abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:57:59 #201
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_97358826
Knap _O_ Maar wel rewarding in the end, schat ik zo :D
3!
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:58:27 #202
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_97358860
Asy, even snel: ik weet nog steeds niet of we de 2e kunnen, maar laat het zo snel mogelijk weten!
V is vandaag op pad met een personeelsuitje, dus kan het niet vragen.

Goed, dan de Thomas-update: het eten ging afgelopen week echt Zwaar But. Oftewel: op een gegeven moment weigerde hij gewoon ál zijn eten, ook boterhammen en toetje. De nacht van zondag op maandag heeft hij een aanval van pseudokroep gehad. Maandag was een stressdag op het werk (met 3 uur slaap achter de kiezen), dinsdag en woensdag hadden we kwartaalvergadering en dat moest natuurlijk voorbereid, last-minute wijzigingen, je kent het misschien wel. Stress op het werk in combinatie met slechte nachten zijn niet bevorderlijk voor mijn lontje, zullen we maar zeggen.

Afgelopen nacht was weer slecht. Veel hoesten en hij moest gewoon bij me plakken. Hoewel hij verder niet echt ziek is heb ik, met ook het slechte eten en een naar ruikende urine (had hij ook bij de oorontstekingen) in het achterhoofd, de huisarts gebeld. De score: zwaar opgezette amandelen, zijn keel zit vrijwel dicht. Logisch dus dat het eten niet zo goed wil lukken.
Dat is snel gegaan, we zijn een krappe maand geleden voor het laatst bij de KNO arts geweest, en toen zagen zijn amandelen er nog perfect uit.
De huisarts denkt dat ze er waarschijnlijk uit zullen moeten, zo opgezet als ze nu zijn zou het heel lang duren voordat ze van nature geslonken zijn. Maandag hebben we een afspraak bij de KNO arts om te kijken wat hij ervan denkt.

Bar: wat mega goed van de medicatie van Roy! Super!

Trix, wij hebben ook een autostoel met zo'n vangblok. Thomas helpt ook altijd mee met het blok, en verder is hij altijd tevreden in de auto. Nouja, een tijdje lang niet, maar toen bleek dat mijn moeder (die hem wel eens kwam halen om dan bij hen thuis op hem te passen ipv bij ons) hem onderweg kinderkoekjes zat te voeren. Dat leverde dus wat 'licht protest' op van Thomas' kant toen hij dat bij ons in de auto niet kreeg. Maar dat is inmiddels ook opgelost
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_97358958
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef Incantrix het volgende:
Knap _O_ Maar wel rewarding in the end, schat ik zo :D
Heerlijk echt! Mijn dochter was altijd een vroege vogel (tussen 5 en 6 standaard), maar die blijft nu lekker 'rusten' tot 700 uur. Dan gaat haar lampje aan. Als ik dat bij R ook voor elkaar krijg, oooooh, perfect!
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:02:20 #204
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_97359107
Poppejans, wat ziet dat er gezellig uit, muziek les O+ :D
Vlindur is je kleine man al aan het opknappen?
Incatrix of je tot dusver goede nachten, fijn hoor weer een beetje nachtrust ^O^
Groof altijd handig als zoiets dan lijkt te werken ;)

En incantrix je hoeft je verontschuldigingen niet aan te bieden hoor, ik snapte er soms totaal niks van al die medische termen.
Wat overgens wel nieuw voor me was, dat we de foto's te zien kregen van de Mri scans, en dan zag je idd precies waar het gezeten heeft en hoe het veranderde.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_97359259
Fijn Bar!!!

Poppejans, wat leuk die foto's, ik vind het er superleuk uitzien! die parachute is ook geweldig he?

Incantrix, ik hoop dat jullie nachten zich in deze positieve stijgende lijn voortzetten. *O* *O* *O*
Qua tempen, ik heb een thermometer van de apotheek (zo'n blauwe) die is echt binnen 5 tellen klaar. I-DE-AAL!
Tis nie zo dat ik Lars om de haverklap temp, maar als ik het even wil weten is het zo gepiept.

Vlindur, wat suf dat je man zich niet laat testen! Maar ik snap heel goed dat het voor Rienk (en jezelf) wel wil weten....klinkt niet zo leuk allemaal...

Oeke, dat is wel even slikken denk ik, dat Ko nu zoveel naar je man trekt. Wel logisch misschien maar toch, je bent wel zijn mama. Gelukkig is het knuffelen nog wel fijn, de rest komt wel weer. Anders moet je man je een poosje alleen laten met Ko, dan moet hij het wel met jou doen.

Esmee....een zin joh! Jeumig! *O*

O en over die autostoeltoestand, in de auto blijft Lars wel zitten, hij vindt de auto nou eenmaal geweldig...en roept al heel gauw "jaja!" dan wil hij yayayipeeh horen van K3...moet je hem eens parmantig zien zitten dan...echt lollig
Maar op de fiets....daar wurmt hij zich wel steeds los... vet gevaarlijk! }:|

Lars heeft nu al 2 avonden achter elkaar op de gang gestaan :o
Hij wil met het eten gewoonweg NIET aan tafel.
Huilen, gillen, schreeuwen....
En aangezien Meike de keuze "aan tafel of op de gang (of je nou eet of niet, je zit aan tafel tijdens het eten)" heeft geldt dat nu ook voor Lars.
En dan kom je weer bij hem, "wil je nu aan tafel zitten?" krijg je als antwoord: "nee!"
Gelukkig duurde het hele gedoe vandaag al korter als gister. Zo jammer vind ik, als het etensritueel zo verloopt.

[ Bericht 3% gewijzigd door XXXKarinXXX op 26-05-2011 22:14:26 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:10:29 #206
95408 Incantrix
pi_97359648
Groofsken, dat moet je me écht nog maar eens nader uit de doeken doen hoe je dat pavlof-t dan, dat klinkt me als muziek in de oren :D

Jeetje Ca.ra, wat rot :o :* Hoe sta je ertegenover, qua verwijderen? Nouja, voor zover je iets te willen hebt he, op deze manier is er ook niks aan natuurlijk. Succes ermee en beterschap voor je manneke :*

Bar, ja, lastig zeg, ze vertellen vaak ook maar halve verhalen enzo..Pfff! Was het heftig omte zien, die foto's?Dan zíe je echt wat er gebeurd is, dat lijkt me best even slikken.. Maar tegelijk ook fijn om te zien, ofzo. Dat je het dan allemaal zíet kan best helpen met begrijpen waar de artsen het over hebben, denk ik?

Karin, bluh! Stef heeft overigens ook zo'n fase nu geloof ik, maar hij doet dat vooral bij het ontbijt en soms bij de lunch. Dan zet ik hem op de grond, negeer hem verder en ga zelf lekker eten. Als hij om eten vraagt ga ik hem eerst weer in de stoel stoppen en dan gaat hij vaak eerst nog tegenstribbelen, maar de keer daarna kiest hij meestal eieren voor zijn geld, of hij gaat zelf al naar de stoel wijzen en vraagt dan 'die?' in plaats van naar mijn brood te wijzen :D Lijkt me met het avondeten (en met een tweede) alleen niet echt te doen zeg, bah.. Ik weet het ook even niet zo goed, hopelijk werkt het om hem op de gang te zetten zoals zijn zus dan :*
3!
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:25:12 #207
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_97360618
Verwijderen liever niet, maar als het moet dan moet het.
Ik had zelf vroeger een huisarts die heel erg tegen verwijderen was, waardoor ik als kind ontelbare keren keelontsteking heb gehad, en uiteindelijk zijn ze er toen ik 9 was alsnog uit gegaan omdat ze dreigden mijn ademhaling te belemmeren. Dat wil ik Thomas ook niet aandoen, en onszelf eigenlijk ook niet. Als hij niet lekker is merk je dat toch wel in zijn gedrag. En zo vaak pijn is ook niks he.

Maandag even afwachten wat de KNO arts zegt.

Overigens: dat dwarse met eten had Thomas dus ook. En last van de amandelen was dus afgeschreven als mogelijke oorzaak omdat ze een maand geleden (toen hij begon met rommelen was het nog 2 weken ofzo) nog helemaal prima waren. Oepsie.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_97360757
Hmm beetje dubbel dus Ca.Ra, kan me voorstellen dat je thomas liever een operatie bespaart natuurlijk...
Maar even afwachten dus...
Succes alvast maandag
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:46:36 #209
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_97362093
oh ja anybody care to fill me in, wat is er met Claudia?
pi_97364656
Oh Bar, fijn en moeilijk nieuws ineen dus. Maar het klinkt hoopvol! :*

Wat goed Inca, dat de nieuwe autostoel zo goed bevalt.

Handig Groof, zo'n lampje. Fijn dat het al zijn vruchten begint af te werpen.

Jemig Ca.ra, dat is schrikken, die ontstoken amandelen. Wel fijn dat je nu weet dat het slechte eten ergens vandaan komt.
Kan me voorstellen dat je tegen verwijderen op ziet, maar wat jij hebt meegemaakt is inderdaad ook geen prettig vooruitzicht. Dus ik snap wel dat je dat wil voorkomen. :*

Jemig Karin, wat is Lars dwars! Kan me voorstellen dat je met een groter kind ook het goede voorbeeld moet aanhouden. Hopelijk is hij er zelf ook snel klaar mee.

We gaan morgen voor 3 dagen naar Zeeland, met oma en tante. P. blijft hier, dus Ko en ik kunnen weer even bonden. Komt vast helemaal goed.
En tellen is toch wel echt tellen. De ober zette vanmiddag een flesje sap op tafel en Ko zei 1! Daarna kwam een glas water en dat was 2! Haha, de ober zei 3 bij het glas cola wat daarna op tafel kwam. :D
En alle traptreden tellen. En om de 5 treden gaan zitten, en dan moet mama ook gaan zitten en dan elkaar een High Five geven. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 27 mei 2011 @ 06:18:43 #211
95408 Incantrix
pi_97370186
Ok, we zijn vannacht genadeloos teruggepakt voor ons positivisme: tussen 1 en 5 élk uur wakker. Met uitgebreide krijssessies ;( Stef bleef maar naar zijn fles wijzen, 'die! Die!' maar hij had al gehad.. Toeval of niet, sinds lief hem zijn slaapzakje aantrok slaapt hij. Vanavond maar weer gewoon aan, dus.

O+ Ko O+ echt knap, Oeke! Veel plezier met uit logeren gaan samen :*
3!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 07:29:06 #212
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_97370393
neem je regenjas maar mee oeke, voor nu regent het behoorlijk ;)

Ca.Ra ik kan me voorstellen dat je het zover niet wilt laten komen bij je zoon!
Karin klinkt gezellig bij jullie :X
Roy hier begint ook steeds meer eten te weigeren of in elk geval hij accepteerd het, maar haalt het na een p[aar seconden gewoon terug uit zijn mond, en gooit het zo op de grond }:|
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_97371014
Bar, wat fijn dat jullie mogen gaan afbouwen!!!
Fake it till you make it...
  vrijdag 27 mei 2011 @ 08:39:27 #214
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_97371017
Dat laatste Oeke, van die trap, daar krijg ik zelfs een Attaque D'Amour van! Ko! O+

Incantrix, wat ontzettend rot dat het vannacht weer zo bagger was. Ik hoop dat het een gevalletje '1 stap terug, 2 stappen vooruit' is. :*

Ca.Ra; Claudia is/was een beetje klaar met posten in dit topic vanwege het gedoe van een tijdje geleden. Ze leest nog wel mee denk ik. Hoi Claudia! :* :W

Bar, wat een heftig nieuws toch wel! Viel de uitslag jullie mee of tegen? Spannend, al die trajecten waar jullie instappen! Wel fijn dat er geen epilepsieactiviteit gemeten is en dat jullie mogen afbouwen met de medicijnen! Dat is een fijne opsteker!

Ik heb even een vraagje. Emma doet sinds vorige week ineens de gebaren van 'klap eens in de handjes' en in de maneschijn mee'. Niet helemaal natuurlijk, ze klapt in haar handjes en steekt haar wijsvinger op bij 'Je raad het mis' en bij 'En dat is 1'. Bij 'Schaapje schaapje heb je witte wol' kwekt ze mee bij 'ja baas ja baas, drie zakken vol'. Alleen klanken, geen woorden.
Ze vraagt nu ook zelf om die twee liedjes door te klappen of door haar vinger op te steken en een beetje te zingen. O+
Wanneer begonnen jullie dreumesjes hiermee? Emma is nu 13 maanden gecorrigeerd en D. is er van overtuigd dat 'ie een uitzonderlijk getalenteerd wonderkind heeft. :') Ik probeer 'm weer even met beide benen op de grond te zetten. :+ _O-
A grand adventure has begun.
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 09:43:08 #215
5428 crew  miss_sly
pi_97372325
Fijn Bar dat je mag afbouwen!

oeke, veel plezier in Zeeland :*

Keshet, ik moet D gelijk geven: jullie hebben een uitzonderlijk wonderkind O+ maar dat met de liedjes is volgens mij niet heel uitzonderlijk. Ik weet niet meer precies sinds wanneer Senna dat doet, maar toch ook al een hele tijd. Nou is Senna wel heel erg van de muziek, zang en dans, maar dus al echt een tijd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 09:49:51 #216
5428 crew  miss_sly
pi_97372514
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:46 schreef Ca.ra het volgende:
oh ja anybody care to fill me in, wat is er met Claudia?
Na de 'discussie' over wat er allemaal mis is in het dreumestopic heeft Claudia (heel begrijpelijk) besloten om hier niet meer te posten. Die discussie en de nare discussie over het slapen van Senna die later nog volgde, hebben mij ook doen besluiten om hier niet veel meer over Senna en mezelf neer te zetten. Ik wilde eigenlijk ook helemaal wegblijven, maar ik ben iets minder consequent dan Claudia, helaas :')
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:53:10 #217
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97372609
Emma is laat! Zelfs gecorrigeerd :{w
Volgens mijn schoonouders kon Harry al het liedje van zijn babyradio meeneuriën toen hij 6 maanden was :7

Ca.ra, wat een gedoe weer bij jullie zeg! Dat het nu eens snel afgelopen is... :*

oeke, gaat het nu weer een beetje?

Inca, wat een rotnacht! :o
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:06:31 #218
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_97372993
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 06:18 schreef Incantrix het volgende:
Ok, we zijn vannacht genadeloos teruggepakt voor ons positivisme: tussen 1 en 5 élk uur wakker. Met uitgebreide krijssessies ;( Stef bleef maar naar zijn fles wijzen, 'die! Die!' maar hij had al gehad.. Toeval of niet, sinds lief hem zijn slaapzakje aantrok slaapt hij. Vanavond maar weer gewoon aan, dus.

O+ Ko O+ echt knap, Oeke! Veel plezier met uit logeren gaan samen :*
och jee, wat een rotnacht! maar volhouden loont hoor. :*

Ik moest ineens ergens aan denken. Mijn jongens mochten in het weekend om 7.30 opstaan en dan zelf naar beneden. tot het me opviel dat ik ze doordeweek om 8.00 moest wakker maken (ja, sorry, :P maar zie je dat het beter wordt? ;) ) En dan in het weekend waren ze om 7.00 klaarwakker. noh.
Dus toen hebben we de naarbenedentijd aangepast naar 8.30. En sindsdien slapen ze ook in het weekend weer lekker.

Blijkbaar gingen ze toch liggen op: we mogen tv kijken!! *O* want dat mag doordeweek niet 's ochtends.
Mijn punt: misschien gaat Stef ook wel "liggen" op 's nachts wakker worden. Hij is een slim en volhardend jongetje, maar dat heeft ie niet van een vreemde toch? :P :* Het is ook voor zíjn bestwil dat dit weer omkeert. Dus ik hoop dat je je daar niet schuldig over voelt. instellen op een paar nachten doorzetten, dan keert het heus. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_97373823
Brr, ik zag het Bar, dat wordt een fris weekendje Zeeland. _O_
We zullen trouwens veel in jouw woonplaats rondhangen, we gaan daar mijn opa's sterfdag gedenken.

Oh Inca, weer een pittige nacht. :{
Maar wat Buuf zegt, hang in there, het komt vast goed. Dikke dikke zoen! :*

Haha, Keshet, wat heerlijk. Ko doet dat pas sinds een paar maanden. Eigenlijk sinds het kdv. Volgens mij worden ze daar geindoctrineerd. :7
Maar nu ik thuis ook vaker liedjes met hem zing, merk ik dat hij het snel oppikt. Maar goed hij is al 23 maanden en een beetje! :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Na de 'discussie' over wat er allemaal mis is in het dreumestopic heeft Claudia (heel begrijpelijk) besloten om hier niet meer te posten. Die discussie en de nare discussie over het slapen van Senna die later nog volgde, hebben mij ook doen besluiten om hier niet veel meer over Senna en mezelf neer te zetten. Ik wilde eigenlijk ook helemaal wegblijven, maar ik ben iets minder consequent dan Claudia, helaas :')
:* Ik snap het wel hoor, heb hetzelfde. Maar mis jullie nu gewoon.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 10:41:12 #220
5428 crew  miss_sly
pi_97374072
Trix, zware nacht dus weer. Lastig hoor. Buuf heeft wel een punt, denk ik, zeker iets om aan te blijven denken. Maar sterkte, het is zwaar en slaapgebrek en vermoeidheid zijn nare dingen :*

oeke, ze worden absoluut geindoctrineerd op het kdv :D ik moet soms zelfs liedjes navragen daar als Senna iets zingt dat ik niet ken!
En ik mis sommigen ook, en hier is het contact dan toch het gemakkelijkst :*
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:55:28 #221
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_97376844
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Trix, zware nacht dus weer. Lastig hoor. Buuf heeft wel een punt, denk ik, zeker iets om aan te blijven denken. Maar sterkte, het is zwaar en slaapgebrek en vermoeidheid zijn nare dingen :*

oeke, ze worden absoluut geindoctrineerd op het kdv :D ik moet soms zelfs liedjes navragen daar als Senna iets zingt dat ik niet ken!
En ik mis sommigen ook, en hier is het contact dan toch het gemakkelijkst :*
Niet om je te spammen, maar ik zou toch een reactie willen op m'n pm :@

Zo, ik ben bijgelezen! *O*
Dat wilde ik ff zeggen. :)

ca.ra, lijkt me naar als de keelamandelen er ook uit zouden moeten. Is een suk ingrijpender dan de neusamandelen.
Hoe gaat het eigenlijk met z'n knieen en zo?

keshet, Emma is gewoon heel muzikaal :D En wordt die correctie niet steeds "kleiner"? Wel luek die gebaren, doet Aviva ook. Heb een filmje dat Eli "in de maneschijn" zingt, en dat Aviva er een beetje bij zit te wapperen. Te schattig, al zeg ik het zelf :@

bar, fijn dat de medicatie kan worden afgebouwd! *O* hopelijk houdt roy geen schade over aan het hele gebeuren :*

oeke, is het niet gewoon een fase dat Ko nu meer naar z'n papa trekt? Het is wel erg naar, dat begrijp ik zeker. Hopelijk heeft jullie bondingweekend een goed resultaat :*

Qua eten 's avonds, madam leeft hier van de lucht. Gebakken lucht, wel te verstaan.:Y) (Behalve zalm, dat schuift ze zo naar binnen.) Eten is om mee te gooien, toch? Ze blijft wel zitten, maar het bord halen we iedere keer weg. Geen ruzie, gewoon weg. Gaat prima. Ooit zal ze wel weer gaan eten. Komt wel goed.

Aviva is echt helemaal into het klimmen tegenwoordig. Ze klimt in Eli's stoel, ze klimt uit haar eigen stoel (Stokke, met babyverkleinset en zo), ze klimt op Eli's (peuterbed), ze kan ook zelf in haar autostoeltje klimmen (vanaf buiten de auto :o dus eerst in de auto klautren, dan op de bank klauteren en dan zichzelf in de stoel deponeren. :o :o :o ) en zodra ze de trap ziet, trekt ze een sprintje naar boven. Doodeng, met dat kleine lijfje.

Verder is ze superlief en gaat het lopen echt super nu. En ze spreekt al met 2 woorden, dus qua taal gaat het ook erg voorspoedig. :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_97377959
quote:
2s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:11 schreef Asyniur het volgende:
ooh, ik wou net vragen hoe het was gegaan vandaag Bar! :D
Maar wat een fijn nieuws dat jullie mogen gaan afbouwen! Fijn ook dat jullie speciale begeleiding krijgen.
Wat betreft dat stukje hersenen: misschien is of wordt dat gecompenseerd door omliggende gebieden. Bovendien blijkt uit recente onderzoeken dat in tegenstelling wat we eerder dachten er toch nieuwe hersencellen worden aangemaakt! *O*
Bij Leander pakken de omringende gebieden idd bepaalde delen van de beschadiging over. Maar dit gaat weer ten kosten van andere dingen. En zo blijf je eigenlijk bezig. er is in bijna 2 jaar tijd bij Leander geen nieuwe hersencellen aangemaakt en de kans dat dat gebeurd is ook heel erg klein. We weten dat bij hem de spraak zowiezo niet zo gaat werken als het zou moeten. En een tijdje was het ook ineens zijn grove motoriek dat het niet helemaal goed deed. Dis is weer goed gekomen in de loop van de tijd.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_97380000
Zo we zijn terug van de controle bij de KNO. Mette liet gewoon het ooronderzoek toe :o *O*
Ik was verrast.
Rechterbuisje zit er nog mooi in, linker zit los en zal er waarschijnlijk binnenkort uitvallen. Het is nu gewoon aankijken, mocht ze toch weer koorst en erge last krijgen mogen we bellen en dan kijken ze of er iets aangedaan moet worden.

Anders over een half jaar weer op controle en dan wordt bekeken of ze weer buisjes krijgt (ze zijn er dan waarschijnlijk allebei uit).

Al met al gaat het hardstikke goed maar dat verklaart wel dat we dachten dat ze vorige weer wat last had van haar oor.
We gaan het wel zien, ik ben al blij dat ik een vrolijke dreumes heb die niet meer ziek is geweest sindsdien en begint te brabbelen.

Voor de rest ben ik een en al verliefdheid op m'n meissie. Hoe heerlijk vervelend en driftig en ondeugend ze ook kan zijn. Ik ben echt een weekdiertje nu ik zwanger ben O+

Inca, poehee heftige nacht. Maar echt volhouden!! Jullie kunnen het :* !

Oeke, wat knap dat tellen zeggen en veel plezier in Zeeland.

Thomas weer last -O- Keelamandelen eruit misschien ;( Bij jullie moet het ook eens stoppen hoor :*

Bar, heel fijn om te horen dat de medicijnen worden afgebouwd, en inderdaad hopelijk is er geen blijvende schade.

Emma, je bent een echt wonderkind :D Maar volgens mij ook lekker gemiddeld, Mette begon daar ook mee rond die leeftijd.

Aviva :o wat een klimgeitje ben jij zeg!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:36:50 #224
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_97380858
Mijn flipje is op de stoep gevallen met zijn omaatje gisteren. Een nachtmerrie. Ik werd er naar van toen ik het gisteren op mijn werk hoorde. Beiden hebben neus, kin, voorhoofd en wangen stuk. Vol op de bek zoals ze dat hier noemen.
En vanochtend zag ik (had late dienst gisterenavond) dat hij van beide voortanden een stuk mist :'( lijkt net of er een vierkantje tussenuit is. Dus hij zal er niet meer zo uitzien als hij was. Tandarts doet er niets aan zolang hij er geen last van heeft.
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 13:48:12 #225
5428 crew  miss_sly
pi_97381284
Rocka wat naar en verdrietig en pijnlijk :'( arm flipje! Hoe is het met hem nu, behalve zijn kapotte tandjes? En met zijn omaatje? Hopelijk krijgt hij er ook geen last van, van die tandjes, maar het is wel heel naar dat er niets aan gedaan wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')