Dat dacht ik iets meer dan twee jaar geleden ookquote:
Denk het niet, heb besloten om een baan te gaan zoeken en een huis te gaan kopen (nouja: mijn vriendquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat dacht ik iets meer dan twee jaar geleden ookVolgend jaar komen er voor jou ook gewoon weer nieuwe tentamens.
Nee, te duur (en nee ik wil niet deze studie pas later afrondenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef GlowMouse het volgende:
Ik dacht dat je in Nijmegen verder ging studeren.
Gewoon een repeated measures lijkt mequote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bij de FSW moet je echter een 5,8 hebben om een voldoende te krijgen; een 5,5 is onvoldoende. Toen ik er nog studeerde iig.
[..]
Leuk! Je moet sowieso ook op kamers gaan hier, op den duur. Veel leuker.
[..]
Dus.. kan ik een soort regressie-analyse of (m)anova draaien of niet? Anders ben ik de lul, want de rest zegt me niet veel. Owja factoranalyse zou ik ook nog moeten kunnen.
Mijne hopelijk ookquote:
Ik ook maandag!quote:
Oh ik dacht idd een repeated measures! Oh wat goed - ik heb dat nl naar mijn begeleider gemaild en het zou wel stom zijn als ik een verkeerde analyse voor zou leggen hihi. Jij hebt trouwens voor mijn begeleider gewerkt, kaasstudie, ik doe daar nu vervolgonderzoek naar en het is kut want mijn ene codeur komt niet ver deze week en gaat volgende week op vakantie terwijl de andere al dik over de helft is en vertraging en balen en blegh!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Gewoon een repeated measures lijkt me
[..]
Mijne hopelijk ook
[..]
Ik ook maandag!
Je hebt toch veel meer dan twee metingen?quote:This test is used when the samples are dependent; that is, when there is only one sample that has been tested twice (repeated measures)
Waar was dat dan? Ik was vast geconcentreerdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef GlowMouse het volgende:
automatic_ liep bijna tegen mij op vandaag, en ze zei niks
Ow cool, wat bekijk je precies? Vind dat een erg interessant onderwerp.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh ik dacht idd een repeated measures! Oh wat goed - ik heb dat nl naar mijn begeleider gemaild en het zou wel stom zijn als ik een verkeerde analyse voor zou leggen hihi. Jij hebt trouwens voor mijn begeleider gewerkt, kaasstudie, ik doe daar nu vervolgonderzoek naar en het is kut want mijn ene codeur komt niet ver deze week en gaat volgende week op vakantie terwijl de andere al dik over de helft is en vertraging en balen en blegh!
Hoelaat heb je maandag? Dan zal ik nog even aan je denken! Ik heb 'm rond 4 uur ergens.. geenzinan maar het moet even.
maakt niet uit, is multilevel eigenlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je hebt toch veel meer dan twee metingen?
Dan duim ik nu eventjes voor jou!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef automatic_ het volgende:
Testtheorie overleefd! Althans.... Nu wachten op de sleutel
Of het ook bij interpersoonlijke communicatie voorkomt..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ow cool, wat bekijk je precies? Vind dat een erg interessant onderwerp.
Volgens mij heb ik het smiddags rond een uur of 12. Na afloop zal ik voor jou gaan duimen
[..]
maakt niet uit, is multilevel eigenlijk
[..]
Dan duim ik nu eventjes voor jou!
Cool!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Of het ook bij interpersoonlijke communicatie voorkomt...
Heb een negatieve verwachting gecreerd bij ppn over de medestudent met wie ze gingen praten (=acteur), vervolgens gedroeg ie zich in een conditie juist heel aardig.. ben nu nonverbaal gedrag aan het coderen. Hopelijk zien we hetzelfde als in de kaasstudie: heel even een 'negatieve' reactie ten opzichte van het onverwachte en daarna outcome-focus, dus repliceren positieve gedrag. We hebben daarnaast need for structure gemeten, ik ben benieuwd of een hoge nfs betekent dat men er iets langer over doet om van incongruency focus naar outcome focus te gaan en vice versa voor lage nfs ^^.
Ja ik zie ook dat sommige mensen zich eigenlijk in een paar sec. al aanpassen aan het gedrag van de acteur - vermoed dat zij ook laag in nfs zijn, maar moet nog even blijken. Is een mooi punt voor in de discussiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Cool!
Zou je uberhaupt wel een effect van incongruentie verwachten bij de extreem lage nfs? Ik zou denken dat het voor hen misschien niet eens als incongruent wordt ervaren...
van de?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:09 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Elf fout. Vorig jaar was dat genoeg (met bonuspunt), maar dat zal dit jaar vast niet zijn
Er waren 24 vragen. Vorige keer moest je er 15 goed hebben en dan had je een 6. Maar omdat ik een bonuspunt heb, kan je van een 5 naar een 6 gaan.quote:
Hee Marcel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:28 schreef GlowMouse het volgende:
MTO-B
Het duurt maar even
MTO-B
Als je het verprutst dan komt het omdat je het te weinig aandacht hebt gegeven
MTO-B
Iedereen wil het beleven
Min gokcorrectie is dus eigenlijk maar 5 van de 18 goed, dat ziet er niet zo goed uitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er waren 24 vragen. Vorige keer moest je er 15 goed hebben en dan had je een 6. Maar omdat ik een bonuspunt heb, kan je van een 5 naar een 6 gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |