SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Oerbeer op 22-05-2011 00:09:13 ]
Oh. Failquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:56 schreef Fox. het volgende:
ik zag aan de pixels dat het een fotoshop was
Verdorie, alweer klikte ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
Nee, want FOK! verkleint youtubelinkjes!
[ afbeelding ]
Gepikt!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Gadver, goed dat dat achter een spoiler staat..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mij is beter.quote:
Daarom heb ik hem net geedit en er een plaatje van gemaakt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:58 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Gadver, goed dat dat achter een spoiler staat..
Ik wil geen banquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:58 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Gadver, goed dat dat achter een spoiler staat..
Ga toch fietsen!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem net geedit en er een plaatje van gemaakt.
BAM! 00.00.00 UUR!!! BAM BAM BAMquote:
Let op je woorden.Ik ken iemand die is aan een fiets overleden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit
Ik ken een fiets die overleden isquote:Op zondag 22 mei 2011 00:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Let op je woorden.Ik ken iemand die is aan een fiets overleden.
Die ik quote, duhh...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ლ(ಠ益ಠლ)
Het is allemaal wat.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:01 schreef Antilurker het volgende:
[..]?????? Hoe kan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:01 schreef Antilurker het volgende:
[..]Dit heb ik bij mijzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Je kan je eigen posts of posts van iemand anders of posts van de TopicStarter een ander kleurtje geven.quote:
kut 00.10.01quote:
Sukkel.quote:
Wel mooi 5 clicks er bij op Whatpulse!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:11 schreef Oerbeer het volgende:
Oke oke, OP veranderd. Stt.. Stt! Niks zeggen he
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heb jij een spiegel als UI? Ik zie mezelf!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |