quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Hoe ging je toets? Leek hij veel op het voorbeeld?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:50 schreef BigSmurf het volgende:
Je mag mij trouwens ook wel toevoegen aan de OP.
BSc Economie & Informatica - eerstejaars.
Het harde leven begint weer.quote:
Er is een wikiquote:Op maandag 23 mei 2011 10:56 schreef automatic_ het volgende:
GM, wil jij hem in de OP zetten? Ik kan er niets meer aan veranderen (jouw schuld denk ik...)
[..]
Je krijgt mail.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:48 schreef neilpad het volgende:
Ik ga komend jaar mijn studie als het goed is voortzetten in Tilburg.
Ben nu bezig om wat vrijstellingen te krijgen alleen heb ik een formulier nodig wat ik niet kan downloaden van de site, aangezien ik een student inlog nodig heb daarvoor. Die heb ik wel een, alleen is die van een andere universiteit.
Ik vroeg me af of iemand misschien het formulier 'Verzoek tot vrijstelling' voor me kan downloaden en opsturen naar
Het formulier is hier te vinden: http://www.tilburgunivers(...)sie/fsw/formulieren/
Het scheelt mij een reisje naar Tilburg, mijn dank zou groot zijn.
Ik open het topic via "nieuw deel", dus dan heb je weinig meer aan de Wiki als het niet goed in de beginpost staan. En die beginpost kan ik dus niet meer aanpassen en jij wel neem ik aan.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:57 schreef GlowMouse het volgende:
Er is een wikiEn ik heb hier geen logindetails bij de hand.
Oké, dit is erg. Ik ben vorige keer speciaal naar de UvT gegaan om een formulier te halenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:48 schreef neilpad het volgende:
Ik ga komend jaar mijn studie als het goed is voortzetten in Tilburg.
Ben nu bezig om wat vrijstellingen te krijgen alleen heb ik een formulier nodig wat ik niet kan downloaden van de site, aangezien ik een student inlog nodig heb daarvoor. Die heb ik wel een, alleen is die van een andere universiteit.
Ik vroeg me af of iemand misschien het formulier 'Verzoek tot vrijstelling' voor me kan downloaden en opsturen naar nielsvds[at]gmail.com
Het formulier is hier te vinden: http://www.tilburgunivers(...)sie/fsw/formulieren/
Het scheelt mij een reisje naar Tilburg, mijn dank zou groot zijn.
Dan ga ik de wikipagina wel deletenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik open het topic via "nieuw deel", dus dan heb je weinig meer aan de Wiki als het niet goed in de beginpost staan. En die beginpost kan ik dus niet meer aanpassen en jij wel neem ik aan.
Van mij mag je. Of er moeten mensen zijn die het nog wel gebruikenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan ga ik de wikipagina wel deletenEn je had het topicnummer opgehoogd terwijl dat al was gedaan
quote:For Tilburg University staff only
ANR: xxxxxx does not have access to /faculteiten/fsw/vrijstellingsverzoek.pdf
Ging wel goed, internet gebruiken was niet toegestaan, maar de F1 help-functie wel, dus ik heb zeker wel een voldoende. Vak is dus wel binnen, alleen nog even een voldoende halen voor eindtentamen.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:13 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Hoe ging je toets? Leek hij veel op het voorbeeld?
Zijn ze beschikbaar voorafgaand aan de toets dan? Dat zou wel slecht zijn. Als je mij zo'n toets mailt, wil ik wel kijken hoelang het kraken duurt.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:02 schreef Granaatappel het volgende:
De Excel toetsen zijn beschermd met een wachtwoord. Zie het al voor me dat iemand ze gaat proberen te kraken.
Nop, komen pas 5 minuten voor aanvang online (in ons geval zelfs 10 minuten te laat door een uploadfout), dus heeft weinig zin.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zijn ze beschikbaar voorafgaand aan de toets dan? Dat zou wel slecht zijn. Als je mij zo'n toets mailt, wil ik wel kijken hoelang het kraken duurt.
Wat melodramatisch.quote:
Gemeen...quote:[..]
Er is een wikiEn ik heb hier geen logindetails bij de hand.
Wat meer details dan: de afgelopen drie weken heb ik hard gewerkt om eerst wat resultaten af te krijgen voor een conferentie, daarna was er die conferentie met dagen van 8-10 uur waarin ik goed op moest letten om wat mee te krijgen, zodat ik 's avonds niet veel zin meer had om te studeren. Deze week zijn er tentamens terwijl ik overdag niet met goed fatsoen vrij kan nemen. Daar lopen nog wat andere dingen doorheen waardoor ik vorig weekend en dit weekend ook niet veel tijd had om te studeren. Dat wordt de komende avonden dus nog vrij hard werken om er iets van te maken.quote:
quote:Gemeen...
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wat meer details dan: de afgelopen drie weken heb ik hard gewerkt om eerst wat resultaten af te krijgen voor een conferentie, daarna was er die conferentie met dagen van 8-10 uur waarin ik goed op moest letten om wat mee te krijgen, zodat ik 's avonds niet veel zin meer had om te studeren. Deze week zijn er tentamens terwijl ik overdag niet met goed fatsoen vrij kan nemen. Daar lopen nog wat andere dingen doorheen waardoor ik vorig weekend en dit weekend ook niet veel tijd had om te studeren. Dat wordt de komende avonden dus nog vrij hard werken om er iets van te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op maandag 23 mei 2011 16:10 schreef GlowMouse het volgende:
VAR is variantie![]()
a) de vraag is te vaag, zoek je een lineaire trend, wil je weten of het gemiddelde in de tweede halve minuut hoger is dan in de eerste halve minuut, of nog wat anders?
b) wat is de lijn van scores?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?
Ik heb hem zojuist gehad, en wat was die toets simpel zeg, helemaal in vergelijking met de midterm.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ging wel goed, internet gebruiken was niet toegestaan, maar de F1 help-functie wel, dus ik heb zeker wel een voldoende. Vak is dus wel binnen, alleen nog even een voldoende halen voor eindtentamen.
Toen ik thuis zat kon ik gewoon die geuploade toetsen bekijken, en na een tijdje werden ze er dan weer afgehaald.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:10 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nop, komen pas 5 minuten voor aanvang online (in ons geval zelfs 10 minuten te laat door een uploadfout), dus heeft weinig zin.
Midterm had ik een 4 voor, avond van te voren begonnen met de gedachte dat het wel zou lukken (net als bij Micro en Accounting), maar dat viel tegen. Ach, als ik voor deze een 7 ofzo heb, dan haal ik het vak sowieso wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:55 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist gehad, en wat was die toets simpel zeg, helemaal in vergelijking met de midterm.
Hmja dat. Ziva Kunda schrijft (schreef) boeiend, maar ik ben al de hele dag bezig and I'm hard pressed for inspiration.quote:
Heel irritant, want ik moet nog veelquote:Op maandag 23 mei 2011 18:39 schreef automatic_ het volgende:
Irritant hè? Ik ben al helemaal hyper dat ik een bepaalde som snapte en dan gaat mijn motivatie meteen weg
Ik ben niet zo van de kersentaartquote:
Dat mag!quote:
Eet op dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef GlowMouse het volgende:
Het stukje taart staat op mijn bureau en staart mij de hele tijd aan.
Jawohl!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:09 schreef automatic_ het volgende:
Oja Muis, is dat cultuurpsychologie van Ben.der? En allerlei gastdocenten?
Bij ons was de norm dat je de helft goed moest hebben en dan had je een 6. Kortom, je mocht 20 fouten hebben. Maar het was ook echt een piep tentamen toen
Ik weet niet hoe het vorig jaar was... (Edit: Ik heb dat vorig jaar gehad natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2011 19:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jawohl!
Hopelijk is de norm weer zo soepel.
Graag!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het vorig jaar was... (Edit: Ik heb dat vorig jaar gehad natuurlijk)
Ik kan, als je wil, even op mijn HD kijken of ik nog wat "zooi" ervan heb?
Ik weet wel dat ik de eerste keer de sheets goed had geleerd en toen 21 fouten hadTweede keer had ik het boek ook gelezen en toen heb ik het (net) gehaald met 18 fout
quote:
Was hij lekker? Er is nog meerquote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef GlowMouse het volgende:
Het stukje taart staat op mijn bureau en staart mij de hele tijd aan.
Welke smaak ijs?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef BigSmurf het volgende:
IJs met aardbeien en slagroom maakt het leren van Statistiek ook flink aangenamer.
Ik zou zeggen, doe een meeloopdag met een student in Tilburg. Dat is ook hetgene wat mij over de streep getrokken heeft. Alles wat ik hier nu ga zeggen heeft betrekking op een andere faculteit, een ander soort studie (qua schaal en opzet) etc etc. Sfeer vind ik zelf echt top, heel gemoedelijk, veel minder "ballerig" dan Leiden is, gewoon lekker ongedwongen, en ook een mooie campus, veel groen enzo.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:27 schreef Uchiha1911 het volgende:
Hey guys!
Ik zit echt heel erg te twijfelen tussen de universiteit in Leiden en de universiteit in Tilburg. Ik weet nu eindelijk wat ik wil gaan doen, maar weet nog niet waar. Het voordeel van Tilburg is dat het erg praktisch is om te reizen (45 minuutjes maximaal). Ik ben naar een meeloop dag in Leiden geweest van de studie Fiscaal Recht en dit sprak me toch wel erg aan.
Kunnen jullie me wat vertellen over de universteit? Hoe is de sfeer en de samenhang met studenten? Hoe is het onderwijs?
Bij voorbaat dank!
Gewoon vanille-ijs.quote:
Ik zat ook tussen die twee steden te twijfelen, maar ik heb me nu ingeschreven in Tilburg. Dit omdat de studies wat beter op mij overkwamen en ik Leiden wat te massaal vond. Volgend jaar zie ik of ik de goede keuze heb gemaaktquote:Op maandag 23 mei 2011 21:27 schreef Uchiha1911 het volgende:
Hey guys!
Ik zit echt heel erg te twijfelen tussen de universiteit in Leiden en de universiteit in Tilburg. Ik weet nu eindelijk wat ik wil gaan doen, maar weet nog niet waar. Het voordeel van Tilburg is dat het erg praktisch is om te reizen (45 minuutjes maximaal). Ik ben naar een meeloop dag in Leiden geweest van de studie Fiscaal Recht en dit sprak me toch wel erg aan.
Kunnen jullie me wat vertellen over de universteit? Hoe is de sfeer en de samenhang met studenten? Hoe is het onderwijs? Ook moet ik zeggen dat de opleiding Recht en Management me wel heel erg interessant lijkt. Hoe is de afweging tussen recht- en 'management'vakken?
Bij voorbaat dank!
Gewoon verse aardbeien kan ik meer waarderen, maar aardbeienijs is ook prima.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
Ik las aardbeien en ik hoopte aardbeienijs.
FR in Tilburg is duidelijk van betere kwaliteit. Ooit, toen de Rijksbelastingacademie in Rotterdam (het opleidingscentrum voor inspecteurs, de enige fiscale opleiding in Nederland) werd opgeheven, was Leiden de eerste die een studie FR aanbood. Veel oudere docenten hebben er gestudeerd, dus de opleiding zal toen best goed geweest zijn. Je had ook een aparte opleiding kostprijsverhogende belastingen - in de omzetbelasting bekende namen als Van Hilten, Van Vliet en Van Kesteren hebben allemaal in Leiden gestudeerd - maar die is inmiddels weg. Voor indirecte belastingen zijn er maar een paar universiteiten - waaronder Tilburg - aangesloten bij http://www.indirecttax.nl/ Voor internationaal belastingrecht is Tilburg weer de enige die meedoet aan http://www.wintercourse.com/quote:Op maandag 23 mei 2011 21:27 schreef Uchiha1911 het volgende:
Hey guys!
Kunnen jullie me wat vertellen over de universteit? Hoe is de sfeer en de samenhang met studenten? Hoe is het onderwijs? Ook moet ik zeggen dat de opleiding Recht en Management me wel heel erg interessant lijkt. Hoe is de afweging tussen recht- en 'management'vakken?
Bij voorbaat dank!
Dat zijn ook de enige lekkere.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil alleen Hollandse aardbeien, anders gaat het niet goed
Ik krijg een allergische reactie op Spaansequote:
Ach gut.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik krijg een allergische reactie op Spaanse
Wat is daar zo anders aan dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik krijg een allergische reactie op Spaanse
Worden heel vroeg al geteelt in het seizoen, met enorm veel pesticiden, dus dat zal wel de oorzaak zijn. Zijn ook veel minder lekker vind ik, vaak melig en/of waterig.quote:
quote:
Jup, er worden andere dingen over gespotenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Worden heel vroeg al geteelt in het seizoen, met enorm veel pesticiden, dus dat zal wel de oorzaak zijn. Zijn ook veel minder lekker vind ik, vaak melig en/of waterig.
FSW, wat ga je doen dan?quote:
Hoe ernstig is het dat ik bij die naam meteen social cognition denk?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmja dat. Ziva Kunda schrijft (schreef) boeiend, maar ik ben al de hele dag bezig and I'm hard pressed for inspiration.
Die gast heeft de sleutel net online gezet. 13 fout van de 40.quote:
Niet zo erg hoor, ze is ook heel belangrijk geweest voor SC. En het is een boeiend vakquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
FSW, wat ga je doen dan?
[..]
Hoe ernstig is het dat ik bij die naam meteen social cognition denk?
Met 27 van de 40 goed heb je toch altijd een voldoende?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die gast heeft de sleutel net online gezet. 13 fout van de 40.
Fijn dat er geen norm bij staat. Ik heb het of dus net wel of net niet gehaald. Oftewel, het ging heel goed, of heel slecht. Naar welke kant zal het muntje vallen?
In tegenstelling tot FEB werken ze bij de FSW (bijna) altijd wél met een gokcorrectie. Meestal is het zo dat je pakweg 2/3 goed moet hebben voor een 5,5.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:55 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Met 27 van de 40 goed heb je toch altijd een voldoende?
Bij de FSW moet je echter een 5,8 hebben om een voldoende te krijgen; een 5,5 is onvoldoende. Toen ik er nog studeerde iig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In tegenstelling tot FEB werken ze bij de FSW (bijna) altijd wél met een gokcorrectie. Meestal is het zo dat je pakweg 2/3 goed moet hebben voor een 5,5.
Leuk! Je moet sowieso ook op kamers gaan hier, op den duurquote:Op maandag 23 mei 2011 23:12 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zat ook tussen die twee steden te twijfelen, maar ik heb me nu ingeschreven in Tilburg. Dit omdat de studies wat beter op mij overkwamen en ik Leiden wat te massaal vond. Volgend jaar zie ik of ik de goede keuze heb gemaakt
Dus.. kan ik een soort regressie-analyse of (m)anova draaien of niet? Anders ben ik de lul, want de rest zegt me niet veelquote:Op maandag 23 mei 2011 16:44 schreef GlowMouse het volgende:
a) zijn de uitkomsten altijd geheeltallig? Je zou dan een ordered logit model kunnen draaien en kijken naar de helling.
b) dat is vraag a, maar dan met de verschilrij: 0, -1, 1, 1, 3
Ah, op die manier. Wij hebben dit jaar één vak gehad met gokcorrectie, de rest was gewoon 55% goed inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In tegenstelling tot FEB werken ze bij de FSW (bijna) altijd wél met een gokcorrectie. Meestal is het zo dat je pakweg 2/3 goed moet hebben voor een 5,5.
Die 5,8 is vorig jaar veranderd naar 5,5.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bij de FSW moet je echter een 5,8 hebben om een voldoende te krijgen; een 5,5 is onvoldoende. Toen ik er nog studeerde iig.
[..]
Leuk! Je moet sowieso ook op kamers gaan hier, op den duur. Veel leuker.
[..]
Dus.. kan ik een soort regressie-analyse of (m)anova draaien of niet? Anders ben ik de lul, want de rest zegt me niet veel. Owja factoranalyse zou ik ook nog moeten kunnen.
Echt? Relaxed!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die 5,8 is vorig jaar veranderd naar 5,5.
Naast dat ik dat sowieso al van plan was (m'n broers wonen ook op kamers en dat lijkt me wel watquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hmm ik heb op de FEB ook meerdere MC tentamens gehad met een gokcorrectie..Toegegeven, het is niet de standaard.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
UvT is dus wat meer.. casual om het zo maar te zeggen? Dat heeft wel wat =)quote:Op maandag 23 mei 2011 21:31 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe een meeloopdag met een student in Tilburg. Dat is ook hetgene wat mij over de streep getrokken heeft. Alles wat ik hier nu ga zeggen heeft betrekking op een andere faculteit, een ander soort studie (qua schaal en opzet) etc etc. Sfeer vind ik zelf echt top, heel gemoedelijk, veel minder "ballerig" dan Leiden is, gewoon lekker ongedwongen, en ook een mooie campus, veel groen enzo.
[..]
Gewoon vanille-ijs.
Ja, maar ze kunnen er blijkbaar nog onderuit ofzoquote:
Oh, ik verwar je met Uchicha1911 - die zei dat ie maar 45min hoefde te reizen, maar ik vind dat je dan alsnog wel op kamers kunt, is gezelligerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naast dat ik dat sowieso al van plan was (m'n broers wonen ook op kamers en dat lijkt me wel wat), duurt de reis van mijn stoep naar de universiteit 3 uur...
Ja, zo zou je het kunnen omschrijven.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:32 schreef Uchiha1911 het volgende:
[..]
UvT is dus wat meer.. casual om het zo maar te zeggen? Dat heeft wel wat =)
Ik zit níet op kamers, om twee redenen, en dat is sport en financieel. Ik train driemaal per week op een niveau wat 4 klassen hoger zit dan het beste team van de vereniging in Tilburg, en dat wil ik niet opgeven. Verder sponsoren m'n ouders het niet, dus dan zou ik veel meer moeten gaan werken, en dat weegt dan weer niet op tegen het uurtje enkele reis die ik dagelijks heb.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat voor sport doe je dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:54 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja, zo zou je het kunnen omschrijven.
[..]
Ik zit níet op kamers, om twee redenen, en dat is sport en financieel. Ik train driemaal per week op een niveau wat 4 klassen hoger zit dan het beste team van de vereniging in Tilburg, en dat wil ik niet opgeven. Verder sponsoren m'n ouders het niet, dus dan zou ik veel meer moeten gaan werken, en dat weegt dan weer niet op tegen het uurtje enkele reis die ik dagelijks heb.
Waterpolo, volgend jaar 2e klasse bond, 3e klasse van Nederland makkelijk gezegd, en in Tilburg spelen ze 2e klasse district, wat zeg maar 7e klasse van Nederland is. Dan zou ik naar Eindhoven moeten, en da's ook weer niks met reizen en dergelijke.quote:
heb ik een mooi verhaal getypt, reageer je nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:32 schreef Uchiha1911 het volgende:
[..]
UvT is dus wat meer.. casual om het zo maar te zeggen? Dat heeft wel wat =)
Lekker thuisblijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:22 schreef BigSmurf het volgende:
Denk inderdaad dat ik thuis blijf wonen. Ben pas 19, heb geen broers of zussen, goede relatie met m'n ouders, alles wordt zowat gedaan, betaal geen kostgeld o.i.d., heb een goed betaalde bijbaan in de buurt, kan op m'n niveau blijven sporten.
Allemaal voordelen, die (op dit moment tenminste) niet opwegen tegen de vrijheid van op kamers zitten.
Is KliVa te doen zonder te leren? Ik heb het gevoel dat het een beetje algemene kennis is die je moet toepassen op casussen. Of gaat het echt inhoudelijk over de boeken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker thuisblijven
Ik heb precies hetzelfde en je moet soms zo weinig naar de uni![]()
Nee, dat is niet te doen. Je moet echt wel specifieke dingen weten. Je kan het vast op je algemene kinder kennis gooien, maar ik denk dat je dan wel punten mistquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is KliVa te doen zonder te leren? Ik heb het gevoel dat het een beetje algemene kennis is die je moet toepassen op casussen. Of gaat het echt inhoudelijk over de boeken?
Goed. In dat geval ga ik alleen even snel kijken hoe het tentamen eruit ziet. Wellicht heb ik er wat aan voor de her.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat is niet te doen. Je moet echt wel specifieke dingen weten. Je kan het vast op je algemene kinder kennis gooien, maar ik denk dat je dan wel punten mist
Vooral het Greenspan boek is wel belangrijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed. In dat geval ga ik alleen even snel kijken hoe het tentamen eruit ziet. Wellicht heb ik er wat aan voor de her.
Dat dacht ik iets meer dan twee jaar geleden ookquote:
Denk het niet, heb besloten om een baan te gaan zoeken en een huis te gaan kopen (nouja: mijn vriendquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat dacht ik iets meer dan twee jaar geleden ookVolgend jaar komen er voor jou ook gewoon weer nieuwe tentamens.
Nee, te duur (en nee ik wil niet deze studie pas later afrondenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef GlowMouse het volgende:
Ik dacht dat je in Nijmegen verder ging studeren.
Gewoon een repeated measures lijkt mequote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bij de FSW moet je echter een 5,8 hebben om een voldoende te krijgen; een 5,5 is onvoldoende. Toen ik er nog studeerde iig.
[..]
[..]
Dus.. kan ik een soort regressie-analyse of (m)anova draaien of niet? Anders ben ik de lul, want de rest zegt me niet veel. Owja factoranalyse zou ik ook nog moeten kunnen.
Mijne hopelijk ookquote:
Ik ook maandag!quote:
Oh ik dacht idd een repeated measures! Oh wat goed - ik heb dat nl naar mijn begeleider gemaild en het zou wel stom zijn als ik een verkeerde analyse voor zou leggen hihi. Jij hebt trouwens voor mijn begeleider gewerkt, kaasstudie, ik doe daar nu vervolgonderzoek naar en het is kut want mijn ene codeur komt niet ver deze week en gaat volgende week op vakantie terwijl de andere al dik over de helft is en vertraging en balen en blegh!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Gewoon een repeated measures lijkt me
[..]
Mijne hopelijk ook
[..]
Ik ook maandag!
Je hebt toch veel meer dan twee metingen?quote:This test is used when the samples are dependent; that is, when there is only one sample that has been tested twice (repeated measures)
Waar was dat dan? Ik was vast geconcentreerdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef GlowMouse het volgende:
automatic_ liep bijna tegen mij op vandaag, en ze zei niks
Ow cool, wat bekijk je precies? Vind dat een erg interessant onderwerp.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh ik dacht idd een repeated measures! Oh wat goed - ik heb dat nl naar mijn begeleider gemaild en het zou wel stom zijn als ik een verkeerde analyse voor zou leggen hihi. Jij hebt trouwens voor mijn begeleider gewerkt, kaasstudie, ik doe daar nu vervolgonderzoek naar en het is kut want mijn ene codeur komt niet ver deze week en gaat volgende week op vakantie terwijl de andere al dik over de helft is en vertraging en balen en blegh!
Hoelaat heb je maandag? Dan zal ik nog even aan je denken! Ik heb 'm rond 4 uur ergens.. geenzinan maar het moet even.
maakt niet uit, is multilevel eigenlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je hebt toch veel meer dan twee metingen?
Dan duim ik nu eventjes voor jou!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef automatic_ het volgende:
Testtheorie overleefd! Althans.... Nu wachten op de sleutel
Of het ook bij interpersoonlijke communicatie voorkomt..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ow cool, wat bekijk je precies? Vind dat een erg interessant onderwerp.
Volgens mij heb ik het smiddags rond een uur of 12. Na afloop zal ik voor jou gaan duimen
[..]
maakt niet uit, is multilevel eigenlijk
[..]
Dan duim ik nu eventjes voor jou!
Cool!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Of het ook bij interpersoonlijke communicatie voorkomt...
Heb een negatieve verwachting gecreerd bij ppn over de medestudent met wie ze gingen praten (=acteur), vervolgens gedroeg ie zich in een conditie juist heel aardig.. ben nu nonverbaal gedrag aan het coderen. Hopelijk zien we hetzelfde als in de kaasstudie: heel even een 'negatieve' reactie ten opzichte van het onverwachte en daarna outcome-focus, dus repliceren positieve gedrag. We hebben daarnaast need for structure gemeten, ik ben benieuwd of een hoge nfs betekent dat men er iets langer over doet om van incongruency focus naar outcome focus te gaan en vice versa voor lage nfs ^^.
Ja ik zie ook dat sommige mensen zich eigenlijk in een paar sec. al aanpassen aan het gedrag van de acteur - vermoed dat zij ook laag in nfs zijn, maar moet nog even blijken. Is een mooi punt voor in de discussiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Cool!
Zou je uberhaupt wel een effect van incongruentie verwachten bij de extreem lage nfs? Ik zou denken dat het voor hen misschien niet eens als incongruent wordt ervaren...
van de?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:09 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Elf fout. Vorig jaar was dat genoeg (met bonuspunt), maar dat zal dit jaar vast niet zijn
Er waren 24 vragen. Vorige keer moest je er 15 goed hebben en dan had je een 6. Maar omdat ik een bonuspunt heb, kan je van een 5 naar een 6 gaan.quote:
Hee Marcel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:28 schreef GlowMouse het volgende:
MTO-B
Het duurt maar even
MTO-B
Als je het verprutst dan komt het omdat je het te weinig aandacht hebt gegeven
MTO-B
Iedereen wil het beleven
Min gokcorrectie is dus eigenlijk maar 5 van de 18 goed, dat ziet er niet zo goed uitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er waren 24 vragen. Vorige keer moest je er 15 goed hebben en dan had je een 6. Maar omdat ik een bonuspunt heb, kan je van een 5 naar een 6 gaan.
Hoe reken jij nou weer?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Min gokcorrectie is dus eigenlijk maar 5 van de 18 goed, dat ziet er niet zo goed uit
We zullen zien... Hopelijk gaat hij zich aan zijn woord houden en dan valt het misschien goed uit, haha.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Min gokcorrectie is dus eigenlijk maar 5 van de 18 goed, dat ziet er niet zo goed uit
11 van de 24 vragen goed.quote:
automatic_ zegt 11 fout... 13 goed dus!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
11 van de 24 vragen goed.
er van uitgaande dat het 4 mogelijkheden heeft, heeft een aap er gemiddeld 6 goed.
Wat er overblijft dat echt je kennis toetst is dus 5 van de 18
Oh doh, dan reken ik inderdaad als een discalculische schildpadquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
automatic_ zegt 11 fout... 13 goed dus!
Wilco is toch zo'n baas. Ik stel me hem voor als iemand die geen gebruik maakt van de nakijkscanners en alles met de hand nakijkt. Zuchtend en steunend bij elk fout antwoord.quote:
Dan had hij bij mij weinig te zuchten. (een van mijn weinige trotse lichtpuntjes de afgelopen 5 jaar).quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:46 schreef Impressie het volgende:
[..]
Wilco is toch zo'n baas. Ik stel me hem voor als iemand die geen gebruik maakt van de nakijkscanners en alles met de hand nakijkt. Zuchtend en steunend bij elk fout antwoord.
Ik mag volgend jaar weer MTO'en na een pauze van twee jaar *bibber*. Ik ga van de zomer MTO A en B maar doornemen zodat ik fris en fruitig aan C verder kan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan had hij bij mij weinig te zuchten. (een van mijn weinige trotse lichtpuntjes de afgelopen 5 jaar).
Vond zelf Luuk het fijnst. Die hadden wij voor C.
Als je tegen die tijd mijn samenvatting van MTO-B nodig hebt dan hoor ik het wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik mag volgend jaar weer MTO'en na een pauze van twee jaar *bibber*. Ik ga van de zomer MTO A en B maar doornemen zodat ik fris en fruitig aan C verder kan.
Wat aardigquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je tegen die tijd mijn samenvatting van MTO-B nodig hebt dan hoor ik het wel.
Alleen A en B was hetzelfde, de rest toch niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je tegen die tijd mijn samenvatting van MTO-B nodig hebt dan hoor ik het wel.
Klopt. Al vraag ik me af in hoeverre C en D verschillen. Wij krijgen Luuk voor C en Marcel voor D terwijl dat bij jullie andersom is. Stof zal wel ongeveer overeenkomen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alleen A en B was hetzelfde, de rest toch niet?
Ik wil weten wat daaruit komtquote:
Daar kom je dus als student niet inquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:55 schreef oompaloompa het volgende:
Je kunt euphorus proberen maar dan heb je de kans dat nadat je hem inlevert het opeens een plagiaat van zichzelf blijkt te zijn o.i.d.
dat weet je als het goed is alquote:
dan moet je je niet als student voordoenquote:Daar kom je dus als student niet in
Je moet toch inloggenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat weet je als het goed is al
[..]
dan moet je je niet als student voordoen
je kunt een demo-account aanvragenquote:
altijdquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Ahhh morgenavond tentamen!
Denken jullie aan me
Natuurlijk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Ahhh morgenavond tentamen!
Denken jullie aan me
Dat soort surveillanten zijn perfect, heb je ook geen last van ze als ze continue heen en weer lopen en op je blaadje zitten te kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:20 schreef GlowMouse het volgende:
Vanmorgen had ik een tentamen waar maar één surveillant was. Die zat zo aandachtig in Elsevier te lezen, dat hij zich niet liet storen door 'pssst meneer mag ik een blaadje' of door een hoorbaar trillende telefoon.
Dan moet je er gewoon hard aan trekken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:11 schreef Muis006 het volgende:
Weet je wat ik irritant vind? Als ze langskomen met de presentielijst en de lijst per se vast willen blijven houden terwijl je je handtekening zet, zodat je je in rare bochten moet wringen om met je pen fatsoenlijk op het papier te kunnen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan moet je er gewoon hard aan trekken.
Ahw, nou goed, gehaald is gehaald toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:15 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zal hem wel gehaald hebben, maar na de voorbereiding in de afgelopen week, mag het geen verrassing heten dat het resultaat matig is.
Don't pretend to be a nerd if you ain't one.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:17 schreef GlowMouse het volgende:
Als je ooit nog ergens fatsoenlijk wilt werken, moet je dat zo niet zien.
wat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Don't pretend to be a nerd if you ain't one.![]()
Hij doet econometrie....quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wel in dit topic, kwam het pas recentelijk tegen.
Apart dat iemand zichzelf een nerd vindt.
Ik betaal gewoon collegegeld, dat moet ook als je een diploma wilt. Misschien is er wat te regelen, maar dat is me teveel werk en ik wil geen gedoe als het achteraf toch anders had gemoeten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:36 schreef oompaloompa het volgende:
hey gm, volg jij nou gewoon vakken tijdens je phd of alleen officieus? En moet je daar voor betalen of is het service van de uni?
Zit er aan te denken wat economie te doen misschien of wat filosofievakken, zou het leuk vinden dat dan ook ergens officieel te hebben
Maar moet je dan niet een heel hoog bedrag betalen vanwege 2e studie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon collegegeld, dat moet ook als je een diploma wilt. Misschien is er wat te regelen, maar dat is me teveel werk en ik wil geen gedoe als het achteraf toch anders had gemoeten.
Er is geen wettelijk PhD-traject. Als je aangenomen bent dan ben je klaarquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef oompaloompa het volgende:
wat serieus niet?
Kun je dan wel gewoon beginnen aan een phd traject officieel volgens de wet?
Realiseer me net dat dit mijn 10e jaar is na start eerste studie, moet dus wel mijn bachelor officieel afronden. als ik economie oid zou willen doen zouden het bachelorvakken zijn dus zou ik mijn bachelor niet af moeten ronden (toch?)quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er is geen wettelijk PhD-traject. Als je aangenomen bent dan ben je klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Muis006 het volgende:
Auto;Niceeeee dat is nog hetzelfde danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Welke?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:14 schreef automatic_ het volgende:
Muis, succes!
En wat is die aanpassing aan de mobiel layout kut
Zie het topic daaroverquote:
Hahahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef GlowMouse het volgende:
De appelwinkel in de Saturn is stom. Je kunt daar appels uitproberen, en die kunnen op internet, dus dat is handig om prijzen te vergelijken. Komt zo'n medewerker naar mij toe: "wil je wat vragen?", "nee hoor", "je bent prijzen aan het vergelijken, dat vinden ze bij Saturn niet goed", "oh, waarom niet?", "omdat je dan kunt beslissen dat je iets ergers anders koopt", "ja, daarom doe ik dat ook"-stilte- "en nu?", "nu niks, maar ik moet het wel gezegd hebben"
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef GlowMouse het volgende:
De appelwinkel in de Saturn is stom. Je kunt daar appels uitproberen, en die kunnen op internet, dus dat is handig om prijzen te vergelijken. Komt zo'n medewerker naar mij toe: "wil je wat vragen?", "nee hoor", "je bent prijzen aan het vergelijken, dat vinden ze bij Saturn niet goed", "oh, waarom niet?", "omdat je dan kunt beslissen dat je iets ergers anders koopt", "ja, daarom doe ik dat ook"-stilte- "en nu?", "nu niks, maar ik moet het wel gezegd hebben"
![]()
![]()
Net genoeg om WP links te laten liggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:07 schreef Complexiteit het volgende:
Glowmouse, heb jij verstand van Wordpress / PHP?
Hm behoorlijk wat dus. Ik heb een probleempje en weet niet hoe dat opgelost moet worden :/quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Net genoeg om WP links te laten liggen.
Als je naar hoge punten streeft hoef je nog geen nerd te zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Don't pretend to be a nerd if you ain't one.![]()
Als je zessen haalt hoef je nog geen 'zesjesmentaliteit' te hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:29 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Als je naar hoge punten streeft hoef je nog geen nerd te zijn.
Ik word zelf een beetje moe van die zesjescultuur, 5,5 voldoende = gehaald...
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je zessen haalt hoef je nog geen 'zesjesmentaliteit' te hebben.
Ik word zelf een beetje moe van generaliseren.
Leuk dat je mijn bericht zo kopieert en invult, reageer dan wat inhoudelijker...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je zessen haalt hoef je nog geen 'zesjesmentaliteit' te hebben.
Ik word zelf een beetje moe van generaliseren.
Waarom zou ik inhoudelijk reageren op een oppervlakkig argument?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:00 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn bericht zo kopieert en invult, reageer dan wat inhoudelijker...
Het was bovendien een reactie op een persoon.
Zessen halen is dan ook niet gelijk aan ernaar streven. Mijn opmerking van zesjescultuur slaat dan ook op het streven naar zessen, want dat is immers voldoende.
Goed idee. Inmiddels heb ik het er al uitgehaald overigens want volgensmij mag dat gewoon.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:06 schreef Tegan het volgende:
@Complexiteit: Mail ze gewoon of je dat eruit mag slopen?
Het was meer een reactie op de "Als je ergens fatsoenlijk wil werken in de toekomst, dan zul je hoger moeten halen dan dat". Daar ben ik het totaal niet mee eens, aangezien de combinatie van interesse in je vakgebied en werkervaring 10x meer tellen dan de cijfers die je gehaald hebt op de universiteit of op het HBO. Alsof een bedrijf later tegen jou gaat zeggen: "Goh, je hebt wel veel vakken met een 5,5 afgesloten, misschien moeten we je maar niet aannemen.".quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:29 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Als je naar hoge punten streeft hoef je nog geen nerd te zijn.
Ik word zelf een beetje moe van die zesjescultuur, 5,5 voldoende = gehaald...
Als je hier met meer details post dan kan ik meedenkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:27 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Goed idee. Inmiddels heb ik het er al uitgehaald overigens want volgensmij mag dat gewoon.
Probleem waar ik het nu over heb gaat over URL die niet mooi is op een enkele pagina, en bv functions die niet mooi zijn, seo-onvriendelijk.. Zit nu echter te studeren dus zal daar later nog eens goed naar kijkn
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Het was meer een reactie op de "Als je ergens fatsoenlijk wil werken in de toekomst, dan zul je hoger moeten halen dan dat". Daar ben ik het totaal niet mee eens, aangezien de combinatie van interesse in je vakgebied en werkervaring 10x meer tellen dan de cijfers die je gehaald hebt op de universiteit of op het HBO. Alsof een bedrijf later tegen jou gaat zeggen: "Goh, je hebt wel veel vakken met een 5,5 afgesloten, misschien moeten we je maar niet aannemen.".
Mijn streefcijfer is van te voren altijd een 7 of hoger, maar als ik een 5,5 of 6 haal voor een vak, dan heb ik echt niet zoiets van "dat had hoger gekund...", maar gewoon "Ach, gehaald = gehaald", zeker bij vakken die me geen fuck interesseren zoals Wiskunde en Statistiek.Meestal kijkt er niemand meer naar je cijfers toch? (tenzij je iets op de uni wilt blijven doen lijkt me).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar soms is het wel ergens goed voor: ik heb niet de reguliere bacheloropleiding voor mijn masteropleiding gevolgd dus ik heb wel iets te bewijzen denk ik...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:41 schreef Muis006 het volgende:
Social Cognition sleutel staat online: 6 vd 20 MC fout. Niet slecht
je kunt het nogquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:41 schreef Muis006 het volgende:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:55 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Net een uitvaart gehad, dus ik was een beetjeen
. Krijg ik een smsje van een medestudent dat Testtheorie iets heeft aangepast (ook de vraag waar ik voor heb gemaild) en dan heb ik nu (mits er niet meer aangepast gaat worden) 10 fouten en dan heb ik hem volgens mij binnen...
L_L: ik heb er nog niet zoveel aan gedaan eigenlijk. Het irritante is dat ik zoveel nog weetDus dat helpt ook niet bij/met leren.
Boek niet gelezen maar wel elke afleverig zo snel mogelijk aan het kijken. Vind het ook echt elke aflevering weer beter worden en heel veel gave karakters.quote:
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:41 schreef Muis006 het volgende:
Nee, dat kan nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:14 schreef oompaloompa het volgende:
Volgens mij heb ik iemand op facebook die nou na aanpassing opeens het niet meer heeft gehaald...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:41 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat kan nietHij heeft nu twee antwoorden goed gekeurd (B en C) i.p.v. alleen B.
De cijfers staan nu op internet...vreemd, heeft ze wel gepost. Nou ja dat verklaart misschien waarom ze het niet heeft gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Dat is wel apart ja, haha. Verder heeft hij namelijk geen aanpassingen gedaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
vreemd, heeft ze wel gepost. Nou ja dat verklaart misschien waarom ze het niet heeft gehaald
Gefeliciteerd!
Ik had vandaag personeelsfeest van de GGZ (ja, een uitvaart en een feestje zijn altijd goede combinaties) en daar kwam ik nog een paar docenten tegen, haha. Dat was echt grappig en zeer apartquote:Bij beide versies zijn twee opties goedgerekend bij item 13
Ga je econometrie studeren?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:24 schreef PiepsoDJ het volgende:
Haha, ik heb al een rule aangemaakt voor alle e-mail met een size groter dan 0 KB
Microsoft Exchange vanaf deze zomer voor iedereen als het goed isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:24 schreef oompaloompa het volgende:
nee het blijft kut
laat je email asap doorsturen naar je gmail dan hoef je nooit die extreem trage onhandige webmail te gebruiken
Zat ik redelijk in de buurtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:42 schreef PiepsoDJ het volgende:
@oompaloompa, Economie & Informatica voor mij
Goede keus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:42 schreef PiepsoDJ het volgende:
@oompaloompa, Economie & Informatica voor mij
Zijn maar een aantal types die aan het begin van hun vakantie op hun vrije zaterdag eens leker regelementen door gaan lezen en hun email instellenquote:
Op de dag dat ik toegang kreeg, kreeg ik ook het analyseboek. Die laatste heeft mij geholpen buiten de door jou geschetste groep te vallen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zijn maar een aantal types die aan het begin van hun vakantie op hun vrije zaterdag eens leker regelementen door gaan lezen en hun email instellen
toch blijf je een autistquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Op de dag dat ik toegang kreeg, kreeg ik ook het analyseboek. Die laatste heeft mij geholpen buiten de door jou geschetste groep te vallen.
Alleen autisten zouden dat zo stellig ontkennenquote:
Ik had hem nagekeken en toen had ik geloof ik teveel fout, maar toen is het antwoordmodel veranderd. Heb echter mijn blaadje al weggegooid dus ik kan het niet controlerenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ontwikkelingsleer is binnen, welverdiende (eigenlijk tamelijk onverdiend) 6.
Two, Impressie, hebben jullie hem ook?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Goede keus.Hiep Hoi! Nog een E&I student?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk jaar?
Stelt alemaal niks voor, gewoon beetje trial-and-error en je komt er wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef PiepsoDJ het volgende:
Vraag aan huidige UvT studenten:
Gaat dit ooit wennen?
Eerstejaars, volgend jaar tweedejaars dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:17 schreef PiepsoDJ het volgende:
[..]
Hiep Hoi! Nog een E&I student?
Welk jaar?
Ze zeggen dat het alleen mag als je upgrade naar de betaalde versiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:06 schreef Tegan het volgende:
@Complexiteit: Mail ze gewoon of je dat eruit mag slopen?
Ligt eraan welke...quote:Op zondag 29 mei 2011 15:43 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het alleen mag als je upgrade naar de betaalde versieIk dacht dat het juist wel zou mogen omdat het toch onder zo'n license gedaan wordt allemaal.
Hahahaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zijn maar een aantal types die aan het begin van hun vakantie op hun vrije zaterdag eens leker regelementen door gaan lezen en hun email instellen
Iedereen heeft op magische wijze de herkansing gehaald, heel verdacht.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef Complexiteit het volgende:
En, Glowmouse, behoor je tot de weinigen die ELS gehaald hebben?
Hahaquote:Op maandag 30 mei 2011 13:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Iedereen heeft op magische wijze de herkansing gehaald, heel verdacht.
?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:29 schreef GlowMouse het volgende:
ben je geen bier drinken met hetzusjevan?
Ik heb nog niet eens bsc johquote:Op maandag 30 mei 2011 18:41 schreef GlowMouse het volgende:
voor zover je bij drs. al van klaar kunt spreken
Hopen dat het snel nagekeken is!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:24 schreef oompaloompa het volgende:
net misschien (hopelijk) wel mijn laatste tentamen ooit gemaakt
Ging best ok, niet heel goed maar ook niet heel slecht.
vind ik leuk.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:24 schreef oompaloompa het volgende:
net misschien (hopelijk) wel mijn laatste tentamen ooit gemaakt
Ging best ok, niet heel goed maar ook niet heel slecht.
Nee, daar doe ik niet aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef BaasD het volgende:
Mensen al begonnen aan applied economics? Wat een vaag vak..
Inderdaad, weet eigenlijk nog niet wat je ervoor moet kennen...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef BaasD het volgende:
Mensen al begonnen aan applied economics? Wat een vaag vak..
De slides zijn niet te volgen.. En het boek heb je ook niets aan?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:59 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Inderdaad, weet eigenlijk nog niet wat je ervoor moet kennen...
Ik hoop met je mee, vooral ook omdat de her al over 4 weken is...quote:
zeker!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
vind ik leuk.
over 2 weken bier als ik terug ben
Ook goed maar over 3.5 ben ik op vakantiequote:
Dit ongeveerquote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
dat is de week van de 23e? voor donderdag dan
ja vakantie, ik ook, hebben we beide verdiend denk ik zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, vooral ook omdat de her al over 4 weken is...
[..]
zeker!
[..]
Ook goed maar over 3.5 ben ik op vakantie
[..]
Dit ongeveer
Ben ik helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:53 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
ja vakantie, ik ook, hebben we beide verdiend denk ik zo
Ik dacht dat er altijd werd afgerond naar halve cijfers. Tot nu toe eindigt alles hier op ,0 of ,5.quote:
I second that, ik heb nog een mini-literatuuronderzoek liggen (+/- 6 dagen de tijd voor) en m'n thesis.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:40 schreef oompaloompa het volgende:
Ben niet helemaal klaar hoor, moet bv nog m'n thesis.
dan kun je gelijk langs de docent lopenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga maar eens richting de UvT om te leren. En ik krijg echt een sik van docenten die niet terug mailen. Een vriendin stuurt een mailtje en heeft meteen een mail terug & ik heb al twee keer een mail gestuurd en krijg niets terug
Nee, ik vind gewoon dat hij terug moet mailenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dan kun je gelijk langs de docent lopen
De dingen die noemt, hoor je tijdens het semester al te doen en hebben meer met je studie dan met het tentamen te maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:03 schreef Complexiteit het volgende:
Brrr tentamens zijn echt niet mijn ding.
Vooral tig artikelen na moeten lezen in de wet om te zien wat er in staat, en notabene arresten doorpluizen om een rechtsregel te vinden, werkt verzurend.Maarja, misschien heb ik het wel gehaald
Wie was het?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga maar eens richting de UvT om te leren. En ik krijg echt een sik van docenten die niet terug mailen. Een vriendin stuurt een mailtje en heeft meteen een mail terug & ik heb al twee keer een mail gestuurd en krijg niets terug
Mail je wel vanaf je UvT-account? Sommige docenten weigeren terug te mailen als je met je hotmail/gmail/whatever mailt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:57 schreef automatic_ het volgende:
Jij bent duidelijk niet het stereotype student.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De dingen die noemt, hoor je tijdens het semester al te doen en hebben meer met je studie dan met het tentamen te maken.
Oh, ja daar zit wat in. Volgend jaar ga ik dat een beetje doen, is de bedoeling. Maar dat kost wel erg veel tijdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De dingen die noemt, hoor je tijdens het semester al te doen en hebben meer met je studie dan met het tentamen te maken.
Probeer je Microeconomics boek.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef BaasD het volgende:
[..]
De slides zijn niet te volgen.. En het boek heb je ook niets aan?
Ik zat toen lekker binnen daar!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:55 schreef Ebbao het volgende:
Jeej ik heb zojuist via de mail vernomen dat mijn bachelor thesis met een 7 beoordeeld is![]()
Nu direct op zoek naar een afstudeerstage voor de master thesis
(alle mastervakken al afgerond).
nice, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:55 schreef Ebbao het volgende:
Jeej ik heb zojuist via de mail vernomen dat mijn bachelor thesis met een 7 beoordeeld is![]()
Nu direct op zoek naar een afstudeerstage voor de master thesis
(alle mastervakken al afgerond).
Jup, hiero. Ben eigenlijk nog niet echt begonnen, vorig jaar al Finance gehad bij m'n vorige studie (niet gehaald toen), maar wist nog best wel wat van de basis kwam ik achter in de colleges. Donderdag maar eens beginnen met leren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:22 schreef Soldier2000 het volgende:
Zijn er meer mensen die maandag Finance1 hebben? Ik probeer de open vragen uit de resit2010 op te lossen, maar ik loop hier regelmatig bij vast. Is dit iemand al gelukt?
Goed bezig! En dat terwijl je geen vertrouwen had in filosofie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef automatic_ het volgende:
Filosofie is binnen denk ik en Ontwikkeling heb ik 6 fout bij de mc, dus een voldoende (telt voor de helft mee). Op naar MTO E!
Tilburg heeft geen loting? Of het moet vanaf dit jaar zijn...quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:59 schreef LimboFan het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer de loting voor psychologie is i.v.m. inschrijving? Ik kan het namelijk niet vinden op de site.
Vanaf afgelopen studiejaar. Ofja loting. Er waren geloof ik 500 plekken en in de 400 inschrijvingen. Iedereen was dus aangenomen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tilburg heeft geen loting? Of het moet vanaf dit jaar zijn...
Oo oke, dat wist ik nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vanaf afgelopen studiejaar. Ofja loting. Er waren geloof ik 500 plekken en in de 400 inschrijvingen. Iedereen was dus aangenomen.
Haha, klopt. Hij vroeg precies de vragen die ik wistquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed bezig! En dat terwijl je geen vertrouwen had in filosofie.
Ook netjes van ontwikkelingsstoornissen trouwens. Ik heb het nog niet nagekeken. Voor mijn gevoel ook niet nuttig. De meerkeuze gingen bij mij echt heel goed, open vragen bagger. Nakijken kan dan alleen maar tegenvallen.
Gedwongen door mijn vriendin toch maar nagekeken. Weet jij zo toevallig nog wat vraag 13 was? Heb hier op mijn antwoordvel staan dat ik die zeker goed zou hebben. De sleutel zegt van niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke, dat wist ik niet
[..]
Haha, klopt. Hij vroeg precies de vragen die ik wist
Hmm... Dat is wel lastig. Ik wist één onderdeel niet en de rest heb ik wel in kunnen vullen.
Stoute sleutelquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gedwongen door mijn vriendin toch maar nagekeken. Weet jij zo toevallig nog wat vraag 13 was? Heb hier op mijn antwoordvel staan dat ik die zeker goed zou hebben. De sleutel zegt van niet.
3 fout, mag niet klagen dus. Dat was die vraag wie er meer depressief waren? Sowieso vrouwen toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stoute sleutelOp hoeveel fouten zit je nu?
13) Depressie in preadolescentie/adolescentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |