spelen met mijn mesjes, snijmachine en kraaltjesquote:Op maandag 23 mei 2011 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Een eigen plekkie joh? Wat moet je daar nou mee?
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:23 schreef simmu het volgende:
[..]
spelen met mijn mesjes, snijmachine en kraaltjes![]()
kunnen we gelijk ook daar de sudocremetjes enzo bewaren
zodra we geld hebben. geen idee dus precies wanneerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze gaan samen op ravi's kamer dan, die is het grootst. maar ik wil er nu gewoon iets moois van maken. dus met schilderen en er moet een naambordje gemaakt enzo
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Je bent een dag te vroegquote:
helemaal mee eens!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mikoxx,je weet denk ik nog wel hoe het bij ons ging met de speen van Meike. Ook pas later dus. Ze was drie. Ik vond het prettig het haar te kunnen uitleggen.
Het CB zei het tegen mij ook wel hoor, "voor het de eerste verjaardag moet die speen weg" yeah right....zij zitten snachts niet je verdrietige kind te troosten...makkelijk praten.
Ik denk dat jij ook blij met zijn met de nachten als ze wel goed gaan, om ze nou ook nog de speen af te pakken...ik denk ook dat dat voor jou ook niet de beste timing is nu
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef ma_ma het volgende:
@ peuterbed of zijkant eruit: Nog láng nietTessa blijft braaf liggen en dat wil ik dus graag zo houden
Ik had Tess ook liever nog niet in een bed zonder zijkant gehad, maar veiligheid gaat voor alles...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oooo jullie kids allemaal over naar een peuterbed? Of zonder zijkanten ledikant....
Nou ik begin er niet aan. Zolang hij nog blijft liggen in zijn ledikant vind ik het goed. Hoewel dat misschien niet lang meer duurt....
Voor de tv planten? Als Rienk een hangdag heeft ben ik heeeeeel blij met Hoplaquote:Op maandag 23 mei 2011 22:47 schreef ma_ma het volgende:
Dat is zeker zo Vicky![]()
Ik heb een vraag aan jullie aangezien ik voorlopig niet bij het CB terecht kan; Tessa kan NIET alleen spelen, helemaal niet! Geen 5 minuten dat ze even voor zichzelf bezig is...jullie een tip?
waarschijnlijk is dromen ook het 'probleem'quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:18 schreef mefke79 het volgende:
Asy, gefeliciteerd!!!
Vlindur, oe, dat is wel vroeg als je het niet gewend bent zeg. Ik hoop dat je nog even bij kan slapen.
Driekus werd gisteravond weer helemaal zeiknat (van het zweet) en overstuur wakker. Het lijkt wel of ie eng droomt ofzo en dan ineens wakker wordt. Het vervelende is dat ie dan zijn luchtwegen dicht trekt en dus geen lucht meer krijgt. Dus dan moet je em eerst puf geven en dan nog gaan troosten. En daarna was het weer niet alleen willen zijn. Gelukkig werkt het als wij gewoon op onze eigen slaapkamer tv kijken oid en dan af en toe melden dat we er nog zijn...Vanochtend had ie geen koorts, dus gewoon naar het kdv en ik hoop maar dat ie ook geen koorts meer krijgt vandaag.
ok, wellicht een botte opmerking mijnerzijds, maar als je man vrijwel nooit alleen is met haar kan hij ook niet oordelen of een artsbezoek al dan niet nodig is. want hij ziet domweg niet hoe ze is bij jou!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:00 schreef ma_ma het volgende:
Mefke: Het vervelende is dat mijn man vind/denkt dat het niet nodig is om de HA weer te bellen. Ze lijkt er behalve het enorme plakken verder geen last van te hebben..
Het is behoorlijk zwaar aan het worden/zijn, een plakkend kind.
Oh en vlindur: Je vroeg ook hoe ze bij mijn man is, ze is vrijwel niet alleen met hem en als we samen zijn dan hangt ze altijd aan mij..
misschien is het een optie dat jij een paar dagen geheel buiten beeld bent? dat hij het echtechtecht heel alleen moet doen? dat brengt hier geregeld plotse medewerking van manliefquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:00 schreef ma_ma het volgende:
Mefke: Het vervelende is dat mijn man vind/denkt dat het niet nodig is om de HA weer te bellen. Ze lijkt er behalve het enorme plakken verder geen last van te hebben..
Het is behoorlijk zwaar aan het worden/zijn, een plakkend kind.
Oh en vlindur: Je vroeg ook hoe ze bij mijn man is, ze is vrijwel niet alleen met hem en als we samen zijn dan hangt ze altijd aan mij..
Jahoor, het helpt wel als je ziet dat je kind zich echt een plekje 'bevecht' of neemt in de groep. Ik denk dat we dat zo lastig vonden, dat proces waarin je ziet dat het voor een kindje zoeken is om in de groepshiearchie te passen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:30 schreef mefke79 het volgende:
Ko, wat schattig! Oeke, heb je zelf nu ook al een beter gevoel bij de kresj? Ik begreep dat jij het zelf nog lastig vond...
Die zijn idd erg leuk! Maar welke geef je nou aan wie? Weet je wie een voorkeur voor het een heeft? Of mogen ze afwisselen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:19 schreef mikoxx het volgende:
Heb alvast kadootjes voor de komende 2e verjaardag besteld:
Olifantje
en Krokodil!!
Vind ze zelf ook zo leuk....!
iddquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:26 schreef mefke79 het volgende:
Becky, ben je eerder bij de dermatoloog geweest? Of heb je de zalf van de huisarts gekregen? Indien je al bij de dermatoloog geweest bent: huisarts overslaan en naar dermatoloog bellen. Als je nog niet bij de dermatoloog bent geweest de plekjes aan je huisarts laten zien, zeggen dat je gestopt bent met de zalf (en aangeven waarom) en alsnog een verwijzing vragen. Als je die niet krijgt, dan met het hele verhaal alsnog naar de poli dermatologie bellen en vragen of je eventueel zonder verwijzing welkom bent.
Ik herken de plekjes wel van mezelf, van vroeger. Heeft ze er veel last van? Bij mij hielp koelen meestal wel tijdelijk. Dus gewoon koud washandje erop.
Oh echt!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:10 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Patty Brard![]()
slang in je hol en gaan met die banaan!
![]()
nee hoor, het is idd minder dramatisch dan het klinkt. Dit is trouwens ook over t algemeen wat je krijgt als je na de bevalling niet kunt/durft te poepen, niet zo eng als het klinkt dus
ja, die ken ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:32 schreef ymme het volgende:
RoyGekkie.
Mart kan tegenwoordig ook zelfs zijn eten blazen. Bord op tafel, mart met zijn hoofd erboven, lippen bijna op het eten en dan pffffffff. Te grappig om te zien gewoon. Maar nu blaast hij alles, zn drinken, koekjes echt alles!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
ik geef eigenlijk alleen pcm als ze ofwel over de 39 koorts hebben, en dan leg ik direct een spiegel aan tot de koorts echt weg is, danwel wanneer ze ergens pijn lijken te hebben en dan bekijk ik het gewoon per keertjequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:31 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, hoeveel geef je eigenlijk aan pcm? Wij geven die vloeibare, dat speelt wat makkelijker met hoeveelheden. Bovendien, zetpillen lijken hier niet zo goed te werken. Hoe doen anderen dat eigenlijk? Ik vind het soms maar lastig om te bepalen of ie nou of wel niet krijgt en zo ja, hoeveel dan. Driekus wordt namelijk bij ongeveer 38,7 - 39 graden echt doodziek. Niet van het ziek zijn, maar van de koorts dus. Dus ik probeer me altijd daaronder te houden...
och, als je kindje het nodig lijkt te hebben is dat toch prima? als mijn gebroed meer nodig zou lijken te hebben zou ik het ook gewoon geven hoor!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:19 schreef mefke79 het volgende:
hmm, dan gebruiken wij wel wat meer pcm. Nou ja, ieder zijn manier, toch.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik stop dat ding ook niet om de haverklap in mijn eigen kont als ik eens hoofdpijn heb ofzo.
Peutergym lijkt me leuk!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:20 schreef ymme het volgende:
Poppejans, wat leuk zeg! Ziet er leuk en gezellig uit!
Ik zit er over te denken om met Mart naar de peutergym te gaan in het dorp hier.
Iemand hier ervaring met peutergym?
Óf juist om te kijken wanneer je dat wél moet huup!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:24 schreef huuphuup het volgende:
Das toch gewoon natural family planning? Normaal weet je dan wanneer je vruchtbare dagen zijn zodat je weet wanneer je moet batsen, nu weet je dat je dan juist niet moet enzo
Datquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:24 schreef huuphuup het volgende:
Das toch gewoon natural family planning? Normaal weet je dan wanneer je vruchtbare dagen zijn zodat je weet wanneer je moet batsen, nu weet je dat je dan juist niet moet enzo
Mezelf, de kinderen nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:38 schreef Vicky het volgende:
elke dag tempen?? Dat is een neurotisch trekje hoor!
Ik temp Tess alleen als ze echt heel warm aanvoelt.
dan nog.... dan is het nog neurotischquote:
beter nu wat neurotisch dan elk jaar zwangerquote:
Amenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:53 schreef simmu het volgende:
[..]
beter nu wat neurotisch dan elk jaar zwanger
Nouja, je doet het omdat je lol wilt hebben tochquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Amen
Met NFP moet je nu eenmaal elke dag temperaturen, hahaHet is niet dat ik het voor de lol doe
Haha, hier ook rond de 37. Denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:05 schreef Memmel het volgende:
Ik weet ook niet wat de basistemperatuur van Morris is. Rond de 37 denk ik.
Wij hadden niet het idee dat men zich heel druk maakte, het is gewoon heel moeilijk te zeggen wat er "afgestorven"is en wat dat zou doen zeg maar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Ehm, maar anyway, Bar, wat fijn dat jullie mogen gaan afbouwen! En nog wel even spannend dus qua wat er afgestorven is, of maken ze zich daar niet heel druk om? Ik weet niet zogoed hoe ik dat moet zien dan, ik schrok er eigenlijk van, maar nu ik Asy's comment lees denk ik 'ohja, dat heb ik ook wel eens gelezen, dat een ander deel van de hersenen die functie kan overnemen dan' dus ja, dan is het misschien een kwestie van tijd voordat je kleine vent er een modus in gevonden heeft?
Heerlijk echt! Mijn dochter was altijd een vroege vogel (tussen 5 en 6 standaard), maar die blijft nu lekker 'rusten' tot 700 uur. Dan gaat haar lampje aan. Als ik dat bij R ook voor elkaar krijg, oooooh, perfect!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef Incantrix het volgende:
KnapMaar wel rewarding in the end, schat ik zo
Na de 'discussie' over wat er allemaal mis is in het dreumestopic heeft Claudia (heel begrijpelijk) besloten om hier niet meer te posten. Die discussie en de nare discussie over het slapen van Senna die later nog volgde, hebben mij ook doen besluiten om hier niet veel meer over Senna en mezelf neer te zetten. Ik wilde eigenlijk ook helemaal wegblijven, maar ik ben iets minder consequent dan Claudia, helaasquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:46 schreef Ca.ra het volgende:
oh ja anybody care to fill me in, wat is er met Claudia?
och jee, wat een rotnacht! maar volhouden loont hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 06:18 schreef Incantrix het volgende:
Ok, we zijn vannacht genadeloos teruggepakt voor ons positivisme: tussen 1 en 5 élk uur wakker. Met uitgebreide krijssessiesStef bleef maar naar zijn fles wijzen, 'die! Die!' maar hij had al gehad.. Toeval of niet, sinds lief hem zijn slaapzakje aantrok slaapt hij. Vanavond maar weer gewoon aan, dus.
Ko
echt knap, Oeke! Veel plezier met uit logeren gaan samen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Na de 'discussie' over wat er allemaal mis is in het dreumestopic heeft Claudia (heel begrijpelijk) besloten om hier niet meer te posten. Die discussie en de nare discussie over het slapen van Senna die later nog volgde, hebben mij ook doen besluiten om hier niet veel meer over Senna en mezelf neer te zetten. Ik wilde eigenlijk ook helemaal wegblijven, maar ik ben iets minder consequent dan Claudia, helaas
Niet om je te spammen, maar ik zou toch een reactie willen op m'n pmquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Trix, zware nacht dus weer. Lastig hoor. Buuf heeft wel een punt, denk ik, zeker iets om aan te blijven denken. Maar sterkte, het is zwaar en slaapgebrek en vermoeidheid zijn nare dingen
oeke, ze worden absoluut geindoctrineerd op het kdvik moet soms zelfs liedjes navragen daar als Senna iets zingt dat ik niet ken!
En ik mis sommigen ook, en hier is het contact dan toch het gemakkelijkst
Bij Leander pakken de omringende gebieden idd bepaalde delen van de beschadiging over. Maar dit gaat weer ten kosten van andere dingen. En zo blijf je eigenlijk bezig. er is in bijna 2 jaar tijd bij Leander geen nieuwe hersencellen aangemaakt en de kans dat dat gebeurd is ook heel erg klein. We weten dat bij hem de spraak zowiezo niet zo gaat werken als het zou moeten. En een tijdje was het ook ineens zijn grove motoriek dat het niet helemaal goed deed. Dis is weer goed gekomen in de loop van de tijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:11 schreef Asyniur het volgende:
ooh, ik wou net vragen hoe het was gegaan vandaag Bar!
Maar wat een fijn nieuws dat jullie mogen gaan afbouwen! Fijn ook dat jullie speciale begeleiding krijgen.
Wat betreft dat stukje hersenen: misschien is of wordt dat gecompenseerd door omliggende gebieden. Bovendien blijkt uit recente onderzoeken dat in tegenstelling wat we eerder dachten er toch nieuwe hersencellen worden aangemaakt!
aai,aai..de gedachte al doet veel pijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn flipje is op de stoep gevallen met zijn omaatje gisteren. Een nachtmerrie. Ik werd er naar van toen ik het gisteren op mijn werk hoorde. Beiden hebben neus, kin, voorhoofd en wangen stuk. Vol op de bek zoals ze dat hier noemen.
Oh, dat mag je best weten hoor, het is alleen off-topicquote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ben ik de enige die dan bloednieuwsgierig is naar wat dan in die PM's staat wat je hier dan niet kan of wil zeggen?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:36 schreef Asyniur het volgende:
Inca
sorry, ik was naar mijn lmoeder
mef, fijn dat jullie een manier hebben gevonden om er mee om te gaan. Succes met die allerlaatste loodjes
Flipje
Tess, schrik jij je een hoedje?
Beterschapquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef Incantrix het volgende:
Och jeetje, arm boefje..Rocka.
Ik heb net een koortsig ventje op bed gelegd, dus ik ben benieuwd wat de nacht ons brengen gaat
ze kan heel vaak heel goed duidelijk maken wat ze wel of niet wil en heel vaak is het het tegengestelde van wat moetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat goed van Tess! Fijn dat ze gewoon zelf kan zeggen wat ze wil!
En dat het nog werkt ook!
sja dat is dan weer de keerzijdequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze kan heel vaak heel goed duidelijk maken wat ze wel of niet wil en heel vaak is het het tegengestelde van wat moet
lekker eigenwijs. Zeg ik schoenen aan zegt zijn nee niette sjoenen aan. Zeg ik sokken uit, zegt zijn neeeeeeej sokken aan!!quote:
Haha dat kan Lars bij ons niet....hurray voor traphekjes!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:15 schreef Vlindur het volgende:
Rienk vind de gang geweldig. Trap klimmen!!
Hahaha mooi gezegdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oeh ik zou niet zonder traphekjes willen. Meike laat nog wel eens deuren open staan, en ik vind het ook makkelijk dat ik ook boven gewoon kan stofzuigen met Lars om me heen zonder dat hij te pletter stort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BJ, afgelopen nacht was ronduit KUT. Tess is wat ziekig met een verstopte neus. Ze is uiteindelijk bij mij in bed geeindigd en M. is naar de bank verhuisd. Maar verder gaan de nachten eigenlijk heel erg goed de laatste tijd *AFKLOPPEN*♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |