quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2010
![]()
Haha die heb je van mij. Ik heb precies dezelfde lijst geplaatst op Tennisactueelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:56 schreef tennisboy het volgende:
Hier nog wat goede opties:
Brown met 2e ronde Baghdatis, Starace met 2e ronde Mayer, Stakhovsky met 2e ronde Lu of Nishikori, Llodra met 2e ronde Petzschner of Zverev, Haas met 2e ronde GGL
Er zitten toch nog wel een paar kansen op een goede loting tussen.
Heb toch echt op "open nieuw deel" gekliktquote:
Aha, jij bent daar dus Timmuhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haha die heb je van mij. Ik heb precies dezelfde lijst geplaatst op Tennisactueel
Ja ik werd ook laatst beticht van een reeks-faalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb toch echt op "open nieuw deel" geklikt
Nee die krijg je niet als je je kwalificeert. Alleen rechtstreeks geplaatsten krijgen die bij verlies.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:02 schreef Szura het volgende:
Oh ik vergeet nog 10 punten voor het hoofdtoernooi volgens mij.
quote:
Ok, duidelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee die krijg je niet als je je kwalificeert. Alleen rechtstreeks geplaatsten krijgen die bij verlies.
[..]
Wat ik van wikipedia begrijp zijn die 25 punten de additional qualifying points, je zou dus zeggen dat hij 25 punten krijgt voor de drie gewonnen wedstrijden in de kwali's en dan nog 10 punten als hij verliest in de eerste ronde.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ok, duidelijk
Naja, die 25 punten lijken me wel voldoende, er zijn er vast nog wel die punten verliezen achter in de top-100.
Dat klopt. Eerste ronde verlies als je je gekwalificeerd hebt is 35 punten waard. Makkelijk na te kijken op de ATP site door bij een speler die dat op de AO deed naar de punten te kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat ik van wikipedia begrijp zijn die 25 punten de additional qualifying points, je zou dus zeggen dat hij 25 punten krijgt voor de drie gewonnen wedstrijden in de kwali's en dan nog 10 punten als hij verliest in de eerste ronde.
Prima loting. Gonzalez moet te doen zijn, en Wawrinka raakt de laatste tijd geen pepernoot.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:28 schreef TheArt het volgende:
Thomas moet tegen Maximo Gonzalez, bij winst tegen Wawrinka.
Arantxa tegen Erakovic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een slechte grap bedacht aan de vooravond van Roland Garros:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef luckass het volgende:
Zegt Nadal: "Ik moest ze toch signeren, nee?"![]()
Lekkere loting Schoorel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:28 schreef TheArt het volgende:Thomas moet tegen Maximo Gonzalez, bij winst tegen Wawrinka.
Arantxa tegen Erakovic.
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef luckass het volgende:
Zegt Nadal: "Ik moest ze toch signeren, nee?"![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens gezienbeste grap ooit van fed-fan
For sure.quote:
Ja, dat is hetzelfde als dat ik zeg dat ik al mijn grappen ga publiceren die mensen goed vinden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:21 schreef franklop het volgende:
Hij gaat uit als hij niet hoeft te trainen of spelen, oftewel nooit, aangezien die overal de finale haalt
Ik vond het ook niet erg bijzonder. Heel kort, met een wel erg expliciet opgelegd onderwerp.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:22 schreef BobW het volgende:
Hmm, niet zo'n bijzonder interview...hopen dat hij net zo speelt
Nee, Van der Vorst bracht het alsof het heel knap was om een interview met hem te regelen, maar alle andere interviewers zijn gewoon afgehaakt na die absurde eisen. 2 seconden ouwehoeren over andere dingen en die PR-man tikte hem al op de vingersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:22 schreef BobW het volgende:
Hmm, niet zo'n bijzonder interview...hopen dat hij net zo speelt
Ze hadden het net zo goed in het Nederlands kunnen doen, want dat is van Van der Vorst beter en Nadals Nederland zal niet veel slechte rzijn dan zijn Engels.quote:
Er kwam niet veel uit nee.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:06 schreef luckass het volgende:
Nadal die zegt dat Federer nog een grote kans heeft op de nr. 1 plaats.
Ja, precies. En ik moet zeggen dat dit het meest nietszeggende interview was dat ik in mijn hele leven heb gezien. Het ging echt nergens over. Ja, over zijn stichting en in één zin legde hij uit warom hij die had opgericht (omdat hij dan zelf kon bepalen wat hij met het geld deed in plaats van dat hij andere stichtingen het geld liet aanwenden). Maar wat de drie projecten van de stichting zijn, staat neem ik aan gewoon op zijn site. En hoe lang duurde het uberhaupt? Zeven minuten ofzo? Als ik Van der Vorst was geweest had ik denk ik geweigerd het uit te zenden. En dat ze dat nog met veel bombarie aankondigden ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Van der Vorst bracht het alsof het heel knap was om een interview met hem te regelen, maar alle andere interviewers zijn gewoon afgehaakt na die absurde eisen. 2 seconden ouwehoeren over andere dingen en die PR-man tikte hem al op de vingers
dit maakt mijn dag nu al goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:02 schreef franklop het volgende:
Dit blijft natuurlijk een bazenfilmpje;
http://nos.nl/video/34201-verkerk-steelt-show-na-finale.html
Ja, al zou een OOP voor morgen bijdragen aan de feestvreugde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |