Nope de meeste zijn open op de koopzondagtijdenquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:29 schreef chansadres het volgende:
Morgen is het hemelvaart. Meeste winkels zijn dicht...
Bij ons zijn de winkels elke zondag open, maar de Action is dan altijd dichtquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nope de meeste zijn open op de koopzondagtijdenSowieso zijn ze hier niet slim als ze dicht zijn aangezien het jazzfestival is, en het gigantisch druk is in de stad
Dan hoop ik dat dat hier niet zo isquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bij ons zijn de winkels elke zondag open, maar de Action is dan altijd dicht
dudequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:36 schreef Pizzabodem het volgende:
Nog een tip: Bij de HEMA hebben ze voor 3,95¤ een 'nektas', alleen dan een hele platte, die onder een t-shirt zelfs niet echt opvalt. Handig voor je ticket en eventueel een pinpas, oordopjes, etc. http://www.hema.nl/nl-nl/(...)-%2818601027%29.aspx
Heb hem gehaald, en ziet er wel oké uit.
quote:
Die heb ik ook nog liggen dat is wel fijn.. want nu zijn de verwachtingen opeens niet meer zo goed..quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:32 schreef josb83 het volgende:
Hier (Sittard) is ie hartstikke dichtHopelijk is volgend weekend net zo'n weer idd... Maar ben wel blij dat ik nog poncho's heb liggen hier.
Op de Belg zeiden ze vanmorgen al dat het na dit weekend gedaan is met het droge en mooie weer en dat er een wisselvallige periode aankwam van zo'n 2 weken...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:37 schreef MissSpooky het volgende:
Ach dat is morgen toch wel weer veranderd.
Ik heb dat op Solar wel een keer gehad, 3 km verderop was alles zeiknat geregend. Op het festivalterrein zelf was het het hele weekend kurkdroogquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:48 schreef mieknok het volgende:
Heb op Pinkpop regelmatig smsjes van vrienden gekregen waarin zoiets stond, ben je nog niet weg geregend? Terwijl ik heerlijk in de zon lag. Bleek het daar kutweer te zijn, en ik was aan het verbranden... Ik zie het wel, neem korte en lange broeken mee, en poncho's en zonnebrand...
-edit-
Ik kijk net op weer.nl, zaterdag zondag en maandag rond de 20-22 graden, zon met wolk... Dus het veranderd per dag en per weersite![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:52 schreef MrManiak het volgende:
Yeah, FOK! is dit jaar ook weer aanwezig bij Pinkpop!
(Ik ben er met een fotograaf bij)
Is wel duidelijk dat ze na de historische insteek van Viva La Vida nu een album met moderne insteek gaan maken. Ik vind het wel goed klinken, lekker zomers!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:06 schreef Pizzabodem het volgende:
Nieuwe single van Coldplay is vandaag uitgebracht. Zal leuk zijn als ze die spelen volgende week zaterdag. (Al las ik ergens dat ze geen nieuwe nummer spelen, maar je weet het nooit....)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |