Ik hoop dat hij snel een goede coach neemt... in Sluiter heb ik niet al teveel vertrouwenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:43 schreef TheArt het volgende:
Als ik Thiemo was, zou ik in de 2e week van Roland Garros sowieso nog een challenger spelen. Hij heeft toch al niet zoveel ritme. Die in Nottingham lijkt me wel wat.
Verkerkquote:Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij snel een goede coach neemt... in Sluiter heb ik niet al teveel vertrouwen
zoveel mogelijk bier kunnen atten in een kroeg ofzo?quote:
De Bakker ook absoluut in slechte vorm dit jaar. Eerste service percentage zal echt omhoog moeten, en de unforced errors omlaag. Anders is het echt heel snel gedaanquote:Op maandag 23 mei 2011 13:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik dacht dat De Bakker beter kon tennissen dan hij nu doet.. Het lijkt wel alsof ie op het net mikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:06 schreef leroytje het volgende:
Wat had iedereen dan verwacht?
Djokovic staat al maanden iedereen van de baan te slaan, en de Bakker zou dan ineens de grote man moeten zijn die hem verslaat.
Dat is toch niet reeëlhoop doet levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:06 schreef leroytje het volgende:
Wat had iedereen dan verwacht?
Djokovic staat al maanden iedereen van de baan te slaan, en de Bakker zou dan ineens de grote man moeten zijn die hem verslaat.
Dat is toch niet reeëlHaase - Nadal werd al aangehaald, De Bakker - Monfils kan ik me herinneren, Schoorel die Federer het heel lastig maakt.. Soms gebeuren er gekke dingen. Daar hoopten we opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |