Whaha, sorry, dit is voor het eerst dat ik zie dat als je een smiley in de sub-tekst meeneemt, deze ook héél klein wordt, wat cool

(Of eigenlijk: wat cool!
) [edit]Maar bij deze is het veel grappiger:
[/edit]
Ehm, maar anyway, Bar, wat fijn dat jullie mogen gaan afbouwen! En nog wel even spannend dus qua wat er afgestorven is, of maken ze zich daar niet heel druk om? Ik weet niet zogoed hoe ik dat moet zien dan, ik schrok er eigenlijk van, maar nu ik Asy's comment lees denk ik 'ohja, dat heb ik ook wel eens gelezen, dat een ander deel van de hersenen die functie kan overnemen dan' dus ja, dan is het misschien een kwestie van tijd voordat je kleine vent er een modus in gevonden heeft?
Oeke, dat lijkt me ook een behoorlijke omschakeling voor jullie beiden zeg, ik merk dat soms al na twee dagen werken

voor jullie!
Poppejans, hoe cúte!!

Oh, het lijkt me echt de bom zeg! Ik ga ook eens zoeken voor zoiets hier in de buurt, maar gezien het feit dat er hier in Den Haag al geen fatsoenlijke peutergym te vinden is schat ik mijn kansen niet zo heel hoog in..
(Ohja,en Asy, dat is dus goed nieuws voor mijn ex-megaveel-blowende neef?
)Vlindur, hoe is Rienk nu?
Ik was vanmiddag toch wel een soort van geschrokken, Stef had eerst al een aardig tijdje liggen pitten in de auto en was vervolgens heel hangerig en rode wangerig tegen mij aangekropen op de bank (de ipad heeft echt een magische aantrekkingskracht en hij weet al precíes hoe hij 'm moet gebruiken, zoals een vriendinnetje me al voorspelde

). Ik was dus meteen bang dat het de afgelopen nachten beter was gegaan omdat hij eigenlijk stiekum iets onder de leden heeft. Even een beetje afwachten dus, maar later was hij gewoon weer blij aan het dansen bij het Zandkasteel en heeft hij bij het naar bed gaan als een gek de schone was in-en-uit de wasmand lopen gooien, dus ik gok erop dat het wel losloopt..
En joh, ik ben zó blij! We hadden een Maxi Cosi autostoeltje (Priori geloof ik) en Stef had een paar weken geleden ontdekt hoe hij zijn armen uit de riempjes moest wurmen. En dat deed hij dus ook. Cóntinue. We voelden ons er enorm ongemakkelijk bij, dus we hebben uiteindelijk een andere autostoel gekocht (de oude gaat naar mijn moeder). Die was gisteren binnen en vandaagheb ik Stef erin gehad, en wát een verschil!

Stef vind het ineens wél leuk om in de autostoel gestopt te worden en werkt niet meer tegen, gaat niet meer huilen en doet geen banaan-act meer als hij na een paar korte ritjes wéér in het stoeltje moet. In deze zit een soort van blok voor het kind en dat schuif je tussen een inkeping in de stoel en dan fixeer je het met de gordel. Stef gaat gewoon helpen dat blok/beugel-geval in de inkeping te sjorren en hij zat gewoon te glunderen toen we wegreden

Ik ben heel blij dat we deze keuze hebben gemaakt, ik vind de maxi cosi spontaan een onding

En ik wilde nog iets vertellen, maar dat weet ik niet meer