Oooo dat scheelt! Of hij moet het tentamen van haar gebruiken, haha. Dan kan het weleens vervelend wordenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef Two het volgende:
Ik heb Jens vorig jaar op de EUR gehad. Dat was het makkelijkste tentamen van het jaar. Hopelijk is dat nu ook weer zo. Het niet echt mijn vak..
Ik heb eigenlijk geen idee of het mijn vak is. Ik ben van plan om morgen voor het eerst naar het college te gaan en daarna even in de bieb beginnen met wat sheets te lezen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef Two het volgende:
Ik heb Jens vorig jaar op de EUR gehad. Dat was het makkelijkste tentamen van het jaar. Hopelijk is dat nu ook weer zo. Het niet echt mijn vak..
Jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Is er dit jaar wederom zo'n achterlijk dik dictaat?
Geen idee. Ik hoop het niet. Two?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Is er dit jaar wederom zo'n achterlijk dik dictaat?
Ah verdomme. Wat staat er dan in dat dictaat? Stof die niet in de hoorcollegesheets wordt besproken?quote:
Super bedanktquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef automatic_ het volgende:
Jup, Academia gebouw
Je moet dan vanaf de Bieb richting D > M lopen (en verder) en dan loopt je er langs. Zeg maar als je richting de Subway en AH loopt.
http://www.tilburguniversity.edu/nl/contact/campus-map/academia/
Zie je nou dat het een leegstaand bouwval was! Het ligt niet aan mij whoohooquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:00 schreef automatic_ het volgende:
Dat gebouw is ook nog maar net in gebruik
Ik neem aan dat jij wel het dictaat hebt? Zijn het dit jaar, zoals in het jaar van automatic_, weer alleen sheets? Of is het van toegevoegde waarde op de stof?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:13 schreef Two het volgende:
[..]
Zie je nou dat het een leegstaand bouwval was! Het ligt niet aan mij whoohoo
Klopt, het zijn sheet en wat bijlagen. Heb er nog niet echt naar gekeken om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij wel het dictaat hebt? Zijn het dit jaar, zoals in het jaar van automatic_, weer alleen sheets? Of is het van toegevoegde waarde op de stof?
Is dat duur eigenlijk? En als je ook de boeken koopt, kun je toch net zo goed je meteen inschrijven voor die andere studie?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:40 schreef GlowMouse het volgende:
Je mag zelfs de boeken kopen en lezen.
Dat kan, maar je kan ook gewoon losse vakken doen. Het is niet alsof je er niks aan hebt, omdat je niet gelijk de hele opleiding doet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:38 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En als je ook de boeken koopt, kun je toch net zo goed je meteen inschrijven voor die andere studie?
Ok.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:12 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Dat kan, maar je kan ook gewoon losse vakken doen. Het is niet alsof je er niks aan hebt, omdat je niet gelijk de hele opleiding doet.
Ok, nougoed dat zie ik volgend jaar allemaal wel danquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:14 schreef oompaloompa het volgende:
Kun je volgens mij wel certificaten voor aanvragen, maar als je er 90% van haalt kun je je alsnog inschrijven en snel het officiële diploma halen.
In ander nieuws, ik heb mijn laatste bachelorvak afgerond![]()
Jup. Staat op de bul onder extra, is me verteld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:59 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ok.Zie je dat nog op enige manier terug op je papiertje, dat je extra vakken hebt gevolgd?
Welk vak?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:14 schreef oompaloompa het volgende:
Thanks!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef Complexiteit het volgende:
En, Glowmouse, behoor je tot de weinigen die ELS gehaald hebben?
wat ben je?quote:
Bizar hoeveel mooie vrouwen er daar altijd rondlopen inderdaad. Ik leer morgen maar netjes thuis.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:31 schreef Complexiteit het volgende:
Wel leuk, weer tentamens. Om 9 uur in de bieb zijn om nog net een plek te fixen, en dan de halve dag een beetje naar vrouwen kijken.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:14 schreef oompaloompa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |