Inderdaad. Maar net bij de stoelendans kon men ook even de achterkant beschouwen en daar was ik iets minder content overquote:
Die mag wel wat voller inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar net bij de stoelendans kon men ook even de achterkant beschouwen en daar was ik iets minder content over
Netjes gezegd dan
Weinig achterkant inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar net bij de stoelendans kon men ook even de achterkant beschouwen en daar was ik iets minder content over
Netjes gezegd dan
Klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Weinig achterkant inderdaadMaar die broek werkte ook niet echt mee zo te zien
Sterke grappen inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]nu al weer meer gelachen dan tijdens Jongens tegen de Meisjes
Wat verwacht je anders van een Haagse hooligan, die grappen maakt waarvoor zelfs Tijl Uilenspiegel zich zou doodschamen?quote:
Zal me niets verbazen dat RTL4 toevallig dit programma voor Dit Was Het Nieuws heeft geprogrammeerd, speciaal om laatstgenoemde programma te breken. Afkeurenswaardig...quote:Op zondag 22 mei 2011 04:51 schreef female81 het volgende:
Gekeken bij gebrek aan beter. Volgende week toch maar niet meer doen. Het 'Ik Hou Van Holland'-gehalte is me nét iets te hoog, met al die bn'ers die gemaakt leuk zitten te doen, en die 'spontane' tussenstukjes waarbij het publiek enthousiast aan het zingen en het klappen is op Chelsea Dagger enzo.
Dat laatste, daar werd ik zowaar een beetje misselijk van.
Zeer goede observatie. Het enige dat Chantal Janzen doet is ordinair veel geld vangen zonder dat ze iets ervoor teruggeeft.quote:En Chantal Janzen kijkt nogal quasi-onschuldig, maar ik geloof er niks van. Volgens mij schuilt daar een enorme gehaaide tante onder, vermoedelijk niet de makkelijkste in de omgang, en dat kan ze maar amper verbergen (wel leuk voor op tv, trouwens).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |