Beterschapquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef Incantrix het volgende:
Och jeetje, arm boefje..Rocka.
Ik heb net een koortsig ventje op bed gelegd, dus ik ben benieuwd wat de nacht ons brengen gaat
ze kan heel vaak heel goed duidelijk maken wat ze wel of niet wil en heel vaak is het het tegengestelde van wat moetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat goed van Tess! Fijn dat ze gewoon zelf kan zeggen wat ze wil!
En dat het nog werkt ook!
sja dat is dan weer de keerzijdequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze kan heel vaak heel goed duidelijk maken wat ze wel of niet wil en heel vaak is het het tegengestelde van wat moet
lekker eigenwijs. Zeg ik schoenen aan zegt zijn nee niette sjoenen aan. Zeg ik sokken uit, zegt zijn neeeeeeej sokken aan!!quote:
Haha dat kan Lars bij ons niet....hurray voor traphekjes!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:15 schreef Vlindur het volgende:
Rienk vind de gang geweldig. Trap klimmen!!
Hahaha mooi gezegdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oeh ik zou niet zonder traphekjes willen. Meike laat nog wel eens deuren open staan, en ik vind het ook makkelijk dat ik ook boven gewoon kan stofzuigen met Lars om me heen zonder dat hij te pletter stort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BJ, afgelopen nacht was ronduit KUT. Tess is wat ziekig met een verstopte neus. Ze is uiteindelijk bij mij in bed geeindigd en M. is naar de bank verhuisd. Maar verder gaan de nachten eigenlijk heel erg goed de laatste tijd *AFKLOPPEN*♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |