luistercijfers van een specifiek programma zijn alleen beschikbaar voor de zenders en adverteerders en de bezoekers aantallen van 3voor12 die wordt zo ver ik weet niet vrijgegeven.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:42 schreef Bol_Wan het volgende:
Mogguh mensen![]()
even aan de vraagje aan de mensen hier die wel wat van radio en internet afweten (Hole en Sirolf vooral natuurlijk). Is er een mogelijkheid om als buitenstaanders aan de luistercijfers van 3voor12radio te komen, en eventueel ook het aantal bezoekers van de 3voor12 site?
Killing, zon assesment
Ja, daar gaan we...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:28 schreef gerbenp het volgende:
Vulkanen IJsland #16 met een Grimmige Grimsvotn.
Tof hè, daar heb ik ook nog lang niet genoeg vanquote:
quote:
YAY!!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk jongus, ik postte onbewust om 00.00.00 uur
[..]
Ik had het ook aanstaan op de achtergrond.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Evertjan het volgende:
net lekker gaga gekeken op Ned 3 en schaam me er niet voor. Ik wil meer gaga op 3FM
lolz..quote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
YAY!!En die post postte je op exact 00.02.00
Goedbesug
na 1,5 jaar verveelt hij nog niet, maar ik ben benieuwd als ik hem meerdere keren op een dag hoor of dat wel gaat gebeuren.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof hè, daar heb ik ook nog lang niet genoeg van
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
na 1,5 jaar verveelt hij nog niet, maar ik ben benieuwd als ik hem meerdere keren op een dag hoor of dat wel gaat gebeuren.
ja, maar is nu pas in Europa gereleased.quote:
En nu, Later with Jools Hollandquote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Evertjan het volgende:
net lekker gaga gekeken op Ned 3 en schaam me er niet voor. Ik wil meer gaga op 3FM
Gewoon non-stop muziekquote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef minthy het volgende:
Tiesto draait best leuke muziek, maar dat presenteren kan hij beter aan anderen overlaten
Nog meerquote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Evertjan het volgende:
Ben je mentaal gestoord geworden ofzo?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Evertjan het volgende:
je kan merken dat je net uit je nest komt.quote:Op zondag 22 mei 2011 05:50 schreef 3rdRock het volgende:
*zucht* de bovenburen heb ik ruzie. en dat gaat in zo snel Duits dat ik het helaas niet kan volgen, maar ze maken zoveel lawaai dat ik er wakker van werd. ben benieuwd of er straks ook nog goedmaakseks gaat plaatsvinden. of kennen ze dat in Duitsland niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |