Hoe reken jij nou weer?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Min gokcorrectie is dus eigenlijk maar 5 van de 18 goed, dat ziet er niet zo goed uit
We zullen zien... Hopelijk gaat hij zich aan zijn woord houden en dan valt het misschien goed uit, haha.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Min gokcorrectie is dus eigenlijk maar 5 van de 18 goed, dat ziet er niet zo goed uit
11 van de 24 vragen goed.quote:
automatic_ zegt 11 fout... 13 goed dus!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
11 van de 24 vragen goed.
er van uitgaande dat het 4 mogelijkheden heeft, heeft een aap er gemiddeld 6 goed.
Wat er overblijft dat echt je kennis toetst is dus 5 van de 18
Oh doh, dan reken ik inderdaad als een discalculische schildpadquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
automatic_ zegt 11 fout... 13 goed dus!
Wilco is toch zo'n baas. Ik stel me hem voor als iemand die geen gebruik maakt van de nakijkscanners en alles met de hand nakijkt. Zuchtend en steunend bij elk fout antwoord.quote:
Dan had hij bij mij weinig te zuchten. (een van mijn weinige trotse lichtpuntjes de afgelopen 5 jaar).quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:46 schreef Impressie het volgende:
[..]
Wilco is toch zo'n baas. Ik stel me hem voor als iemand die geen gebruik maakt van de nakijkscanners en alles met de hand nakijkt. Zuchtend en steunend bij elk fout antwoord.
Ik mag volgend jaar weer MTO'en na een pauze van twee jaar *bibber*. Ik ga van de zomer MTO A en B maar doornemen zodat ik fris en fruitig aan C verder kan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan had hij bij mij weinig te zuchten. (een van mijn weinige trotse lichtpuntjes de afgelopen 5 jaar).
Vond zelf Luuk het fijnst. Die hadden wij voor C.
Als je tegen die tijd mijn samenvatting van MTO-B nodig hebt dan hoor ik het wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik mag volgend jaar weer MTO'en na een pauze van twee jaar *bibber*. Ik ga van de zomer MTO A en B maar doornemen zodat ik fris en fruitig aan C verder kan.
Wat aardigquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je tegen die tijd mijn samenvatting van MTO-B nodig hebt dan hoor ik het wel.
Alleen A en B was hetzelfde, de rest toch niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je tegen die tijd mijn samenvatting van MTO-B nodig hebt dan hoor ik het wel.
Klopt. Al vraag ik me af in hoeverre C en D verschillen. Wij krijgen Luuk voor C en Marcel voor D terwijl dat bij jullie andersom is. Stof zal wel ongeveer overeenkomen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alleen A en B was hetzelfde, de rest toch niet?
Ik wil weten wat daaruit komtquote:
Daar kom je dus als student niet inquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:55 schreef oompaloompa het volgende:
Je kunt euphorus proberen maar dan heb je de kans dat nadat je hem inlevert het opeens een plagiaat van zichzelf blijkt te zijn o.i.d.
dat weet je als het goed is alquote:
dan moet je je niet als student voordoenquote:Daar kom je dus als student niet in
Je moet toch inloggenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat weet je als het goed is al
[..]
dan moet je je niet als student voordoen
je kunt een demo-account aanvragenquote:
altijdquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Ahhh morgenavond tentamen!
Denken jullie aan me
Natuurlijk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Ahhh morgenavond tentamen!
Denken jullie aan me
Forum Opties | |