Dan zien ze er echt ernstig verlept uit. Ben zelf 36 en zie er vééééél jonger uit dan deze zeugen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk midden 30. Lagere school + 25 jaar.
En een kwartier geleden zei ze "ja ik wil meewerken, want ik wil mijn verantwoordig nemen"quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Die middelste gaat ook wel/ Alleen die roze is echt erg.
Ik denk dat dit op de middelbare school wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk midden 30. Lagere school + 25 jaar.
Tja overgewicht doet fijne dingen met jequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dan zien ze er echt ernstig verlept uit. Ben zelf 36 en zie er vééééél jonger uit dan deze zeugen.
Kan gezellig zijn hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Specularium het volgende:
Ook echt allemaal volksbuurtwijven. Lekker met het Nederlands Elftal
onder je oranje partytent midden op straat zitten met de buren, een ouwe tv en een krat bier.
Oh ja je hebt gelijk!! Ze zei idd dat de lagere school prima ging toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik denk dat dit op de middelbare school was
denk het wel hoor, ik geloof echt niet dat ze midden 30 zijn, denk echt eerder begin 40.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja overgewicht doet fijne dingen met jeMaar misschien zijn ze net 40...
Ik hoop dat de gepeste dame zich iig goed voelt dat ze er zelf zoveel beter uitziet dan die 3quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk het wel hoor, ik geloof echt niet dat ze midden 30 zijn, denk echt eerder begin 40.
Als je jezelf laat uitdijen dan lijk je al snel een stuk ouder. Volgens mij zie ik er nog jonger uit en ik ben al ver in de 40.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk het wel hoor, ik geloof echt niet dat ze midden 30 zijn, denk echt eerder begin 40.
Juist degene die nog enig gevoel in zich leek te hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Die ene is nog niet echt aan het woord geweest.
Misschien was ze ook wel bang voor die andere twee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Juist degene die nog enig gevoel in zich leek te hebben.
Als die 3 20 kilo afvallen zien ze er zeker weten beter en jonger uit jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je jezelf laat uitdijen dan lijk je al snel een stuk ouder. Volgens mij zie ik er nog jonger uit en ik ben al ver in de 40.
Maar bij thuiskomst is ze helemaal moederziel alleen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef grazz het volgende:
die manwijf gaat er gewoon achteraf nog om lachen zekerje zag het aan die kop van d'r
Misschien omdat ze van die 3 het meeste mens isquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien was ze ook wel bang voor die andere twee.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maar bij thuiskomst is ze helemaal moederziel alleen.
Natasja echte een asociale type geen sorry willen zeggen. En ze herinneren alle drie niks meer ervanquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef grazz het volgende:
die manwijf gaat er gewoon achteraf nog om lachen zekerje zag het aan die kop van d'r
Leek wel haast een drieling. Alledrie dezelfde, typisch Haagse, iets te dikke achterbuurttypes.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef Trusten het volgende:
Tja laat t een les zijn...ben je een pestkop dan groei je uit tot een lelijk gedrocht
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:25 schreef arise het volgende:
Ik kan het pas vanmiddag zien ...vond in het voorstukje dat ene mens wanstaltig..
Ze waren eigenlijk met zijn vieren ..Marcia wilde niet meewerken aan het programma bang dat ze haar baan kwijt raakte.quote:
Ik weet niemand meer van de baisschool en ook niet van vwo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Fascination het volgende:
Herkennen jullie iedereen uit jullie basisschoolklas nog en weten jullie nog hoe hoog ze op de sociale ladder stonden? Ik wel iig. En ik denk dat ik me dat over 10 jaar ook nog wel herinner.
Het kan ook wel, en als je op diverse scholen mensen treitert dan weet je van ál die mensen niet eens meer hoe het zatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef computergirl het volgende:
volgens mij kan het best dat ze de dikke daders zich niks herinneren van het pesten. Die houden zich niet bezig met de gevoelens van een ander.
quote:Gepest! (RTL4, 21:28) – Het tv-programma Gepest! van Peter van der Vorst blijft een succes. Ook deze week behaalde de tv-reeks met 1.142.000 kijkers (madl: 17.7%) mooie cijfers. Elke week laat Van der Vorst op Twitter zijn licht schijnen op de resultaten. “Dat is veel!“, zegt hij dit keer. “Ik zie dat het marktaandeel onder jongeren extreem hoog is. Hopelijk hebben ze iets aan het programma!”
Ik heb het programma tot nu toe ook gevolgd, die aflevering met Mari was inderdaad goed. Verder zijn het wel een hoop tokkies soms, ik hoop dat we ook nog gewone mensen of hogeropgeleiden te zien krijgen die zich er voor de verandering wel iets van kunnen herrineren.quote:
Wat een vreselijke geitewollensok was die directeurquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat ze de school/directeur niks verwijtdie hadden JUIST moeten ingrijpen. Pubers pesten, volwassenen moeten dat signaleren en oplossen.
Ik vermoed dat ze zoveel mensen gepest hebben in hun leven dat ze de tel kwijtraakten en niet iedereen meer konden herinneren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Natasja echte een asociale type geen sorry willen zeggen. En ze herinneren alle drie niks meer ervan
We leven in een rechtsstaat, dit was een poging tot doodslag.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:16 schreef female81 het volgende:
Misschien had 'ie het daarmee, onbedoeld, alleen nog maar erger gemaakt voor z'n dochter.
Het was wel apart dat die dikke zeug eerst zei dat ze haar direct herkende; maar vervolgens zei zogenaamd niets meer kon herinnerenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:13 schreef Apotheose het volgende:
die rechtse van de drie was wel verdacht stil de hele tijd... En vond haar nog wel bemoedigend doen tegen die gepeste zeg maar. Na de tijd toen ze handjes gingen schudden. Die ene zeug vond ik erg ongeïnteresseerd doen: "nou eh haai je taai enzo he"
Dat ze t zich niet kunnen herinneren vind ik altijd bullshit. Die actie dat ze in die fietskelder wordt gegooid met fiets er achter aan.. dat is wel iets wat je je moet herinneren.
En idd ook: "dat ik DAT gepest heb" Ik mag hopen dat die zeug hier meeleest en dat ze zich flink gekwetst voelt. Maar zal wel niet. Gevoel in haar donder heeft ze niet. Jammer. Mooi dat het met die gepeste (naam vergeten) goed is gekomen. Leuk gezin bijv.
Die ene van de drie haar dochter wordt nu gepest. Weet ze ook wat dat is. Ziet ze de pijn van dichtbij en van iemand van wie ze houdt. Das wat anders dan dat een voormalig slachtoffer tegenover je staat te roepen wat voor impact het heeft gehad.
Ze werkt als receptioniste in een inrichting. Misschien dat dat botte gedrag goed werkt bij psychiatrische patiente/drugs verslaafden?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:08 schreef roos85 het volgende:
kan me niet voorstellen dat zo'n mens werkzaam is als receptioniste.
ze hoort eerder zelf in een inrichting thuis.
waarom denk je dat ik die opmerking maakte?quote:Op zondag 29 mei 2011 10:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze werkt als receptioniste in een inrichting. Misschien dat dat botte gedrag goed werkt bij psychiatrische patiente/drugs verslaafden?
Dat... doen ze toch juist niet? Als je ziet hoe verschrikkelijk onzeker al die mensen zijn, eerder het tegendeel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:19 schreef matthijst het volgende:
Ik vind het soms ook wel vermakelijk, omdat die gepeste lui opeens doen alsof de hele wereld nu om hun draait, dat die pestkoppen wel even op de knietjes moeten... Beetje zielig.
Ja, toen vroeg ik mij heel erg af of ze ooit in therapie is geweest ervoor. Als je na al die tijd nog zó heftig wrok koestert jegens die mensen, zit het echt niet goedquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:49 schreef matthijst het volgende:
Toen die gepeste zei dat ze graag wilde horen of die anderen iets ergs hadden meegemaakt in haar leven, dat ze eigenlijk hoopte dat ze een paar zielige verhalen voor haar hadden, was ik d'r klaar mee... Als ze dat tegen mij had gezegd had ik d'r meteen verteld dat ze nog steeds een lelijk gedrocht is en de tyfus kan krijgen. Hoe ziek in de kop ben je, als je hoopt dat iemand een overleden kind of partner heeft (zou niet weten wat ze anders met 'iets ergs en ingrijpends bedoeld kan hebben)
omg het is die dikke met haar kloonquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:49 schreef matthijst het volgende:
Ze herinneren het zich heus wel inderdaad, zullen zich er wel voor schamen lijkt me.
Misschien had die directeur ook gewoon gelijk en heeft ze het in haar hoofd gewoon erger gemaakt dan het was; als ze echt met fiets en al die fietsenkelder ingedonderd zou zijn dan waren haar vader en zusje heus niet meer te stoppen geweest en hadden die drie dikzakken dikke klappen gehad
Volgens mij heeft dat mens 20 jaar lang al die dagboeken dagelijks zitten teruglezen...
Toen die gepeste zei dat ze graag wilde horen of die anderen iets ergs hadden meegemaakt in haar leven, dat ze eigenlijk hoopte dat ze een paar zielige verhalen voor haar hadden, was ik d'r klaar mee... Als ze dat tegen mij had gezegd had ik d'r meteen verteld dat ze nog steeds een lelijk gedrocht is en de tyfus kan krijgen. Hoe ziek in de kop ben je, als je hoopt dat iemand een overleden kind of partner heeft (zou niet weten wat ze anders met 'iets ergs en ingrijpends bedoeld kan hebben)
Genoeg mensen die gepest worden omdat ze bijv lelijk zijn, dus ik denk dat je onbedoeld ook die gepeste mensen op de tenen trapt met je zeug dit en rotkop dat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:08 schreef roos85 het volgende:
wat een walgelijke wijven zeg
geweldig dat Barbara er zo goed uit ziet, en die achterlijke zeugen ontzettend lelijk zijn![]()
vooral die zeug in het roze, met zo'n rotkop benoemen dat je je kan voorstellen dat je "dat" gepest hebtkan me niet voorstellen dat zo'n mens werkzaam is als receptioniste.
ze hoort eerder zelf in een inrichting thuis.
Voor de pester zelf zal het idd minder snel blijven hangen. Maar dan nog, van die echt erge dingen onthou je wel. Je weet toch wat je hebt gedaan want ergens voel je wel dat het fout is als je het doet.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Wat het roze varkentje al ongeveer zei: "ik ervoer dat als leuk, dat blijft minder hangen dan iets traumatisch". Ik kan mij heel goed voorstellen dat mijn pesters van de basisschool zich niks meer kunnen herinneren, terwijl ik van iedereen de voor- én achternaam weet, soms ook nog de namen van ouders/broers/zussen, hoe ze eruit zagen en wat voor kleren ze droegen, hoe ze in de klas werden ontvangen...
Kan best hoor. Is geen zeldzaam fenomeen. Kennis van mij is vroeger ook gepest en denkt daaraan terug als ook iets heel ergs, maar feitelijk viel het wel mee als hij het objectief bekijkt. Wat niet betekent dat dat hier het geval hoeft te zijn, ik zou daar niet vanuit gaan. Het blijft hoe dan ook erg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:49 schreef matthijst het volgende:
Ze herinneren het zich heus wel inderdaad, zullen zich er wel voor schamen lijkt me.
Misschien had die directeur ook gewoon gelijk en heeft ze het in haar hoofd gewoon erger gemaakt dan het was; als ze echt met fiets en al die fietsenkelder ingedonderd zou zijn dan waren haar vader en zusje heus niet meer te stoppen geweest en hadden die drie dikzakken dikke klappen gehad
Volgens mij heeft dat mens 20 jaar lang al die dagboeken dagelijks zitten teruglezen...
Beetje smakeloos ja, maar ergens wel begrijpelijk.quote:Toen die gepeste zei dat ze graag wilde horen of die anderen iets ergs hadden meegemaakt in haar leven, dat ze eigenlijk hoopte dat ze een paar zielige verhalen voor haar hadden, was ik d'r klaar mee... Als ze dat tegen mij had gezegd had ik d'r meteen verteld dat ze nog steeds een lelijk gedrocht is en de tyfus kan krijgen. Hoe ziek in de kop ben je, als je hoopt dat iemand een overleden kind of partner heeft (zou niet weten wat ze anders met 'iets ergs en ingrijpends bedoeld kan hebben)
Oneens, je krijgt minder snel rimpels als je wat voller bent geloof ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je jezelf laat uitdijen dan lijk je al snel een stuk ouder. Volgens mij zie ik er nog jonger uit en ik ben al ver in de 40.
Ik kijk morgen op UG.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:42 schreef MissJ het volgende:
ben benieuwd naar de aflevering van vanavond.
ja weg met die moraalridder John Williamsquote:
Spannend was datquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:33 schreef Doler12 het volgende:
Ooow de ' ontsnapping' van OJ dat was pas echt belachelijk
Wat zijn dat, slowchatters? Ik meld me ook.quote:
Reken daar maar niet op, dat ze dat nog weten. Selectief geheugenverlies treedt vast weer in.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:33 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Wat zijn dat, slowchatters? Ik meld me ook.
Dit is minder lang geleden, misschien herinneren de pesters zich het nu wel ....
Idd, ik ben benieuwd of ze het nu wel wetenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:33 schreef ariehaan het volgende:
Dit is minder lang geleden, misschien herinneren de pesters zich het nu wel ....
Dat van vorige week geloof ik niks van dat ze het niet meer wistenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd, ik ben benieuwd of ze het nu wel weten
denk ik ook. Die 3e trut van vorige week echt domquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op, dat ze dat nog weten. Selectief geheugenverlies treedt vast weer in.
Misschien herinnerden ze zich wel dat ze gepest hebben, maar konden ze het meisje niet meer voor zich halen, zeg maar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat van vorige week geloof ik niks van dat ze het niet meer wisten
Helaas welquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Dat was dan wel een goede zet, meteen naar een andere school. Maar daar ging het zeker ook weer mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |