zo iddquote:Op maandag 23 mei 2011 09:28 schreef Toefjes het volgende:
is na de eerste damespartij op centre court.. rond half 1 a 1 uur zal het ongeveer zijn denk ik. Als je nog wilt verdienen.. op betfair 65 keer de inzet als je op den Bakker winst durft in te zetten!
Ik vind het echt de allerslechtste livescore app ooit, die van de andere GS zijn echt veel beter.....quote:Op maandag 23 mei 2011 09:02 schreef Toefjes het volgende:
Ook een zeer goede app in de apple store, gewoon met live tussenstanden enzo, briljant, wordt steeds makkelijker om het te volgen op deze manier!
Inderdaad ja. Vreselijk wat ze er dit jaar mee hebben gedaan, Vorig jaar hadden ze gewoon een normale die werkte net als de andere 3 Grand Slams. Dit is helemaal niks.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het echt de allerslechtste livescore app ooit, die van de andere GS zijn echt veel beter.....
Lol okee, heb gisteren slechts 2 keer gekeken, kon ik op de hoogte blijven van de wedstrijd van Ferrer (heb op sommige spelers wat euro's staan, vandaar). Kon niet controleren hoe actueel de tussenstanden waren, maar feit dat het kan vind ik wel geweldigquote:Op maandag 23 mei 2011 10:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het echt de allerslechtste livescore app ooit, die van de andere GS zijn echt veel beter.....
Het is www.flashscore.mobi, die andere doet het nietquote:Op maandag 23 mei 2011 10:45 schreef Tim86 het volgende:
www.flashscores.mobi heeft goede tennis livescores per game.
Als je point to point wil kan ik www.livexscores.com/mobile aanraden voor de wedstrijden die op dat moment bezig zijn
Ik heb geen Eurosport 2quote:
Nou, ze zat bij Mats Wilander toen ik inschakelde, dacht echt dat er een vent zat! Meende zelfs een sikje te zien, maar dat was de lichtinvalquote:Op maandag 23 mei 2011 11:30 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Schiavone is toch een halve kerel .. ?
Haar lage "Gebrul" op de baan .. vreselijk!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ze zat bij Mats Wilander toen ik inschakelde, dacht echt dat er een vent zat! Meende zelfs een sikje te zien, maar dat was de lichtinval
Vrees dat beiden komen door testosteronquote:Op maandag 23 mei 2011 11:35 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Haar lage "Gebrul" op de baan .. vreselijk!![]()
Maar het is wel een eerste klas vechtersbaas
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrees dat beiden komen door testosteron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |