Sommige mensen hebben geen fatsoensnormen. Mijn zoontje krijgt later een goede opvoeding en gaat niet met nektasjes lopen of wow speler worden. Ik leer mijn zoon fatsoen aan.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kanker dit kanker dat. Kanker stoer.
En als je een meisje krijgt slacht je haar ritueel oid?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen fatsoensnormen. Mijn zoontje krijgt later een goede opvoeding en gaat niet met nektasjes lopen of wow speler worden. Ik leer mijn zoon fatsoen aan.
Goedzo.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen fatsoensnormen. Mijn zoontje krijgt later een goede opvoeding en gaat niet met nektasjes lopen of wow speler worden. Ik leer mijn zoon fatsoen aan.
Je deed zelf kinderachtig met je gekanker. Sorry hoor.quote:
met harde hand?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn zoon gaat werken zodat ik met vervroegd pensioen kanquote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Pas maar op dat hij je wekker niet kapot slaat met een hamerquote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Awhhquote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Bloempje. het volgende:
Naamtopic, en wat voor een![]()
Kijk Klinker, nog een PI, speciaal voor jou
Ja en daar hou ik mee op en jullie gaan allemaal door lopen zeiken. Dat is pas kinderachtigquote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goedzo.
[..]
Je deed zelf kinderachtig met je gekanker. Sorry hoor.
Dingen verbiedenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nou hopelijk heb je er wat van geleerd dan.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja en daar hou ik mee op en jullie gaan allemaal door lopen zeiken. Dat is pas kinderachtig
Laat dit een wijze les zijn, jongedamequote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja en daar hou ik mee op en jullie gaan allemaal door lopen zeiken. Dat is pas kinderachtig
Maar kinderen zijn ook lieeefquote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef FreezePop het volgende:
Ik neem later gewoon geen kinderen. Minder moeite tijd en geld
Oh dankjewel voor de opvoeding hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou hopelijk heb je er wat van geleerd dan.
Goede post dit.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef FreezePop het volgende:
Ik neem later gewoon geen kinderen. Minder moeite tijd en geld
Dat hoop ik ook ja godverdomme!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou hopelijk heb je er wat van geleerd dan.
Denken dat een kind opvoeden zo makkelijk isquote:Op zondag 22 mei 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
Mensen die impliceren dat ik geen kind kan opvoeden._____!!!! Jullie zijn zelf nog net allemaal uit de luiers, kom op zeg.
gewoon in een kooi met water en broodquote:Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Denken dat een kind opvoeden zo makkelijk is
Jij bent 50?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
Mensen die impliceren dat ik geen kind kan opvoeden._____!!!! Jullie zijn zelf nog net allemaal uit de luiers, kom op zeg.
Kinderenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kinderen hinderen linderen binderen ginderen winderen tinderen pinderen minderen vinderen
Nee, 35.quote:
Jongen en meisje he?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil wel kinderen2. Maar als ze gaan puberen verkoop ik ze.
Jaquote:
Dankje, lieverd.quote:
Neen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef FreezePop het volgende:
Wie wil met mij kinderen maken? Die verkopen we dan bij geboorte. De vrouw mag wel 60% van de opbrengst.
Ik stuur je een mail.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef FreezePop het volgende:
Wie wil met mij kinderen maken? Die verkopen we dan bij geboorte. De vrouw mag wel 60% van de opbrengst.
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dankje, lieverd.Eerste complimentje van de dag.
Ik wil ook eerst een jongen, want grote broerquote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaeerst een jongen, dan een meisje
Of andersom, kan me ook geen ruk schelen eigenlijk. Als ze maar gezond en alles zijn.
Kerkquote:
Als ze ziek zijn dump je ze? Het blijft je kind hoor. Geef hem/haar dan maar aan mij. Bij mij zijn ze veilig. En nee, ik ben geen pedofiel.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaeerst een jongen, dan een meisje
Of andersom, kan me ook geen ruk schelen eigenlijk. Als ze maar gezond en alles zijn.
Ja dat inderdaad, ik wilde altijd een grote broerquote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil ook eerst een jongen, want grote broer(die ik overigens nooit gehad heb
) is zo vet.
En inderdaad gezond en alles.
Ik heb nog niks ontvangen. Jij constant alles beloven. Adres nog niet ontvangen hoor. Details wil ik.quote:
Grote broer?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil ook eerst een jongen, want grote broer(die ik overigens nooit gehad heb
) is zo vet.
En inderdaad gezond en alles.
[..]
Kerk![]()
![]()
![]()
Nee natuurlijk niet, maar het lijkt me toch dat iedereen hoopt dat z'n kind gezond is en alles?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als ze ziek zijn dump je ze? Het blijft je kind hoor. Geef hem/haar dan maar aan mij. Bij mij zijn ze veilig. En nee, ik ben geen pedofiel.
Oké dan. Vond het een beetje raar overkomen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar het lijkt me toch dat iedereen hoopt dat z'n kind gezond is en alles?Dat wil nog niet gelijk zeggen dat ik ze niet moet als er iets niet goed is.
Neejoh gekkiequote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oké dan. Vond het een beetje raar overkomen.
janquote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
op de knietjes
vouw de handjes
deel de wijn
eet me pik op
eet een tosti
richt u tot god
sla een kruisje over hier
kerk
ik begrijp jequote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
op de knietjes
vouw de handjes
deel de wijn
eet me pik op
eet een tosti
richt u tot god
sla een kruisje over hier
kerk
Ze zei het alleen om van je af te zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 21:04 schreef FreezePop het volgende:
SHAR OOK NIET REAGEREN OP MIJN VRAGEN OP JE EMAILS WAT IS DIT
WAT DOE JIJ IK KEN HAAR.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:04 schreef Ragboer het volgende:
Gaan jullie maar kinderen maken. Ik doe er niet aan mee. Al die tienervaders en tienermoeders hier...![]()
Niveautje zoals: http://xxmandy5.hyves.nl/
Ik wacht nog wel ff met kinderen.
Ik ben even bezigquote:Op zondag 22 mei 2011 21:04 schreef FreezePop het volgende:
SHAR OOK NIET REAGEREN OP MIJN VRAGEN OP JE EMAILS WAT IS DIT
Ohnee jongeman? Als Sharr doodmoe op bed ligt, wie moet er dan midden in de nacht uit om je bloedjes van kinderen de fles te geven/luiers te verschonen/te troosten? Wie moet 19 keer z'n vrouw bijstaan bij de bevalling? Wie moet kinderen naar school brengen als mama thuis is met baby nummer 15?quote:
Liefde voor je kind is het mooiste dat er is. Is toch vet, een halve mini-kopie van jezelfquote:Op zondag 22 mei 2011 21:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neejoh gekkieHoewel ik na een paar dagen kinderIC stage wel bijna geen kinderen meer durf te krijgen
En ja, ik zal het eerlijk zeggen, ook omdat het me als ouders vreselijk zwaar lijkt, maar ook zo sneu van die kindjes die zo jong zijn en dan al zo ziek
henkiequote:Op zondag 22 mei 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohnee jongeman? Als Sharr doodmoe op bed ligt, wie moet er dan midden in de nacht uit om je bloedjes van kinderen de fles te geven/luiers te verschonen/te troosten? Wie moet 19 keer z'n vrouw bijstaan bij de bevalling? Wie moet kinderen naar school brengen als mama thuis is met baby nummer 15?
Huisvadersquote:Op zondag 22 mei 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohnee jongeman? Als Sharr doodmoe op bed ligt, wie moet er dan midden in de nacht uit om je bloedjes van kinderen de fles te geven/luiers te verschonen/te troosten? Wie moet 19 keer z'n vrouw bijstaan bij de bevalling? Wie moet kinderen naar school brengen als mama thuis is met baby nummer 15?
Echt waar? Ik klik gewoon een random meisje aan op de tienermoedershyve.quote:
SPOILER: FLAP FLAPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ze zei het alleen om van je af te zijn
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Echt waar? Ik klik gewoon een random meisje aan op de tienermoedershyve.
Ik denk ik ga wel voor.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben even bezig19 kinderen duurt even.
Ja, het lijkt me ook heel tof hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 21:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Liefde voor je kind is het mooiste dat er is. Is toch vet, een halve mini-kopie van jezelf
Ik zou dat sowieso doen. Lekker knuffelen met je kind, olivarit geven die ze uitkotsen en van poepluiers verschonen ga je ook niet dood.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:06 schreef JanPiraat het volgende:
SPOILER: FLAP FLAPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
wel als ze de zwarte pest hebbenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zou dat sowieso doen. Lekker knuffelen met je kind, olivarit geven die ze uitkotsen en van poepluiers verschonen ga je ook niet dood.
Neuhquote:Op zondag 22 mei 2011 21:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zou dat sowieso doen. Lekker knuffelen met je kind, olivarit geven die ze uitkotsen en van poepluiers verschonen ga je ook niet dood.
Neeee, gekkieeequote:
Goedzoquote:Op zondag 22 mei 2011 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neeee, gekkieeeOver heel veel jaar
Nu knuffel ik wel kinderen van anderen
Weet ik, popje van me.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
Er zijn hier mensen die al jaren ouder zijn dan jullie he, knaapjes
youngboy janquote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
Jij wil al 5 kinderen?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
Meeste toch wel rond de 20 denk ikquote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
Is goed, pas op dat je geen kind maaktquote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ga wel weg, stagiaires hosselen ofzo.
Hoe oud ben jij eigenlijk? 20? Vroeg het me opeens af...quote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
Jan is begin 30.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? 20? Vroeg het me opeens af...
Ik wil er maar 2.quote:
Och, nouja, 2 dan.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan is begin 30.
[..]
Ik wil er maar 2.
Ze kan vast wel een abortie bij zichzelf doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is goed, pas op dat je geen kind maakt
Nee, en, misschien wil ze dat wel helemaal niet?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ze kan vast wel een abortie bij zichzelf doen.
Dan hosselt ze we morning-after pilletjesquote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, en, misschien wil ze dat wel helemaal niet?
Ja, dat kan, maar stel dat dat al te laat isquote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan hosselt ze we morning-after pilletjes
gewoon via de achterdeur naar buiten henkquote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan hosselt ze we morning-after pilletjes
Dan een falcon punchquote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, en, misschien wil ze dat wel helemaal niet?
Baby's worden rustig als ik met ze omga. Vroeger kwam er wel eens zo'n ukkie langs en ging ik hobbelpaardje spelen ofzo en toen stopte hij met krijsen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NeuhIk moest een peuter in bad doen op stage, toen was ie boos op me want hij had nog willen slapen
Maar toen ik (waarschijnlijk keivals) liedjes geneuried had vond ie me weer lief
schop in de buik doet wonderenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar stel dat dat al te laat is
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef K-Cash het volgende:
[..]
gewoon via de achterdeur naar buiten henk
Gwn de normale pil tog ;pquote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar stel dat dat al te laat is
21 jaren jongquote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? 20? Vroeg het me opeens af...
Wat liefquote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baby's worden rustig als ik met ze omga. Vroeger kwam er wel eens zo'n ukkie langs en ging ik hobbelpaardje spelen ofzo en toen stopte hij met krijsen.
Aight! Mijn broertje is ook 21.quote:
Wat naar van jequote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
schop in de buik doet wonderen
[ afbeelding ]
Verstandigquote:Op zondag 22 mei 2011 21:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee daar wil ik nog wel even mee wachten hoor
Maar maar, als morning-after pil te laat is wil je het toch al weg hebbenquote:
Best een goed punt zelfs.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
schop in de buik doet wonderen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou dat ook werken?
Hmm. Weet niet hoor. Morning after pil oke, maar ik weet niet of ik een abortus zou kunnen, al wil ik nu nog absoluut geen kinderenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:15 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maar maar, als morning-after pil te laat is wil je het toch al weg hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Dan zuigen ze het leven uit je.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Weet niet hoor. Morning after pil oke, maar ik weet niet of ik een abortus zou kunnen, al wil ik nu nog absoluut geen kinderen
Je plaatje doet het niet, dus ik weet het nietquote:Op zondag 22 mei 2011 21:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Best een goed punt zelfs.
[..]
[ afbeelding ]
Zou dat ook werken?
Fu, bij mij wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet, dus ik weet het niet
WAT?! DAT KAN NIET!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie van jullie vond chocolade niet lekker ook alweer?
Misschien komt het doordat ik heel lievv ben.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat liefbaby's gingen bij mij eerst altijd huilen
maar dat was ook meer omdat ik het zelf altijd doodeng vond denk. Maar ik heb een paar dagen bij m'n nicht geholpen toen ze net een baby had (en dr man in het ziekenhuis lag) en sindsdien vind ik baby's niet eng meer
(en zij mij ook niet)
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet, dus ik weet het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude hosselaar die je dr bent.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat ik heel lievv ben.Vroeger op de middelbare school wilden meisjes altijd met me knuffelen, omdat ik dat zo goed kon...
![]()
nee, ze hadden medelijdequote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat ik heel lievv ben.Vroeger op de middelbare school wilden meisjes altijd met me knuffelen, omdat ik dat zo goed kon...
![]()
Je hebt wel zo een knuffelkop. No homo.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je hebt wel zo een knuffelkop. No homo.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef Henkie94 het volgende:
[..]Oh, auwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Wat gekquote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, iemand vond het niet lekker..
Ik hou niet van winegums, drop, lollys allerlei andere plakkerige zoete meuk. Ik vind het echt te goor om op te eten. Hoe kan je dat nou binnenhouden?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie van jullie vond chocolade niet lekker ook alweer?
Heerlijkquote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik hou niet van winegums, drop, lollys allerlei andere plakkerige zoete meuk. Ik vind het echt te goor om op te eten. Hoe kan je dat nou binnenhouden?
Ik ben geen hosselaar.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik hou niet van winegums, drop, lollys allerlei andere plakkerige zoete meuk. Ik vind het echt te goor om op te eten. Hoe kan je dat nou binnenhouden?
Ik heb nog, kom maar halen grquote:
Dropquote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ach, gewoon zorgen dat je stagiaire de pil slikt, komt goed.quote:
Oeh, okequote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nog, kom maar halen gr
[..]
DropSalmiak
Als ik dr kan hosselen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach, gewoon zorgen dat je stagiaire de pil slikt, komt goed.
grquote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok genoeg gepost vandaag. Tot morgen weer.
Moet je er wel heen gaan natuurlijk he.quote:
tot zoquote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doei lieverd. Slaap lekker, ik hoop dat je over mij gaat dromen. Nachtzoenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doeiquote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja maar.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moet je er wel heen gaan natuurlijk he.
Gadverdamme, ik vind dat echt goorquote:Op zondag 22 mei 2011 21:21 schreef Bloempje. het volgende:
Van die haribobakken met smurfen en aardbeien en visjesdropjes enzulks
Ja, dat is vies, maar ik ben niet vadsig en dikquote:Op zondag 22 mei 2011 21:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik vind dat echt goor
En dan van die vadsige, dikke mensen die hele zakken daarvan naar binnnennaaien. Te goor gewoon
quote:
grquote:Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef Bloempje. het volgende:
Humoooor![]()
![]()
Oke, ik ga er vandoor maar wel, toch maar 2012 kijken nog een stukje. Toedeloe, tot vanavond misschien![]()
wy hebe hun rug ;pquote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
onteregte ban, we stryden voor onze vrienden
Mijn vader heeft tubercolose gehad jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Ja stop maar, je doet nu wel stoer maar over een paar minuten/uren/dagen/weken/maanden/jaren ben je toch wel weer terugquote:
You tell him.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ja stop maar, je doet nu wel stoer maar over een paar minuten/uren/dagen/weken/jaren ben je toch wel weer terug
TR gemacht.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:42 schreef Beach het volgende:
Om het begrijpbaar te houden voor jullie; wat een 'kanker'niveau.
Ik ga wel weg.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Door jou daalt het niveau hier wel drastisch
Doe maar normaal, dan is het niet ergquote:
Wie zou dit zijnquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:44 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Jouw schuld eigenlijk, begon bij jou.
hequote:Op zondag 22 mei 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leuk dat het zo verpest wordt wel ja.
Bedankt allemaal.
aan de slag jijquote:Op zondag 22 mei 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leuk dat het zo verpest wordt wel ja.
Bedankt allemaal.
Nou..quote:Op zondag 22 mei 2011 21:44 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Jouw schuld eigenlijk, begon bij jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja 'he'.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef -tape- het volgende:
[..]
Nou..Emo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waquote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja 'he'.
[..]Ik moet een oogje in het zeil houden hier van een hoger persoon.
quote:
quote:
tijdje al hoor met al die standaard woordjes van je die nergens op slaan zoals 'gr' enzoquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Liefde, de wereld is mooi, 3 biggetjes.
sorry ik wist niet dat je je aan 'gr' ergerdequote:Op zondag 22 mei 2011 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
tijdje al hoor met al die standaard woordjes van je die nergens op slaan zoals 'gr' enzo3 keer is leuk maar na 300 keer erger ik me dood
Wat betekent ARG7quote:Op zondag 22 mei 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt, sorry maar waar gaat het heen?
Eerst steeds zinloze discussies die over niks gaan. Dan steeds meningsverschillen. Is niet erg, we zijn immers allemaal anders. Maar het niveau zakt wel iedere keer een stukje meer. En dat is jammer, want dat was niet de bedoeling van deze SC.
Piraten houden zich toch nooit aan de regels?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef -tape- het volgende:
Alleen mensen met een écht piratenhart mogen hier in deze SC zijn.
Jij moet dus volgens je eigen redenatie opbokken.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef -tape- het volgende:
Ga dan maar weer weg.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef -tape- het volgende:
Wie is 'ons'?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat we zeggen, er komt toch altijd wel weer een "fu" onze kant op.
De mensen die de afgelopen 400 posts aan t trollen waren. :3quote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga dan maar weer weg.
[..]
Wie is 'ons'?
ik deel deze mening persoonlijk nietquote:Op zondag 22 mei 2011 21:57 schreef -tape- het volgende:
Ik ben van grote toegevoegde waarde voor dit topic.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik deel deze mening persoonlijk niet
verslaafdquote:Op zondag 22 mei 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik lurkte in de tussentijd gewoon af en toe even mee.
Van je af bijten, goed zo.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:59 schreef sharr het volgende:
Ik deed na mijn kankerbui weer redelijk normaal, maar werd toen in diverse posts kinderachtig genoemd, genegeerd en kleuter genoemd. Dan ga ik weer kut reageren, duh.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:59 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry daarvoor dan ook. Ik was best geïrriteerd, kun je dat begrijpen ?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:59 schreef sharr het volgende:
Ik deed na mijn kankerbui weer redelijk normaal, maar werd toen in diverse posts kinderachtig genoemd, genegeerd en kleuter genoemd. Dan ga ik weer kut reageren, duh.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
verslaafdNee, ik ben bang dat we echt het einde van de SC bereikt hebben als het zo langer doorgaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |