toch blijf je een autistquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Op de dag dat ik toegang kreeg, kreeg ik ook het analyseboek. Die laatste heeft mij geholpen buiten de door jou geschetste groep te vallen.
Alleen autisten zouden dat zo stellig ontkennenquote:
Ik had hem nagekeken en toen had ik geloof ik teveel fout, maar toen is het antwoordmodel veranderd. Heb echter mijn blaadje al weggegooid dus ik kan het niet controlerenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ontwikkelingsleer is binnen, welverdiende (eigenlijk tamelijk onverdiend) 6.
Two, Impressie, hebben jullie hem ook?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Goede keus.Hiep Hoi! Nog een E&I student?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk jaar?
Stelt alemaal niks voor, gewoon beetje trial-and-error en je komt er wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef PiepsoDJ het volgende:
Vraag aan huidige UvT studenten:
Gaat dit ooit wennen?
Eerstejaars, volgend jaar tweedejaars dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:17 schreef PiepsoDJ het volgende:
[..]
Hiep Hoi! Nog een E&I student?
Welk jaar?
Ze zeggen dat het alleen mag als je upgrade naar de betaalde versiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:06 schreef Tegan het volgende:
@Complexiteit: Mail ze gewoon of je dat eruit mag slopen?
Ligt eraan welke...quote:Op zondag 29 mei 2011 15:43 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het alleen mag als je upgrade naar de betaalde versieIk dacht dat het juist wel zou mogen omdat het toch onder zo'n license gedaan wordt allemaal.
Hahahaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zijn maar een aantal types die aan het begin van hun vakantie op hun vrije zaterdag eens leker regelementen door gaan lezen en hun email instellen
Iedereen heeft op magische wijze de herkansing gehaald, heel verdacht.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef Complexiteit het volgende:
En, Glowmouse, behoor je tot de weinigen die ELS gehaald hebben?
Hahaquote:Op maandag 30 mei 2011 13:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Iedereen heeft op magische wijze de herkansing gehaald, heel verdacht.
?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:29 schreef GlowMouse het volgende:
ben je geen bier drinken met hetzusjevan?
Ik heb nog niet eens bsc johquote:Op maandag 30 mei 2011 18:41 schreef GlowMouse het volgende:
voor zover je bij drs. al van klaar kunt spreken
Hopen dat het snel nagekeken is!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:24 schreef oompaloompa het volgende:
net misschien (hopelijk) wel mijn laatste tentamen ooit gemaakt
Ging best ok, niet heel goed maar ook niet heel slecht.
vind ik leuk.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:24 schreef oompaloompa het volgende:
net misschien (hopelijk) wel mijn laatste tentamen ooit gemaakt
Ging best ok, niet heel goed maar ook niet heel slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |