Helemaal niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ze zei het alleen om van je af te zijn
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Echt waar? Ik klik gewoon een random meisje aan op de tienermoedershyve.
Ik denk ik ga wel voor.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben even bezig19 kinderen duurt even.
Ja, het lijkt me ook heel tof hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 21:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Liefde voor je kind is het mooiste dat er is. Is toch vet, een halve mini-kopie van jezelf
Ik zou dat sowieso doen. Lekker knuffelen met je kind, olivarit geven die ze uitkotsen en van poepluiers verschonen ga je ook niet dood.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohnee jongeman? Als Sharr doodmoe op bed ligt, wie moet er dan midden in de nacht uit om je bloedjes van kinderen de fles te geven/luiers te verschonen/te troosten? Wie moet 19 keer z'n vrouw bijstaan bij de bevalling? Wie moet kinderen naar school brengen als mama thuis is met baby nummer 15?
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:06 schreef JanPiraat het volgende:
SPOILER: FLAP FLAPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
wel als ze de zwarte pest hebbenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zou dat sowieso doen. Lekker knuffelen met je kind, olivarit geven die ze uitkotsen en van poepluiers verschonen ga je ook niet dood.
Neuhquote:Op zondag 22 mei 2011 21:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zou dat sowieso doen. Lekker knuffelen met je kind, olivarit geven die ze uitkotsen en van poepluiers verschonen ga je ook niet dood.
Neeee, gekkieeequote:
Goedzoquote:Op zondag 22 mei 2011 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neeee, gekkieeeOver heel veel jaar
Nu knuffel ik wel kinderen van anderen
Weet ik, popje van me.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
Er zijn hier mensen die al jaren ouder zijn dan jullie he, knaapjes
youngboy janquote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
Jij wil al 5 kinderen?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
Meeste toch wel rond de 20 denk ikquote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |