Piraten houden zich toch nooit aan de regels?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef -tape- het volgende:
Alleen mensen met een écht piratenhart mogen hier in deze SC zijn.
Jij moet dus volgens je eigen redenatie opbokken.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef -tape- het volgende:
Ga dan maar weer weg.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef -tape- het volgende:
Wie is 'ons'?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat we zeggen, er komt toch altijd wel weer een "fu" onze kant op.
De mensen die de afgelopen 400 posts aan t trollen waren. :3quote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga dan maar weer weg.
[..]
Wie is 'ons'?
ik deel deze mening persoonlijk nietquote:Op zondag 22 mei 2011 21:57 schreef -tape- het volgende:
Ik ben van grote toegevoegde waarde voor dit topic.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik deel deze mening persoonlijk niet

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verslaafdquote:Op zondag 22 mei 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik lurkte in de tussentijd gewoon af en toe even mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van je af bijten, goed zo.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:59 schreef sharr het volgende:
Ik deed na mijn kankerbui weer redelijk normaal, maar werd toen in diverse posts kinderachtig genoemd, genegeerd en kleuter genoemd. Dan ga ik weer kut reageren, duh.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:59 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry daarvoor dan ook. Ik was best geïrriteerd, kun je dat begrijpen ?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:59 schreef sharr het volgende:
Ik deed na mijn kankerbui weer redelijk normaal, maar werd toen in diverse posts kinderachtig genoemd, genegeerd en kleuter genoemd. Dan ga ik weer kut reageren, duh.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
verslaafdNee, ik ben bang dat we echt het einde van de SC bereikt hebben als het zo langer doorgaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |