+1quote:
Een DM of PM sturen naar één van de mensen die als laatste heeft gepost werkt meestal goed. Ik kan sowieso, als ik er ben, altijd wel een topic openenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je je best doen om geen lapo te krijgen. Doe ik ook al tijden.
gewoon op open nieuwe deel rammen de eerste die opent heeft geluk de rest krijgt een melding dat er al een nieuwe is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een DM of PM sturen naar één van de mensen die als laatste heeft gepost werkt meestal goed. Ik kan sowieso, als ik er ben, altijd wel een topic openen
Ohja, tuurlijk. Verleg het probleem dan maar naar mij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je je best doen om geen lapo te krijgen. Doe ik ook al tijden.
Is er nog niet voor mobiel, helaas.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gewoon op open nieuwe deel rammen de eerste die opent heeft geluk de rest krijgt een melding dat er al een nieuwe is.
Komt vast nog wel ergens langs, ik vrees een boel van dat soort platen vandaagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
wat toepasselijk zeg....
ik had liever Linkin Park - In the end gehoord!
Oh ik wel hoor...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:16 schreef Piles het volgende:
Wie laat de hond uit
Schande dat niemand dat wist
Volgens mij had hij al gezegd dat hij sowieso ging stoppen na vorig jaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor...
Ik las dat er een grote kans is dat Bram van der Vlugt stopt
Hij is toch echt wel dé Sinterklaas. De enige echte.
ik wist dat wel hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:16 schreef Piles het volgende:
Wie laat de hond uit
Schande dat niemand dat wist
Hij heeft ooit Adrie van Oorschot opgevolgd er is nu eenmaal een tijd van komen en een tijd van gaan. Hij wordt volgende week 77.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor...
True.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij heeft ooit Adrie van Oorschot opgevolgd er is nu eenmaal een tijd van komen en een tijd van gaan. Hij wordt volgende week 77.
ja, nu je het zegt herinner ik het me weerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Carnaval... Tijd terug tijdens carnaval heeft Stenders dit uitgezonden.
Dat zal best, maar dat gaan ze toch echt niet bekendmaken in dat extra sinterklaasjournaal lijkt mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor...
via de mail?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef minthy het volgende:
Sneue figuren online... "Hallo,toen ik je profielfoto zag viel je me gelijk al op,
Geloof da ik jou best wel beter wil keren jennen."
x1000
Zwakke EW.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef minthy het volgende:
En wat is het hier rustig voor een vrijdag
Had m'n moeder ook, komt ze naar me toe, er zit een man achter me aanquote:
Ja, ik heb er iets van meegekregen op het werk en via Twitter, was niet de juiste gast geloof ik...quote:
Welke gast?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik heb er iets van meegekregen op het werk en via Twitter, was niet de juiste gast geloof ik...
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had m'n moeder ook, komt ze naar me toe, er zit een man achter me aan
zeg, ik zie zo je avatar en ehm......;)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Gebeurt me wel vaker, gelijk op delete met dat volk!!
In het echt zie ik er heul anders uit dan mijn avatar. Had nogal een bad hair dayquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeg, ik zie zo je avatar en ehm......;)
en die blinde Ed vind ik wel komisch
ah, ik vind dit haar wel leuk. nou, dan niet hoor! pffquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
In het echt zie ik er heul anders uit dan mijn avatar. Had nogal een bad hair day
ik heb het niet zo op kort en pittig, zeker niet als het ook nog rood is... Zie net dat die gast mij "keren wil jennen"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ik vind dit haar wel leuk. nou, dan niet hoor! pff
WATTES???quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op kort en pittig, zeker niet als het ook nog rood is... Zie net dat die gast mij "keren wil jennen"
Ja, ik weet het ook niet wat hij nou precies wil, het staat er!quote:
keren wil jennenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet wat hij nou precies wil, het staat er!
Denk ook dat hij dat bedoelt jaquote:
en alleen maar omdat ie typfouten en grammaticafouten maakt!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Denk ook dat hij dat bedoelt jaMaargoed, zijn verzoek ligt in de prullenbak
Yup, goede spelling is belangrijk! En hij stuurt dit bericht naar veel mensen tegelijk, dinsdag had ik nog bericht van een Turkse meneer die met me wilde afspreken. Had hetzelfde bericht naar m'n nichtje gestuurd!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en alleen maar omdat ie typfouten en grammaticafouten maakt!
gewoon doen en die vent helemaal gek maken!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, goede spelling is belangrijk! En hij stuurt dit bericht naar veel mensen tegelijk, dinsdag had ik nog bericht van een Turkse meneer die met me wilde afspreken. Had hetzelfde bericht naar m'n nichtje gestuurd!
Nah, daar heb ik na het "Amsterdam-incident" wel van geleerd, veel te inspannendquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon doen en die vent helemaal gek maken!
quote:Zaterdagavond werd in een ingelaste uitzending van Het Sinterklaasjournaal duidelijk dat Bram van der Vlugt zijn werkzaamheden met betrekking tot Sinterklaas heeft beëindigd. Hij ontving van Sinterklaas het Grote Boek dat in de afgelopen 25 jaar door hem werd volgeschreven.
De werkzaamheden zullen worden voortgezet door Stefan de Walle, die deze rol in de toekomst voor de Nederlandse Publieke Omroep op zich zal nemen.
Intocht 2011
In dezelfde uitzending werd bekend gemaakt dat de intocht van Sinterklaas zal plaatsvinden in Dordrecht. Op 12 november zal de stoomboot daar rond 12 uur aanmeren. De bewoners van Dordrecht zijn trots de Goedheiligman in hun stad te mogen ontvangen, en leven gezamenlijk toe naar een feestelijke dag.
Zie ook de website van Het Sinterklaasjournaal
Bramquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:13 schreef Pino112 het volgende:
NTR-fail![]()
http://www.ntr.nl/nieuws/790037/Ingelast+Sinterklaasjournaal
[..]
eg wel!quote:
dat kan toch helemaa niet alors!quote:
Je komt dus in de uitzending, of niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker gebeld door Ramon, zoooooooooooo grappig, echt een leuk gesprek, helemaal niet over mn mail![]()
Wat een schatje is het toch ook
en kom je straks in de uitzending ofzo? of was jij die kattendame van net?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker gebeld door Ramon, zoooooooooooo grappig, echt een leuk gesprek, helemaal niet over mn mail![]()
Wat een schatje is het toch ook
Tofquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik HAAT katten, dat was ik niet![]()
Hij wist nog niet of ik vandaag of morgen in de uitzending kwam.
Maar het was echt zo een grappig leuk gesprek![]()
oh-oh isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:39 schreef oh-oh het volgende:
Echt, wat een heerlijk poepig ding die Ramon, zo wil ik elke ochtend wel wakker gebeld worden
Het is inmiddels wel duidelijk hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:39 schreef oh-oh het volgende:
Echt, wat een heerlijk poepig ding die Ramon, zo wil ik elke ochtend wel wakker gebeld worden
joh ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:42 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, hij was gewoon echt heel schattig, ging helemaal los over Maastricht, en heeft allemaal tips van me opgeschreven
I wishquote:
En ze er dan ook nog uitpakken en draaienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:16 schreef alors het volgende:
Mensen die platen aanvragen die de hele dag door worden gedraaid
Spannunt!quote:
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
En ze er dan ook nog uitpakken en draaien.
ik een paar keer en iedere keer vond ik het best spannend, maar met Ramon had ik het leukste voorgesprekquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:25 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ben één keer in de uitzending geweest, dat vond ik serieus spannunt
of dat jij de nieuwe stagair wordt!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:27 schreef oh-oh het volgende:
whahahaha ik lig in een deuk, Ramon belt weer terug, het liep een beetje uit.
Hij zei ik bel over 10 minuten mss, wel, dus ik zeg nee joh, dan heb je mama appelsap!
Shit ja, je kent t draaiboek beter dan ik!
Dus ik zei ja joh, je kan beter nog een jaartje stagiar blijven![]()
Echt, hij bleef lachen![]()
![]()
Hahaha lolquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:27 schreef oh-oh het volgende:
whahahaha ik lig in een deuk, Ramon belt weer terug, het liep een beetje uit.
Hij zei ik bel over 10 minuten mss, wel, dus ik zeg nee joh, dan heb je mama appelsap!
Shit ja, je kent t draaiboek beter dan ik!
Dus ik zei ja joh, je kan beter nog een jaartje stagiar blijven![]()
Echt, hij bleef lachen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou het zo doen!
Wat lijkt me dat leuk werk![]()
Ow echt he, hij belde terug en toen vroeg ie wat t probleem ook weer was, want hij was helemaal afgeleid en had het alleen nog maar over Maastricht tijdens het voorgesprek
echt niet hij is degene die blijft bellen!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:31 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij begint er hier iemand een beetje verliefd te worden.
ik zie je hangen!quote:
Laat dat beetje maar weg.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:31 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij begint er hier iemand een beetje verliefd te worden.
ik ben het er helemaal mee eens! stomme kant-en-klaargerechtenfolielipjes!quote:
ik leef er bijna op...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n kant en klaar maaltijd gegeten.
Houden zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
Wat Allrounder zegt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben een vast Keuringsdienst van waarde kijker, dus ik zal er niet snel een kopen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat Allrounder zegt.
Kant en klaar troep. Veel te zout.
Ik ook niet, ik maak liever mijn eigen eten omdat ik niet zo'n alleseter benquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
bel een klacht over de stagair door!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik eet ze echt zelden maar als ik ze eet dan erger ik me er groen en geel aan![]()
Ik heb zelf maar opgehangen, wat een slechte stagiar hebben ze toch
Ik eet eigenlijk alles maar ik heb het dan toch liever vers, zelfs de pizza uit een groente winkel met vers spul erop.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik maak liever mijn eigen eten omdat ik niet zo'n alleseter ben
Ik kan het ene niet perse beter noemen, ook al vind ik De Lachende Derde misschien wel iets beter als album.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de Opposites ook tof, maar de Jeugd vind ik net toffer
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:02 schreef alors het volgende:
ja veel plezier met de slechtste Bart van Nederland en zijn pjoew pjoew door irritante beats aan elkaar gemixte platen...
Je gedraagt je idd niet als een 22/23-jarigequote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:02 schreef alors het volgende:
ja veel plezier met de slechtste Bart van Nederland en zijn pjoew pjoew door irritante beats aan elkaar gemixte platen...
Juist.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:31 schreef Bol_Wan het volgende:
De laatste 2.5 uur brengen we door op FOK. zoals het hoort
De translate-vermaak variantquote:
quote:Hallo supermarkt banken hier
Laten we Spaans, Spaans te krijgen
Spaanse Stap op, ga op hen Spaanse
Hallo supermarkt banken hier
Haar Prengpreng niet prengpreng hello, indien
Ola di, IDI gij, ja Het is Twee stang
IK ben stang man, t'is Geen bingo
Krijger IK niks, IK ZEG Ik heb geen
Bitch nigga Ik wil niet
Mensen voldaan skeero Hangen
Hier, neem EEn Spaanse troep,
Waar is mijn geld, (waar is mijn geld)
Goede nacht in ziens TOT
Vet Veel Liefde Nooit nooit Vriends
De gezelligitos, waar dit genietos?
oh, Sos Kust
oh, Sos Kust
Hla supermarkt banken hier
Laten we Spaans, krijg Spaans, Faber Gego
Natuurlijk, als, natuurlijk niet
Jong, maar de mensen pooier
Spaanse Sowiesoso ergste, sterven VOOR ho is leuk worst
Sandwich met Manchego, DAT is Gego Faber
De annos van de duivel, de duivel annos,
Dat is de Costa del Sol, DAT is de Costa del Sol
De duivel annos, DAT is de Costa del Sol
Ik hou van skiën, ik wil overgeven, ik wil eten ham
Cohon Brenga DUS JE, JE Brenga poesje
oh, Sos Kust
oh, Sos Kust
Laten we Spaans, krijg het Spaans,
Laten we Spaans, krijg het Spaans,
En Stenders het minst maar wel het leukst.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:54 schreef Evertjan het volgende:
Bart Arens met de Mega Top 50 is het meest strak en super geproduceerd programma van 3FM
Toch maar boodschappen doenquote:
luistercijfers van een specifiek programma zijn alleen beschikbaar voor de zenders en adverteerders en de bezoekers aantallen van 3voor12 die wordt zo ver ik weet niet vrijgegeven.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:42 schreef Bol_Wan het volgende:
Mogguh mensen![]()
even aan de vraagje aan de mensen hier die wel wat van radio en internet afweten (Hole en Sirolf vooral natuurlijk). Is er een mogelijkheid om als buitenstaanders aan de luistercijfers van 3voor12radio te komen, en eventueel ook het aantal bezoekers van de 3voor12 site?
Killing, zon assesment
Ja, daar gaan we...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:28 schreef gerbenp het volgende:
Vulkanen IJsland #16 met een Grimmige Grimsvotn.
Tof hè, daar heb ik ook nog lang niet genoeg vanquote:
quote:
YAY!!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk jongus, ik postte onbewust om 00.00.00 uur
[..]
Ik had het ook aanstaan op de achtergrond.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Evertjan het volgende:
net lekker gaga gekeken op Ned 3 en schaam me er niet voor. Ik wil meer gaga op 3FM
lolz..quote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
YAY!!En die post postte je op exact 00.02.00
Goedbesug
na 1,5 jaar verveelt hij nog niet, maar ik ben benieuwd als ik hem meerdere keren op een dag hoor of dat wel gaat gebeuren.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof hè, daar heb ik ook nog lang niet genoeg van
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
na 1,5 jaar verveelt hij nog niet, maar ik ben benieuwd als ik hem meerdere keren op een dag hoor of dat wel gaat gebeuren.
ja, maar is nu pas in Europa gereleased.quote:
En nu, Later with Jools Hollandquote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Evertjan het volgende:
net lekker gaga gekeken op Ned 3 en schaam me er niet voor. Ik wil meer gaga op 3FM
Gewoon non-stop muziekquote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef minthy het volgende:
Tiesto draait best leuke muziek, maar dat presenteren kan hij beter aan anderen overlaten
Nog meerquote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Evertjan het volgende:
Ben je mentaal gestoord geworden ofzo?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Evertjan het volgende:
je kan merken dat je net uit je nest komt.quote:Op zondag 22 mei 2011 05:50 schreef 3rdRock het volgende:
*zucht* de bovenburen heb ik ruzie. en dat gaat in zo snel Duits dat ik het helaas niet kan volgen, maar ze maken zoveel lawaai dat ik er wakker van werd. ben benieuwd of er straks ook nog goedmaakseks gaat plaatsvinden. of kennen ze dat in Duitsland niet?
ik vind het nog meevallen, alleen in de 1e regel een echt grote foutquote:Op zondag 22 mei 2011 06:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je kan merken dat je net uit je nest komt.
je weet dat het vandaag zondag is en dat er vandaag dus geen examen is?quote:
Ik schend de zondagsrust, ik weet het. Maar helaas moet het wel, ben niet zo'n ster in Natuurkundquote:Op zondag 22 mei 2011 10:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet dat het vandaag zondag is en dat er vandaag dus geen examen is?
succes met leren iig!
damn....bekenk me net dat het voor mij alweer 11jaar geleden is
Mag niet dan de VVDquote:Op zondag 22 mei 2011 10:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik schend de zondagsrust, ik weet het. Maar helaas moet het wel, ben niet zo'n ster in Natuurkund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
komt omdat die Dwight em verkeerd verteld. volgens mij is het:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, zo is ie ook niet leuk, maar maakt ie wel iets meer senseAnd if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komt omdat die Dwight em verkeerd verteld. volgens mij is het:
Wat is het toppunt van Fruitsex?Hé, dat is mijn grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, zo is ie ook niet leuk, maar maakt ie wel iets meer sense
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
die maak ik ook al jarenquote:
Ik denk dat een nieuwere track wel MH gaat wordenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:49 schreef alors het volgende:
nog steeds belachelijk dat dit geen megahit is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |