spelen met mijn mesjes, snijmachine en kraaltjesquote:Op maandag 23 mei 2011 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Een eigen plekkie joh? Wat moet je daar nou mee?
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:23 schreef simmu het volgende:
[..]
spelen met mijn mesjes, snijmachine en kraaltjes![]()
kunnen we gelijk ook daar de sudocremetjes enzo bewaren
zodra we geld hebben. geen idee dus precies wanneerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze gaan samen op ravi's kamer dan, die is het grootst. maar ik wil er nu gewoon iets moois van maken. dus met schilderen en er moet een naambordje gemaakt enzo
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Je bent een dag te vroegquote:
helemaal mee eens!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mikoxx,je weet denk ik nog wel hoe het bij ons ging met de speen van Meike. Ook pas later dus. Ze was drie. Ik vond het prettig het haar te kunnen uitleggen.
Het CB zei het tegen mij ook wel hoor, "voor het de eerste verjaardag moet die speen weg" yeah right....zij zitten snachts niet je verdrietige kind te troosten...makkelijk praten.
Ik denk dat jij ook blij met zijn met de nachten als ze wel goed gaan, om ze nou ook nog de speen af te pakken...ik denk ook dat dat voor jou ook niet de beste timing is nu
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef ma_ma het volgende:
@ peuterbed of zijkant eruit: Nog láng nietTessa blijft braaf liggen en dat wil ik dus graag zo houden
Ik had Tess ook liever nog niet in een bed zonder zijkant gehad, maar veiligheid gaat voor alles...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oooo jullie kids allemaal over naar een peuterbed? Of zonder zijkanten ledikant....
Nou ik begin er niet aan. Zolang hij nog blijft liggen in zijn ledikant vind ik het goed. Hoewel dat misschien niet lang meer duurt....
Voor de tv planten? Als Rienk een hangdag heeft ben ik heeeeeel blij met Hoplaquote:Op maandag 23 mei 2011 22:47 schreef ma_ma het volgende:
Dat is zeker zo Vicky![]()
Ik heb een vraag aan jullie aangezien ik voorlopig niet bij het CB terecht kan; Tessa kan NIET alleen spelen, helemaal niet! Geen 5 minuten dat ze even voor zichzelf bezig is...jullie een tip?
waarschijnlijk is dromen ook het 'probleem'quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:18 schreef mefke79 het volgende:
Asy, gefeliciteerd!!!
Vlindur, oe, dat is wel vroeg als je het niet gewend bent zeg. Ik hoop dat je nog even bij kan slapen.
Driekus werd gisteravond weer helemaal zeiknat (van het zweet) en overstuur wakker. Het lijkt wel of ie eng droomt ofzo en dan ineens wakker wordt. Het vervelende is dat ie dan zijn luchtwegen dicht trekt en dus geen lucht meer krijgt. Dus dan moet je em eerst puf geven en dan nog gaan troosten. En daarna was het weer niet alleen willen zijn. Gelukkig werkt het als wij gewoon op onze eigen slaapkamer tv kijken oid en dan af en toe melden dat we er nog zijn...Vanochtend had ie geen koorts, dus gewoon naar het kdv en ik hoop maar dat ie ook geen koorts meer krijgt vandaag.
ok, wellicht een botte opmerking mijnerzijds, maar als je man vrijwel nooit alleen is met haar kan hij ook niet oordelen of een artsbezoek al dan niet nodig is. want hij ziet domweg niet hoe ze is bij jou!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:00 schreef ma_ma het volgende:
Mefke: Het vervelende is dat mijn man vind/denkt dat het niet nodig is om de HA weer te bellen. Ze lijkt er behalve het enorme plakken verder geen last van te hebben..
Het is behoorlijk zwaar aan het worden/zijn, een plakkend kind.
Oh en vlindur: Je vroeg ook hoe ze bij mijn man is, ze is vrijwel niet alleen met hem en als we samen zijn dan hangt ze altijd aan mij..
misschien is het een optie dat jij een paar dagen geheel buiten beeld bent? dat hij het echtechtecht heel alleen moet doen? dat brengt hier geregeld plotse medewerking van manliefquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:00 schreef ma_ma het volgende:
Mefke: Het vervelende is dat mijn man vind/denkt dat het niet nodig is om de HA weer te bellen. Ze lijkt er behalve het enorme plakken verder geen last van te hebben..
Het is behoorlijk zwaar aan het worden/zijn, een plakkend kind.
Oh en vlindur: Je vroeg ook hoe ze bij mijn man is, ze is vrijwel niet alleen met hem en als we samen zijn dan hangt ze altijd aan mij..
Jahoor, het helpt wel als je ziet dat je kind zich echt een plekje 'bevecht' of neemt in de groep. Ik denk dat we dat zo lastig vonden, dat proces waarin je ziet dat het voor een kindje zoeken is om in de groepshiearchie te passen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:30 schreef mefke79 het volgende:
Ko, wat schattig! Oeke, heb je zelf nu ook al een beter gevoel bij de kresj? Ik begreep dat jij het zelf nog lastig vond...
Die zijn idd erg leuk! Maar welke geef je nou aan wie? Weet je wie een voorkeur voor het een heeft? Of mogen ze afwisselen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:19 schreef mikoxx het volgende:
Heb alvast kadootjes voor de komende 2e verjaardag besteld:
Olifantje
en Krokodil!!
Vind ze zelf ook zo leuk....!
iddquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:26 schreef mefke79 het volgende:
Becky, ben je eerder bij de dermatoloog geweest? Of heb je de zalf van de huisarts gekregen? Indien je al bij de dermatoloog geweest bent: huisarts overslaan en naar dermatoloog bellen. Als je nog niet bij de dermatoloog bent geweest de plekjes aan je huisarts laten zien, zeggen dat je gestopt bent met de zalf (en aangeven waarom) en alsnog een verwijzing vragen. Als je die niet krijgt, dan met het hele verhaal alsnog naar de poli dermatologie bellen en vragen of je eventueel zonder verwijzing welkom bent.
Ik herken de plekjes wel van mezelf, van vroeger. Heeft ze er veel last van? Bij mij hielp koelen meestal wel tijdelijk. Dus gewoon koud washandje erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |