Neejoh gekkiequote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oké dan. Vond het een beetje raar overkomen.
janquote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
op de knietjes
vouw de handjes
deel de wijn
eet me pik op
eet een tosti
richt u tot god
sla een kruisje over hier
kerk
ik begrijp jequote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
op de knietjes
vouw de handjes
deel de wijn
eet me pik op
eet een tosti
richt u tot god
sla een kruisje over hier
kerk
Ze zei het alleen om van je af te zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 21:04 schreef FreezePop het volgende:
SHAR OOK NIET REAGEREN OP MIJN VRAGEN OP JE EMAILS WAT IS DIT
WAT DOE JIJ IK KEN HAAR.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:04 schreef Ragboer het volgende:
Gaan jullie maar kinderen maken. Ik doe er niet aan mee. Al die tienervaders en tienermoeders hier...![]()
Niveautje zoals: http://xxmandy5.hyves.nl/
Ik wacht nog wel ff met kinderen.
Ik ben even bezigquote:Op zondag 22 mei 2011 21:04 schreef FreezePop het volgende:
SHAR OOK NIET REAGEREN OP MIJN VRAGEN OP JE EMAILS WAT IS DIT
Ohnee jongeman? Als Sharr doodmoe op bed ligt, wie moet er dan midden in de nacht uit om je bloedjes van kinderen de fles te geven/luiers te verschonen/te troosten? Wie moet 19 keer z'n vrouw bijstaan bij de bevalling? Wie moet kinderen naar school brengen als mama thuis is met baby nummer 15?quote:
Liefde voor je kind is het mooiste dat er is. Is toch vet, een halve mini-kopie van jezelfquote:Op zondag 22 mei 2011 21:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neejoh gekkieHoewel ik na een paar dagen kinderIC stage wel bijna geen kinderen meer durf te krijgen
En ja, ik zal het eerlijk zeggen, ook omdat het me als ouders vreselijk zwaar lijkt, maar ook zo sneu van die kindjes die zo jong zijn en dan al zo ziek
henkiequote:Op zondag 22 mei 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohnee jongeman? Als Sharr doodmoe op bed ligt, wie moet er dan midden in de nacht uit om je bloedjes van kinderen de fles te geven/luiers te verschonen/te troosten? Wie moet 19 keer z'n vrouw bijstaan bij de bevalling? Wie moet kinderen naar school brengen als mama thuis is met baby nummer 15?
Huisvadersquote:Op zondag 22 mei 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohnee jongeman? Als Sharr doodmoe op bed ligt, wie moet er dan midden in de nacht uit om je bloedjes van kinderen de fles te geven/luiers te verschonen/te troosten? Wie moet 19 keer z'n vrouw bijstaan bij de bevalling? Wie moet kinderen naar school brengen als mama thuis is met baby nummer 15?
Echt waar? Ik klik gewoon een random meisje aan op de tienermoedershyve.quote:
SPOILER: FLAP FLAPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |