Nee, daar doe ik niet aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef BaasD het volgende:
Mensen al begonnen aan applied economics? Wat een vaag vak..
Inderdaad, weet eigenlijk nog niet wat je ervoor moet kennen...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef BaasD het volgende:
Mensen al begonnen aan applied economics? Wat een vaag vak..
De slides zijn niet te volgen.. En het boek heb je ook niets aan?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:59 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Inderdaad, weet eigenlijk nog niet wat je ervoor moet kennen...
Ik hoop met je mee, vooral ook omdat de her al over 4 weken is...quote:
zeker!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
vind ik leuk.
over 2 weken bier als ik terug ben
Ook goed maar over 3.5 ben ik op vakantiequote:
Dit ongeveerquote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
dat is de week van de 23e? voor donderdag dan
ja vakantie, ik ook, hebben we beide verdiend denk ik zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, vooral ook omdat de her al over 4 weken is...
[..]
zeker!
[..]
Ook goed maar over 3.5 ben ik op vakantie
[..]
Dit ongeveer
Ben ik helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:53 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
ja vakantie, ik ook, hebben we beide verdiend denk ik zo
Ik dacht dat er altijd werd afgerond naar halve cijfers. Tot nu toe eindigt alles hier op ,0 of ,5.quote:
I second that, ik heb nog een mini-literatuuronderzoek liggen (+/- 6 dagen de tijd voor) en m'n thesis.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:40 schreef oompaloompa het volgende:
Ben niet helemaal klaar hoor, moet bv nog m'n thesis.
dan kun je gelijk langs de docent lopenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga maar eens richting de UvT om te leren. En ik krijg echt een sik van docenten die niet terug mailen. Een vriendin stuurt een mailtje en heeft meteen een mail terug & ik heb al twee keer een mail gestuurd en krijg niets terug
Nee, ik vind gewoon dat hij terug moet mailenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dan kun je gelijk langs de docent lopen
De dingen die noemt, hoor je tijdens het semester al te doen en hebben meer met je studie dan met het tentamen te maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:03 schreef Complexiteit het volgende:
Brrr tentamens zijn echt niet mijn ding.
Vooral tig artikelen na moeten lezen in de wet om te zien wat er in staat, en notabene arresten doorpluizen om een rechtsregel te vinden, werkt verzurend.Maarja, misschien heb ik het wel gehaald
Wie was het?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga maar eens richting de UvT om te leren. En ik krijg echt een sik van docenten die niet terug mailen. Een vriendin stuurt een mailtje en heeft meteen een mail terug & ik heb al twee keer een mail gestuurd en krijg niets terug
Mail je wel vanaf je UvT-account? Sommige docenten weigeren terug te mailen als je met je hotmail/gmail/whatever mailt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:57 schreef automatic_ het volgende:
Jij bent duidelijk niet het stereotype student.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De dingen die noemt, hoor je tijdens het semester al te doen en hebben meer met je studie dan met het tentamen te maken.
Oh, ja daar zit wat in. Volgend jaar ga ik dat een beetje doen, is de bedoeling. Maar dat kost wel erg veel tijdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De dingen die noemt, hoor je tijdens het semester al te doen en hebben meer met je studie dan met het tentamen te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |