Rocks

Wat naar, gatver zeg.. Hopelijk herstellen ze beide snel

Wat een bizarre val dan inderdaad zeg

Chan, WB!

Huup, hoe is het daar?
Wickie, wat fijn dat ze het onderzoek toeliet joh! Je moet er toch niet aan denken dat je weer met een vechtend kind in de houdgreep dat onderzoek doormoet? Eigenlijk moeten jullie dus gewoon afwachten, daar komt het op neer? Nu heeft ze geen last meer? Ik ga gewoon duimen dat als de buisjes eruit zijn gevallen straks, de klachten wegblijven

Buuv en de rest: thnx voor jullie aanmoedigingen

Ik ben er inderdaad ook van overtuigd geraakt dat Stef 'erop ligt' zeg maar, niet bewust ofzo, maar het is ondertussen gewoon ingebouwd in het ritme van hoe dingen gaan. Omdat ik er nu steeds minder goed mee om kan gaan zijn we vastbesloten het aan te pakken en ondanks gisternacht heb ik het idee dat het meteen al iets doet, dat er iets aan het verschuiven is. Vannacht om kwart voor vier kwam hij voor zijn fles en ik heb, net als gisternacht, 150 cc met 20 cc water gegeven. Een nachtje pas op de plaats na een rotnacht leek ons wel ok, aankomende nacht gaat er weer 10 cc pap af. Het is in elk geval bemoedigend jouw bevindingen te lezen, Buuv, dat geeft wel hoop

Dat Stef vannacht na zijn fles meteen verdersliep (nog wel een keer wakker werd, maar snel getroost kon worden door lief) (niks van gemerkt ook, en hij heeft het niet meegekregen dat ik de fles had gebracht

) is trouwens ook wel bemoedigend, net als de tijd dat we hem uit bed haalden: half zeven klonk er wat gemurmel, om zeven uur haalden we hem eruit
Eergisteren, dus de dag voor de slechte nacht, was hij buiten zijn slaapje om in de auto in slaap gevallen en dat duurde iets van een half uur a drie kwartier ofzo. Daarnaast was hij, zonder aanmoediging van ons, knétterdruk voor hij naar bed ging. Ik denk dat dat wel duidelijke telltale signs waren voor de slechte nacht die volgde, dat zegt mij dus heel veel. Doorgaan zoals we nu bezig zijn lijkt me de enige optie!
Overigens moest ik vannacht en vanmorgen wel heel erg om Stef lachen, het is zo'n drol af en toe.. Ik hoorde vannacht gehuil uit zijn kamer, tijd voor de fles dus. Ik maak de fles, ga zijn kamer in.. Ligt hij nog steeds te slapen! Ik schrok ervan, meesal staat hij in zijn bedje te springen

hij lag op zijn buikje, kont de lucht in, oogjes dicht.. Hij bleek alleen wel wakker te zijn, toen hij me hoorde deed hij *frummel* *armpje onder lijfje vandaan* *strekt arm* *maakt graaibewegingen met hand*

Hij was gewoon te lui om zijn fles te komen 'halen' en stak er alleen zijn arm even voor uit
En ton hij wakker werd vanmorgen ook: *speel, pruttel, speel* en vervolgens ging hij scheetgeluiden na lopen doen, echt grappig.. Dus lief pakt de babyfoon, drukt op 'talk' en maakt ook een scheetgeluid. Even is het stil, en toen hoorden we, heel droogjes, "bah!"
Ik heb een flapdrol gebakken
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 28-05-2011 08:03:52 ]