Dat dacht ik iets meer dan twee jaar geleden ookquote:
Denk het niet, heb besloten om een baan te gaan zoeken en een huis te gaan kopen (nouja: mijn vriendquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat dacht ik iets meer dan twee jaar geleden ookVolgend jaar komen er voor jou ook gewoon weer nieuwe tentamens.
Nee, te duur (en nee ik wil niet deze studie pas later afrondenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef GlowMouse het volgende:
Ik dacht dat je in Nijmegen verder ging studeren.
Gewoon een repeated measures lijkt mequote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bij de FSW moet je echter een 5,8 hebben om een voldoende te krijgen; een 5,5 is onvoldoende. Toen ik er nog studeerde iig.
[..]
Leuk! Je moet sowieso ook op kamers gaan hier, op den duur. Veel leuker.
[..]
Dus.. kan ik een soort regressie-analyse of (m)anova draaien of niet? Anders ben ik de lul, want de rest zegt me niet veel. Owja factoranalyse zou ik ook nog moeten kunnen.
Mijne hopelijk ookquote:
Ik ook maandag!quote:
Oh ik dacht idd een repeated measures! Oh wat goed - ik heb dat nl naar mijn begeleider gemaild en het zou wel stom zijn als ik een verkeerde analyse voor zou leggen hihi. Jij hebt trouwens voor mijn begeleider gewerkt, kaasstudie, ik doe daar nu vervolgonderzoek naar en het is kut want mijn ene codeur komt niet ver deze week en gaat volgende week op vakantie terwijl de andere al dik over de helft is en vertraging en balen en blegh!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Gewoon een repeated measures lijkt me
[..]
Mijne hopelijk ook
[..]
Ik ook maandag!
Je hebt toch veel meer dan twee metingen?quote:This test is used when the samples are dependent; that is, when there is only one sample that has been tested twice (repeated measures)
Waar was dat dan? Ik was vast geconcentreerdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef GlowMouse het volgende:
automatic_ liep bijna tegen mij op vandaag, en ze zei niks
Ow cool, wat bekijk je precies? Vind dat een erg interessant onderwerp.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh ik dacht idd een repeated measures! Oh wat goed - ik heb dat nl naar mijn begeleider gemaild en het zou wel stom zijn als ik een verkeerde analyse voor zou leggen hihi. Jij hebt trouwens voor mijn begeleider gewerkt, kaasstudie, ik doe daar nu vervolgonderzoek naar en het is kut want mijn ene codeur komt niet ver deze week en gaat volgende week op vakantie terwijl de andere al dik over de helft is en vertraging en balen en blegh!
Hoelaat heb je maandag? Dan zal ik nog even aan je denken! Ik heb 'm rond 4 uur ergens.. geenzinan maar het moet even.
maakt niet uit, is multilevel eigenlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je hebt toch veel meer dan twee metingen?
Dan duim ik nu eventjes voor jou!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef automatic_ het volgende:
Testtheorie overleefd! Althans.... Nu wachten op de sleutel
Of het ook bij interpersoonlijke communicatie voorkomt..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ow cool, wat bekijk je precies? Vind dat een erg interessant onderwerp.
Volgens mij heb ik het smiddags rond een uur of 12. Na afloop zal ik voor jou gaan duimen
[..]
maakt niet uit, is multilevel eigenlijk
[..]
Dan duim ik nu eventjes voor jou!
Cool!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Of het ook bij interpersoonlijke communicatie voorkomt...
Heb een negatieve verwachting gecreerd bij ppn over de medestudent met wie ze gingen praten (=acteur), vervolgens gedroeg ie zich in een conditie juist heel aardig.. ben nu nonverbaal gedrag aan het coderen. Hopelijk zien we hetzelfde als in de kaasstudie: heel even een 'negatieve' reactie ten opzichte van het onverwachte en daarna outcome-focus, dus repliceren positieve gedrag. We hebben daarnaast need for structure gemeten, ik ben benieuwd of een hoge nfs betekent dat men er iets langer over doet om van incongruency focus naar outcome focus te gaan en vice versa voor lage nfs ^^.
Ja ik zie ook dat sommige mensen zich eigenlijk in een paar sec. al aanpassen aan het gedrag van de acteur - vermoed dat zij ook laag in nfs zijn, maar moet nog even blijken. Is een mooi punt voor in de discussiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Cool!
Zou je uberhaupt wel een effect van incongruentie verwachten bij de extreem lage nfs? Ik zou denken dat het voor hen misschien niet eens als incongruent wordt ervaren...
van de?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:09 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Elf fout. Vorig jaar was dat genoeg (met bonuspunt), maar dat zal dit jaar vast niet zijn
Er waren 24 vragen. Vorige keer moest je er 15 goed hebben en dan had je een 6. Maar omdat ik een bonuspunt heb, kan je van een 5 naar een 6 gaan.quote:
Hee Marcel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:28 schreef GlowMouse het volgende:
MTO-B
Het duurt maar even
MTO-B
Als je het verprutst dan komt het omdat je het te weinig aandacht hebt gegeven
MTO-B
Iedereen wil het beleven
Min gokcorrectie is dus eigenlijk maar 5 van de 18 goed, dat ziet er niet zo goed uitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er waren 24 vragen. Vorige keer moest je er 15 goed hebben en dan had je een 6. Maar omdat ik een bonuspunt heb, kan je van een 5 naar een 6 gaan.
Hoe reken jij nou weer?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Min gokcorrectie is dus eigenlijk maar 5 van de 18 goed, dat ziet er niet zo goed uit
We zullen zien... Hopelijk gaat hij zich aan zijn woord houden en dan valt het misschien goed uit, haha.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Min gokcorrectie is dus eigenlijk maar 5 van de 18 goed, dat ziet er niet zo goed uit
11 van de 24 vragen goed.quote:
automatic_ zegt 11 fout... 13 goed dus!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
11 van de 24 vragen goed.
er van uitgaande dat het 4 mogelijkheden heeft, heeft een aap er gemiddeld 6 goed.
Wat er overblijft dat echt je kennis toetst is dus 5 van de 18
Oh doh, dan reken ik inderdaad als een discalculische schildpadquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
automatic_ zegt 11 fout... 13 goed dus!
Wilco is toch zo'n baas. Ik stel me hem voor als iemand die geen gebruik maakt van de nakijkscanners en alles met de hand nakijkt. Zuchtend en steunend bij elk fout antwoord.quote:
Dan had hij bij mij weinig te zuchten. (een van mijn weinige trotse lichtpuntjes de afgelopen 5 jaar).quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:46 schreef Impressie het volgende:
[..]
Wilco is toch zo'n baas. Ik stel me hem voor als iemand die geen gebruik maakt van de nakijkscanners en alles met de hand nakijkt. Zuchtend en steunend bij elk fout antwoord.
Ik mag volgend jaar weer MTO'en na een pauze van twee jaar *bibber*. Ik ga van de zomer MTO A en B maar doornemen zodat ik fris en fruitig aan C verder kan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan had hij bij mij weinig te zuchten. (een van mijn weinige trotse lichtpuntjes de afgelopen 5 jaar).
Vond zelf Luuk het fijnst. Die hadden wij voor C.
Als je tegen die tijd mijn samenvatting van MTO-B nodig hebt dan hoor ik het wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik mag volgend jaar weer MTO'en na een pauze van twee jaar *bibber*. Ik ga van de zomer MTO A en B maar doornemen zodat ik fris en fruitig aan C verder kan.
Wat aardigquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je tegen die tijd mijn samenvatting van MTO-B nodig hebt dan hoor ik het wel.
Alleen A en B was hetzelfde, de rest toch niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je tegen die tijd mijn samenvatting van MTO-B nodig hebt dan hoor ik het wel.
Klopt. Al vraag ik me af in hoeverre C en D verschillen. Wij krijgen Luuk voor C en Marcel voor D terwijl dat bij jullie andersom is. Stof zal wel ongeveer overeenkomen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alleen A en B was hetzelfde, de rest toch niet?
Ik wil weten wat daaruit komtquote:
Daar kom je dus als student niet inquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:55 schreef oompaloompa het volgende:
Je kunt euphorus proberen maar dan heb je de kans dat nadat je hem inlevert het opeens een plagiaat van zichzelf blijkt te zijn o.i.d.
dat weet je als het goed is alquote:
dan moet je je niet als student voordoenquote:Daar kom je dus als student niet in
Je moet toch inloggenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat weet je als het goed is al
[..]
dan moet je je niet als student voordoen
je kunt een demo-account aanvragenquote:
altijdquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Ahhh morgenavond tentamen!
Denken jullie aan me
Natuurlijk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Ahhh morgenavond tentamen!
Denken jullie aan me
Dat soort surveillanten zijn perfect, heb je ook geen last van ze als ze continue heen en weer lopen en op je blaadje zitten te kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:20 schreef GlowMouse het volgende:
Vanmorgen had ik een tentamen waar maar één surveillant was. Die zat zo aandachtig in Elsevier te lezen, dat hij zich niet liet storen door 'pssst meneer mag ik een blaadje' of door een hoorbaar trillende telefoon.
Dan moet je er gewoon hard aan trekken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:11 schreef Muis006 het volgende:
Weet je wat ik irritant vind? Als ze langskomen met de presentielijst en de lijst per se vast willen blijven houden terwijl je je handtekening zet, zodat je je in rare bochten moet wringen om met je pen fatsoenlijk op het papier te kunnen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan moet je er gewoon hard aan trekken.
Ahw, nou goed, gehaald is gehaald toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:15 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zal hem wel gehaald hebben, maar na de voorbereiding in de afgelopen week, mag het geen verrassing heten dat het resultaat matig is.
Don't pretend to be a nerd if you ain't one.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:17 schreef GlowMouse het volgende:
Als je ooit nog ergens fatsoenlijk wilt werken, moet je dat zo niet zien.
wat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Don't pretend to be a nerd if you ain't one.![]()
Hij doet econometrie....quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wel in dit topic, kwam het pas recentelijk tegen.
Apart dat iemand zichzelf een nerd vindt.
Ik betaal gewoon collegegeld, dat moet ook als je een diploma wilt. Misschien is er wat te regelen, maar dat is me teveel werk en ik wil geen gedoe als het achteraf toch anders had gemoeten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:36 schreef oompaloompa het volgende:
hey gm, volg jij nou gewoon vakken tijdens je phd of alleen officieus? En moet je daar voor betalen of is het service van de uni?
Zit er aan te denken wat economie te doen misschien of wat filosofievakken, zou het leuk vinden dat dan ook ergens officieel te hebben
Maar moet je dan niet een heel hoog bedrag betalen vanwege 2e studie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon collegegeld, dat moet ook als je een diploma wilt. Misschien is er wat te regelen, maar dat is me teveel werk en ik wil geen gedoe als het achteraf toch anders had gemoeten.
Er is geen wettelijk PhD-traject. Als je aangenomen bent dan ben je klaarquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef oompaloompa het volgende:
wat serieus niet?
Kun je dan wel gewoon beginnen aan een phd traject officieel volgens de wet?
Realiseer me net dat dit mijn 10e jaar is na start eerste studie, moet dus wel mijn bachelor officieel afronden. als ik economie oid zou willen doen zouden het bachelorvakken zijn dus zou ik mijn bachelor niet af moeten ronden (toch?)quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er is geen wettelijk PhD-traject. Als je aangenomen bent dan ben je klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Muis006 het volgende:
Auto;Niceeeee dat is nog hetzelfde danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Welke?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:14 schreef automatic_ het volgende:
Muis, succes!
En wat is die aanpassing aan de mobiel layout kut
Zie het topic daaroverquote:
Hahahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef GlowMouse het volgende:
De appelwinkel in de Saturn is stom. Je kunt daar appels uitproberen, en die kunnen op internet, dus dat is handig om prijzen te vergelijken. Komt zo'n medewerker naar mij toe: "wil je wat vragen?", "nee hoor", "je bent prijzen aan het vergelijken, dat vinden ze bij Saturn niet goed", "oh, waarom niet?", "omdat je dan kunt beslissen dat je iets ergers anders koopt", "ja, daarom doe ik dat ook"-stilte- "en nu?", "nu niks, maar ik moet het wel gezegd hebben"
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef GlowMouse het volgende:
De appelwinkel in de Saturn is stom. Je kunt daar appels uitproberen, en die kunnen op internet, dus dat is handig om prijzen te vergelijken. Komt zo'n medewerker naar mij toe: "wil je wat vragen?", "nee hoor", "je bent prijzen aan het vergelijken, dat vinden ze bij Saturn niet goed", "oh, waarom niet?", "omdat je dan kunt beslissen dat je iets ergers anders koopt", "ja, daarom doe ik dat ook"-stilte- "en nu?", "nu niks, maar ik moet het wel gezegd hebben"
![]()
![]()
Net genoeg om WP links te laten liggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:07 schreef Complexiteit het volgende:
Glowmouse, heb jij verstand van Wordpress / PHP?
Hm behoorlijk wat dus. Ik heb een probleempje en weet niet hoe dat opgelost moet worden :/quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Net genoeg om WP links te laten liggen.
Als je naar hoge punten streeft hoef je nog geen nerd te zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Don't pretend to be a nerd if you ain't one.![]()
Als je zessen haalt hoef je nog geen 'zesjesmentaliteit' te hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:29 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Als je naar hoge punten streeft hoef je nog geen nerd te zijn.
Ik word zelf een beetje moe van die zesjescultuur, 5,5 voldoende = gehaald...
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je zessen haalt hoef je nog geen 'zesjesmentaliteit' te hebben.
Ik word zelf een beetje moe van generaliseren.
Leuk dat je mijn bericht zo kopieert en invult, reageer dan wat inhoudelijker...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je zessen haalt hoef je nog geen 'zesjesmentaliteit' te hebben.
Ik word zelf een beetje moe van generaliseren.
Waarom zou ik inhoudelijk reageren op een oppervlakkig argument?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:00 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn bericht zo kopieert en invult, reageer dan wat inhoudelijker...
Het was bovendien een reactie op een persoon.
Zessen halen is dan ook niet gelijk aan ernaar streven. Mijn opmerking van zesjescultuur slaat dan ook op het streven naar zessen, want dat is immers voldoende.
Goed idee. Inmiddels heb ik het er al uitgehaald overigens want volgensmij mag dat gewoon.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:06 schreef Tegan het volgende:
@Complexiteit: Mail ze gewoon of je dat eruit mag slopen?
Het was meer een reactie op de "Als je ergens fatsoenlijk wil werken in de toekomst, dan zul je hoger moeten halen dan dat". Daar ben ik het totaal niet mee eens, aangezien de combinatie van interesse in je vakgebied en werkervaring 10x meer tellen dan de cijfers die je gehaald hebt op de universiteit of op het HBO. Alsof een bedrijf later tegen jou gaat zeggen: "Goh, je hebt wel veel vakken met een 5,5 afgesloten, misschien moeten we je maar niet aannemen.".quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:29 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Als je naar hoge punten streeft hoef je nog geen nerd te zijn.
Ik word zelf een beetje moe van die zesjescultuur, 5,5 voldoende = gehaald...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |