quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2010
![]()
Haha die heb je van mij. Ik heb precies dezelfde lijst geplaatst op Tennisactueelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:56 schreef tennisboy het volgende:
Hier nog wat goede opties:
Brown met 2e ronde Baghdatis, Starace met 2e ronde Mayer, Stakhovsky met 2e ronde Lu of Nishikori, Llodra met 2e ronde Petzschner of Zverev, Haas met 2e ronde GGL
Er zitten toch nog wel een paar kansen op een goede loting tussen.
Heb toch echt op "open nieuw deel" gekliktquote:
Aha, jij bent daar dus Timmuhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haha die heb je van mij. Ik heb precies dezelfde lijst geplaatst op Tennisactueel
Ja ik werd ook laatst beticht van een reeks-faalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb toch echt op "open nieuw deel" geklikt
Nee die krijg je niet als je je kwalificeert. Alleen rechtstreeks geplaatsten krijgen die bij verlies.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:02 schreef Szura het volgende:
Oh ik vergeet nog 10 punten voor het hoofdtoernooi volgens mij.
quote:
Ok, duidelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee die krijg je niet als je je kwalificeert. Alleen rechtstreeks geplaatsten krijgen die bij verlies.
[..]
Wat ik van wikipedia begrijp zijn die 25 punten de additional qualifying points, je zou dus zeggen dat hij 25 punten krijgt voor de drie gewonnen wedstrijden in de kwali's en dan nog 10 punten als hij verliest in de eerste ronde.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ok, duidelijk
Naja, die 25 punten lijken me wel voldoende, er zijn er vast nog wel die punten verliezen achter in de top-100.
Dat klopt. Eerste ronde verlies als je je gekwalificeerd hebt is 35 punten waard. Makkelijk na te kijken op de ATP site door bij een speler die dat op de AO deed naar de punten te kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat ik van wikipedia begrijp zijn die 25 punten de additional qualifying points, je zou dus zeggen dat hij 25 punten krijgt voor de drie gewonnen wedstrijden in de kwali's en dan nog 10 punten als hij verliest in de eerste ronde.
Prima loting. Gonzalez moet te doen zijn, en Wawrinka raakt de laatste tijd geen pepernoot.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:28 schreef TheArt het volgende:
Thomas moet tegen Maximo Gonzalez, bij winst tegen Wawrinka.
Arantxa tegen Erakovic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een slechte grap bedacht aan de vooravond van Roland Garros:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef luckass het volgende:
Zegt Nadal: "Ik moest ze toch signeren, nee?"![]()
Lekkere loting Schoorel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:28 schreef TheArt het volgende:Thomas moet tegen Maximo Gonzalez, bij winst tegen Wawrinka.
Arantxa tegen Erakovic.
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef luckass het volgende:
Zegt Nadal: "Ik moest ze toch signeren, nee?"![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens gezienbeste grap ooit van fed-fan
For sure.quote:
Ja, dat is hetzelfde als dat ik zeg dat ik al mijn grappen ga publiceren die mensen goed vinden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:21 schreef franklop het volgende:
Hij gaat uit als hij niet hoeft te trainen of spelen, oftewel nooit, aangezien die overal de finale haalt
Ik vond het ook niet erg bijzonder. Heel kort, met een wel erg expliciet opgelegd onderwerp.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:22 schreef BobW het volgende:
Hmm, niet zo'n bijzonder interview...hopen dat hij net zo speelt
Nee, Van der Vorst bracht het alsof het heel knap was om een interview met hem te regelen, maar alle andere interviewers zijn gewoon afgehaakt na die absurde eisen. 2 seconden ouwehoeren over andere dingen en die PR-man tikte hem al op de vingersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:22 schreef BobW het volgende:
Hmm, niet zo'n bijzonder interview...hopen dat hij net zo speelt
Ze hadden het net zo goed in het Nederlands kunnen doen, want dat is van Van der Vorst beter en Nadals Nederland zal niet veel slechte rzijn dan zijn Engels.quote:
Er kwam niet veel uit nee.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:06 schreef luckass het volgende:
Nadal die zegt dat Federer nog een grote kans heeft op de nr. 1 plaats.
Ja, precies. En ik moet zeggen dat dit het meest nietszeggende interview was dat ik in mijn hele leven heb gezien. Het ging echt nergens over. Ja, over zijn stichting en in één zin legde hij uit warom hij die had opgericht (omdat hij dan zelf kon bepalen wat hij met het geld deed in plaats van dat hij andere stichtingen het geld liet aanwenden). Maar wat de drie projecten van de stichting zijn, staat neem ik aan gewoon op zijn site. En hoe lang duurde het uberhaupt? Zeven minuten ofzo? Als ik Van der Vorst was geweest had ik denk ik geweigerd het uit te zenden. En dat ze dat nog met veel bombarie aankondigden ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Van der Vorst bracht het alsof het heel knap was om een interview met hem te regelen, maar alle andere interviewers zijn gewoon afgehaakt na die absurde eisen. 2 seconden ouwehoeren over andere dingen en die PR-man tikte hem al op de vingers
dit maakt mijn dag nu al goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:02 schreef franklop het volgende:
Dit blijft natuurlijk een bazenfilmpje;
http://nos.nl/video/34201-verkerk-steelt-show-na-finale.html
Ja, al zou een OOP voor morgen bijdragen aan de feestvreugde.quote:
quote:Court Philippe Chatrier
11:00 AM Start
Women's Singles - 1st Round
Iveta Benesova(CZE) vs. Samantha Stosur(AUS)[8]
Men's Singles - 1st Round
David Ferrer(ESP)[7] vs. Jarkko Nieminen(FIN)
Jan Hajek(CZE) vs. Jo-Wilfried Tsonga(FRA)[17]
Mathilde Johansson(FRA) vs. Julia Goerges(GER)[17]
Court Suzanne Lenglen
Renata Voracova(CZE) vs. Alize Cornet(FRA)
Lleyton Hewitt(AUS) vs. Albert Montanes(ESP)
Jelena Jankovic(SRB)[10] vs. Alona Bondarenko(UKR)
Julien Benneteau(FRA) vs. Rui Machado(POR)
Court 1
David Guez(FRA) vs. Sergiy Stakhovsky(UKR)[31]
Stanislas Wawrinka(SUI)[14] vs. Augustin Gensse(FRA)
Magdalena Rybarikova(SVK) vs. Svetlana Kuznetsova(RUS)[13]
Varvara Lepchenko(USA) vs. Flavia Pennetta(ITA)[18]
Court 2
Kei Nishikori(JPN) vs. Yen-Hsun Lu(TPE)
Shahar Peer(ISR)[19] vs. Maria Jose Martinez Sanchez(ESP)
Jelena Dokic(AUS) vs. Vera Dushevina(RUS)
Adrian Mannarino(FRA) vs. Guillaume Rufin(FRA)
Court 3
Gisela Dulko(ARG) vs. Irina Falconi(USA)
Vincent Millot(FRA) vs. Maxime Teixeira(FRA)
Teymuraz Gabashvili(RUS) vs. Andreas Seppi(ITA)
Sybille Bammer(AUT) vs. Mona Barthel(GER)
Court 6
Tsvetana Pironkova(BUL)[32] vs. Casey Dellacqua(AUS)
Robert Kendrick(USA) vs. Guillermo Garcia-Lopez(ESP)[30]
Kirsten Flipkens(BEL) vs. Lucie Safarova(CZE)
Fabio Fognini(ITA) vs. Denis Istomin(UZB)
Court 7
Marin Cilic(CRO)[19] vs. Ruben Ramirez Hidalgo(ESP)
Ernests Gulbis(LAT) vs. Blaz Kavcic(SLO)
Olivia Sanchez(FRA) vs. Polona Hercog(SLO)
Arantxa Parra Santonja(ESP) vs. Bethanie Mattek-Sands(USA)
Court 17
Alla Kudryavtseva(RUS) vs. Simona Halep(ROU)
Rebecca Marino(CAN) vs. Kateryna Bondarenko(UKR)
Ivan Dodig(CRO) vs. Pere Riba(ESP)
Yaroslava Shvedova(KAZ) vs. Anastasia Pavlyuchenkova(RUS
Nou, dan maar wachten op dag 2, want hier zit weinig boeiends bij vind ik.quote:
Denk dat Hewitt er hard af gaat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:40 schreef wimderon het volgende:
Hewitt-Montanes heeft op papier ook wel de potentie, maar Hewitt is helaas niet pijnvrij.
Zelf zit ik te denken aan Baghdatis, Troicki, Berlocq, Anderson, Chela en Marti. Bij die laatste tellen zn Q-punten ook mee namelijk. Welke spelers zouden de experts hier spelen deze weekquote:Tommy Haas (vs Ilhan)
Robert Kendrick (vs Garcia-Lopez)
Ivo Karlovic (vs Del Potro)
Marcos Baghdatis (vs Gil)
Benjamin Becker (vs Soderling)
Viktor Troicki (vs Reister)
Carlos Berlocq (vs Tomic)
Kevin Anderson (vs Mahut)
Juan Ignacio Chela (vs Smyczek)
Daniel Brands (vs Kukushkin)
Javier Marti Q (vs Ramos)
Carrière Hewitt is helaas wel redelijk ten einde, hij is geen schim meer van de speler die hij in 2002/2003 wasquote:
Dan weet jij vast niet dat Van de Vorst ook interviews van maarliefst 1,5 minuut (als het niet meer was) met mensen als Johnny Depp heeft uitgezonden?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies. En ik moet zeggen dat dit het meest nietszeggende interview was dat ik in mijn hele leven heb gezien. Het ging echt nergens over. Ja, over zijn stichting en in één zin legde hij uit warom hij die had opgericht (omdat hij dan zelf kon bepalen wat hij met het geld deed in plaats van dat hij andere stichtingen het geld liet aanwenden). Maar wat de drie projecten van de stichting zijn, staat neem ik aan gewoon op zijn site. En hoe lang duurde het uberhaupt? Zeven minuten ofzo? Als ik Van der Vorst was geweest had ik denk ik geweigerd het uit te zenden. En dat ze dat nog met veel bombarie aankondigden ook.
Niet alleen technisch gezien, hij is 39-0. Maar ze kijken nu vooral naar wat hij dit jaar doet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Technisch gezien is de winning streak van Djokovic al 39-0, aangezien hij in de DC finale eind vorig jaar 2 potjes heeft gewonnen ...
Juliaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:46 schreef luckass het volgende:
Ik dacht dat ik het al gepost had, maar morgen dus Johansson - Goerges![]()
En weer ontopic graag.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:33 schreef Morthill het volgende:
Mijn scriptie is ingeleverd en morgen rond ik ander groot project af dus alle tijd om twee weken lang tennis te kijkenLang geleden dat ik die luxe had, heb er zin in
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:11 schreef BobW het volgende:
Cilic
6-7 *3-5 achter tegen Ramirez
Edit: 6-7 4-6
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:53 schreef Nalbandian het volgende:
Wie heeft dat interview met TdB gezien bij de NOS?
Vraag interviewer: "Ga je nog proberen om Djokovic te intimideren?"
Reactie TdB: ""
![]()
![]()
http://nos.nl/video/242304-de-bakker-denkt-niet-dat-hij-wint.htmlquote:Op zondag 22 mei 2011 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar nu word ik nieuwsgierig
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar nu word ik nieuwsgierig
http://nos.nl/video/242304-de-bakker-denkt-niet-dat-hij-wint.html
Deze denk ik? ff kijken
Je krijgt er nog 3.75 voorquote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef Szura het volgende:
Durft er iemand geld te zetten op verlies van Wawrinka?
Pas 6-0quote:
Hard Work Beats Talent When Talent Doesn't Work Hard. Kwam ik vandaag tegen in de autobiografie van Murray.quote:
Sowieso de RG gear van Babolat is ook prachtigquote:Op zondag 22 mei 2011 17:22 schreef TheGeneral het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld was, maar dit jaar wordt er met snellere ballen gespeeld op RG. Van Babolat.
Nadeel voor Nadal?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:22 schreef TheGeneral het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld was, maar dit jaar wordt er met snellere ballen gespeeld op RG. Van Babolat.
Nadal heeft deels die bal ontwikkeld, dus ik vrees van nietquote:
Is dat zo?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:31 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Nadal heeft deels die bal ontwikkeld, dus ik vrees van niet
zeker weten , Babolat maakt veel gebruik van hun top contract spelers.quote:
Na Oudin-Schiavone en die begint om 11uquote:
streamen vandaag al, dus dat zal wel goed zitten.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:38 schreef Eppie_NL het volgende:
Morgen op het werk gewoon via de stream van NOS (al weet ik niet 100% zeker of de NOS dit jaar streamt) de wedstrijd van de Bakker - Djoko kijken.
Verdomme, heb tot half 5 examenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:17 schreef BobW het volgende:
[..]
2e partij op het centre court na een damespartij. Half 1 denk ik
Een snor. Bethquote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
Wat heeft die Mattek-Sands onder d'r ogen zitten
''Don't touch the penis!''quote:Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vraag me af of Nadal weleens 's nachts in zijn slaapkamer tegen een teleurgestelde Xisca heeft gezegd: "I try my best no?"
quote:Mesker voorspelt een leuke partij tussen Ferrer en de Finse nummer vijftig van de wereld. "Het wordt geen walk-over voor Ferrer. Nieminen is vast, loopt goed, haalt veel, is een vechtjas en geeft niks weg. Hij is een goede gravelspeler, die het vaak goed heeft gedaan in Parijs."
De prognose van Mesker: "Ik zie Ferrer winnen, maar denk dat Nieminen wel een setje pakt."
Had jij je niet ziek gemeld?quote:Op maandag 23 mei 2011 08:51 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Onverwacht een dagje vrij gekregen
tkz voor de tipquote:Op maandag 23 mei 2011 08:26 schreef Pino112 het volgende:
Voor de mensen met Android is er een App: http://www.androidworld.n(...)et-de-officiele-app/
quote:
*beetje jaloers enzo*quote:Op maandag 23 mei 2011 00:25 schreef de_boswachter het volgende:
OMG.
Zie net het programma.
Del Potro - Karlovic op court 1 waar ik zitVet.
Zeker om jaloers op te worden. Hoop niet dat ie achter de baseline zit. Lijkt me een angstige ervaringquote:Op maandag 23 mei 2011 09:04 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
*beetje jaloers enzo*
Have fun
die had ik ook ja, maar die RG-app werkt nietquote:Op maandag 23 mei 2011 09:02 schreef Toefjes het volgende:
Ook een zeer goede app in de apple store, gewoon met live tussenstanden enzo, briljant, wordt steeds makkelijker om het te volgen op deze manier!
zo iddquote:Op maandag 23 mei 2011 09:28 schreef Toefjes het volgende:
is na de eerste damespartij op centre court.. rond half 1 a 1 uur zal het ongeveer zijn denk ik. Als je nog wilt verdienen.. op betfair 65 keer de inzet als je op den Bakker winst durft in te zetten!
Ik vind het echt de allerslechtste livescore app ooit, die van de andere GS zijn echt veel beter.....quote:Op maandag 23 mei 2011 09:02 schreef Toefjes het volgende:
Ook een zeer goede app in de apple store, gewoon met live tussenstanden enzo, briljant, wordt steeds makkelijker om het te volgen op deze manier!
Inderdaad ja. Vreselijk wat ze er dit jaar mee hebben gedaan, Vorig jaar hadden ze gewoon een normale die werkte net als de andere 3 Grand Slams. Dit is helemaal niks.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het echt de allerslechtste livescore app ooit, die van de andere GS zijn echt veel beter.....
Lol okee, heb gisteren slechts 2 keer gekeken, kon ik op de hoogte blijven van de wedstrijd van Ferrer (heb op sommige spelers wat euro's staan, vandaar). Kon niet controleren hoe actueel de tussenstanden waren, maar feit dat het kan vind ik wel geweldigquote:Op maandag 23 mei 2011 10:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het echt de allerslechtste livescore app ooit, die van de andere GS zijn echt veel beter.....
Het is www.flashscore.mobi, die andere doet het nietquote:Op maandag 23 mei 2011 10:45 schreef Tim86 het volgende:
www.flashscores.mobi heeft goede tennis livescores per game.
Als je point to point wil kan ik www.livexscores.com/mobile aanraden voor de wedstrijden die op dat moment bezig zijn
Ik heb geen Eurosport 2quote:
Nou, ze zat bij Mats Wilander toen ik inschakelde, dacht echt dat er een vent zat! Meende zelfs een sikje te zien, maar dat was de lichtinvalquote:Op maandag 23 mei 2011 11:30 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Schiavone is toch een halve kerel .. ?
Haar lage "Gebrul" op de baan .. vreselijk!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ze zat bij Mats Wilander toen ik inschakelde, dacht echt dat er een vent zat! Meende zelfs een sikje te zien, maar dat was de lichtinval
Vrees dat beiden komen door testosteronquote:Op maandag 23 mei 2011 11:35 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Haar lage "Gebrul" op de baan .. vreselijk!![]()
Maar het is wel een eerste klas vechtersbaas
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrees dat beiden komen door testosteron
En nog steeds geen breakpunt. De eerste tiebreak komt er alweer aan.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:55 schreef BobW het volgende:
Delpo kwam 0-30 voor maar toen 3 services die niet terug kwamen....
Karlovic had 2 BPs op 1-0 maar verder inderdaad niets meer.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En nog steeds geen breakpunt. De eerste tiebreak komt er alweer aan.
Oke, die had ik gemist, en hoorde ze bij 3-2 zeggen dat er nog steeds geen breekpunten geweest waren. Misschien heb ik het verkeerd verstaan, of bedoelden ze echte breaks.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:58 schreef BobW het volgende:
[..]
Karlovic had 2 BPs op 1-0 maar verder inderdaad niets meer.
Schiavone is wel koning hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 12:11 schreef Toefjes het volgende:
Schiavone wint met 6-2, 6-0. Een mooie dag voor het mannentennis
onderschatting? gewoon zelfverzekerd en terecht ook nog eensquote:Op maandag 23 mei 2011 12:22 schreef Toefjes het volgende:
Djokovic en de Bakker komen de baan op. Djoko ontspannen. Pure onderschatting dit
Was ook niet geheel serieus bedoeld uiteraardquote:Op maandag 23 mei 2011 12:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
onderschatting? gewoon zelfverzekerd en terecht ook nog eens
Gebruik PI's danquote:Op maandag 23 mei 2011 12:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was ook niet geheel serieus bedoeld uiteraard
Ben niet zon geroutineerde fokkert... Wat is een PI?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ben niet zon geroutineerde fokkert... Wat is een PI?
Gebruik PI's dan
eurosport player geloof ikquote:Op maandag 23 mei 2011 12:26 schreef kingmob het volgende:
Zijn er ook internationale streams voor zij die niet in Nederland zitten
fromsport.comquote:Op maandag 23 mei 2011 12:26 schreef kingmob het volgende:
http://www.livescorehunter.com/Livescores/Livescore-Tennis.htmlquote:Op maandag 23 mei 2011 12:26 schreef kingmob het volgende:
Post-Icon. niet die smileys maar die andere dingen boven je vakje waar je intyptquote:Op maandag 23 mei 2011 12:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben niet zon geroutineerde fokkert... Wat is een PI?
Geloof in het hart van het tennis racketquote:
Weer wat geleerd! Nou, hopen dat ie m wat partij kan gaan geven in elk gevalquote:Op maandag 23 mei 2011 12:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
Post-Icon. niet die smileys maar die andere dingen boven je vakje waar je intypt
Ik geloof in de sweetspot. Daar waar Djokovic ze zo staat de raken.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
Geloof in het hart van het tennis racket
THiemo zet hem op
Beide. En ook nog op Sport1.quote:
valt nog wel mee,quote:
Belachelijke vraag was dat jaquote:Op maandag 23 mei 2011 12:39 schreef BobW het volgende:
De Bakker heeft hem niet weten te intimideren....
Zouden ze in Spanje ook zo op de forums zitten als Nadal verslagen wordt?quote:
niet zo haten joh. complimentjes komen er ook nog aanquote:Op maandag 23 mei 2011 12:42 schreef leroytje het volgende:
[..]
Zouden ze in Spanje ook zo op de forums zitten als Nadal verslagen wordt?
Loop niet zo te zeuren en geniet gewoon van tennis
Ik hoop dat hij snel een goede coach neemt... in Sluiter heb ik niet al teveel vertrouwenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:43 schreef TheArt het volgende:
Als ik Thiemo was, zou ik in de 2e week van Roland Garros sowieso nog een challenger spelen. Hij heeft toch al niet zoveel ritme. Die in Nottingham lijkt me wel wat.
Verkerkquote:Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij snel een goede coach neemt... in Sluiter heb ik niet al teveel vertrouwen
zoveel mogelijk bier kunnen atten in een kroeg ofzo?quote:
De Bakker ook absoluut in slechte vorm dit jaar. Eerste service percentage zal echt omhoog moeten, en de unforced errors omlaag. Anders is het echt heel snel gedaanquote:Op maandag 23 mei 2011 13:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik dacht dat De Bakker beter kon tennissen dan hij nu doet.. Het lijkt wel alsof ie op het net mikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:06 schreef leroytje het volgende:
Wat had iedereen dan verwacht?
Djokovic staat al maanden iedereen van de baan te slaan, en de Bakker zou dan ineens de grote man moeten zijn die hem verslaat.
Dat is toch niet reeëlhoop doet levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:06 schreef leroytje het volgende:
Wat had iedereen dan verwacht?
Djokovic staat al maanden iedereen van de baan te slaan, en de Bakker zou dan ineens de grote man moeten zijn die hem verslaat.
Dat is toch niet reeëlHaase - Nadal werd al aangehaald, De Bakker - Monfils kan ik me herinneren, Schoorel die Federer het heel lastig maakt.. Soms gebeuren er gekke dingen. Daar hoopten we opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |