Ze weten gewoon nog niet wat het weer gaat worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:23 schreef svenistheman het volgende:
het weer wordt er ook niet beter op, vooral zaterdag en zondag worden kut
Weeronline heeft het vaker goed dan weer.nl. Trek je conclusies, tevens heeft echt iedere site het erover dat het slecht weer gaat worden vanaf volgende week. Behalve zogenaamd weer.nlquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:49 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Ze weten gewoon nog niet wat het weer gaat worden.
Weer.nl
[ afbeelding ]
Weeronline.nl
[ afbeelding ]
Ik vind het juist een sterke verbetering ten opzichte van het vorige album (wat echt een en al bagger was). Oude Kaiser Chiefs is ook nog wel goed terug te horen in een nummer als Can't Mind My Own Business.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Pizzabodem het volgende:
Ja, inderdaad. Vind die nieuwe van de Kaiser Chiefs een beetje treurig klinken...
Ik mis de nummers zoals dit:
Ik heb zo'n makkelijk doorzichtig dingetje. Lekker compact (kan je snel weer in je jaszak duwen of eruit halen) en aan het einde van het weekend gooi je 'm weer wegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:35 schreef mr-green het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een degelijke poncho. Iemand tips?
Mm, slim! Ook maar eens zoeken(:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:35 schreef mr-green het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een degelijke poncho. Iemand tips?
Denk dat de meeste pas dinsdag richting huis gaanquote:Op zondag 5 juni 2011 12:33 schreef MrManiak het volgende:
Wie rijdt er in de avond/nacht van vrijdag op zaterdag langs Zwolle en heeft nog een plaatsje over in de auto?
(Of wie rijdt eventueel maandag na de Foo Fighters op de terugweg langs Zwolle?)
Is het btw echt waar dat je om 8u met toeters wordt wakker gemaakt op de campings?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
Denk dat de meeste pas dinsdag richting huis gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |