Geen idee. Ik hoop het niet. Two?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Is er dit jaar wederom zo'n achterlijk dik dictaat?
Ah verdomme. Wat staat er dan in dat dictaat? Stof die niet in de hoorcollegesheets wordt besproken?quote:
Super bedanktquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef automatic_ het volgende:
Jup, Academia gebouw
Je moet dan vanaf de Bieb richting D > M lopen (en verder) en dan loopt je er langs. Zeg maar als je richting de Subway en AH loopt.
http://www.tilburguniversity.edu/nl/contact/campus-map/academia/
Zie je nou dat het een leegstaand bouwval was! Het ligt niet aan mij whoohooquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:00 schreef automatic_ het volgende:
Dat gebouw is ook nog maar net in gebruik
Ik neem aan dat jij wel het dictaat hebt? Zijn het dit jaar, zoals in het jaar van automatic_, weer alleen sheets? Of is het van toegevoegde waarde op de stof?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:13 schreef Two het volgende:
[..]
Zie je nou dat het een leegstaand bouwval was! Het ligt niet aan mij whoohoo
Klopt, het zijn sheet en wat bijlagen. Heb er nog niet echt naar gekeken om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij wel het dictaat hebt? Zijn het dit jaar, zoals in het jaar van automatic_, weer alleen sheets? Of is het van toegevoegde waarde op de stof?
Is dat duur eigenlijk? En als je ook de boeken koopt, kun je toch net zo goed je meteen inschrijven voor die andere studie?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:40 schreef GlowMouse het volgende:
Je mag zelfs de boeken kopen en lezen.
Dat kan, maar je kan ook gewoon losse vakken doen. Het is niet alsof je er niks aan hebt, omdat je niet gelijk de hele opleiding doet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:38 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En als je ook de boeken koopt, kun je toch net zo goed je meteen inschrijven voor die andere studie?
Ok.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:12 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Dat kan, maar je kan ook gewoon losse vakken doen. Het is niet alsof je er niks aan hebt, omdat je niet gelijk de hele opleiding doet.
Ok, nougoed dat zie ik volgend jaar allemaal wel danquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:14 schreef oompaloompa het volgende:
Kun je volgens mij wel certificaten voor aanvragen, maar als je er 90% van haalt kun je je alsnog inschrijven en snel het officiële diploma halen.
In ander nieuws, ik heb mijn laatste bachelorvak afgerond![]()
Jup. Staat op de bul onder extra, is me verteld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:59 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ok.Zie je dat nog op enige manier terug op je papiertje, dat je extra vakken hebt gevolgd?
Welk vak?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:14 schreef oompaloompa het volgende:
Thanks!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef Complexiteit het volgende:
En, Glowmouse, behoor je tot de weinigen die ELS gehaald hebben?
wat ben je?quote:
Bizar hoeveel mooie vrouwen er daar altijd rondlopen inderdaad. Ik leer morgen maar netjes thuis.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:31 schreef Complexiteit het volgende:
Wel leuk, weer tentamens. Om 9 uur in de bieb zijn om nog net een plek te fixen, en dan de halve dag een beetje naar vrouwen kijken.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:14 schreef oompaloompa het volgende:
Thanksquote:
Dat zou echt super zijn.. !quote:Op zondag 22 mei 2011 10:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Thanks
Ik ga trouwens wel dat andere congres proberen, misschien ziet Ariely dan m'n praatje als ik uitgenodigd wordthoe gaaf (en nervewrecking) zou dat zijn?
Zo na 1 Juni weer eens een biertje drinken iemand?
http://weblog.sinteur.com/index.php/2005/04/29/fuckstudie/quote:-----Original Message-----
From: Reinder Eekhof [mailto:R.Eekhof@nl.tiscali.com]
Sent: dinsdag 5 april 2005 9:30
To: Stam, Marjolijn
Subject: Holadioo
Ha die Stampert!!
Alles lekker, sluwe advocaat? Hier alles best. Ik heb net eindelijk een punt gezet achter die fuckstudie, dus helaas is het moment aangebroken om iemand te vinden die gek genoeg is om mij elke maand een koffer geld in mijn schoot te werpen. Hoewel ik mij na het mislukken van Plan Stam/Eekhof advocaten gedesillusioneerd heb afgewend van de juridische praktijk, is het tijdens mijn scriptie auteursrecht toch weer gaan kriebelen. Bovendien had ik een 9 voor het werkje, wat mij natuurlijk ook de indruk gaf niet geheel van talent gespeend te zijn. Nu zag ik bij jullie mooie bazen een vacature Intellectueel Eigendom. Is die er nog, dat jij weet? ik vind nl. eigenlijk geen enkel ander rechtsgebied echt interessant, dus als ik de steven tot de advocatuur wend, moet het wel iets met IE zijn.
Mochten jullie nog op zoek zijn, dan moet ik misschien één dezer dagen eens een brief in elkaar vlammen!
Met vriendelijke groet,
Reinder Eekhof
Oh verrek, uit 2005 idd.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:24 schreef GlowMouse het volgende:
2005 roeptde hele discussie staat hier. Er wordt vaak naar verwezen met daarbij de informatie dat hij nergens meer kon werken en een andere studie moest doen, maar volgens linkedin is hij gewoon advocaat geworden.
Hahaquote:Op zondag 22 mei 2011 17:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh verrek, uit 2005 idd.Ik zag het iemand tussendoor posten en dacht dat het nieuws was.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:44 schreef BigSmurf het volgende:
Morgen Financiering 1 in excel tussentoets om fucking kwart voor 9.
Wish me luck.
Is dat die toets die al op blackboard staat en dan zo debiel is 'beveiligd' met een wachtwoord?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:44 schreef BigSmurf het volgende:
Wish me luck.
Hij staat hier nog niet op BB, maar zou zomaar kunnen dat dat morgenochtend gebeurt ofzo. Telt ook echt 15% mee ofzo, gaat he-le-maal nergens over.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat die toets die al op blackboard staat en dan zo debiel is 'beveiligd' met een wachtwoord?
Succesquote:Op zondag 22 mei 2011 21:44 schreef BigSmurf het volgende:
Wish me luck.
Goed geleerd?quote:Op maandag 23 mei 2011 08:56 schreef Two het volgende:
Vandaag de eerste van de drie tentamens. Ook de enige die op een fatsoenlijke tijd is. Zowel woensdag als vrijdag begint het tentamen om 8:45.![]()
Hopelijk haal ik ze in één keer. Dan kan ik 3 maanden lang genieten van zomervakantie!
Suc6, ik heb die toets vandaag ookquote:Op maandag 23 mei 2011 08:57 schreef BigSmurf het volgende:
Excelfile staat nog niet online, nu moeten we wachten tot iemand hem geupload heeft. Stelletje prutsers, voor niks zo vroeg opgestaan, had gewoon een trein later kunnen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |