Maar het is toch een konijn?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
Door die reclame van Rivella zie ik nog steeds een hamster als ik naar Chantal kijk.
In ieder geval met extreem grote voortanden.quote:
sinds wanneer is chantal irenequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Het wordt zelfs gepresenteerd door Irene Moors
Ja, sorry.. Ik heb hier net op staan en het eerste wat ik zag was Irene Moors die aan het praten wasquote:
irene is wel de opperbitch, maar het is toch gek om carlo en irene er niet bij te hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, sorry.. Ik heb hier net op staan en het eerste wat ik zag was Irene Moors die aan het praten was
en ze danst spastischquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo.. die chantal heeft een flinke reet gekregen
welke engelsmanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:03 schreef dockx het volgende:
Die Engelsman is hier beter in. Of waar komt die goos vandaan.
Oooooohhhh jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:03 schreef dockx het volgende:
Die Engelsman is hier beter in. Of waar komt die goos vandaan.
Harde baasquote:
chantal zei trio!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:10 schreef zoem het volgende:
Wat zit Chantal nou aan de kont van Tijl te voelen![]()
Ik vind Chantal veel erger. Ze kan totaal niet presenterenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:11 schreef Peter het volgende:
Ik kijk niet. Chantal is leuk maar ik ben allergisch voor de gemaakt 'leuke' Tijl Beckand.
Valt hij hier ook weer zo tegen?
Hij kan harder falen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:11 schreef Peter het volgende:
Ik kijk niet. Chantal is leuk maar ik ben allergisch voor de gemaakt 'leuke' Tijl Beckand.
Ja, maar chantal is minstens zo nepquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:11 schreef Peter het volgende:
maar het heft potentiequote:
Maar Chantal is schattig, Tijl arrogant.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vind Chantal veel erger. Ze kan totaal niet presenteren
chantal schattig?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar Chantal is schattig, Tijl arrogant.
ja, en niemand vond hem leuk, behalve tijlquote:
Ik heb nog nooit moeten (glim)lachen om Tijl. Ik begrijp niet wat mensen in hem zienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:11 schreef Peter het volgende:
Renate is leukerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar Chantal is schattig, Tijl arrogant.
Het wordt inderdaad wel iets beter gedurende het programma maar ik vind de presentatoren erg slechtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:21 schreef dockx het volgende:
Tot nu toe vind ik het niet erg tegenvallen ofzo.
Achja, de meeste programma's zijn een mengelmoesje van heel veel andere oude programma's. Dat laat die programma ook nog eens heel duidelijk zienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad wel iets beter gedurende het programma maar ik vind de presentatoren erg slechtErg vernieuwend is het ook niet echt
Bovendien zouden de presentatoren niet in het team moeten horenOf team kapitein of presenteren en niet beide
Wat vind Nederland is met Jack Spijkerman? En Ruben vd Meer en Tijlquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:33 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Het is toch gewoon Ik hou van Holland met Wat vind Nederland in de mix?
En de Lama's (het lied uitbeeld gedeelte) en Wie Ben Ik (dat gat in het bord dinges) Eigenlijk is niks orgineel, maar de mix is erg leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:33 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Het is toch gewoon Ik hou van Holland met Wat vind Nederland in de mix?
Wel met Jack, niet met Tijl en Ruben. Dat is "Echt waar?!"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat vind Nederland is met Jack Spijkerman? En Ruben vd Meer en Tijl
Weleens gezien maar dat programma vond ik echt dikke bagger![]()
Talpaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:35 schreef Peter het volgende:
Dit is toch ook een voortzetting van MV op talpa van Beau en Bridget oid?
Nog nooit van gehoord eigenlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel met Jack, niet met Tijl en Ruben. Dat is "Echt waar?!"
Ja, ze zeggen het. Maar de enige associatie die ik kan vinden met dat programma's is dat het ook om de strijd tussen mannen en vrouwen gaat. Verder wat M/V veel meer wetenschappelijk gericht, wat RTL natuurlijk niet wilt op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:35 schreef Peter het volgende:
Dit is toch ook een voortzetting van MV op talpa van Beau en Bridget oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |