_97576000
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:25 schreef robbert007 het volgende:
Hej,
Ik ga naar pinkpop, maar of de site las ik iets tegenstrijdigs, eerst staat er :
Het Pinkpop-retour is geldig in de trein en in de speciale pendelbussen tussen station Landgraaf en het festivalterrein.
En daarna staat er:
Tussen de parkeerplaatsen, campings en het festivalterrein rijden gratis pendelbussen! Let op, tijdens de drukke tijden kunnen deze helaas vanwege veiligheidsredenen niet rijden.

Er staat dus eerst dat je een kaartje kan gebruiken voor de pendelbussen en daarna dat ze gratis zijn. Weet iemand die er al eerder is geweest misschien wat klopt?
Voor de pendelbussen van het station naar de camping moet je betalen.
De pendelbussen tussen het festivalterrein en de camping zijn gratis.
Steppin out tonight
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:11:16 #184
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_97577387
Weet iemand toevallig waar je blikken kunt kopen JackDaniels/cola. Dit hebben ze op sommige festivals (33cl) maar in de supermarkt of slijter hebben ze het niet.. Iemand hier enig idee waar die wel te kopen zijn?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:14:22 #185
134538 chansadres
Black & White
pi_97577470
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:11 schreef theKiD het volgende:
Weet iemand toevallig waar je blikken kunt kopen JackDaniels/cola. Dit hebben ze op sommige festivals (33cl) maar in de supermarkt of slijter hebben ze het niet.. Iemand hier enig idee waar die wel te kopen zijn?
Bij AH heb ik ze geloof ik wel gezien. Anders kan je Gall&Gall proberen.
Steppin out tonight
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:15:26 #186
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_97577509
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:14 schreef chansadres het volgende:

[..]

Bij AH heb ik ze geloof ik wel gezien. Anders kan je Gall&Gall proberen.
:') Dat zijn net de 2 winkels waar ik niet ben geweest :@ :')
Makro heeft ze iig ook niet, morgen zal ik eens AH en G&G proberen en anders is Sligro mijn laatste hoop..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_97578551
Hmm net mijn tent uitgepakt.. Kijken of alles erbij zat.. Zijn het plastic haringen.. Is dat handig?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_97579775
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:15 schreef theKiD het volgende:

[..]

:') Dat zijn net de 2 winkels waar ik niet ben geweest :@ :')
Makro heeft ze iig ook niet, morgen zal ik eens AH en G&G proberen en anders is Sligro mijn laatste hoop..
De C1000 bij mij in de buurt verkoopt ze wel, vakken zijn wel vaak leeg na schoolfeesten en dergelijke :')

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm net mijn tent uitgepakt.. Kijken of alles erbij zat.. Zijn het plastic haringen.. Is dat handig?
Ik gok van niet, vooral als het een tijd niet geregend heeft zal de grond wel hard zijn :P
pi_97580845
Hmm, 75% kans op een klein beetje regen zaterdag, Bah.

Ach, het verandert toch steeds. En als de grond lang droog is geweest, dan is die regen zo opgenomen, en wordt het iig niet snel een grote modderpoel lijkt mij.
.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:58:43 #190
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97580900
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:57 schreef Pizzabodem het volgende:
Hmm, 75% kans op een klein beetje regen zaterdag, Bah.
[ afbeelding ]

Ach, het verandert toch steeds. En als de grond lang droog is geweest, dan is die regen zo opgenomen, en wordt het iig niet snel een grote modderpoel lijkt mij.
De grond is dan juist zo droog dat de regen juist niet snel wordt opgenomen en het één grote modderpoel wordt.
Don't let my username fool you...
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:05:40 #191
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_97581107
van 3mm regen word het nog geen modderpeol
Wat doe ik hier?
pi_97581204
Weeronline is positiever ;) Maar goed het veranderd toch om het uur..
pi_97582187
Ik check het weer over een week wel, nu is er toch nog niks van te zeggen.
  Moderator woensdag 1 juni 2011 @ 14:53:42 #194
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97582470
Toch leuk dat ze een festival weten te organiseren waarvan ik geen enkele band zou willen zien (op mss de foo fighters na) ik denk dat ik oud wordt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_97582645
maar als het dit weer is he! _O_
pi_97582748
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Bij de action koop je al goedkoop losse haringen. Zou ze voor de zekerheid even halen.
Eerst denken, dan typen
pi_97585191
Morgen ga ik dan maar even langs de action :) En misschien toch ook maar oordopjes halen..
pi_97585356
Ook bij de Action halen. 98 cent of zo voor zo'n blister met ik geloof 6 setjes. Volgens mij heb ik bij die keten meer dan de helft van al mn spullen die meegaan naar Pinkpop gekocht. Tent, stoeltjes, vuilniszakken, lampje, wasdoekjes, desinfectiegel. Action FTW! *O*
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_97585516
Ik denk dat ik morgen ook met een lading action-spullen thuis kom ;) Even kijken of ik onze ouder stoeltjes op zolder kan vinden :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:29:32 #200
134538 chansadres
Black & White
pi_97585705
Morgen is het hemelvaart. Meeste winkels zijn dicht...
Steppin out tonight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')