quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Hoe ging je toets? Leek hij veel op het voorbeeld?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:50 schreef BigSmurf het volgende:
Je mag mij trouwens ook wel toevoegen aan de OP.
BSc Economie & Informatica - eerstejaars.
Het harde leven begint weer.quote:
Er is een wikiquote:Op maandag 23 mei 2011 10:56 schreef automatic_ het volgende:
GM, wil jij hem in de OP zetten? Ik kan er niets meer aan veranderen (jouw schuld denk ik...)
[..]
Je krijgt mail.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:48 schreef neilpad het volgende:
Ik ga komend jaar mijn studie als het goed is voortzetten in Tilburg.
Ben nu bezig om wat vrijstellingen te krijgen alleen heb ik een formulier nodig wat ik niet kan downloaden van de site, aangezien ik een student inlog nodig heb daarvoor. Die heb ik wel een, alleen is die van een andere universiteit.
Ik vroeg me af of iemand misschien het formulier 'Verzoek tot vrijstelling' voor me kan downloaden en opsturen naar
Het formulier is hier te vinden: http://www.tilburgunivers(...)sie/fsw/formulieren/
Het scheelt mij een reisje naar Tilburg, mijn dank zou groot zijn.
Ik open het topic via "nieuw deel", dus dan heb je weinig meer aan de Wiki als het niet goed in de beginpost staan. En die beginpost kan ik dus niet meer aanpassen en jij wel neem ik aan.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:57 schreef GlowMouse het volgende:
Er is een wikiEn ik heb hier geen logindetails bij de hand.
Oké, dit is erg. Ik ben vorige keer speciaal naar de UvT gegaan om een formulier te halenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:48 schreef neilpad het volgende:
Ik ga komend jaar mijn studie als het goed is voortzetten in Tilburg.
Ben nu bezig om wat vrijstellingen te krijgen alleen heb ik een formulier nodig wat ik niet kan downloaden van de site, aangezien ik een student inlog nodig heb daarvoor. Die heb ik wel een, alleen is die van een andere universiteit.
Ik vroeg me af of iemand misschien het formulier 'Verzoek tot vrijstelling' voor me kan downloaden en opsturen naar nielsvds[at]gmail.com
Het formulier is hier te vinden: http://www.tilburgunivers(...)sie/fsw/formulieren/
Het scheelt mij een reisje naar Tilburg, mijn dank zou groot zijn.
Dan ga ik de wikipagina wel deletenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik open het topic via "nieuw deel", dus dan heb je weinig meer aan de Wiki als het niet goed in de beginpost staan. En die beginpost kan ik dus niet meer aanpassen en jij wel neem ik aan.
Van mij mag je. Of er moeten mensen zijn die het nog wel gebruikenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan ga ik de wikipagina wel deletenEn je had het topicnummer opgehoogd terwijl dat al was gedaan
quote:For Tilburg University staff only
ANR: xxxxxx does not have access to /faculteiten/fsw/vrijstellingsverzoek.pdf
Ging wel goed, internet gebruiken was niet toegestaan, maar de F1 help-functie wel, dus ik heb zeker wel een voldoende. Vak is dus wel binnen, alleen nog even een voldoende halen voor eindtentamen.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:13 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Hoe ging je toets? Leek hij veel op het voorbeeld?
Zijn ze beschikbaar voorafgaand aan de toets dan? Dat zou wel slecht zijn. Als je mij zo'n toets mailt, wil ik wel kijken hoelang het kraken duurt.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:02 schreef Granaatappel het volgende:
De Excel toetsen zijn beschermd met een wachtwoord. Zie het al voor me dat iemand ze gaat proberen te kraken.
Nop, komen pas 5 minuten voor aanvang online (in ons geval zelfs 10 minuten te laat door een uploadfout), dus heeft weinig zin.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zijn ze beschikbaar voorafgaand aan de toets dan? Dat zou wel slecht zijn. Als je mij zo'n toets mailt, wil ik wel kijken hoelang het kraken duurt.
Wat melodramatisch.quote:
Gemeen...quote:[..]
Er is een wikiEn ik heb hier geen logindetails bij de hand.
Wat meer details dan: de afgelopen drie weken heb ik hard gewerkt om eerst wat resultaten af te krijgen voor een conferentie, daarna was er die conferentie met dagen van 8-10 uur waarin ik goed op moest letten om wat mee te krijgen, zodat ik 's avonds niet veel zin meer had om te studeren. Deze week zijn er tentamens terwijl ik overdag niet met goed fatsoen vrij kan nemen. Daar lopen nog wat andere dingen doorheen waardoor ik vorig weekend en dit weekend ook niet veel tijd had om te studeren. Dat wordt de komende avonden dus nog vrij hard werken om er iets van te maken.quote:
quote:Gemeen...
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wat meer details dan: de afgelopen drie weken heb ik hard gewerkt om eerst wat resultaten af te krijgen voor een conferentie, daarna was er die conferentie met dagen van 8-10 uur waarin ik goed op moest letten om wat mee te krijgen, zodat ik 's avonds niet veel zin meer had om te studeren. Deze week zijn er tentamens terwijl ik overdag niet met goed fatsoen vrij kan nemen. Daar lopen nog wat andere dingen doorheen waardoor ik vorig weekend en dit weekend ook niet veel tijd had om te studeren. Dat wordt de komende avonden dus nog vrij hard werken om er iets van te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op maandag 23 mei 2011 16:10 schreef GlowMouse het volgende:
VAR is variantie![]()
a) de vraag is te vaag, zoek je een lineaire trend, wil je weten of het gemiddelde in de tweede halve minuut hoger is dan in de eerste halve minuut, of nog wat anders?
b) wat is de lijn van scores?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?
Ik heb hem zojuist gehad, en wat was die toets simpel zeg, helemaal in vergelijking met de midterm.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ging wel goed, internet gebruiken was niet toegestaan, maar de F1 help-functie wel, dus ik heb zeker wel een voldoende. Vak is dus wel binnen, alleen nog even een voldoende halen voor eindtentamen.
Toen ik thuis zat kon ik gewoon die geuploade toetsen bekijken, en na een tijdje werden ze er dan weer afgehaald.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:10 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nop, komen pas 5 minuten voor aanvang online (in ons geval zelfs 10 minuten te laat door een uploadfout), dus heeft weinig zin.
Midterm had ik een 4 voor, avond van te voren begonnen met de gedachte dat het wel zou lukken (net als bij Micro en Accounting), maar dat viel tegen. Ach, als ik voor deze een 7 ofzo heb, dan haal ik het vak sowieso wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:55 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist gehad, en wat was die toets simpel zeg, helemaal in vergelijking met de midterm.
Hmja dat. Ziva Kunda schrijft (schreef) boeiend, maar ik ben al de hele dag bezig and I'm hard pressed for inspiration.quote:
Heel irritant, want ik moet nog veelquote:Op maandag 23 mei 2011 18:39 schreef automatic_ het volgende:
Irritant hč? Ik ben al helemaal hyper dat ik een bepaalde som snapte en dan gaat mijn motivatie meteen weg
Ik ben niet zo van de kersentaartquote:
Dat mag!quote:
Eet op dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef GlowMouse het volgende:
Het stukje taart staat op mijn bureau en staart mij de hele tijd aan.
Jawohl!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:09 schreef automatic_ het volgende:
Oja Muis, is dat cultuurpsychologie van Ben.der? En allerlei gastdocenten?
Bij ons was de norm dat je de helft goed moest hebben en dan had je een 6. Kortom, je mocht 20 fouten hebben. Maar het was ook echt een piep tentamen toen
Ik weet niet hoe het vorig jaar was... (Edit: Ik heb dat vorig jaar gehad natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2011 19:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jawohl!
Hopelijk is de norm weer zo soepel.
Graag!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het vorig jaar was... (Edit: Ik heb dat vorig jaar gehad natuurlijk)
Ik kan, als je wil, even op mijn HD kijken of ik nog wat "zooi" ervan heb?
Ik weet wel dat ik de eerste keer de sheets goed had geleerd en toen 21 fouten hadTweede keer had ik het boek ook gelezen en toen heb ik het (net) gehaald met 18 fout
quote:
Was hij lekker? Er is nog meerquote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef GlowMouse het volgende:
Het stukje taart staat op mijn bureau en staart mij de hele tijd aan.
Welke smaak ijs?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef BigSmurf het volgende:
IJs met aardbeien en slagroom maakt het leren van Statistiek ook flink aangenamer.
Ik zou zeggen, doe een meeloopdag met een student in Tilburg. Dat is ook hetgene wat mij over de streep getrokken heeft. Alles wat ik hier nu ga zeggen heeft betrekking op een andere faculteit, een ander soort studie (qua schaal en opzet) etc etc. Sfeer vind ik zelf echt top, heel gemoedelijk, veel minder "ballerig" dan Leiden is, gewoon lekker ongedwongen, en ook een mooie campus, veel groen enzo.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:27 schreef Uchiha1911 het volgende:
Hey guys!
Ik zit echt heel erg te twijfelen tussen de universiteit in Leiden en de universiteit in Tilburg. Ik weet nu eindelijk wat ik wil gaan doen, maar weet nog niet waar. Het voordeel van Tilburg is dat het erg praktisch is om te reizen (45 minuutjes maximaal). Ik ben naar een meeloop dag in Leiden geweest van de studie Fiscaal Recht en dit sprak me toch wel erg aan.
Kunnen jullie me wat vertellen over de universteit? Hoe is de sfeer en de samenhang met studenten? Hoe is het onderwijs?
Bij voorbaat dank!
Gewoon vanille-ijs.quote:
Ik zat ook tussen die twee steden te twijfelen, maar ik heb me nu ingeschreven in Tilburg. Dit omdat de studies wat beter op mij overkwamen en ik Leiden wat te massaal vond. Volgend jaar zie ik of ik de goede keuze heb gemaaktquote:Op maandag 23 mei 2011 21:27 schreef Uchiha1911 het volgende:
Hey guys!
Ik zit echt heel erg te twijfelen tussen de universiteit in Leiden en de universiteit in Tilburg. Ik weet nu eindelijk wat ik wil gaan doen, maar weet nog niet waar. Het voordeel van Tilburg is dat het erg praktisch is om te reizen (45 minuutjes maximaal). Ik ben naar een meeloop dag in Leiden geweest van de studie Fiscaal Recht en dit sprak me toch wel erg aan.
Kunnen jullie me wat vertellen over de universteit? Hoe is de sfeer en de samenhang met studenten? Hoe is het onderwijs? Ook moet ik zeggen dat de opleiding Recht en Management me wel heel erg interessant lijkt. Hoe is de afweging tussen recht- en 'management'vakken?
Bij voorbaat dank!
Gewoon verse aardbeien kan ik meer waarderen, maar aardbeienijs is ook prima.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
Ik las aardbeien en ik hoopte aardbeienijs.
FR in Tilburg is duidelijk van betere kwaliteit. Ooit, toen de Rijksbelastingacademie in Rotterdam (het opleidingscentrum voor inspecteurs, de enige fiscale opleiding in Nederland) werd opgeheven, was Leiden de eerste die een studie FR aanbood. Veel oudere docenten hebben er gestudeerd, dus de opleiding zal toen best goed geweest zijn. Je had ook een aparte opleiding kostprijsverhogende belastingen - in de omzetbelasting bekende namen als Van Hilten, Van Vliet en Van Kesteren hebben allemaal in Leiden gestudeerd - maar die is inmiddels weg. Voor indirecte belastingen zijn er maar een paar universiteiten - waaronder Tilburg - aangesloten bij http://www.indirecttax.nl/ Voor internationaal belastingrecht is Tilburg weer de enige die meedoet aan http://www.wintercourse.com/quote:Op maandag 23 mei 2011 21:27 schreef Uchiha1911 het volgende:
Hey guys!
Kunnen jullie me wat vertellen over de universteit? Hoe is de sfeer en de samenhang met studenten? Hoe is het onderwijs? Ook moet ik zeggen dat de opleiding Recht en Management me wel heel erg interessant lijkt. Hoe is de afweging tussen recht- en 'management'vakken?
Bij voorbaat dank!
Dat zijn ook de enige lekkere.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil alleen Hollandse aardbeien, anders gaat het niet goed
Ik krijg een allergische reactie op Spaansequote:
Ach gut.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik krijg een allergische reactie op Spaanse
Wat is daar zo anders aan dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik krijg een allergische reactie op Spaanse
Worden heel vroeg al geteelt in het seizoen, met enorm veel pesticiden, dus dat zal wel de oorzaak zijn. Zijn ook veel minder lekker vind ik, vaak melig en/of waterig.quote:
quote:
Jup, er worden andere dingen over gespotenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Worden heel vroeg al geteelt in het seizoen, met enorm veel pesticiden, dus dat zal wel de oorzaak zijn. Zijn ook veel minder lekker vind ik, vaak melig en/of waterig.
FSW, wat ga je doen dan?quote:
Hoe ernstig is het dat ik bij die naam meteen social cognition denk?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmja dat. Ziva Kunda schrijft (schreef) boeiend, maar ik ben al de hele dag bezig and I'm hard pressed for inspiration.
Die gast heeft de sleutel net online gezet. 13 fout van de 40.quote:
Niet zo erg hoor, ze is ook heel belangrijk geweest voor SC. En het is een boeiend vakquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
FSW, wat ga je doen dan?
[..]
Hoe ernstig is het dat ik bij die naam meteen social cognition denk?
Met 27 van de 40 goed heb je toch altijd een voldoende?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die gast heeft de sleutel net online gezet. 13 fout van de 40.
Fijn dat er geen norm bij staat. Ik heb het of dus net wel of net niet gehaald. Oftewel, het ging heel goed, of heel slecht. Naar welke kant zal het muntje vallen?
In tegenstelling tot FEB werken ze bij de FSW (bijna) altijd wél met een gokcorrectie. Meestal is het zo dat je pakweg 2/3 goed moet hebben voor een 5,5.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:55 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Met 27 van de 40 goed heb je toch altijd een voldoende?
Bij de FSW moet je echter een 5,8 hebben om een voldoende te krijgen; een 5,5 is onvoldoende. Toen ik er nog studeerde iig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In tegenstelling tot FEB werken ze bij de FSW (bijna) altijd wél met een gokcorrectie. Meestal is het zo dat je pakweg 2/3 goed moet hebben voor een 5,5.
Leuk! Je moet sowieso ook op kamers gaan hier, op den duurquote:Op maandag 23 mei 2011 23:12 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zat ook tussen die twee steden te twijfelen, maar ik heb me nu ingeschreven in Tilburg. Dit omdat de studies wat beter op mij overkwamen en ik Leiden wat te massaal vond. Volgend jaar zie ik of ik de goede keuze heb gemaakt
Dus.. kan ik een soort regressie-analyse of (m)anova draaien of niet? Anders ben ik de lul, want de rest zegt me niet veelquote:Op maandag 23 mei 2011 16:44 schreef GlowMouse het volgende:
a) zijn de uitkomsten altijd geheeltallig? Je zou dan een ordered logit model kunnen draaien en kijken naar de helling.
b) dat is vraag a, maar dan met de verschilrij: 0, -1, 1, 1, 3
Ah, op die manier. Wij hebben dit jaar één vak gehad met gokcorrectie, de rest was gewoon 55% goed inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In tegenstelling tot FEB werken ze bij de FSW (bijna) altijd wél met een gokcorrectie. Meestal is het zo dat je pakweg 2/3 goed moet hebben voor een 5,5.
Die 5,8 is vorig jaar veranderd naar 5,5.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bij de FSW moet je echter een 5,8 hebben om een voldoende te krijgen; een 5,5 is onvoldoende. Toen ik er nog studeerde iig.
[..]
Leuk! Je moet sowieso ook op kamers gaan hier, op den duur. Veel leuker.
[..]
Dus.. kan ik een soort regressie-analyse of (m)anova draaien of niet? Anders ben ik de lul, want de rest zegt me niet veel. Owja factoranalyse zou ik ook nog moeten kunnen.
Echt? Relaxed!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die 5,8 is vorig jaar veranderd naar 5,5.
Naast dat ik dat sowieso al van plan was (m'n broers wonen ook op kamers en dat lijkt me wel watquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hmm ik heb op de FEB ook meerdere MC tentamens gehad met een gokcorrectie..Toegegeven, het is niet de standaard.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
UvT is dus wat meer.. casual om het zo maar te zeggen? Dat heeft wel wat =)quote:Op maandag 23 mei 2011 21:31 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe een meeloopdag met een student in Tilburg. Dat is ook hetgene wat mij over de streep getrokken heeft. Alles wat ik hier nu ga zeggen heeft betrekking op een andere faculteit, een ander soort studie (qua schaal en opzet) etc etc. Sfeer vind ik zelf echt top, heel gemoedelijk, veel minder "ballerig" dan Leiden is, gewoon lekker ongedwongen, en ook een mooie campus, veel groen enzo.
[..]
Gewoon vanille-ijs.
Ja, maar ze kunnen er blijkbaar nog onderuit ofzoquote:
Oh, ik verwar je met Uchicha1911 - die zei dat ie maar 45min hoefde te reizen, maar ik vind dat je dan alsnog wel op kamers kunt, is gezelligerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naast dat ik dat sowieso al van plan was (m'n broers wonen ook op kamers en dat lijkt me wel wat), duurt de reis van mijn stoep naar de universiteit 3 uur...
Ja, zo zou je het kunnen omschrijven.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:32 schreef Uchiha1911 het volgende:
[..]
UvT is dus wat meer.. casual om het zo maar te zeggen? Dat heeft wel wat =)
Ik zit níet op kamers, om twee redenen, en dat is sport en financieel. Ik train driemaal per week op een niveau wat 4 klassen hoger zit dan het beste team van de vereniging in Tilburg, en dat wil ik niet opgeven. Verder sponsoren m'n ouders het niet, dus dan zou ik veel meer moeten gaan werken, en dat weegt dan weer niet op tegen het uurtje enkele reis die ik dagelijks heb.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat voor sport doe je dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:54 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja, zo zou je het kunnen omschrijven.
[..]
Ik zit níet op kamers, om twee redenen, en dat is sport en financieel. Ik train driemaal per week op een niveau wat 4 klassen hoger zit dan het beste team van de vereniging in Tilburg, en dat wil ik niet opgeven. Verder sponsoren m'n ouders het niet, dus dan zou ik veel meer moeten gaan werken, en dat weegt dan weer niet op tegen het uurtje enkele reis die ik dagelijks heb.
Waterpolo, volgend jaar 2e klasse bond, 3e klasse van Nederland makkelijk gezegd, en in Tilburg spelen ze 2e klasse district, wat zeg maar 7e klasse van Nederland is. Dan zou ik naar Eindhoven moeten, en da's ook weer niks met reizen en dergelijke.quote:
heb ik een mooi verhaal getypt, reageer je nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:32 schreef Uchiha1911 het volgende:
[..]
UvT is dus wat meer.. casual om het zo maar te zeggen? Dat heeft wel wat =)
Lekker thuisblijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:22 schreef BigSmurf het volgende:
Denk inderdaad dat ik thuis blijf wonen. Ben pas 19, heb geen broers of zussen, goede relatie met m'n ouders, alles wordt zowat gedaan, betaal geen kostgeld o.i.d., heb een goed betaalde bijbaan in de buurt, kan op m'n niveau blijven sporten.
Allemaal voordelen, die (op dit moment tenminste) niet opwegen tegen de vrijheid van op kamers zitten.
Is KliVa te doen zonder te leren? Ik heb het gevoel dat het een beetje algemene kennis is die je moet toepassen op casussen. Of gaat het echt inhoudelijk over de boeken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker thuisblijven
Ik heb precies hetzelfde en je moet soms zo weinig naar de uni![]()
Nee, dat is niet te doen. Je moet echt wel specifieke dingen weten. Je kan het vast op je algemene kinder kennis gooien, maar ik denk dat je dan wel punten mistquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is KliVa te doen zonder te leren? Ik heb het gevoel dat het een beetje algemene kennis is die je moet toepassen op casussen. Of gaat het echt inhoudelijk over de boeken?
Goed. In dat geval ga ik alleen even snel kijken hoe het tentamen eruit ziet. Wellicht heb ik er wat aan voor de her.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat is niet te doen. Je moet echt wel specifieke dingen weten. Je kan het vast op je algemene kinder kennis gooien, maar ik denk dat je dan wel punten mist
Vooral het Greenspan boek is wel belangrijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed. In dat geval ga ik alleen even snel kijken hoe het tentamen eruit ziet. Wellicht heb ik er wat aan voor de her.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |