Verdomme, heb tot half 5 examenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:17 schreef BobW het volgende:
[..]
2e partij op het centre court na een damespartij. Half 1 denk ik
Een snor. Bethquote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
Wat heeft die Mattek-Sands onder d'r ogen zitten
''Don't touch the penis!''quote:Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vraag me af of Nadal weleens 's nachts in zijn slaapkamer tegen een teleurgestelde Xisca heeft gezegd: "I try my best no?"
quote:Mesker voorspelt een leuke partij tussen Ferrer en de Finse nummer vijftig van de wereld. "Het wordt geen walk-over voor Ferrer. Nieminen is vast, loopt goed, haalt veel, is een vechtjas en geeft niks weg. Hij is een goede gravelspeler, die het vaak goed heeft gedaan in Parijs."
De prognose van Mesker: "Ik zie Ferrer winnen, maar denk dat Nieminen wel een setje pakt."
Had jij je niet ziek gemeld?quote:Op maandag 23 mei 2011 08:51 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Onverwacht een dagje vrij gekregen
tkz voor de tipquote:Op maandag 23 mei 2011 08:26 schreef Pino112 het volgende:
Voor de mensen met Android is er een App: http://www.androidworld.n(...)et-de-officiele-app/
quote:
*beetje jaloers enzo*quote:Op maandag 23 mei 2011 00:25 schreef de_boswachter het volgende:
OMG.
Zie net het programma.
Del Potro - Karlovic op court 1 waar ik zitVet.
Zeker om jaloers op te worden. Hoop niet dat ie achter de baseline zit. Lijkt me een angstige ervaringquote:Op maandag 23 mei 2011 09:04 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
*beetje jaloers enzo*
Have fun
die had ik ook ja, maar die RG-app werkt nietquote:Op maandag 23 mei 2011 09:02 schreef Toefjes het volgende:
Ook een zeer goede app in de apple store, gewoon met live tussenstanden enzo, briljant, wordt steeds makkelijker om het te volgen op deze manier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |