Jaquote:
Dankje, lieverd.quote:
Neen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef FreezePop het volgende:
Wie wil met mij kinderen maken? Die verkopen we dan bij geboorte. De vrouw mag wel 60% van de opbrengst.
Ik stuur je een mail.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef FreezePop het volgende:
Wie wil met mij kinderen maken? Die verkopen we dan bij geboorte. De vrouw mag wel 60% van de opbrengst.
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dankje, lieverd.Eerste complimentje van de dag.
Ik wil ook eerst een jongen, want grote broerquote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaeerst een jongen, dan een meisje
Of andersom, kan me ook geen ruk schelen eigenlijk. Als ze maar gezond en alles zijn.
Kerkquote:
Als ze ziek zijn dump je ze? Het blijft je kind hoor. Geef hem/haar dan maar aan mij. Bij mij zijn ze veilig. En nee, ik ben geen pedofiel.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaeerst een jongen, dan een meisje
Of andersom, kan me ook geen ruk schelen eigenlijk. Als ze maar gezond en alles zijn.
Ja dat inderdaad, ik wilde altijd een grote broerquote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil ook eerst een jongen, want grote broer(die ik overigens nooit gehad heb
) is zo vet.
En inderdaad gezond en alles.
Ik heb nog niks ontvangen. Jij constant alles beloven. Adres nog niet ontvangen hoor. Details wil ik.quote:
Grote broer?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil ook eerst een jongen, want grote broer(die ik overigens nooit gehad heb
) is zo vet.
En inderdaad gezond en alles.
[..]
Kerk![]()
![]()
![]()
Nee natuurlijk niet, maar het lijkt me toch dat iedereen hoopt dat z'n kind gezond is en alles?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als ze ziek zijn dump je ze? Het blijft je kind hoor. Geef hem/haar dan maar aan mij. Bij mij zijn ze veilig. En nee, ik ben geen pedofiel.
Oké dan. Vond het een beetje raar overkomen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar het lijkt me toch dat iedereen hoopt dat z'n kind gezond is en alles?Dat wil nog niet gelijk zeggen dat ik ze niet moet als er iets niet goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |