Oh echt!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:10 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Patty Brard![]()
slang in je hol en gaan met die banaan!
![]()
nee hoor, het is idd minder dramatisch dan het klinkt. Dit is trouwens ook over t algemeen wat je krijgt als je na de bevalling niet kunt/durft te poepen, niet zo eng als het klinkt dus
ja, die ken ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:32 schreef ymme het volgende:
RoyGekkie.
Mart kan tegenwoordig ook zelfs zijn eten blazen. Bord op tafel, mart met zijn hoofd erboven, lippen bijna op het eten en dan pffffffff. Te grappig om te zien gewoon. Maar nu blaast hij alles, zn drinken, koekjes echt alles!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
ik geef eigenlijk alleen pcm als ze ofwel over de 39 koorts hebben, en dan leg ik direct een spiegel aan tot de koorts echt weg is, danwel wanneer ze ergens pijn lijken te hebben en dan bekijk ik het gewoon per keertjequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:31 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, hoeveel geef je eigenlijk aan pcm? Wij geven die vloeibare, dat speelt wat makkelijker met hoeveelheden. Bovendien, zetpillen lijken hier niet zo goed te werken. Hoe doen anderen dat eigenlijk? Ik vind het soms maar lastig om te bepalen of ie nou of wel niet krijgt en zo ja, hoeveel dan. Driekus wordt namelijk bij ongeveer 38,7 - 39 graden echt doodziek. Niet van het ziek zijn, maar van de koorts dus. Dus ik probeer me altijd daaronder te houden...
och, als je kindje het nodig lijkt te hebben is dat toch prima? als mijn gebroed meer nodig zou lijken te hebben zou ik het ook gewoon geven hoor!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:19 schreef mefke79 het volgende:
hmm, dan gebruiken wij wel wat meer pcm. Nou ja, ieder zijn manier, toch.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik stop dat ding ook niet om de haverklap in mijn eigen kont als ik eens hoofdpijn heb ofzo.
Peutergym lijkt me leuk!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:20 schreef ymme het volgende:
Poppejans, wat leuk zeg! Ziet er leuk en gezellig uit!
Ik zit er over te denken om met Mart naar de peutergym te gaan in het dorp hier.
Iemand hier ervaring met peutergym?
Óf juist om te kijken wanneer je dat wél moet huup!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:24 schreef huuphuup het volgende:
Das toch gewoon natural family planning? Normaal weet je dan wanneer je vruchtbare dagen zijn zodat je weet wanneer je moet batsen, nu weet je dat je dan juist niet moet enzo
Datquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:24 schreef huuphuup het volgende:
Das toch gewoon natural family planning? Normaal weet je dan wanneer je vruchtbare dagen zijn zodat je weet wanneer je moet batsen, nu weet je dat je dan juist niet moet enzo
Mezelf, de kinderen nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:38 schreef Vicky het volgende:
elke dag tempen?? Dat is een neurotisch trekje hoor!
Ik temp Tess alleen als ze echt heel warm aanvoelt.
dan nog.... dan is het nog neurotischquote:
beter nu wat neurotisch dan elk jaar zwangerquote:
Amenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:53 schreef simmu het volgende:
[..]
beter nu wat neurotisch dan elk jaar zwanger
Nouja, je doet het omdat je lol wilt hebben tochquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Amen
Met NFP moet je nu eenmaal elke dag temperaturen, hahaHet is niet dat ik het voor de lol doe
Haha, hier ook rond de 37. Denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:05 schreef Memmel het volgende:
Ik weet ook niet wat de basistemperatuur van Morris is. Rond de 37 denk ik.
Wij hadden niet het idee dat men zich heel druk maakte, het is gewoon heel moeilijk te zeggen wat er "afgestorven"is en wat dat zou doen zeg maar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Ehm, maar anyway, Bar, wat fijn dat jullie mogen gaan afbouwen! En nog wel even spannend dus qua wat er afgestorven is, of maken ze zich daar niet heel druk om? Ik weet niet zogoed hoe ik dat moet zien dan, ik schrok er eigenlijk van, maar nu ik Asy's comment lees denk ik 'ohja, dat heb ik ook wel eens gelezen, dat een ander deel van de hersenen die functie kan overnemen dan' dus ja, dan is het misschien een kwestie van tijd voordat je kleine vent er een modus in gevonden heeft?
Heerlijk echt! Mijn dochter was altijd een vroege vogel (tussen 5 en 6 standaard), maar die blijft nu lekker 'rusten' tot 700 uur. Dan gaat haar lampje aan. Als ik dat bij R ook voor elkaar krijg, oooooh, perfect!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef Incantrix het volgende:
KnapMaar wel rewarding in the end, schat ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |