Heerlijk echt! Mijn dochter was altijd een vroege vogel (tussen 5 en 6 standaard), maar die blijft nu lekker 'rusten' tot 700 uur. Dan gaat haar lampje aan. Als ik dat bij R ook voor elkaar krijg, oooooh, perfect!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef Incantrix het volgende:
KnapMaar wel rewarding in the end, schat ik zo
Na de 'discussie' over wat er allemaal mis is in het dreumestopic heeft Claudia (heel begrijpelijk) besloten om hier niet meer te posten. Die discussie en de nare discussie over het slapen van Senna die later nog volgde, hebben mij ook doen besluiten om hier niet veel meer over Senna en mezelf neer te zetten. Ik wilde eigenlijk ook helemaal wegblijven, maar ik ben iets minder consequent dan Claudia, helaasquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:46 schreef Ca.ra het volgende:
oh ja anybody care to fill me in, wat is er met Claudia?
och jee, wat een rotnacht! maar volhouden loont hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 06:18 schreef Incantrix het volgende:
Ok, we zijn vannacht genadeloos teruggepakt voor ons positivisme: tussen 1 en 5 élk uur wakker. Met uitgebreide krijssessiesStef bleef maar naar zijn fles wijzen, 'die! Die!' maar hij had al gehad.. Toeval of niet, sinds lief hem zijn slaapzakje aantrok slaapt hij. Vanavond maar weer gewoon aan, dus.
Ko
echt knap, Oeke! Veel plezier met uit logeren gaan samen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Na de 'discussie' over wat er allemaal mis is in het dreumestopic heeft Claudia (heel begrijpelijk) besloten om hier niet meer te posten. Die discussie en de nare discussie over het slapen van Senna die later nog volgde, hebben mij ook doen besluiten om hier niet veel meer over Senna en mezelf neer te zetten. Ik wilde eigenlijk ook helemaal wegblijven, maar ik ben iets minder consequent dan Claudia, helaas
Niet om je te spammen, maar ik zou toch een reactie willen op m'n pmquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Trix, zware nacht dus weer. Lastig hoor. Buuf heeft wel een punt, denk ik, zeker iets om aan te blijven denken. Maar sterkte, het is zwaar en slaapgebrek en vermoeidheid zijn nare dingen
oeke, ze worden absoluut geindoctrineerd op het kdvik moet soms zelfs liedjes navragen daar als Senna iets zingt dat ik niet ken!
En ik mis sommigen ook, en hier is het contact dan toch het gemakkelijkst
Bij Leander pakken de omringende gebieden idd bepaalde delen van de beschadiging over. Maar dit gaat weer ten kosten van andere dingen. En zo blijf je eigenlijk bezig. er is in bijna 2 jaar tijd bij Leander geen nieuwe hersencellen aangemaakt en de kans dat dat gebeurd is ook heel erg klein. We weten dat bij hem de spraak zowiezo niet zo gaat werken als het zou moeten. En een tijdje was het ook ineens zijn grove motoriek dat het niet helemaal goed deed. Dis is weer goed gekomen in de loop van de tijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:11 schreef Asyniur het volgende:
ooh, ik wou net vragen hoe het was gegaan vandaag Bar!
Maar wat een fijn nieuws dat jullie mogen gaan afbouwen! Fijn ook dat jullie speciale begeleiding krijgen.
Wat betreft dat stukje hersenen: misschien is of wordt dat gecompenseerd door omliggende gebieden. Bovendien blijkt uit recente onderzoeken dat in tegenstelling wat we eerder dachten er toch nieuwe hersencellen worden aangemaakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |