Sorryquote:Op maandag 23 mei 2011 16:10 schreef GlowMouse het volgende:
VAR is variantie![]()
a) de vraag is te vaag, zoek je een lineaire trend, wil je weten of het gemiddelde in de tweede halve minuut hoger is dan in de eerste halve minuut, of nog wat anders?
b) wat is de lijn van scores?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?
Ik heb hem zojuist gehad, en wat was die toets simpel zeg, helemaal in vergelijking met de midterm.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ging wel goed, internet gebruiken was niet toegestaan, maar de F1 help-functie wel, dus ik heb zeker wel een voldoende. Vak is dus wel binnen, alleen nog even een voldoende halen voor eindtentamen.
Toen ik thuis zat kon ik gewoon die geuploade toetsen bekijken, en na een tijdje werden ze er dan weer afgehaald.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:10 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nop, komen pas 5 minuten voor aanvang online (in ons geval zelfs 10 minuten te laat door een uploadfout), dus heeft weinig zin.
Midterm had ik een 4 voor, avond van te voren begonnen met de gedachte dat het wel zou lukken (net als bij Micro en Accounting), maar dat viel tegen. Ach, als ik voor deze een 7 ofzo heb, dan haal ik het vak sowieso wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:55 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist gehad, en wat was die toets simpel zeg, helemaal in vergelijking met de midterm.
Hmja dat. Ziva Kunda schrijft (schreef) boeiend, maar ik ben al de hele dag bezig and I'm hard pressed for inspiration.quote:
Heel irritant, want ik moet nog veelquote:Op maandag 23 mei 2011 18:39 schreef automatic_ het volgende:
Irritant hè? Ik ben al helemaal hyper dat ik een bepaalde som snapte en dan gaat mijn motivatie meteen weg
Ik ben niet zo van de kersentaartquote:
Dat mag!quote:
Eet op dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef GlowMouse het volgende:
Het stukje taart staat op mijn bureau en staart mij de hele tijd aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |