Och jemig, Huup, wat een verdrietigmakend berichtje.. Weer aan de slag met klysma's en extra laxeermiddel, gewoon om voor elkaar te krijgen wat normaal zou moeten zijn. Ik moet er zelfs al van slikken, laat staan jullie.. Dikke

voor jullie allemaal, en ik hoop echt dat er dan toch snel eens een oorzaak gevonden kan worden, alleen de symptomen bestrijden lijkt me op een bepaald punt zó frustrerend worden. Succes ermee

Rienk!

Wat doe je nu?? Arm ventje, wat ziet dat er rood uit zeg! Vlindur, tjemig, ook dikke kus voor jullie hoor!

en huuu, doe maar geen enge syndromen, gatver zeg

Maar ik denk dat ik hEt ook zou willen laten testen hoor, je moet er toch niet aan denken dat er iets ergs gebeurt omdat je het niet wist? De gevolgen voor familieleden zijn daarentegen ook weer niet misselijk, ook weer iets om je dan druk over te maken. Bah. Nee. Doe maar gewoon niet nee

Ymme, haha, Stef gooit er gewoon mee, blazen klinkt lolliger

Wolf! Oh, Poppejans, ik word echt helemaal blij van je omschrijving van die muzieklessen, hoe kom je daaraan? Wel zeggen als de foto's er staan hoor! En weet jiij ook of alles ok is met Twinks? Ze postte minder omdat het even minder ging, toch? Ik denk aan haar! Oh, en je bent toch zo'n lieverd he? Ik moet er een beetje an snotteren, ik ben soms zo blij dat ik jullie heb

Thnx lieverd, je bent een schat! En als de meet van zondag niet doorgaat dan kom ik gewoon naar jullie toe, ofzo

En wat lief dat jullie allemaal aan ons gedacht hebben vandaag

Vannacht ging eigenlijk best ok, hij is rond vieren wakker geworden, ik heb een fles met 170 cc pap en 10 cc water ingeplugd, hij heeft nog wat gemorreld en heeft vervolgens netjes geslapen nog, tot een uurtje of kwart over zes. Ik denk dat de rust in zijn bedje hem wel goed heeft gedaan, tegenwoordig gooit hij werkelijk álles zijn bed uit, behalve Poesje. Hermie, voorheen een tweede vriendje waar hij nog wel eens mee knuffelde, krijgt ook een gooi, meteen als hij zijn bed in gaat. Daarnaast zitten we ons af te vragen of het helpt dat we hem al twee nachen zonder slaapzak hebben liggen (uit nood geboren), de afgelopen twee nachten gingen best aardig. Daarnet waren zijn slaapzakjes allebei weer schoon, maar we hebben hem zonder slaapzak in bed gelegd.
Voor deze nacht hebben we een fles an 160 cc pap en 10 cc water gepland staan. Tot nu toe maakt hij geen problemen omtrent de hoeveelheid die langzaam afneemt, hopelijk blijft dat nog even (of het liefst for ever

) zo. Qua logeren hebben we met enige regelmaat (eens in de 3 weken ofzo) een bijslaapnachtje, maar we moeten het nu écht structureler aan gaan pakken, want ook met bijslaapnachtjes lukt het niet meer goed om het bol te werken met z'n tweetjes. En ja, het is dus echt gewenning, dus dan wordt het nu gewoon tijd voor die zure appel en ontwenning..
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 25-05-2011 21:41:20 ]