Er is geen wettelijk PhD-traject. Als je aangenomen bent dan ben je klaarquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef oompaloompa het volgende:
wat serieus niet?
Kun je dan wel gewoon beginnen aan een phd traject officieel volgens de wet?
Realiseer me net dat dit mijn 10e jaar is na start eerste studie, moet dus wel mijn bachelor officieel afronden. als ik economie oid zou willen doen zouden het bachelorvakken zijn dus zou ik mijn bachelor niet af moeten ronden (toch?)quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er is geen wettelijk PhD-traject. Als je aangenomen bent dan ben je klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Muis006 het volgende:
Auto;Niceeeee dat is nog hetzelfde danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Welke?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:14 schreef automatic_ het volgende:
Muis, succes!
En wat is die aanpassing aan de mobiel layout kut
Zie het topic daaroverquote:
Hahahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef GlowMouse het volgende:
De appelwinkel in de Saturn is stom. Je kunt daar appels uitproberen, en die kunnen op internet, dus dat is handig om prijzen te vergelijken. Komt zo'n medewerker naar mij toe: "wil je wat vragen?", "nee hoor", "je bent prijzen aan het vergelijken, dat vinden ze bij Saturn niet goed", "oh, waarom niet?", "omdat je dan kunt beslissen dat je iets ergers anders koopt", "ja, daarom doe ik dat ook"-stilte- "en nu?", "nu niks, maar ik moet het wel gezegd hebben"
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef GlowMouse het volgende:
De appelwinkel in de Saturn is stom. Je kunt daar appels uitproberen, en die kunnen op internet, dus dat is handig om prijzen te vergelijken. Komt zo'n medewerker naar mij toe: "wil je wat vragen?", "nee hoor", "je bent prijzen aan het vergelijken, dat vinden ze bij Saturn niet goed", "oh, waarom niet?", "omdat je dan kunt beslissen dat je iets ergers anders koopt", "ja, daarom doe ik dat ook"-stilte- "en nu?", "nu niks, maar ik moet het wel gezegd hebben"
![]()
![]()
Net genoeg om WP links te laten liggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:07 schreef Complexiteit het volgende:
Glowmouse, heb jij verstand van Wordpress / PHP?
Hm behoorlijk wat dus. Ik heb een probleempje en weet niet hoe dat opgelost moet worden :/quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Net genoeg om WP links te laten liggen.
Als je naar hoge punten streeft hoef je nog geen nerd te zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Don't pretend to be a nerd if you ain't one.![]()
Als je zessen haalt hoef je nog geen 'zesjesmentaliteit' te hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:29 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Als je naar hoge punten streeft hoef je nog geen nerd te zijn.
Ik word zelf een beetje moe van die zesjescultuur, 5,5 voldoende = gehaald...
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je zessen haalt hoef je nog geen 'zesjesmentaliteit' te hebben.
Ik word zelf een beetje moe van generaliseren.
Leuk dat je mijn bericht zo kopieert en invult, reageer dan wat inhoudelijker...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je zessen haalt hoef je nog geen 'zesjesmentaliteit' te hebben.
Ik word zelf een beetje moe van generaliseren.
Waarom zou ik inhoudelijk reageren op een oppervlakkig argument?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:00 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn bericht zo kopieert en invult, reageer dan wat inhoudelijker...
Het was bovendien een reactie op een persoon.
Zessen halen is dan ook niet gelijk aan ernaar streven. Mijn opmerking van zesjescultuur slaat dan ook op het streven naar zessen, want dat is immers voldoende.
Goed idee. Inmiddels heb ik het er al uitgehaald overigens want volgensmij mag dat gewoon.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:06 schreef Tegan het volgende:
@Complexiteit: Mail ze gewoon of je dat eruit mag slopen?
Het was meer een reactie op de "Als je ergens fatsoenlijk wil werken in de toekomst, dan zul je hoger moeten halen dan dat". Daar ben ik het totaal niet mee eens, aangezien de combinatie van interesse in je vakgebied en werkervaring 10x meer tellen dan de cijfers die je gehaald hebt op de universiteit of op het HBO. Alsof een bedrijf later tegen jou gaat zeggen: "Goh, je hebt wel veel vakken met een 5,5 afgesloten, misschien moeten we je maar niet aannemen.".quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:29 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Als je naar hoge punten streeft hoef je nog geen nerd te zijn.
Ik word zelf een beetje moe van die zesjescultuur, 5,5 voldoende = gehaald...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je hier met meer details post dan kan ik meedenkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:27 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Goed idee. Inmiddels heb ik het er al uitgehaald overigens want volgensmij mag dat gewoon.
Probleem waar ik het nu over heb gaat over URL die niet mooi is op een enkele pagina, en bv functions die niet mooi zijn, seo-onvriendelijk.. Zit nu echter te studeren dus zal daar later nog eens goed naar kijkn
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Het was meer een reactie op de "Als je ergens fatsoenlijk wil werken in de toekomst, dan zul je hoger moeten halen dan dat". Daar ben ik het totaal niet mee eens, aangezien de combinatie van interesse in je vakgebied en werkervaring 10x meer tellen dan de cijfers die je gehaald hebt op de universiteit of op het HBO. Alsof een bedrijf later tegen jou gaat zeggen: "Goh, je hebt wel veel vakken met een 5,5 afgesloten, misschien moeten we je maar niet aannemen.".
Mijn streefcijfer is van te voren altijd een 7 of hoger, maar als ik een 5,5 of 6 haal voor een vak, dan heb ik echt niet zoiets van "dat had hoger gekund...", maar gewoon "Ach, gehaald = gehaald", zeker bij vakken die me geen fuck interesseren zoals Wiskunde en Statistiek.Meestal kijkt er niemand meer naar je cijfers toch? (tenzij je iets op de uni wilt blijven doen lijkt me).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar soms is het wel ergens goed voor: ik heb niet de reguliere bacheloropleiding voor mijn masteropleiding gevolgd dus ik heb wel iets te bewijzen denk ik...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:41 schreef Muis006 het volgende:
Social Cognition sleutel staat online: 6 vd 20 MC fout. Niet slecht
je kunt het nogquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:41 schreef Muis006 het volgende:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:55 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Net een uitvaart gehad, dus ik was een beetjeen
. Krijg ik een smsje van een medestudent dat Testtheorie iets heeft aangepast (ook de vraag waar ik voor heb gemaild) en dan heb ik nu (mits er niet meer aangepast gaat worden) 10 fouten en dan heb ik hem volgens mij binnen...
L_L: ik heb er nog niet zoveel aan gedaan eigenlijk. Het irritante is dat ik zoveel nog weetDus dat helpt ook niet bij/met leren.
Boek niet gelezen maar wel elke afleverig zo snel mogelijk aan het kijken. Vind het ook echt elke aflevering weer beter worden en heel veel gave karakters.quote:
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:41 schreef Muis006 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |