Verstandigquote:Op zondag 22 mei 2011 21:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee daar wil ik nog wel even mee wachten hoor
Maar maar, als morning-after pil te laat is wil je het toch al weg hebbenquote:
Best een goed punt zelfs.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
schop in de buik doet wonderen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou dat ook werken?
Hmm. Weet niet hoor. Morning after pil oke, maar ik weet niet of ik een abortus zou kunnen, al wil ik nu nog absoluut geen kinderenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:15 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maar maar, als morning-after pil te laat is wil je het toch al weg hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Dan zuigen ze het leven uit je.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Weet niet hoor. Morning after pil oke, maar ik weet niet of ik een abortus zou kunnen, al wil ik nu nog absoluut geen kinderen
Je plaatje doet het niet, dus ik weet het nietquote:Op zondag 22 mei 2011 21:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Best een goed punt zelfs.
[..]
[ afbeelding ]
Zou dat ook werken?
Fu, bij mij wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet, dus ik weet het niet
WAT?! DAT KAN NIET!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie van jullie vond chocolade niet lekker ook alweer?
Misschien komt het doordat ik heel lievv ben.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat liefbaby's gingen bij mij eerst altijd huilen
maar dat was ook meer omdat ik het zelf altijd doodeng vond denk. Maar ik heb een paar dagen bij m'n nicht geholpen toen ze net een baby had (en dr man in het ziekenhuis lag) en sindsdien vind ik baby's niet eng meer
(en zij mij ook niet)
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet, dus ik weet het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude hosselaar die je dr bent.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat ik heel lievv ben.Vroeger op de middelbare school wilden meisjes altijd met me knuffelen, omdat ik dat zo goed kon...
![]()
nee, ze hadden medelijdequote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat ik heel lievv ben.Vroeger op de middelbare school wilden meisjes altijd met me knuffelen, omdat ik dat zo goed kon...
![]()
Je hebt wel zo een knuffelkop. No homo.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je hebt wel zo een knuffelkop. No homo.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef Henkie94 het volgende:
[..]Oh, auwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Wat gekquote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, iemand vond het niet lekker..
Ik hou niet van winegums, drop, lollys allerlei andere plakkerige zoete meuk. Ik vind het echt te goor om op te eten. Hoe kan je dat nou binnenhouden?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie van jullie vond chocolade niet lekker ook alweer?
Heerlijkquote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik hou niet van winegums, drop, lollys allerlei andere plakkerige zoete meuk. Ik vind het echt te goor om op te eten. Hoe kan je dat nou binnenhouden?
Ik ben geen hosselaar.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik hou niet van winegums, drop, lollys allerlei andere plakkerige zoete meuk. Ik vind het echt te goor om op te eten. Hoe kan je dat nou binnenhouden?
Ik heb nog, kom maar halen grquote:
Dropquote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ach, gewoon zorgen dat je stagiaire de pil slikt, komt goed.quote:
Oeh, okequote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nog, kom maar halen gr
[..]
DropSalmiak
Als ik dr kan hosselen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach, gewoon zorgen dat je stagiaire de pil slikt, komt goed.
grquote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok genoeg gepost vandaag. Tot morgen weer.
Moet je er wel heen gaan natuurlijk he.quote:
tot zoquote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doei lieverd. Slaap lekker, ik hoop dat je over mij gaat dromen. Nachtzoenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doeiquote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja maar.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moet je er wel heen gaan natuurlijk he.
Gadverdamme, ik vind dat echt goorquote:Op zondag 22 mei 2011 21:21 schreef Bloempje. het volgende:
Van die haribobakken met smurfen en aardbeien en visjesdropjes enzulks
Ja, dat is vies, maar ik ben niet vadsig en dikquote:Op zondag 22 mei 2011 21:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik vind dat echt goor
En dan van die vadsige, dikke mensen die hele zakken daarvan naar binnnennaaien. Te goor gewoon
quote:
grquote:Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef Bloempje. het volgende:
Humoooor![]()
![]()
Oke, ik ga er vandoor maar wel, toch maar 2012 kijken nog een stukje. Toedeloe, tot vanavond misschien![]()
wy hebe hun rug ;pquote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
onteregte ban, we stryden voor onze vrienden
Mijn vader heeft tubercolose gehad jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |