abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97238479
Het is mij juist opgevallen dat de ziekenhuizen zelf echt totaaaal geen probleem maken van het niet hebben van een verwijskaart. :@
pi_97238896
Wat moeilijk Ma'ma, ik zou toch ook wel willen dat er naar gekeken werd als ik jou was.
Hopelijk lukt het om een afspraak te maken. :*

Wat naar Inca, van vannacht. Dat het toch niet ging zoals gehoopt. :*

Fijn Sorboo, wat langere nachten voor Isabeau. Hopelijk slaap je zelf ook wat beter. :*

Felicitaties voor de jarigen! *O*

Ik mis Ivan en Claudia hier. -O-

Vanochtend werden we wakker van Ko die op volle sterkte de namen van zijn kresjvriendinnen herhaalde. O+
Volgens mij vind hij het steeds leuker daar, ik zie hem ook sterker zijn in zijn contact met andere kindjes.
Er is bv een meisje dat hem altijd wil knuffelen. Hij vindt dat wat minder en laat zich nu gauw vallen als ze te dichtbij komt, dan kan ze hem niet meer knuffelen.
Of een ander jongetje gaf hem een klap en Ko bleef gewoon heel lang heel hard AU zeggen. Zodat het even duidelijk overkwam. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:28:36 #53
100412 mefke79
komt goed!
pi_97238907
Tessa is toch nog niet bij de kinderarts geweest? Dat is toch nou net het probleem, dat de huisarts dat onnodig vindt?

Ssserpente, ik verbaas me er soms over dat het wel kan ja, maar ik weet dat ze bij ons echt wel streng zijn en zeker bij de kinderartsen. En terecht in mijn ogen. Maar goed, dat is off-topic.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:30:07 #54
100412 mefke79
komt goed!
pi_97238948
Ko, wat schattig! Oeke, heb je zelf nu ook al een beter gevoel bij de kresj? Ik begreep dat jij het zelf nog lastig vond...
En ja, Claudia mis ik ook, maar ja, ze moet zelf willen he.
pi_97239136
H haha ko, dat au maar duidelijk moge zijn :D goede actie
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:38:10 #56
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97239168
Mijn man is 6 dagen thuis en 1 dag per week weg (hij werkt het meest vanuit huis) en ziet wel hoe ze is, daar ben ik niet duidelijk over geweest, excuus!

Mefke: Ze gaat niet naar een KDV oid

Tessa heeft ivm dysmatuur een tijd lang bij de KA gelopen, maar ik weet niet of je zo dan een afspraak zou kunnen maken..

Ik denk dat ik toch maar weer de HA bel voor een afspraak en dan een verwijzing te vragen..lijkt me toch het beste
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:44:53 #57
100412 mefke79
komt goed!
pi_97239360
ma'ma, ik zou in dit geval je huisarts vragen om een verwijzing en als je die niet krijgt kan je altijd nog contact opnemen met je 'oude' kinderarts. Als je daar al bekend bent zijn ze over het algemeen wat soepeler.
pi_97239425
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:30 schreef mefke79 het volgende:
Ko, wat schattig! Oeke, heb je zelf nu ook al een beter gevoel bij de kresj? Ik begreep dat jij het zelf nog lastig vond...
Jahoor, het helpt wel als je ziet dat je kind zich echt een plekje 'bevecht' of neemt in de groep. Ik denk dat we dat zo lastig vonden, dat proces waarin je ziet dat het voor een kindje zoeken is om in de groepshiearchie te passen.
Doordat hij nu zo op zijn plaats is, neemt dat ook een groot deel van onze reserves weg.
Als je je kind op jonge leeftijd wegbrengt is dat waarschijnlijk anders dan als hij wat ouder is. Daarnaast heb ik me ook weleens afgevraagd of het zo wenselijk is om zo dicht erop te zitten als ouder.

Bv, Ko kreeg een keer zand over zijn hoofd heen gegooid terwijl ik dienst had. Ik vond dat echt heel moeilijk om te zien. (Je hebt er ook allerlei 'volwassen' associaties bij, zoals vernedering en moedwillig pesten. Terwijl ik pesten of vernederen rationeel gezien niet als peutergedrag zie, maar meer als uitproberen, grenzen verkennen en ontdekken.)
Afijn, op een kdv waar ik hem aan het eind van de dag op zou halen, zou ik kunnen denken dat hij zo lekker wild met zand gespeeld heeft dat zijn haar helemaal onder zit.
Wat niet weet wat niet deert zeg maar.

Doordat ik hem 1 ochtend in de 2 weken mee maak op de kresj heb ik ook meer zicht op zijn belevingen daar en dat vind ik toch wel erg bijzonder. Ik zie hem momenteel echt groeien. Hij is nog steeds het kleintje van de groep, maar in gedrag al niet meer. Mijn stoere. O+

Sorry, lang verhaal! :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:51:59 #59
100412 mefke79
komt goed!
pi_97239563
Oeke, misschien wel lang verhaal, maar wel helder en leuk. Ik kan me het helemaal voorstellen: ik zou heel graag eens stiekem een ochtendje ofzo meekijken op het kdv, gewoon om te zien wat Driekus daar doet en hoe hij daar is. Jij hebt die mogelijkheid, maar geeft terecht aan dat dat ook lastig is omdat je dan dingen ziet die je misschien liever niet gezien had. Wel fijn dat ie nou echt zijn eigen plekje heeft.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:57:53 #60
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_97239753
asy, gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_97239763
Waarom bel je niet rechtstreeks naar de kinderarts?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:58:13 #62
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97239764
Oeke, lijkt me inderdaad bijzonder en bijzonder lastig soms zo. FIjn dat hij een beetje geaard is inmiddels daar.
Ik vind het tegenwoordig sowieso lastig om te besluiten hoe je zou moeten reageren. Alexa is namelijk nogal dominant richting vooral wat oudere kindjes en bijv. in de speeltuin vind ik het lastig om op een juiste manier te reageren. Als er al een juiste manier is, zeg maar. Wanneer laat je kids het zelf uitzoeken, wanneer grijp je in als ouder?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97240005
de dreumes laat ik het grotendeels zelf uitzoeken hier. bij de peuter grijp ik wel in (vooral omdat die nmogal de neiging heeft tot bot gedrag waarbij andere kindjes in de verdrukking komen)

overigens behoeft ravi zelden correctie. die is ten eerste best willig om mee te werken en ten tweede is hij (itt zn schattige zusje) prima in staat om zelf te spelen. sterker nog: dat vind hij fijn. het is eerder zo dat hij een beetje ondergesneeuwd wordt omdat hij alles wel best vindt. dus we bouwen geregeld 1 op 1 tijd met elk kind in. ze zijn een beetje teveel behoeftig naar "alles samen doen" naar mijn zin zeg maar, dus daar grijp ik wel een beetje in.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97241675
had ik trouwens al gezegd dat ravi los kan staan? alleen alsie het zelf niet in de gaten heeft hoor, maar toch! ik ben veel aan het oefenen met hem laten stappen, maar het wurmpie vindt het heeeeeeeeeel eng! aan de handjes wil hij niet, dan laat hij zich direct door zn knieen zakken, maar als je hem aan zn romp vasthoudt wil hij nu wel een paar stapjes stappen dan :)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:21:01 #65
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_97242536
Ma_ma alles is zo een beetje al gezegd, Het duurd ook wel lang ook, en dan ook zo hangen en niet alleen willen spelen.
Ik zou kontakt opnemen met de ha en verwijzing vragen. :*

Incantrix :* op de goede nachten !
Oeke O+ wat leuk om het zo te lezen over Ko en zijn belevingen op de kresj
Ravi *O* stoer hoor!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_97242634
Ravi hoppa *O* Gaat lekker :D
Wat doet hij alles nu netjes binnen detijd waarin het 'moet' Simmu :o Echt verbazend!

F-je ligt allang weer in bed, was niet te handhaven beneden :+ Krijs ende brul.
pi_97244045
Ravi *O* goed bezig jungske!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97245667
Ravi *O* daar moet voor gejompeld worden :)
Fake it till you make it...
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:08:39 #69
100412 mefke79
komt goed!
pi_97245980
Ravi, zo moet ie jongen, wandelen is het doel!
pi_97247014
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:11 schreef mefke79 het volgende:
en jij zelf ook goed geslapen Sorbo?
Ja! Heel goed zelfs.
  Moderator dinsdag 24 mei 2011 @ 16:29:06 #71
5428 crew  miss_sly
pi_97251686
Asy gefeliciteerd *O*

oeke, ik mis Claudia en Ivan ook -O- Ik begrijp het wel heel goed, dat ze wegblijven, maar ik vind het wel erg jammer.
Wat bijzonder dat je van zo dichtbij kunt meemaken hoe Ko in de groep groeit O+ Lijkt me echt heel fijn om te zien, hoewel ik ook zeker wel snap dat het moeilijk kan zijn. Daar moet ik wel eens aan denken: hoe moeilijk het is en zal blijven om je kind zijn weg te zien zoeken.
Als je naar de kinderboerderij gaat, ga je dan naar die bij het Okura?

Sorbootje, fijn dat je goed geslapen hebt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 24 mei 2011 @ 17:19:26 #72
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_97253997
Heb alvast kadootjes voor de komende 2e verjaardag besteld:
Olifantje
en Krokodil!!
Vind ze zelf ook zo leuk....!
pi_97254584
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:19 schreef mikoxx het volgende:
Heb alvast kadootjes voor de komende 2e verjaardag besteld:
Olifantje
en Krokodil!!
Vind ze zelf ook zo leuk....!
Die zijn idd erg leuk! Maar welke geef je nou aan wie? Weet je wie een voorkeur voor het een heeft? Of mogen ze afwisselen?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97254699
Leuk Mikoxx!!

Pff ik ben inspiratieloos qua kadootjes.. ik weet het echt nog niet.. Moet zelfs de uitnodiging nog maken :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:09:16 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97256232
Dank voor alle felicitaties! :*

Ma_ma, ik zou gewoon bellen naar de kinderarts van Tessa en het verhaal uitleggen. Kan hij zelf oordelen en kijken wat hij er mee doet.
pi_97256267
Mikoxx, leuk die tasjes! Ik heb nog niet echt een idee voor iris
Fake it till you make it...
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:51:27 #77
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_97261530
Ravi die stapt!!

Asyniur die jarig is!

Sorbootje die lekker heeft geslapen!

Kadootjes voor jarige kindjes

Ko die het leuk vindt op de kresj
*O* *O* *O* *O*

Ik wil graag de mama's die ervaring hebben met eczeem wat vragen. Ik had een afspraak met een dermatoloog staan maar die gaat niet door omdat ik geen doorverwijzing krijg van de HA. Daar moet ik me donderdagochtend weer melden :(
Ik heb geen ervaring met eczeemplekjes maar ik heb nu twee dagen geen hormooncreme gesmeerd en naast een beroerde nacht (ze had zo'n jeuk :'( ) ziet het meest heftige plekje er nu zo uit.

Sorry voor de onsmakelijkheid maar dit lijkt mij niet heel normaal toch (durf niet te googlen ivm angst op hele vieze foto's ;) )
pi_97262764
Becky, mijn man herkent het als eczeem. Hij heeft het ook zo erg gehad. Beterschap voor je meisje!

Mijn dochter ligt zonder slaapzak in bed! Voor ze naar bed ging zei ze: mama niette sjaapzak sjapen!! Het zal me benieuwen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:19:47 #79
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_97263190
wauw die Tess, zomaar zonder slaapzak slapen! Ik ben ook benieuwd hoe dat gaat!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:26:41 #80
100412 mefke79
komt goed!
pi_97263563
Becky, ben je eerder bij de dermatoloog geweest? Of heb je de zalf van de huisarts gekregen? Indien je al bij de dermatoloog geweest bent: huisarts overslaan en naar dermatoloog bellen. Als je nog niet bij de dermatoloog bent geweest de plekjes aan je huisarts laten zien, zeggen dat je gestopt bent met de zalf (en aangeven waarom) en alsnog een verwijzing vragen. Als je die niet krijgt, dan met het hele verhaal alsnog naar de poli dermatologie bellen en vragen of je eventueel zonder verwijzing welkom bent.

Ik herken de plekjes wel van mezelf, van vroeger. Heeft ze er veel last van? Bij mij hielp koelen meestal wel tijdelijk. Dus gewoon koud washandje erop.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:27:13 #81
100412 mefke79
komt goed!
pi_97263593
En zonder slaapzak....ik hoop dat het goed gaat.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 mei 2011 @ 20:27:35 #82
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_97263612
Dat ziet er heel vervelend uit inderdaad!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_97263655
en de slaapzak is weer aan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_97263942
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:26 schreef mefke79 het volgende:
Becky, ben je eerder bij de dermatoloog geweest? Of heb je de zalf van de huisarts gekregen? Indien je al bij de dermatoloog geweest bent: huisarts overslaan en naar dermatoloog bellen. Als je nog niet bij de dermatoloog bent geweest de plekjes aan je huisarts laten zien, zeggen dat je gestopt bent met de zalf (en aangeven waarom) en alsnog een verwijzing vragen. Als je die niet krijgt, dan met het hele verhaal alsnog naar de poli dermatologie bellen en vragen of je eventueel zonder verwijzing welkom bent.

Ik herken de plekjes wel van mezelf, van vroeger. Heeft ze er veel last van? Bij mij hielp koelen meestal wel tijdelijk. Dus gewoon koud washandje erop.
idd

wel goed invetten als het washandje weggaat. gewoon vaseline helpt al daarmee
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:40:54 #85
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_97264419
Als ik het alleen invet ziet het er zo uit. En dan smeren we echt de hele dag. Als ik hormoonzalf smeer is het wel rood maar niet aan het irriteren zeg maar.

Koelen doen we alleen als ze 's nachts aan het krabben is.

Ik moet donderdag weer naar de ha. Hopelijk krijg ik dan een verwijzing naar de dermatoloog. En een handtekening voor de dermasilk pakjes.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:42:00 #86
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_97264485
Haha vicky ik lees het nu pas, was toch geen succes zonder slaapzak.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:45:22 #87
100412 mefke79
komt goed!
pi_97264718
Vicky, was geen goed plan dus, zonder slaapzak. Hm. Nou ja, je hebt het geprobeerd, toch? Hier net eentje die besloot in de slaapzak te lopen, op het kleed te gaan liggen en dan te roepen: slapuh! Die hebben we toch maar in bed gelegd. En voor mij teken om voorlopig maar even de zijkant erin te laten, want volgens mij gaat ie anders overal slapen behalve in bed.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:36:38 #88
100412 mefke79
komt goed!
pi_97267869
...en weer een nachtmerrie. Althans, daar lijkt het op. En dan echt luchtalarm uit het niets, een jochie dat compleet overstuur is en gewoon een minuut of 10 nodig heeft om -letterlijk- op adem te komen. En die ook gewoon zijn luchtwegverwijders nodig heeft omdat ie zo enorm overstuur is dat zijn luchtpijp dichtslaat. Raar hoor. En ineens is ie dan weer *wakker* en gaat ie vertellen over schoenen, boekjes etc. Maar dan mogen wij dus niet meer zo maar uit zijn kamer...Herkent iemand dit?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:38:49 #89
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_97268015
Nou, ik lig alweer in bed :') Het was op een schaal van 0 tot draak best nog een ok nachtje hoor, afgemeten aan de nacht ervoor, maar het hakte er gewoon wel weer even hard in, op de één of andere manier viel het toch tegen dat hij überhaupt wakker werd, ofzo. En ja, het verhaal is eigenlijk heel simpel: wakker worden en geen fles krijgen is gewoon gillen. Klaar. En niet eventjes ook, zeg maar. Uteindelijk hebben we hem geloof ik een minuut of 20 laten gaan en zo langzaam maar zeker werd het ook telkens een beetje erger (en ja, we zijn ons ervan bewust dat het kind in kwesie weinig te verliezen heeft en dus lekker alle remmen los kan gooien om zijn zin te krijgen) en toen vroegen we ons eigenlijk gewoon af waarom we het per sé op deze manier deden. Stef is een behoorlijk koppig en vasthoudend kereltje, dus we waren er beiden eigenlijk wel van overtuigd dat niemand meer een oog dicht zou doen de rest van de nacht en ik vind het echt een heel naar idee als Stef zo vreselijk slecht slaapt. Dat kan toch niet goed wezen? We hebben dus ter plekke het roer omgegooid en hebben besloten het eerst op de wat vriendelijkere manier te proberen: papje afbouwen. 20 cc minder maakte niet uit, en ik denk vanwege het huil-uurtje vooraf ging hij redelijk goed slapen na de fles. Vanavond krijgt hij 30 cc minder, 10 cc water erbij. Morgen weer wat minder pap enzovoorts. Vroeg of laat gaat dit waarschijnlijk ook oorlog opleveren, maar we hopen toch maar gewoon tegen beter weten in dat dit gemakkelijker zal gaan als de cold turkey-manier..

We hebben overigens wel nog een cc of 100 aan water gegeven voor het tanden poesen en daar dronk hij nog flink van. Misschien dat dat ook al een mooi bodempje heeft gelegd.

Oeke, een bijzondere afweging inderdaad, maar het lijkt me wel heel erg bijzonder om mee te kunnen maken hoe je kind zich in een dergelijke groep gedraagt. Het lijkt mee ook eigenlijk wel interessant om überhaupt dengroepsdynamiek van kindjes in die leeftijdscategorie mee te maken, wat vind je daarvan? Ennuhm, ja, ik mis Claudia en Ivan ook heel erg ;( Ik hoop maar gewoon dat Claudia ons stiekum ook een boel mist en strakjes toch een keer de verleiding niet kan weerstaan ;)

Ieks, Becky, wat sneu voor je meisje! Dat ziet er echt niet fijn uit! Waarom wil je ha geen doorverwijzing geven? Of heb je dat nog niet geprobeerd? Beterschap voor dat arme armpje :* :*

Vicks, ging het niet zonder slaapzak? Stef slaapt nu noodgedwongen al twee nachten zonder (de ene was per ongeluk onder een plasluier terecht gekomen en de ander was ondergekotst door een kat :')) en dat gaat eigenlijk nog best aardig.. Tess gaat spoken ofzo?

Marlinde, wat lijkt het me enorm vermoeiend als je kind helemaal niet zelf kan spelen, al weken lang! Stef heeft ook een periode gehad dat hij dat niet wilde, dan werd Hij echt boos op me als ik me omdraaide en iets anders ging doen (koken bijvoorbeeld :')) en om eerlijk te zijn heb ik hem uiteindelijk redelijk dwangmatig richting zijn eigen speelgoed gedirigeerd, maar dan wel nadat ik hem eerst op weg had geholpen. Dus bijvoorbeeld als ik ging koken, dan zette ik zijn keukentje in de keuken, gaf hem een pan en een pollepel, ging samen met hem koken (dus bijvoorbeeld blokjes in de pan, met een fles met pasta om mee te rammelen boven de pan schudden om de 'kruiden', met een lege beker saus eroverheen doen) en dan de pollepel aan hem geven om zelf te roeren en dan weglopen en zelf gaan koken. Als hij dan bij me kwam en aan mijn benen ging hangen zette ik hem weer in zijn eigen keukentje en dat hielp best aardig :) Misschien heb je dat al heel vaak geprobeerd hoor, maar Stef moet soms echt even op gang geholpen worden, op het moment dat hij dan zelf het initiatief overneemt kun je even wat voor jezelf gaan doen. Offeh, gewoon even een half uurtje in een stoeltje met de tv aan, knuffel en een bakje rozijntjes ofzo erbij? Ik las soms echt een tv-half uurtje in, alsof hij naar de bioscoop gaat :)
3!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:40:05 #90
95408 Incantrix
pi_97268114
Mefke, wat zielig! :o ik herken het niet, sorry, maar wil wel even een dikke :* geven voor je mannetje. Wat naar dat hij er gewoon van in de benauwdheidsmodus schiet zeg -O-
3!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:48:31 #91
100412 mefke79
komt goed!
pi_97268680
Dat benauwde is wel effe eng, maar goed, dat hebben we natuurlijk wel vaker gezien en ik weet gewoon dat ie opknapt van zo'n pufje dan. Maar ik wou gewoon dat ik wist wat er was. Waarom dit gebeurt zeg maar. MIsschien zoek ik er wel te veel achter hoor, maar ik vraag me gewoon echt af wat er toch gebeurd is en waarom dit zo toevallig weer begint als ie een hele dag bij oma geweest is. (o en ik voel me zo stom om zo te denken, want het is de oma die ik niet aardig vind zeg maar)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:54:41 #92
95408 Incantrix
pi_97269120
Ohja, dat maakt het nog lastiger.. Misschien een dagboekje bijhouden? Kom je er dnk ik snel achter of je dingen wíl zien (zeg maar) of dat er misschien toch iets aan de hand is bij die oma?
3!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:56:28 #93
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97269245
Mefke dromen zou best kunnen. Ik kwam hier juist even buurten om te vertellen dat onze uk droomt. Vannacht hoorden we echt uit het niks een grote kreet. En vervolgens hoorden we haar brullen: "Nee miiijjjjnnnn!! Van Emmee! Mijn!!!" en toen was het weer stil :D Misschien dat Driekus dus ook droomt? Ons meisje is er afgelopen weekend echt even door van slag geweest (tenminste we denken dat dat het was ;) )
pi_97269865
Ik probeer me hier weer eens een beetje in te lezen, maar dat valt niet mee ;)

Veel over aan het gaan naar peuterbedjes las ik. Hier voorlopig nog niet. Ik zie het gewoon nog echt niet voor me :D Dyon doet ook geen klimnpogingen in z'n ledikant, dat scheelt ;) Kyllian was 2,5 toen hij over ging, denk dat het bij Dyon ook zoiets wordt.

Tessa die niet alleen kan spelen. Lastig als je niet weet wat daar achter zit he. Complimenteren als ze even alleen (al is het 1 minuut) zit te spelen heb je vast al gedaan. Tessa gaat niet naar het kdv geloof ik he?

Mefke: heeft hij bij oma een beetje hetzelfde ritme als bij jullie thuis? Met name qua slaapje. Kan me voorstellen dat als ze te actief zijn geweest overdag ze 's avonds tijdens het slapen misschien weer wakker kunnen worden omdat ze alles aan het verwerken zijn. Geen idee of dat bij Driekus zo is hoor.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:47:53 #95
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_97272884
Waarom is claudia weg?

Becky, dat Iet er heel sneu uit ;(

Trix, ik zou idd je gevoel volgen met het nachtelijke gespook. Langzaam de fles afbouwen is wellicht de meest vredelievende oplossing.

Miss_sly, heb je m'n pm ontvangen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 25 mei 2011 @ 07:50:49 #96
100412 mefke79
komt goed!
pi_97282145
Over Driekus zijn 'nachtmerries' en oma. Hij ziet deze oma wel elke week, eigenlijk altijd samen met mijn man. Drie weken terug, toen mijn zusje trouwde, heeft hij daar ook geslapen. Dat was voor het eerst in maanden, misschien wel een jaar. Sinds die avond wil ie niet meer in het campingbedje (dat was daarvoor nooit een probleem) en hij had ineens iets wat ik dan maar aanzie voor nachtmerries in combi met verlatingsangst. Dat ging op zich weer goed, tot vrijdagavond. Vrijdag overdag is oma weer de hele dag bij hem geweest (wederom was mijn man daar telkens bij).
Ik vind het gevaarlijk van mezelf het aan oma te koppelen, ik mag mijn schoonmoeder niet, misschien zie ik dingen die er niet zijn. Het rare, hij was zondag bij mijn ouders en gaat daar wel probleemloos slapen terwijl hij zaterdag bij mijn zusje weigerde in het campingbed te gaan liggen. Hij blijft dan dus letterlijk staan krijsen/brullen etc. Nou ja, het is waarschijnlijk toeval, er spelen ook tandjes enzo, maar pff, lastig hoor. Voor mij, maar zeker voor hem, want hij wordt elke keer in paniek wakker.

O en ik heb natuurlijk al subtiel bij oma geïnformeerd of er die avond iets geweest is. Ja, hij had even gehuild, maar dat was het dan ook.

Trix, hoe was je nacht? Beter hoop ik voor jou.
  woensdag 25 mei 2011 @ 08:07:56 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97282307
mef, wij mensen zijn nou eenmaal altijd geneigd om overal verbanden in te zien. Soms klopt dat en soms niet.

Ik heb de laatste tijd gemerkt (2-3 dagen) dat Harry opeens schrikt van de meest vreemde geluiden en dan ook echt paniek met huilen, vastklampen aan mij, handjes in de mond, grote ogen...
Hier vliegen geregeld heel laag Awacs vliegtuigen over wat dus een enorm kabaal maakt. Dat vindt hij bijv geweldig, maar schuif niet met een tuinstoel over de grond of gebruik niet de sla-centrifuge. :N

Trix, hoe was je nacht?
  woensdag 25 mei 2011 @ 08:15:09 #98
100412 mefke79
komt goed!
pi_97282391
Oja, Asy, herkenbaar. Een vliegtuig, straaljager, bouwgeluiden, het doet em niets. Maar owee als ik de blender aan zet....
pi_97282459
De blender... Dan heb ik twee kinderen over de zeik :D
Maar een helikopter is fantastisch inderdaad, hihi.

Florian gaat heerlijk slapen bij mijn schoonouders, bijna beter dan thuis. Bij mijn ouders is het altijd bal, terwijl hij zich daar verder ook wel prima voelt. En ik ben fan van mijn ouders ;)
Net zo'n soort bedje, net zo donker.... Misschien ruikt het er wel anders ;)
(Florian slaapt bij beiden overigens eigenlijk alleen 's middags. Onze mama-plak is 2x uit nood uit logeren geweest en daar houden we het even bij ;) )

Komend weekend kamperen :o En het gaat regenen... Ik ben héél benieuwd :D
  woensdag 25 mei 2011 @ 08:24:23 #100
100412 mefke79
komt goed!
pi_97282498
Freecell, hopelijk in een goede tent dan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')