Inderdaad. Het komt nogal chaotisch over en het niveau van de vragen is nogal laagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef June. het volgende:
Ik vind het maar matig. De vragen, de antwoorden, BN'ers..
Lekker losse sfeer, niks mis mee mijn inziensquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Het komt nogal chaotisch over en het niveau van de vragen is nogal laag
eensquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef June. het volgende:
Ik vind het maar matig. De vragen, de antwoorden, BN'ers..
Hoe kun je dat wetenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb het net opgezet, nog niet echt geweldig. Ik kan me herinneren dat het grappiger was en dat de kandidaten wat fanatieker waren.
En mannen vinden zichzelf natuurlijk allemaal God;s Gift to Women
Er was toch al eerder zo een soort programma? Met twee kanten? Of heette dat anders?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat wetenDit is toch de eerste aflevering
quote:De show doet in eerste instantie veel denken aan M/V de Talpa-show met Linda de Mol en Beau van Erven Doren - die dus.
Precies mijn gedachtenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Stoelendans lijkt me geschikter voor een dronken vrijgezellenfeestje dan voor tv.... boring om naar te kijken, verder wel aardig op de achtergrond op de zaterdagavond.
winstonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |