Maar het is toch een konijn?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
Door die reclame van Rivella zie ik nog steeds een hamster als ik naar Chantal kijk.
In ieder geval met extreem grote voortanden.quote:
sinds wanneer is chantal irenequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Het wordt zelfs gepresenteerd door Irene Moors
Ja, sorry.. Ik heb hier net op staan en het eerste wat ik zag was Irene Moors die aan het praten wasquote:
irene is wel de opperbitch, maar het is toch gek om carlo en irene er niet bij te hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, sorry.. Ik heb hier net op staan en het eerste wat ik zag was Irene Moors die aan het praten was
en ze danst spastischquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo.. die chantal heeft een flinke reet gekregen
welke engelsmanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:03 schreef dockx het volgende:
Die Engelsman is hier beter in. Of waar komt die goos vandaan.
Oooooohhhh jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:03 schreef dockx het volgende:
Die Engelsman is hier beter in. Of waar komt die goos vandaan.
Harde baasquote:
chantal zei trio!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:10 schreef zoem het volgende:
Wat zit Chantal nou aan de kont van Tijl te voelen![]()
Ik vind Chantal veel erger. Ze kan totaal niet presenterenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:11 schreef Peter het volgende:
Ik kijk niet. Chantal is leuk maar ik ben allergisch voor de gemaakt 'leuke' Tijl Beckand.
Valt hij hier ook weer zo tegen?
Hij kan harder falen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:11 schreef Peter het volgende:
Ik kijk niet. Chantal is leuk maar ik ben allergisch voor de gemaakt 'leuke' Tijl Beckand.
Ja, maar chantal is minstens zo nepquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:11 schreef Peter het volgende:
maar het heft potentiequote:
Maar Chantal is schattig, Tijl arrogant.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vind Chantal veel erger. Ze kan totaal niet presenteren
chantal schattig?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar Chantal is schattig, Tijl arrogant.
ja, en niemand vond hem leuk, behalve tijlquote:
Ik heb nog nooit moeten (glim)lachen om Tijl. Ik begrijp niet wat mensen in hem zienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:11 schreef Peter het volgende:
Renate is leukerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar Chantal is schattig, Tijl arrogant.
Het wordt inderdaad wel iets beter gedurende het programma maar ik vind de presentatoren erg slechtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:21 schreef dockx het volgende:
Tot nu toe vind ik het niet erg tegenvallen ofzo.
Achja, de meeste programma's zijn een mengelmoesje van heel veel andere oude programma's. Dat laat die programma ook nog eens heel duidelijk zienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad wel iets beter gedurende het programma maar ik vind de presentatoren erg slechtErg vernieuwend is het ook niet echt
Bovendien zouden de presentatoren niet in het team moeten horenOf team kapitein of presenteren en niet beide
Wat vind Nederland is met Jack Spijkerman? En Ruben vd Meer en Tijlquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:33 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Het is toch gewoon Ik hou van Holland met Wat vind Nederland in de mix?
En de Lama's (het lied uitbeeld gedeelte) en Wie Ben Ik (dat gat in het bord dinges) Eigenlijk is niks orgineel, maar de mix is erg leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:33 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Het is toch gewoon Ik hou van Holland met Wat vind Nederland in de mix?
Wel met Jack, niet met Tijl en Ruben. Dat is "Echt waar?!"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat vind Nederland is met Jack Spijkerman? En Ruben vd Meer en Tijl
Weleens gezien maar dat programma vond ik echt dikke bagger![]()
Talpaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:35 schreef Peter het volgende:
Dit is toch ook een voortzetting van MV op talpa van Beau en Bridget oid?
Nog nooit van gehoord eigenlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel met Jack, niet met Tijl en Ruben. Dat is "Echt waar?!"
Ja, ze zeggen het. Maar de enige associatie die ik kan vinden met dat programma's is dat het ook om de strijd tussen mannen en vrouwen gaat. Verder wat M/V veel meer wetenschappelijk gericht, wat RTL natuurlijk niet wilt op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:35 schreef Peter het volgende:
Dit is toch ook een voortzetting van MV op talpa van Beau en Bridget oid?
Inderdaad. Het komt nogal chaotisch over en het niveau van de vragen is nogal laagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef June. het volgende:
Ik vind het maar matig. De vragen, de antwoorden, BN'ers..
Lekker losse sfeer, niks mis mee mijn inziensquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Het komt nogal chaotisch over en het niveau van de vragen is nogal laag
eensquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef June. het volgende:
Ik vind het maar matig. De vragen, de antwoorden, BN'ers..
Hoe kun je dat wetenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb het net opgezet, nog niet echt geweldig. Ik kan me herinneren dat het grappiger was en dat de kandidaten wat fanatieker waren.
En mannen vinden zichzelf natuurlijk allemaal God;s Gift to Women
Er was toch al eerder zo een soort programma? Met twee kanten? Of heette dat anders?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat wetenDit is toch de eerste aflevering
quote:De show doet in eerste instantie veel denken aan M/V de Talpa-show met Linda de Mol en Beau van Erven Doren - die dus.
Precies mijn gedachtenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Stoelendans lijkt me geschikter voor een dronken vrijgezellenfeestje dan voor tv.... boring om naar te kijken, verder wel aardig op de achtergrond op de zaterdagavond.
winstonquote:
Inderdaad. Maar net bij de stoelendans kon men ook even de achterkant beschouwen en daar was ik iets minder content overquote:
Die mag wel wat voller inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar net bij de stoelendans kon men ook even de achterkant beschouwen en daar was ik iets minder content over
Netjes gezegd dan
Weinig achterkant inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar net bij de stoelendans kon men ook even de achterkant beschouwen en daar was ik iets minder content over
Netjes gezegd dan
Klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Weinig achterkant inderdaadMaar die broek werkte ook niet echt mee zo te zien
Sterke grappen inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]nu al weer meer gelachen dan tijdens Jongens tegen de Meisjes
Wat verwacht je anders van een Haagse hooligan, die grappen maakt waarvoor zelfs Tijl Uilenspiegel zich zou doodschamen?quote:
Zal me niets verbazen dat RTL4 toevallig dit programma voor Dit Was Het Nieuws heeft geprogrammeerd, speciaal om laatstgenoemde programma te breken. Afkeurenswaardig...quote:Op zondag 22 mei 2011 04:51 schreef female81 het volgende:
Gekeken bij gebrek aan beter. Volgende week toch maar niet meer doen. Het 'Ik Hou Van Holland'-gehalte is me nét iets te hoog, met al die bn'ers die gemaakt leuk zitten te doen, en die 'spontane' tussenstukjes waarbij het publiek enthousiast aan het zingen en het klappen is op Chelsea Dagger enzo.
Dat laatste, daar werd ik zowaar een beetje misselijk van.
Zeer goede observatie. Het enige dat Chantal Janzen doet is ordinair veel geld vangen zonder dat ze iets ervoor teruggeeft.quote:En Chantal Janzen kijkt nogal quasi-onschuldig, maar ik geloof er niks van. Volgens mij schuilt daar een enorme gehaaide tante onder, vermoedelijk niet de makkelijkste in de omgang, en dat kan ze maar amper verbergen (wel leuk voor op tv, trouwens).
Nu je het zegt. Het viel me op dat ze nogal bekakt praatte.quote:
Zal wel wat inzakken; evenals DWHN. DWHN had natuurlijk wel een erg kort reclameblok, zal de volgende keer wel dubbel zo lang zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 08:13 schreef Jovatov het volgende:
1.6mln kijkers, een hele hoop, maar ik denk niet dat ze dit vast zullen houden...
Natuurlijk aangeleerd door uit Limburg te vluchten...quote:Op zondag 22 mei 2011 06:49 schreef female81 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Het viel me op dat ze nogal bekakt praatte.
Terwijl het van origine ook maar een heel gewoon Limburgs meisje is.
Of is dat een van de dingen die een musicalopleiding met je doet?
Hij kan dat. Het is een succes. Deal with it. Ik wou dat ik het had bedacht. Bij RTL kan de dag niet meer kapot vandaag.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:12 schreef pberends het volgende:
Wtf is eigenlijk de big deal van dit programma? Dit is eigenlijk gewoon Ik Hou Van Holland, maar dan zogenaamd strijd tussen mannen versus vrouwen ipv gemixte teams.
Wat een geniaal "innovatief idee" weer uit de koker van John de Mol.
quote:"Ik heb Tijl nog niet gesproken, maar hij heeft me een hele lange sms gestuurd met dat hij het ontzettend leuk vind"
Goh, zo kan je 100 variaties verzinnen op Ik Haat Van Holland.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij kan dat. Het is een succes. Deal with it. Ik wou dat ik het had bedacht. Bij RTL kan de dag niet meer kapot vandaag.
Klopt. Je hoeft op RTL4 ook geen intellectuele programma's te verwachten zoals op Nederland 2.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Goh, zo kan je 100 variaties verzinnen op Ik Haat Van Holland.
RTL valt wel mee hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Klopt. Je hoeft op RTL4 ook geen intellectuele programma's te verwachten zoals op Nederland 2.
Dat is makkelijk zeggen. Er zijn in het verleden zat zaterdagavondprogramma's geweest op RTL 4 die niet dit soort cijfers hadden. RTL weet momenteel gewoon goed wat de gemiddelde kijker op zaterdagavond wilt zien. En dit soort programma's horen ook niet op de maandagavond zoals jij net als voorbeeld noemde voor Net 5. Daarnaast bespeelt Net5 een heel andere doelgroep dan RTL doet. Dat is dus totaal een verkeerde vergelijking.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:47 schreef CarlosJacques het volgende:
Ik denk dat iedereen op Fok een programma kan verzinnen dat boven de 1m kijkers scoort op de Zaterdagavond van RTL4. Als je dit programma op dezelfde tijd uitzendt op Maandag op Net5 dan kijken er nog geen 100.000 mensen naar.
Owja, het is al begonnenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:30 schreef roos85 het volgende:
eens kijken hoe slecht het is..
TijlChantal
sowieso
dat ja. Tijl is zo niet grappig... over Chantal zeg ik maar nietsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Chantal is nog erger dan Tijl. En Tijl is al erg
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:13 schreef zoem het volgende:
Bastiaan Ragas, dé voiceover van Topchef is erbij
een hoer volgens het publiekquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:23 schreef donald_dick het volgende:
Sara heeft de meeste mannen vrouwen geneukt!
ookquote:
ik dacht mannelijke bedpartnersquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
het ging toch om de meeste bedpartners?
genoegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:30 schreef Nuchterheid het volgende:
Stacey had de meeste bedpartners?![]()
Welke zichzelf respecterende kerel wil daar nou vrijwillig overheen?
wat was de vraag?quote:
Waarschijnlijk eentje met downsyndroom ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:32 schreef zoem het volgende:
"Dat het eruit loopt?"
"Waar heb jij verkering mee?"
En Tijl probeerde duidelijk een graantje mee te pakkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:36 schreef Nuchterheid het volgende:
Chantal en Johnny geilen duidelijk nogsteeds op elkaar
3 way?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:37 schreef zoem het volgende:
[..]
En Tijl probeerde duidelijk een graantje mee te pakken
nou vertel!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb hetzelfde wat Guido aan zijn ogen heeft.
Ok.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb hetzelfde wat Guido aan zijn ogen heeft.
bij je UI staan ze heel dicht bij elkaarquote:
aduhquote:
Ik heb mooie schoenenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
op hele foute schoenen kan ik wel afknappen
quote:Op zondag 22 mei 2011 08:13 schreef Jovatov het volgende:
1.6mln kijkers, een hele hoop, maar ik denk niet dat ze dit vast zullen houden...
pantoffeldiertjequote:Op zondag 29 mei 2011 15:59 schreef Magnificat het volgende:
Goede vervanger voor Ik hou van Holland! Was na deel zoveel erg uitgemolken.
Best vermakelijke show![]()
Sowieso geen spel zonder Linda
En dat terwijl Jongens tegen de Meisjes een IHVH-kloon is.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:59 schreef Magnificat het volgende:
Goede vervanger voor Ik hou van Holland! Was na deel zoveel erg uitgemolken.
Best vermakelijke show![]()
Sowieso geen spel zonder Linda
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:25 schreef veewee het volgende:
Ben ik nou de enige die dit programma tergend slecht vindt? Ik kijk er ook nog naar, maar dat is niet uit luxe.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:27 schreef veewee het volgende:
Wat ik dan wel weer geniaal vind is de terugkeer van dit was het nieuws.
Haha en die lui maar denken dat er zoveel mensen kijken omdat het programma zo leuk is.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad.
Bij gebrek aan beter heb ik dit programma ook opstaan
Altijd standaard op RTL om 10~15min en 35~40 minuten over het hele uur. Elke reclame duurt dan 7 tot 8 minutenquote:
Oh haha. Vind ik eigenlijk veels te vaak en ook te lang. En is inderdaad wel erg als je dat weet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Altijd standaard op RTL om 10~15min en 35~40 minuten over het hele uur. Elke reclame duurt dan 7 tot 8 minuten![]()
Waarom weet ik dit
Hij past zich gewoon aan aan het niveau van de show. Doet ie op zich best goed hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:52 schreef pberends het volgende:
Die Tijl Beckand is echt erg he... laatste 2 minuten had ik gezien. Gaat ie helemaal puberaal vrolijk doen dat ie gewonnen heeft. wtf is dat?
Och valt wel mee, maar echt slim is ze niet altijdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef veewee het volgende:
[..]
Hahaha Jij bent zeker geen fan van d'r?
De prijzen worden verdeeld over het mannen- of over het vrouwenvak. Ligt er net aan welk team wint.quote:
Ik las het ook. Ongelofelijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:53 schreef borisz het volgende:
1.6m kijkers
Bij gebrek aan betere tv zeker
Haha ja, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat bleek wel uit het televiziergala
Jammer dat het weer bijna is afgelopen...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Specularium het volgende:
Tijl is wel heel erg grappig.
Wat een leuk programma is dit toch.
dat was echt verschrikkelijk, daar kon je goed zien dat alle "grapjes" waren ingestudeerd, want op een onverwacht antwoord kon ze niks terug zeggen...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef zoem het volgende:
[..]
Haha ja, nu je het zegt.
Wat was dat niet grappig zeg; ik kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |