Sommige mensen hebben geen fatsoensnormen. Mijn zoontje krijgt later een goede opvoeding en gaat niet met nektasjes lopen of wow speler worden. Ik leer mijn zoon fatsoen aan.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kanker dit kanker dat. Kanker stoer.
En als je een meisje krijgt slacht je haar ritueel oid?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen fatsoensnormen. Mijn zoontje krijgt later een goede opvoeding en gaat niet met nektasjes lopen of wow speler worden. Ik leer mijn zoon fatsoen aan.
Goedzo.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen fatsoensnormen. Mijn zoontje krijgt later een goede opvoeding en gaat niet met nektasjes lopen of wow speler worden. Ik leer mijn zoon fatsoen aan.
Je deed zelf kinderachtig met je gekanker. Sorry hoor.quote:
met harde hand?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn zoon gaat werken zodat ik met vervroegd pensioen kanquote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Pas maar op dat hij je wekker niet kapot slaat met een hamerquote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Awhhquote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Bloempje. het volgende:
Naamtopic, en wat voor een![]()
Kijk Klinker, nog een PI, speciaal voor jou
Ja en daar hou ik mee op en jullie gaan allemaal door lopen zeiken. Dat is pas kinderachtigquote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goedzo.
[..]
Je deed zelf kinderachtig met je gekanker. Sorry hoor.
Dingen verbiedenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nou hopelijk heb je er wat van geleerd dan.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja en daar hou ik mee op en jullie gaan allemaal door lopen zeiken. Dat is pas kinderachtig
Laat dit een wijze les zijn, jongedamequote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja en daar hou ik mee op en jullie gaan allemaal door lopen zeiken. Dat is pas kinderachtig
Maar kinderen zijn ook lieeefquote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef FreezePop het volgende:
Ik neem later gewoon geen kinderen. Minder moeite tijd en geld
Oh dankjewel voor de opvoeding hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou hopelijk heb je er wat van geleerd dan.
Goede post dit.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef FreezePop het volgende:
Ik neem later gewoon geen kinderen. Minder moeite tijd en geld
Dat hoop ik ook ja godverdomme!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou hopelijk heb je er wat van geleerd dan.
Denken dat een kind opvoeden zo makkelijk isquote:Op zondag 22 mei 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
Mensen die impliceren dat ik geen kind kan opvoeden._____!!!! Jullie zijn zelf nog net allemaal uit de luiers, kom op zeg.
gewoon in een kooi met water en broodquote:Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Denken dat een kind opvoeden zo makkelijk is
Jij bent 50?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
Mensen die impliceren dat ik geen kind kan opvoeden._____!!!! Jullie zijn zelf nog net allemaal uit de luiers, kom op zeg.
Kinderenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kinderen hinderen linderen binderen ginderen winderen tinderen pinderen minderen vinderen
Nee, 35.quote:
Jongen en meisje he?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil wel kinderen2. Maar als ze gaan puberen verkoop ik ze.
Jaquote:
Dankje, lieverd.quote:
Neen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef FreezePop het volgende:
Wie wil met mij kinderen maken? Die verkopen we dan bij geboorte. De vrouw mag wel 60% van de opbrengst.
Ik stuur je een mail.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef FreezePop het volgende:
Wie wil met mij kinderen maken? Die verkopen we dan bij geboorte. De vrouw mag wel 60% van de opbrengst.
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dankje, lieverd.Eerste complimentje van de dag.
Ik wil ook eerst een jongen, want grote broerquote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaeerst een jongen, dan een meisje
Of andersom, kan me ook geen ruk schelen eigenlijk. Als ze maar gezond en alles zijn.
Kerkquote:
Als ze ziek zijn dump je ze? Het blijft je kind hoor. Geef hem/haar dan maar aan mij. Bij mij zijn ze veilig. En nee, ik ben geen pedofiel.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaeerst een jongen, dan een meisje
Of andersom, kan me ook geen ruk schelen eigenlijk. Als ze maar gezond en alles zijn.
Ja dat inderdaad, ik wilde altijd een grote broerquote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil ook eerst een jongen, want grote broer(die ik overigens nooit gehad heb
) is zo vet.
En inderdaad gezond en alles.
Ik heb nog niks ontvangen. Jij constant alles beloven. Adres nog niet ontvangen hoor. Details wil ik.quote:
Grote broer?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil ook eerst een jongen, want grote broer(die ik overigens nooit gehad heb
) is zo vet.
En inderdaad gezond en alles.
[..]
Kerk![]()
![]()
![]()
Nee natuurlijk niet, maar het lijkt me toch dat iedereen hoopt dat z'n kind gezond is en alles?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als ze ziek zijn dump je ze? Het blijft je kind hoor. Geef hem/haar dan maar aan mij. Bij mij zijn ze veilig. En nee, ik ben geen pedofiel.
Oké dan. Vond het een beetje raar overkomen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar het lijkt me toch dat iedereen hoopt dat z'n kind gezond is en alles?Dat wil nog niet gelijk zeggen dat ik ze niet moet als er iets niet goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |