hequote:Op zondag 22 mei 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leuk dat het zo verpest wordt wel ja.
Bedankt allemaal.
aan de slag jijquote:Op zondag 22 mei 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leuk dat het zo verpest wordt wel ja.
Bedankt allemaal.
Nou..quote:Op zondag 22 mei 2011 21:44 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Jouw schuld eigenlijk, begon bij jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja 'he'.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef -tape- het volgende:
[..]
Nou..Emo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waquote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja 'he'.
[..]Ik moet een oogje in het zeil houden hier van een hoger persoon.
quote:
quote:
tijdje al hoor met al die standaard woordjes van je die nergens op slaan zoals 'gr' enzoquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Liefde, de wereld is mooi, 3 biggetjes.
sorry ik wist niet dat je je aan 'gr' ergerdequote:Op zondag 22 mei 2011 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
tijdje al hoor met al die standaard woordjes van je die nergens op slaan zoals 'gr' enzo3 keer is leuk maar na 300 keer erger ik me dood
Wat betekent ARG7quote:Op zondag 22 mei 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt, sorry maar waar gaat het heen?
Eerst steeds zinloze discussies die over niks gaan. Dan steeds meningsverschillen. Is niet erg, we zijn immers allemaal anders. Maar het niveau zakt wel iedere keer een stukje meer. En dat is jammer, want dat was niet de bedoeling van deze SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |