ja, nu je het zegt herinner ik het me weerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Carnaval... Tijd terug tijdens carnaval heeft Stenders dit uitgezonden.
Dat zal best, maar dat gaan ze toch echt niet bekendmaken in dat extra sinterklaasjournaal lijkt mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor...
Ik las dat er een grote kans is dat Bram van der Vlugt stopt
Hij is toch echt wel dé Sinterklaas. De enige echte.
via de mail?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef minthy het volgende:
Sneue figuren online... "Hallo,toen ik je profielfoto zag viel je me gelijk al op,
Geloof da ik jou best wel beter wil keren jennen."
x1000
Zwakke EW.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef minthy het volgende:
En wat is het hier rustig voor een vrijdag
Had m'n moeder ook, komt ze naar me toe, er zit een man achter me aanquote:
Ja, ik heb er iets van meegekregen op het werk en via Twitter, was niet de juiste gast geloof ik...quote:
Welke gast?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik heb er iets van meegekregen op het werk en via Twitter, was niet de juiste gast geloof ik...
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had m'n moeder ook, komt ze naar me toe, er zit een man achter me aan
zeg, ik zie zo je avatar en ehm......;)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Gebeurt me wel vaker, gelijk op delete met dat volk!!
In het echt zie ik er heul anders uit dan mijn avatar. Had nogal een bad hair dayquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeg, ik zie zo je avatar en ehm......;)
en die blinde Ed vind ik wel komisch
ah, ik vind dit haar wel leuk. nou, dan niet hoor! pffquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
In het echt zie ik er heul anders uit dan mijn avatar. Had nogal een bad hair day
ik heb het niet zo op kort en pittig, zeker niet als het ook nog rood is... Zie net dat die gast mij "keren wil jennen"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ik vind dit haar wel leuk. nou, dan niet hoor! pff
WATTES???quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op kort en pittig, zeker niet als het ook nog rood is... Zie net dat die gast mij "keren wil jennen"
Ja, ik weet het ook niet wat hij nou precies wil, het staat er!quote:
keren wil jennenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet wat hij nou precies wil, het staat er!
Denk ook dat hij dat bedoelt jaquote:
en alleen maar omdat ie typfouten en grammaticafouten maakt!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Denk ook dat hij dat bedoelt jaMaargoed, zijn verzoek ligt in de prullenbak
Yup, goede spelling is belangrijk! En hij stuurt dit bericht naar veel mensen tegelijk, dinsdag had ik nog bericht van een Turkse meneer die met me wilde afspreken. Had hetzelfde bericht naar m'n nichtje gestuurd!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en alleen maar omdat ie typfouten en grammaticafouten maakt!
gewoon doen en die vent helemaal gek maken!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, goede spelling is belangrijk! En hij stuurt dit bericht naar veel mensen tegelijk, dinsdag had ik nog bericht van een Turkse meneer die met me wilde afspreken. Had hetzelfde bericht naar m'n nichtje gestuurd!
Nah, daar heb ik na het "Amsterdam-incident" wel van geleerd, veel te inspannendquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon doen en die vent helemaal gek maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |