abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97329762
Het ziet er inderdaad heel gezellig uit, Poppejans. (Alleen dat op de grond zitten is iets waar ik nu echt niet aan moet denken :X )

Babyzwemmen is inderdaad ontzettend leuk ook. We zijn net sinds twee weken over naar de 'grote' groep, met kindjes vanaf 1 jaar. Dat is toch wel weer even wennen hoor. Ineens is Lars weer de kleinste van de groep. En de meeste andere kindjes daar die lopen al, klimmen zelf de glijbaan op enzo...
pi_97329827
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:31 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, hoeveel geef je eigenlijk aan pcm? Wij geven die vloeibare, dat speelt wat makkelijker met hoeveelheden. Bovendien, zetpillen lijken hier niet zo goed te werken. Hoe doen anderen dat eigenlijk? Ik vind het soms maar lastig om te bepalen of ie nou of wel niet krijgt en zo ja, hoeveel dan. Driekus wordt namelijk bij ongeveer 38,7 - 39 graden echt doodziek. Niet van het ziek zijn, maar van de koorts dus. Dus ik probeer me altijd daaronder te houden...
ik geef eigenlijk alleen pcm als ze ofwel over de 39 koorts hebben, en dan leg ik direct een spiegel aan tot de koorts echt weg is, danwel wanneer ze ergens pijn lijken te hebben en dan bekijk ik het gewoon per keertje
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:02:27 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97329904
Bij ons ook dus idd.
Ik temp ook alleen als ze super-super ziek zijn, niet als hij wat warm aan voelt of zo.
Het is al vervelend genoeg om het af en toe te doen en ik wil ze niet te vaak pesten met de thermometer verder. Als ze ziek zijn merk ik dat ook wel zonder de thermometer. :Y

Dus bij echt heel ziek en overduidelijk pijn enzo wel, maar anders is mijn devies 'eerst maar eens even aankijken'.
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:03:23 #154
100412 mefke79
komt goed!
pi_97329930
hmpf... ik hoor net dat het vriendinnetje van Driekus van het kdv naar een andere groep gaat miv 1 juni. Volgens mij blijft ie nou als enige 'dreumes' over in de babygroep en dat tot 1 september. Daarna mag ie naar de verticale groep...twijfel twijfel...ik kan natuurlijk vragen of ie toch naar de peutergroep mag....

Simmu, worden ze bij jou echt ziek van koorts? Of valt dat wel mee? Ik heb nu al een paar keer gemerkt dat als we er niet snel bij zijn en de koorts oploopt naar 39/40 Driekus echt van de wereld raakt (geen stuipen, maar gewoon nauwelijks reageren enzo) en dan duurt het dus ook zo maar een halve dag om die koorts omlaag te krijgen. Geef ik wel meteen, dus bij 38 zeg maar, dan blijft de koorts onder de 39 en is ie wel beroerd en ziek, maar niet van de wereld. Ik herken dat ook van mezelf zeg maar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:05:20 #155
100412 mefke79
komt goed!
pi_97329998
Koorts meten doen wij met de oorthermometer en omdat we van de winter een tijdlang hebben moeten kijken hoe het zat met koorts (rondom de longontsteking) en em er mee hebben laten spelen, vindt ie het ook geen probleem. Piep piep noemt ie em. Ik temp ook alleen als ik denk dat er iets is (dus en warm aanvoelen en miepen zeg maar).
pi_97330052
Ik temp als ze een beetje warm aanvoelen. Ik voel het echt al aan hun koppie als ze 37,5 hebben, dan zijn ze warmer dan anders, maar het verschil tussen verhoging en heel erg koorts kan ik niet altijd goed voelen :?
Dus dan check ik even.
Ze vinden het niet vervelend.
pi_97330148
Ik heb zetpillen van 240 en die doen geweldig werk. Ik had vloeibare gekocht maar die vind hij zo vies dat hij er nog verdrietiger van wordt dan dat hij dan al is..

Ik heb nu tabletjes gekocht, maar omdat ik de zetpillen ken heb ik die gister nog gebruikt. Hij heeft gister 2 keer een zetpil gehad, om 15:30 toen hij uit bed kwam en om 00:00 toen hij zielig was. Ik had hem om 22:00 nog getemperatuurd, maar toen was hij niet belachelijk heet. Toen had hij 'maar' 37.6 en toén was hij niet zielig :N Alleen moe :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:11:44 #158
100412 mefke79
komt goed!
pi_97330219
zetpillen leidt hier tot groot protest, de vloeibare klokt ie met een beetje water zo naar binnen. Hij lijkt het lekker te vinden zelfs.
pi_97330245
ik temp als ze heel warm aanvoelen en/of pijn lijken te hebben en/of slecht eten of drinken. meestal wanneer het een combi is. alleen koortshebben zijn ze doorgaans niet zo ziek van gelukkig. selene hou ik bv ook niet binnen als ze zo tussen de 38 en de 38.5 zit. waar ze hier wel snel beroerd van zijn, is zo'n echte nare snotverkoudheid. meestal is dat koortsloos, maar dan voelen ze zich wel heel naar.

selene heeft eens 6de ziekte gehad, en dat merkte ik pas toen het al bijna over was ;) die at gewoon, dronk gewoon, maar bleek achteraf 39 koorts te hebben. je mertke der niks aan
pi_97330290
overigens gebruiken we pcm zo weinig, bij selene had ik een doosje gekocht bij de apotheek, die allerlaagste dosis, vlak voor der eerste prikjes. dat doosje is vorig jaar opgegaan ;) we zitten meestal een dosis lager dan de leeftijdsindicatie.
pi_97330307
ik voel bij twijfel met mijn lippen op hun voorhoofd. tot nu toe heeft dat nog nooit gefaald ;)
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:19:33 #162
100412 mefke79
komt goed!
pi_97330498
hmm, dan gebruiken wij wel wat meer pcm. Nou ja, ieder zijn manier, toch.
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:23:09 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97330641
Oh, maar ik ben ook weer niet heel erg terughoudend ermee hoor, meer met dat temperaturen. ;)

Pijn of ellendig voelen is voor mij een betere indicator.
Soms zijn ze goed heet en merk je niks aan ze terwijl ze soms al heel ellendig zijn zonder heet aan te voelen.
Ik stop dat ding ook niet om de haverklap in mijn eigen kont als ik eens hoofdpijn heb ofzo. ;) En toch slik ik dan wel een pcm.
Zo ook bij hen, zeker bij nachtelijke ontroostbaarheid. Eerst checken of een flesje melk de oplossing is, dan wat troosten etc, maar als dat verder niks uit haalt en hij (meestal is het Oscar, Sasha wordt zelden 's nachts wakker) nog steeds heel verdrietig en zielig blijft gaat er een pcm-etje in hoor. :Y En dat is vaak precies genoeg om weer verder te slapen een kwartiertje later. ;)
pi_97330736
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:19 schreef mefke79 het volgende:
hmm, dan gebruiken wij wel wat meer pcm. Nou ja, ieder zijn manier, toch.
och, als je kindje het nodig lijkt te hebben is dat toch prima? als mijn gebroed meer nodig zou lijken te hebben zou ik het ook gewoon geven hoor!
pi_97330823
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik stop dat ding ook niet om de haverklap in mijn eigen kont als ik eens hoofdpijn heb ofzo. ;)
_O-
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:29:38 #166
100412 mefke79
komt goed!
pi_97330881
@Be, ik heb niet voor niets een oorthermometer...heb echt een bloedhekel aan een normale.
pi_97331347
Oh ik vind t wel wat hebben :9 :+

Ik weet niet waar ie ligt :@ zal wel boven ergens zijn, ik vind het meestal teveel gedoe; wat BE zegt, hoe je kind 'is' is een betere indicator voor ons.
Haha Simmu, ik hou Amelie idd ook niet binnen, zolang ze zelf graag naar buiten wil en zich okay genoeg lijkt te voelen, waarom niet. Frisse lucht is alleen maar goed lijkt me dan.

Paracetamol gaat er harder doorheen. Maar goed he, buikpijn enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97331504
ohja poppejans dat ziet er super uit zeg! O+ O+ wat leuk <3
misschien wel een leuk kado voor hier voor de verjaardag, zoiets. eens goed over denken. :Y
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:05:09 #169
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_97332139
Ik weet ook niet wat de basistemperatuur van Morris is. Rond de 37 denk ik. >:O
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_97332244
Ik temperatuur elke ochtend, dan word je ook wel eens wakker met 'niks aan de hand voel me ok' en een totaal onlogische temperatuur.
Meestal is het dan een blaasontsteking oid.

Als ik écht ziek ben, krijg ik temperaturen ver onder de 36. Raar.

Maar ik geef Florian geen paracetamol vlak voor 's avonds bedtijd. Dan wordt hij namelijk een uurtje later héél vrolijk wakker :')
pi_97332326
Zeg. Waarom temperatuur jij elke ochtend? :o O-)

En ik heb ook geen idee wat Rienk zn basis temp is. Hij is wel eens wat heter dan normaal, maar een pcm dus alleen bij piepen en eamelen :Y
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:12:59 #172
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_97332408
Een thermometer in mijn bips hoort niet bij het dagelijkse ritueel... :N
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_97332644
Ik temp mezelf eigenlijk nooit.
Dus Free, elke dag :? :D

En Mart alleen als ik hem verdenk van koorts en een pcm als hij het nodig lijkt te hebben. Zo weken/maanden niets en zo een paar dagen achter elkaar. Ligt er gewoon echt aan.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:20:03 #174
100412 mefke79
komt goed!
pi_97332651
ik kreeg gelukkig de kraam de vorige keer al heel snel zo ver dat ze de oorthermometer voor mij gebruikte (zo'n prof ding dat zij bij had). Ik zit laag als basis (36,2-36,5), Driekus ook zijn we van de winter achter gekomen.
pi_97332676
Poppejans, wat leuk zeg! Ziet er leuk en gezellig uit!

Ik zit er over te denken om met Mart naar de peutergym te gaan in het dorp hier.
Iemand hier ervaring met peutergym?
pi_97332722
Ik weet alleen zeker dat Rienk zn snelle hartslag van mij heeft geerft :D
Manlief zit megalaag en ik zit heel hoog :') We heffen elkaar op :P
pi_97332856
Das toch gewoon natural family planning? Normaal weet je dan wanneer je vruchtbare dagen zijn zodat je weet wanneer je moet batsen, nu weet je dat je dan juist niet moet enzo :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97332858
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:20 schreef ymme het volgende:
Poppejans, wat leuk zeg! Ziet er leuk en gezellig uit!

Ik zit er over te denken om met Mart naar de peutergym te gaan in het dorp hier.
Iemand hier ervaring met peutergym?
Peutergym lijkt me leuk!!
pi_97332882
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:24 schreef huuphuup het volgende:
Das toch gewoon natural family planning? Normaal weet je dan wanneer je vruchtbare dagen zijn zodat je weet wanneer je moet batsen, nu weet je dat je dan juist niet moet enzo :P
Óf juist om te kijken wanneer je dat wél moet huup! 8-)
pi_97333126
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:24 schreef huuphuup het volgende:
Dat :P
En nee, we zouden nog graag even wachten tot we er in ieder geval één op school hebben :D
Maargoed, kinderen plan/neem je niet, die krijg je ;)
Dus wondertjes zijn welkom, maar we proberen ze nog wel te voorkomen ;)
pi_97333427
elke dag tempen?? Dat is een neurotisch trekje hoor!

Ik temp Tess alleen als ze echt heel warm aanvoelt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97333604
Free :D

Kind is wakker en weer fit! Dus we gaan er vantussen. Fijne dag! :W
pi_97333738
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:38 schreef Vicky het volgende:
elke dag tempen?? Dat is een neurotisch trekje hoor!

Ik temp Tess alleen als ze echt heel warm aanvoelt.
Mezelf, de kinderen niet :D
pi_97333991
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Mezelf, de kinderen niet :D
dan nog.... dan is het nog neurotisch :P
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97334084
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

dan nog.... dan is het nog neurotisch :P
beter nu wat neurotisch dan elk jaar zwanger ;)
pi_97334210
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:53 schreef simmu het volgende:

[..]

beter nu wat neurotisch dan elk jaar zwanger ;)
Amen :+
Met NFP moet je nu eenmaal elke dag temperaturen, haha :D Het is niet dat ik het voor de lol doe :P
pi_97334292
Oh zo, nu snap ik het Free!
Logisch ook dus.
  Redactie Frontpage donderdag 26 mei 2011 @ 12:58:31 #188
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_97334320
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Amen :+
Met NFP moet je nu eenmaal elke dag temperaturen, haha :D Het is niet dat ik het voor de lol doe :P
Nouja, je doet het omdat je lol wilt hebben toch :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_97334782
Dat ziet er inderdaad heel gezellig uit, Poppejans! ^O^
Volgens mij vind Wolf het super.
Voor de kresj ben ik nu ook op zoek naar leuke spelletjes voor binnen en buiten. Geweldig leuk om zoiets met een groepje kinderen te doen. O+

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:05 schreef Memmel het volgende:
Ik weet ook niet wat de basistemperatuur van Morris is. Rond de 37 denk ik. >:O
Haha, hier ook rond de 37. Denk ik. :P
Met pcm ben ik volgens mij best terughoudend. Of laat ik het anders zeggen, pcm is wel een noodgreep bij ons. Dat komt omdat Ko weinig ziek is, en daardoor vergeet ik die optie gewoon gauw. Tot ik hem echt niet meer kan troosten dan schiet het me te binnen.
En voor het slapen gaan liever een zetpil dan die vloeibare, want van die vloeibare gaat hij stuiteren. :D

Poeh, het is hier best even heftig. ;(
Ko en ik moeten elkaar echt weer even vinden. We kunnen wel lekker knuffelen maar voor veel dingen als eten, aankleden en naar bed brengen, wil hij zijn papa.
Ik merk dat ik zelf ook weer even moet intunen op het zorgen. Ben blij dat ik weer wat rust heb zodat we echt de tijd kunnen nemen voor elkaar.
Wat ik heel leuk vind is dat Ko zo aan het tellen is! Echt knap!
Maar volgens mij is het gewoon een liedje voor hem. Net als Poesje Mauw. Dat zingt hij ook graag mee. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_97337768
lastig oeke :*
maar klinkt ook als dat het elkaar weer vinden prima lukt!

ravi deed zonet een los stapje :) ik bedotte hem weer, dus hij heeft het zelf helemaal niet in de gaten ;) ik dwing hem niet, maar ben hier en daar wel best sneaky in de stimulans zeg maar! dus als ik hem uit de box pak, dan ga ik naast de box staan en steek mijn handen uit naar hem en dan wacht ik gewoon tot hij zelf komt. zo doen we dat al een tijdje, waarbij ik hem ook opvang als hij 1 handje loslaat en in mijn armen stapt. wat hij nu niet in de gaten heeft is dat ik hem steeds later vang :) dus zonet liet hij helemaal los en zette een stapje zo richting in mijn armen O+

ik verwacht geen echte bewuste losse stapjes op korte termijn hoor ;)
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:32:52 #191
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_97348401
Ik lees later vanavond weer bij.

We mogen af gaan bouwen met medicatie *O* 1 gaat er af over 2 weken is die eraf en blijft er nog 1 over waar we mee verder gaan tot zowiezo 21 november.
De mri gaf aan dat het vocht afgenomen was, maar ook dat er iets veranderd is kamer is groter dan de andere, wat aangeeft dat er iets afgestorven is, maar wat precies dat kunnen ze niet zeggen.
Dat moet de tijd uitwijzen.
Vandaar dat we onder behandeling blijven.
Zo gaan we ook een nieuw traject in een centrum voor ontwikkelingsstoornissen, hierin word hij ook helemaal begeleid.
Daarmee starten we tussen 2 en 2,5 jaar.

Roy heeft vanmorgen nog een eeg gehad en die gaf geen epileptische activiteit aan, en dat is rede om toch al iets af te gaan bouwen.

We zijn blij, en nemen het volgende gewoon zoals het komt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:11:47 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97352616
ooh, ik wou net vragen hoe het was gegaan vandaag Bar! :D
Maar wat een fijn nieuws dat jullie mogen gaan afbouwen! Fijn ook dat jullie speciale begeleiding krijgen.
Wat betreft dat stukje hersenen: misschien is of wordt dat gecompenseerd door omliggende gebieden. Bovendien blijkt uit recente onderzoeken dat in tegenstelling wat we eerder dachten er toch nieuwe hersencellen worden aangemaakt! *O*
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:13:10 #193
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_97355941
Whaha, sorry, dit is voor het eerst dat ik zie dat als je een smiley in de sub-tekst meeneemt, deze ook héél klein wordt, wat cool :D :D (Of eigenlijk: wat cool! :D :D ) [edit]Maar bij deze is het veel grappiger: *O* [/edit]

Ehm, maar anyway, Bar, wat fijn dat jullie mogen gaan afbouwen! En nog wel even spannend dus qua wat er afgestorven is, of maken ze zich daar niet heel druk om? Ik weet niet zogoed hoe ik dat moet zien dan, ik schrok er eigenlijk van, maar nu ik Asy's comment lees denk ik 'ohja, dat heb ik ook wel eens gelezen, dat een ander deel van de hersenen die functie kan overnemen dan' dus ja, dan is het misschien een kwestie van tijd voordat je kleine vent er een modus in gevonden heeft?

Oeke, dat lijkt me ook een behoorlijke omschakeling voor jullie beiden zeg, ik merk dat soms al na twee dagen werken :P :* voor jullie!

Poppejans, hoe cúte!! O+ O+ Oh, het lijkt me echt de bom zeg! Ik ga ook eens zoeken voor zoiets hier in de buurt, maar gezien het feit dat er hier in Den Haag al geen fatsoenlijke peutergym te vinden is schat ik mijn kansen niet zo heel hoog in..

(Ohja,en Asy, dat is dus goed nieuws voor mijn ex-megaveel-blowende neef? :D )

Vlindur, hoe is Rienk nu?

Ik was vanmiddag toch wel een soort van geschrokken, Stef had eerst al een aardig tijdje liggen pitten in de auto en was vervolgens heel hangerig en rode wangerig tegen mij aangekropen op de bank (de ipad heeft echt een magische aantrekkingskracht en hij weet al precíes hoe hij 'm moet gebruiken, zoals een vriendinnetje me al voorspelde ;)). Ik was dus meteen bang dat het de afgelopen nachten beter was gegaan omdat hij eigenlijk stiekum iets onder de leden heeft. Even een beetje afwachten dus, maar later was hij gewoon weer blij aan het dansen bij het Zandkasteel en heeft hij bij het naar bed gaan als een gek de schone was in-en-uit de wasmand lopen gooien, dus ik gok erop dat het wel losloopt..
En joh, ik ben zó blij! We hadden een Maxi Cosi autostoeltje (Priori geloof ik) en Stef had een paar weken geleden ontdekt hoe hij zijn armen uit de riempjes moest wurmen. En dat deed hij dus ook. Cóntinue. We voelden ons er enorm ongemakkelijk bij, dus we hebben uiteindelijk een andere autostoel gekocht (de oude gaat naar mijn moeder). Die was gisteren binnen en vandaagheb ik Stef erin gehad, en wát een verschil! :o Stef vind het ineens wél leuk om in de autostoel gestopt te worden en werkt niet meer tegen, gaat niet meer huilen en doet geen banaan-act meer als hij na een paar korte ritjes wéér in het stoeltje moet. In deze zit een soort van blok voor het kind en dat schuif je tussen een inkeping in de stoel en dan fixeer je het met de gordel. Stef gaat gewoon helpen dat blok/beugel-geval in de inkeping te sjorren en hij zat gewoon te glunderen toen we wegreden O+ Ik ben heel blij dat we deze keuze hebben gemaakt, ik vind de maxi cosi spontaan een onding :P
En ik wilde nog iets vertellen, maar dat weet ik niet meer -O-
3!
pi_97356241
Lente wurmt hier ook regelmatig dr armen er tussen vandaan. Reteirritant, want ik moet elke keer stoppen. Ook de MC.
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:23:24 #195
95408 Incantrix
pi_97356546
Dat had ik dus ook. Maar op de grote weg gaat dat soms zo moeilijk, echt rete-irritant ja. En soms heb je het gewoon net even niet door ofzo, ik vond het gewoon doodeng. Ben dus blij dat ik dat nu niet meer heb.. En dit stoeltje is gelijk van 9 tot 36 kg. geschikt, dus we zijn meteen klaar ook *O* Wel grappig, ik had nog nooit van dit merk gehoord, maar de stoeltjes van dit merk komen allemaal érg goed uit tests.. Degene die ik nu heb was de beste van -ik meen- 2010.
3!
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:38:41 #196
100412 mefke79
komt goed!
pi_97357567
We hadden het hier vorige week voor het eerst dat ie zich eruit wurmde. Hij zat ook alleen in broek + romper, dus te los. Mijn man reed, dus ik heb mijn stoel zo ver mogelijk naar achteren gegooid, em weer terug in de gordels gedaan en die onder luid mopperen en straffen zo strak mogelijk aangetrokken. Ik ben benieuwd, het leek redelijk wat indruk te maken. Hij had het ook al bij de fiets geprobeerd, toen zijn we meteen gestopt, hebben alles vast gezet en ook heeeeeel duidelijk gezegd dat het mag.

Trix hoe heet dat merk?
pi_97357772
Incantrix, even een vraagje tussendoor. Gaan jullie de fles helemaal afbouwen, of ga je hem steeds verder verdunnen?

Het klonk in elk geval goed, jullie afgelopen nacht.

R was vanochtend om 5.45uur wakker en riep mij. Ik ging erheen, legde hem neer, zei 'nog even liggen tot het lampje aan gaat' (6.15uur) en klokslag 6.15uur riep hij me weer. :o Volgens mij is het kwartje aan het vallen *O* .
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:43:53 #198
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_97357867
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:13 schreef Incantrix het volgende:

Ehm, maar anyway, Bar, wat fijn dat jullie mogen gaan afbouwen! En nog wel even spannend dus qua wat er afgestorven is, of maken ze zich daar niet heel druk om? Ik weet niet zogoed hoe ik dat moet zien dan, ik schrok er eigenlijk van, maar nu ik Asy's comment lees denk ik 'ohja, dat heb ik ook wel eens gelezen, dat een ander deel van de hersenen die functie kan overnemen dan' dus ja, dan is het misschien een kwestie van tijd voordat je kleine vent er een modus in gevonden heeft?

Wij hadden niet het idee dat men zich heel druk maakte, het is gewoon heel moeilijk te zeggen wat er "afgestorven"is en wat dat zou doen zeg maar.
Maar van wat ze zagen (ze doen testen met Roy al spelenderwijs) zag het er positief uit.
We zullen het allemaal wel zien, we zijn al lang blij dat we iets mogen afbouwen en dat er gewoon verder gekeken word en dat Roy onder behandeling is.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:46:21 #199
95408 Incantrix
pi_97358003
Het merk heet Kiddy (of Kiddy Pro, maar volgens mij is de Pro één van de modellen). Het is duits geloof ik..

Groofs, het plan is wel om het helemaal af te bouwen, of eventueel t.z.t. te vervangen door een fles water in het bedje, zodat hij eventueel wel nog iets kan drinken :) En woah, wat goed zeg, R. heeft het gewoon door :o Ik zou nooit bedacht hebben dat zoiets op deze leeftijd al aan te leren is! Hoe doe je dat precies? Nachtlampje in een tijdklok ofzo?

Bar, dat lijkt me ook het allerbelangrijkste :* Sorry, ik wilde dit ook niet op een negatieve manier aanhalen, ik kon alleen niet goed plaatsen hoe dit nieuws nu te lezen viel. Ben blij dat de tests er tot nu toe positief bij zijn en we hebben allemaal gezien hoe sterk je jochie is, dus dat zegt al heel veel denk ik :)
3!
pi_97358535
Ja, zo'n orientatielampje op een tijdschakelaar.

Het is een pavlovwerking. Je moet proberen de link te gaan leggen (onbewust of bewust) tussen lampje aan en opstaan. Maar ik wil dat zonder tranen enzo bereiken, dus moet ik heel langzaam opbouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')