pantoffeldiertjequote:Op zondag 29 mei 2011 15:59 schreef Magnificat het volgende:
Goede vervanger voor Ik hou van Holland! Was na deel zoveel erg uitgemolken.
Best vermakelijke show![]()
Sowieso geen spel zonder Linda
En dat terwijl Jongens tegen de Meisjes een IHVH-kloon is.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:59 schreef Magnificat het volgende:
Goede vervanger voor Ik hou van Holland! Was na deel zoveel erg uitgemolken.
Best vermakelijke show![]()
Sowieso geen spel zonder Linda
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:25 schreef veewee het volgende:
Ben ik nou de enige die dit programma tergend slecht vindt? Ik kijk er ook nog naar, maar dat is niet uit luxe.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:27 schreef veewee het volgende:
Wat ik dan wel weer geniaal vind is de terugkeer van dit was het nieuws.
Haha en die lui maar denken dat er zoveel mensen kijken omdat het programma zo leuk is.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad.
Bij gebrek aan beter heb ik dit programma ook opstaan
Altijd standaard op RTL om 10~15min en 35~40 minuten over het hele uur. Elke reclame duurt dan 7 tot 8 minutenquote:
Oh haha. Vind ik eigenlijk veels te vaak en ook te lang. En is inderdaad wel erg als je dat weet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Altijd standaard op RTL om 10~15min en 35~40 minuten over het hele uur. Elke reclame duurt dan 7 tot 8 minuten![]()
Waarom weet ik dit
Hij past zich gewoon aan aan het niveau van de show. Doet ie op zich best goed hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:52 schreef pberends het volgende:
Die Tijl Beckand is echt erg he... laatste 2 minuten had ik gezien. Gaat ie helemaal puberaal vrolijk doen dat ie gewonnen heeft. wtf is dat?
Och valt wel mee, maar echt slim is ze niet altijdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef veewee het volgende:
[..]
Hahaha Jij bent zeker geen fan van d'r?
De prijzen worden verdeeld over het mannen- of over het vrouwenvak. Ligt er net aan welk team wint.quote:
Ik las het ook. Ongelofelijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:53 schreef borisz het volgende:
1.6m kijkers
Bij gebrek aan betere tv zeker
Haha ja, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat bleek wel uit het televiziergala
Jammer dat het weer bijna is afgelopen...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Specularium het volgende:
Tijl is wel heel erg grappig.
Wat een leuk programma is dit toch.
dat was echt verschrikkelijk, daar kon je goed zien dat alle "grapjes" waren ingestudeerd, want op een onverwacht antwoord kon ze niks terug zeggen...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef zoem het volgende:
[..]
Haha ja, nu je het zegt.
Wat was dat niet grappig zeg; ik kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |