Ben je mentaal gestoord geworden ofzo?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Evertjan het volgende:
net lekker gaga gekeken op Ned 3 en schaam me er niet voor. Ik wil meer gaga op 3FM
je kan merken dat je net uit je nest komt.quote:Op zondag 22 mei 2011 05:50 schreef 3rdRock het volgende:
*zucht* de bovenburen heb ik ruzie. en dat gaat in zo snel Duits dat ik het helaas niet kan volgen, maar ze maken zoveel lawaai dat ik er wakker van werd. ben benieuwd of er straks ook nog goedmaakseks gaat plaatsvinden. of kennen ze dat in Duitsland niet?
ik vind het nog meevallen, alleen in de 1e regel een echt grote foutquote:Op zondag 22 mei 2011 06:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je kan merken dat je net uit je nest komt.
je weet dat het vandaag zondag is en dat er vandaag dus geen examen is?quote:
Ik schend de zondagsrust, ik weet het. Maar helaas moet het wel, ben niet zo'n ster in Natuurkundquote:Op zondag 22 mei 2011 10:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet dat het vandaag zondag is en dat er vandaag dus geen examen is?
succes met leren iig!
damn....bekenk me net dat het voor mij alweer 11jaar geleden is
Mag niet dan de VVDquote:Op zondag 22 mei 2011 10:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik schend de zondagsrust, ik weet het. Maar helaas moet het wel, ben niet zo'n ster in Natuurkund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
komt omdat die Dwight em verkeerd verteld. volgens mij is het:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, zo is ie ook niet leuk, maar maakt ie wel iets meer senseAnd if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komt omdat die Dwight em verkeerd verteld. volgens mij is het:
Wat is het toppunt van Fruitsex?Hé, dat is mijn grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, zo is ie ook niet leuk, maar maakt ie wel iets meer sense
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
die maak ik ook al jarenquote:
Ik denk dat een nieuwere track wel MH gaat wordenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:49 schreef alors het volgende:
nog steeds belachelijk dat dit geen megahit is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |