quote:Zaterdagavond werd in een ingelaste uitzending van Het Sinterklaasjournaal duidelijk dat Bram van der Vlugt zijn werkzaamheden met betrekking tot Sinterklaas heeft beëindigd. Hij ontving van Sinterklaas het Grote Boek dat in de afgelopen 25 jaar door hem werd volgeschreven.
De werkzaamheden zullen worden voortgezet door Stefan de Walle, die deze rol in de toekomst voor de Nederlandse Publieke Omroep op zich zal nemen.
Intocht 2011
In dezelfde uitzending werd bekend gemaakt dat de intocht van Sinterklaas zal plaatsvinden in Dordrecht. Op 12 november zal de stoomboot daar rond 12 uur aanmeren. De bewoners van Dordrecht zijn trots de Goedheiligman in hun stad te mogen ontvangen, en leven gezamenlijk toe naar een feestelijke dag.
Zie ook de website van Het Sinterklaasjournaal
Bramquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:13 schreef Pino112 het volgende:
NTR-fail![]()
http://www.ntr.nl/nieuws/790037/Ingelast+Sinterklaasjournaal
[..]
eg wel!quote:
dat kan toch helemaa niet alors!quote:
Je komt dus in de uitzending, of niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker gebeld door Ramon, zoooooooooooo grappig, echt een leuk gesprek, helemaal niet over mn mail![]()
Wat een schatje is het toch ook
en kom je straks in de uitzending ofzo? of was jij die kattendame van net?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker gebeld door Ramon, zoooooooooooo grappig, echt een leuk gesprek, helemaal niet over mn mail![]()
Wat een schatje is het toch ook
Tofquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik HAAT katten, dat was ik niet![]()
Hij wist nog niet of ik vandaag of morgen in de uitzending kwam.
Maar het was echt zo een grappig leuk gesprek![]()
oh-oh isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:39 schreef oh-oh het volgende:
Echt, wat een heerlijk poepig ding die Ramon, zo wil ik elke ochtend wel wakker gebeld worden
Het is inmiddels wel duidelijk hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:39 schreef oh-oh het volgende:
Echt, wat een heerlijk poepig ding die Ramon, zo wil ik elke ochtend wel wakker gebeld worden
joh ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:42 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, hij was gewoon echt heel schattig, ging helemaal los over Maastricht, en heeft allemaal tips van me opgeschreven
I wishquote:
En ze er dan ook nog uitpakken en draaienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:16 schreef alors het volgende:
Mensen die platen aanvragen die de hele dag door worden gedraaid
Spannunt!quote:
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
En ze er dan ook nog uitpakken en draaien.
ik een paar keer en iedere keer vond ik het best spannend, maar met Ramon had ik het leukste voorgesprekquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:25 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ben één keer in de uitzending geweest, dat vond ik serieus spannunt
of dat jij de nieuwe stagair wordt!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:27 schreef oh-oh het volgende:
whahahaha ik lig in een deuk, Ramon belt weer terug, het liep een beetje uit.
Hij zei ik bel over 10 minuten mss, wel, dus ik zeg nee joh, dan heb je mama appelsap!
Shit ja, je kent t draaiboek beter dan ik!
Dus ik zei ja joh, je kan beter nog een jaartje stagiar blijven![]()
Echt, hij bleef lachen![]()
![]()
Hahaha lolquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:27 schreef oh-oh het volgende:
whahahaha ik lig in een deuk, Ramon belt weer terug, het liep een beetje uit.
Hij zei ik bel over 10 minuten mss, wel, dus ik zeg nee joh, dan heb je mama appelsap!
Shit ja, je kent t draaiboek beter dan ik!
Dus ik zei ja joh, je kan beter nog een jaartje stagiar blijven![]()
Echt, hij bleef lachen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou het zo doen!
Wat lijkt me dat leuk werk![]()
Ow echt he, hij belde terug en toen vroeg ie wat t probleem ook weer was, want hij was helemaal afgeleid en had het alleen nog maar over Maastricht tijdens het voorgesprek
echt niet hij is degene die blijft bellen!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:31 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij begint er hier iemand een beetje verliefd te worden.
ik zie je hangen!quote:
Laat dat beetje maar weg.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:31 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij begint er hier iemand een beetje verliefd te worden.
ik ben het er helemaal mee eens! stomme kant-en-klaargerechtenfolielipjes!quote:
ik leef er bijna op...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n kant en klaar maaltijd gegeten.
Houden zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
Wat Allrounder zegt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben een vast Keuringsdienst van waarde kijker, dus ik zal er niet snel een kopen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat Allrounder zegt.
Kant en klaar troep. Veel te zout.
Ik ook niet, ik maak liever mijn eigen eten omdat ik niet zo'n alleseter benquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
bel een klacht over de stagair door!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik eet ze echt zelden maar als ik ze eet dan erger ik me er groen en geel aan![]()
Ik heb zelf maar opgehangen, wat een slechte stagiar hebben ze toch
Ik eet eigenlijk alles maar ik heb het dan toch liever vers, zelfs de pizza uit een groente winkel met vers spul erop.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik maak liever mijn eigen eten omdat ik niet zo'n alleseter ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |