Nee, je mag twee sixpacks (blik, glas is verboden) per persoon de camping op meenemen. En als je er drie meeneemt zal dat ook geen probleem zijn, maar je moet het niet te bont maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:08 schreef senderrr het volgende:
Maar als je zaterdag gewoon wat bier gaat halen bij de supermarkt, gaan ze dan niet moeilijk doen als je dat meeneemt op de camping?
Ja, maar mag je alleen gebruiken op de speciaal daarvoor aangewezen plaatsen (en terecht)quote:
Normaal gesproken is een tray per persoon ook geen enkel probleem...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:21 schreef .aeon het volgende:
[..]
Nee, je mag twee sixpacks (blik, glas is verboden) per persoon de camping op meenemen. En als je er drie meeneemt zal dat ook geen probleem zijn, maar je moet het niet te bont maken.
Deden ze vorig jaar bij mij ook niet moeilijk over... De beveiliger maakte m'n koelbox open en de blikken rolden letterlijk eruit. Hij probeerde nog onder in de koelbox te kijken, maar uiteindelijk gaf hij het toch maar opquote:Op zondag 29 mei 2011 18:33 schreef senderrr het volgende:
Mooizo, dat wordt dan een tray per persoon.
En dat is heel willekeurig. Beveilgers zijn er namelijk niet bij Pinkpop. Vrijwilligers doen dit namelijk. Wel is er 1 officiële beveiliger in de buurt voor het geval dat. De meeste zijn zelf ook Pinkpopgangers dus ze laten veel toe. Maar er zit soms een strebertje tussen.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:00 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Deden ze vorig jaar bij mij ook niet moeilijk over... De beveiliger maakte m'n koelbox open en de blikken rolden letterlijk eruit. Hij probeerde nog onder in de koelbox te kijken, maar uiteindelijk gaf hij het toch maar op. Mocht je commentaar krijgen over de hoeveelheid dan zeg je gewoon dat het voor de hele groep is.
Ben ik blij dat wij met de auto kunnen. Krijg je het niet mee naar binnen, dan loop je nog een keer terug.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
En dat is heel willekeurig. Beveilgers zijn er namelijk niet bij Pinkpop. Vrijwilligers doen dit namelijk. Wel is er 1 officiële beveiliger in de buurt voor het geval dat. De meeste zijn zelf ook Pinkpopgangers dus ze laten veel toe. Maar er zit soms een strebertje tussen.
Oftewel gewoon proberen. Als het lukt, blij. Als het niet lukt, jammer maar niet achteraf klagen
Dat is een goede tip. Wij hadden ook altijd een bewaarpunt. In een auto bijvoorbeeld. En dan als het op is gewoon met een aantal man even gaan halen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik blij dat wij met de auto kunnen. Krijg je het niet mee naar binnen, dan loop je nog een keer terug.
Beetje hetzelfde bij ons. Ik wil The Gaslight Anthem zien en een andere vriendin wil weer graag naar All Time Low. Wordt gewoon opsplitsen denk ik...doe ik ook niet zo moeilijk over.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:43 schreef AppleBite het volgende:
Weet iedereen ook al precies waar ze naar toe gaan?
Bij ons zijn we het redelijk eens, maar bij 3 dingen zijn er twijfel, maar dan kunnen we ons altijd nog opsplitsen, er is twijfel over:
- 30 seconds to mars of Deadmau5 (hier is het grootste gedoe om)
30 stm is meer de ervaring en het feit dat ze nauwelijks optreden in Nederland (de komende tijd), en deadmau5 is ook echt ziek vet, en 30 stm is live niet geweldig.
Verder nog
Bloody Beatroots of Avenged Sevenfold
en
All Time Low of The Gaslight Anthem
Verder ziet de weersverwachting er echt geweldig uit
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:43 schreef AppleBite het volgende:
Bij ons zijn we het redelijk eens, maar bij 3 dingen zijn er twijfel, maar dan kunnen we ons altijd nog opsplitsen, er is twijfel over:
30 stm is meer de ervaring en het feit dat ze nauwelijks optreden in Nederland (de komende tijd), en deadmau5 is ook echt ziek vet, en 30 stm is live niet geweldig.
Verder nog
en
30stm vorig jaar op werchter gezien geloof ik, vond er niet zoveel aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:25 schreef MissSpooky het volgende:
The Script live is goedVoor zover ik me kan herinneren geen vals nootje te bekennen.
Ik zit ook gigantisch te twijfelen tussen 30STM en Deadmau5. 30stm is gewoon cool omdat Jared. Voorderest zuigen ze. Vriendin van me wil daar per se naar toe en wil dat ik meekom. Dan hebben we Deadmau5 waar ik van iedereen hoor dat dat übergeweldig is, en daar wil mn vriend me naar mee sleuren. Can't decide! Help!
deadmau5 is flink los gaan, waar 30stm echt mega mega MEGA ruk is live. Publiek staat meer op het podium te zingen dan de zanger zelf. Optreden er om heen is wel aardig om te zien, maar dan zou ik toch veel liever naar deadmau5 gaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:43 schreef AppleBite het volgende:
Verder nog
en
Lekker naar Deadmau5 gaan, joh.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:25 schreef MissSpooky het volgende:
The Script live is goedVoor zover ik me kan herinneren geen vals nootje te bekennen.
Ik zit ook gigantisch te twijfelen tussen 30STM en Deadmau5. 30stm is gewoon cool omdat Jared. Voorderest zuigen ze. Vriendin van me wil daar per se naar toe en wil dat ik meekom. Dan hebben we Deadmau5 waar ik van iedereen hoor dat dat übergeweldig is, en daar wil mn vriend me naar mee sleuren. Can't decide! Help!
Mensen...gratis bier en koffie bij de bloementent!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:59 schreef mieknok het volgende:
Nog 11 dagen!!![]()
Vanmiddag op het strand in Scheveningen een zonnedans gedaan, mensen keken een beetje raar maarja, je moet wat over hebben he voor mooi weer...
Het eerste optreden wat ik ooit zag van 30stm was op pinkpop en vond het wel aardig, maar toen waren ze nog maar net bekend, vorig jaar op LL waren ze echt ruk... Dus ik zou gaan voor Deadmau5 gaan![]()
De tent is zoek! Mijn vriend heeft hem vorig jaar na Wechter opgeborgen, maar waar? Zucht...Ligt op zijn zolder (=troep) of bij paps en mams op zolder/schuur1/schuur2 (= nog grotere troep...) In ieder geval niet in mijn opberghok (3 bij 2 meter, een 4 persoonstent zou daar wel ietwat opvallen
) Ach, komt deze week vast wel boven water. Anders heb ik nog een prachtige bloementent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |